CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: ARARE » dl. abr. 20, 2009 7:28 pm

Moníssimes S&X.. és que al tocador hi ha de tot eh??? Jo fins el juny res de res.. ara estic concentrada a les dietes!! jejejej ...
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: Majestic » dl. abr. 20, 2009 7:54 pm

Upsss...,S&X, menos mal que alguien opina igual en el tema pastel, ya me sentía un bicho raro. Parece que no gustó mucho el comentario, pero sólo fue eso, un comentario.Siento mucho si alguien se sintió ofendido.
Yo también he cogido el coulant y ya sé que será así de minimalista. en cambio, a mi pareja le gusta el estilo.

El viaje al final me encanta,la agencia genial, son superprofesionales y los precios mejor que en el resto que miramos.

Y los zapatos son muyyy chulos, aunque yo los necesito más bajitos. A ver si un dia me paso por el tocador.
Los anillos aún no hemos mirado ninguno, pero los queremos sencillitos y no muy grandes, para que Pere no se lo quite para trabajar(dice que con el ordenador le molestan los anillos).
Lo que tengo en duda es si cogerlo de oro blanco o amarillo. Yo nunca llevo nada de oro amarillo siempre blanco o plata, pero todo el mundo que veo con la alianza de oro blancose le acaba poniendo de color feillo.

Ahh, los pendientes usaré los de pedida y de boda de mi madre, que son de oro blanco con un brillantito. (Así ya cumplo con lo de "algo prestado")

Esta semana vamos a hacer las fotos para las invitaciones,a ver si las hacemos ya.Seguramente serán entre la playa y la moto.

Arare, ya he leido que vas muy bien con la dieta, ánimooo!!!
Yo la tengo pelín aparcada éstas semanitas, a ver si la retomo con ganas.
Majestic
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ARARE » dl. abr. 20, 2009 9:36 pm

Gracias por lo de la dieta Majestic!

No te preocupes por lo del pastís, no creo que nadie se haya molestado. Son opiniones.. Si te sirve de consuelo yo también lo veo un poco "raro", pero cabe decir que seguramente al verlo por foto no es tan bonito.. Seguro que en vivo y en directo cambia y nos gusta más!!!

Yo también llevaré los pendientes de la boda de mi madre y cumpliré con la tradición como tu bien comentas.

Y los anillos también prefiero el oro blanco. Yo tengo uno con brillantes, desde hace algunos años (quizás 5 o 6) y no está raro el color.. A mi el oro amarillo me queda muy racial.. (es que soy muy morena de piel, sobretodo en verano) y no me gusta mucho.
Imatge
ARARE

EntradaAutor: dido » dt. abr. 21, 2009 7:55 am

Bon dia!!!

Majestic, dudo que nadie se haya ofendido por lo del pastel, tiene que haber gustos y opiniones para todo! Yo os puedo decir que para nosotros fue un momento espectacular, y lo que menos importaba en aquellos momentos era cómo era el pastel.

Jo d'arrecades vaig dur les de núvia de la meva àvia, va ser molt especial poder-les portar. :-)

Nosaltres les aliances les hem agafat d'or blanc, ja sabem que es fa malbé amb el temps i s'ha de portar a fer banys de rodi, però ens agradava més.

Ànims amb la dieta Arare, a veure si jo faig una mica de bondat, que des del casament estic una mica passota... :--(

S&X, molt xules les sabates!! És cert que al tocador tenen de tot!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido
:: núvia experimentada

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: ANEROLA » dt. abr. 21, 2009 9:37 am

Hola noies,
S&X les sabates són molt maques i fan pinta de molt còmodes.
Majestic yo al menos no me he molestado por el comentario del pastel, faltaría más, esto es un foro y cada una tiene que dar su opinión. :-) A mí realmente ya me gustó tal y como fue con los coulants encima de la bandeja, pero pa gustos los colores que dicen... Puedes comentarle a la Ariana igual hay opción de hacerlo diferente o vestirlo un poco más para que no se vea tan mini, igual en otra ocasión ya lo han hecho así.
I lo que dieu d'aliances en or blanc, nosaltres les tenim, i de moment un bon resultat, però sí que és veritat que diuen que es fan malbé abans.
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: MOT » dt. abr. 21, 2009 3:01 pm

hola noies!!!

A nosaltres també ens agradava més l'or blanc... i com amb els coulants... doncs això "pa gustos, colores!" jejeje

Malament aniríem que totes opinéssim igual!!! que avorrit!!!
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: MOT » dt. abr. 21, 2009 3:03 pm

jajajaja, acabo de veure la foto de les sabates... sort que diuen que no es pot fer publicitat!!! jejeje

Tret d'això, les sabates semblen còmodes i molt mones. Bona elecció S&X!
Imatge Imatge
MOT

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: S&X » dt. abr. 21, 2009 7:10 pm

MOT ha escrit:jajajaja, acabo de veure la foto de les sabates... sort que diuen que no es pot fer publicitat!!! jejeje

Tret d'això, les sabates semblen còmodes i molt mones. Bona elecció S&X!

jejejeje
doncs jo he penjat allà la bossa que es veu be!
ja em podriem fer un descompte ::-)

espero que siguin còmodes... segurament em mirarè unes altres pel ball, no sigui que acabi amb bullofes!

les meves aliances también or blanc

i arracades, sigo buscando.......
S&X

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: NUMA » dc. abr. 22, 2009 8:16 am

ARARE ha escrit:Que maques les fotos!! Quina il·lusió ha de ser això de casar-te!!! Genial!!!

Per cert Anuka, a on vas comprar els fanalets? al nostre poble és tradició fer el ball dels fanalets per festa major i jo li vaig demanar a l'Ariana si hi havia cap problema en fer-lo (per lo del foc.. ) i em va dir que cap problema.. Ara, no se a on trobar-los! Pq al meu poble es venen per festa major però no se si a algun altre lloc ho venen tot l'any!!!

I de viatge? Heu pogut escapar-vos??

JO VAIG FER EL BALL DEL FANALET!!! :-)) :-))
ELS VAIG COMPRAR A LA BOLSERA... :-)ok:
Imatge
NUMA
:: supernúvia

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: NUMA » dc. abr. 22, 2009 8:24 am

CREC QUE LA PRESENTACIÓ DEL PASTEL SEMPRE ES IGUAL..... :-))
Imatge
NUMA

EntradaAutor: NUMA » dc. abr. 22, 2009 8:31 am

X CERT..... BON DIA GUAPASSSSSSSSSSSSSSSSS

QUE TAL X AQUI???? :-))
JO JA SABEU QUE CADA 3 MESOS TENIM EL TEMA DELS IMPOSTOS I NO SOC PERSONA...... PERO JA SOC AQUI DE NOU!!!!

DEMÁ SANT JORDI!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ANNA FELICITA AL TEU MARIDET DE LA ME VA PART!!!! Muaaaaa COM ESTÁ LA PEQUE???

DONCS JO AQUEST ANY AL MEU MARIDET NO LI REGALO CAP LLIBRE.... LI REGALO UN FINDE A LA SETMANA MEDIEVAL DE MONTBLANC QUE SON LES FESTES DE ST. JORDI!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
NUMA

EntradaAutor: NUMA » dc. abr. 22, 2009 8:39 am

MES FOTOS
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
NUMA

EntradaAutor: mferrer » dc. abr. 22, 2009 9:10 am

BON DIA NOIES!!!!

Quantes coses per respondre!!!

PASTÍS: a mi ja m'agrada com ho fan!!! però también m'agradaria si fos d'un altre manera!!! jo, la presentació individual, también la trobo molt millor que la d'un tall de pastís tallat i posat al plat!!!

SABATES: xules, molt xules!!! a més, la mida del taló està força bé, jo también voldria un talonet així, aprox. A partir d'ara, m'he decidit a portar sabates amb una mica de taló, per anar practicant, sinó el dia del casament moniré!!!!

Uauuuuuu, NUMA!!!! què guay!!! i això és aquest setmana? és molt bona idea com a regal!!! JO al "meu" Jordi tampoc li regalo llibres, pq no llegeix massa; i si ho faig, o en trio un que m'agradi a mi i li regalo alguna guia de viatges. Potser aquest any li'n regalo una d'Indonésia.
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: dido » dc. abr. 22, 2009 9:14 am

Bon dia!!!!

Té bona pinta la festa medieval de Montblanc, ja ens explicaràs!

Doncs jo serà el primer any que passaré el Sant Jordi fora... :--( L'any passat vam aconseguir baixar a Barcelona, però aquest any no ha pogut ser. Espero que tindré la meva rosa igualment!
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: NUMA » dc. abr. 22, 2009 9:21 am

mferrer ha escrit:BON DIA NOIES!!!!

Quantes coses per respondre!!!

PASTÍS: a mi ja m'agrada com ho fan!!! però también m'agradaria si fos d'un altre manera!!! jo, la presentació individual, también la trobo molt millor que la d'un tall de pastís tallat i posat al plat!!!

SABATES: xules, molt xules!!! a més, la mida del taló està força bé, jo también voldria un talonet així, aprox. A partir d'ara, m'he decidit a portar sabates amb una mica de taló, per anar practicant, sinó el dia del casament moniré!!!!

Uauuuuuu, NUMA!!!! què guay!!! i això és aquest setmana? és molt bona idea com a regal!!! JO al "meu" Jordi tampoc li regalo llibres, pq no llegeix massa; i si ho faig, o en trio un que m'agradi a mi i li regalo alguna guia de viatges. Potser aquest any li'n regalo una d'Indonésia.

Comença demá i dura 15 dies!!!!
X cert felicita también al teu Jordi!!! :-))

El de l´anerola también es Jordi? jajajaja quin cap que tinc!!! X si de cas...

Feliciteu a tots els vostres Jordis.... que demá no se si podré entrar!!!!
Muaaaa
Imatge
NUMA

EntradaAutor: ANEROLA » dc. abr. 22, 2009 9:23 am

Hola noies,
és original això medieval, però... heu d'anar vestits de medieval?
mferrer jo al meu Jordi, l'any passat li vaig regalar guia de Nova York i aquest any guia de la Toscana que és on anirem aquest estiu, jeje, és un regal molt bé aprofitat després.
26/07/2008
ANEROLA

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: ARARE » dc. abr. 22, 2009 8:25 pm

Demà és un dia preciós eh?? Quan vaig estar a Anglaterra vivint ho vaig trobar molt a faltar tot i que St. George també és patró d'allà i es fan coses però els carres catalans plens de roses i llibres son incomparables!!!

Un pregunta a les casades: crec que he vist alguna foto de la presentació de les pashmines.. algú la pot recuperar i penjar-la??? És que m'agrada la idea i m'ho estic pensant...

Gràcies!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: dido » dj. abr. 23, 2009 8:13 am

Feliç Sant Jordi a totes i felicitats als vostres Jordis respectius!!!!!!!!!
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: mferrer » dj. abr. 23, 2009 8:23 am

AIXÒ, AIXÒ!!! feliç sant Jordi i felicitats a TOTS ELS NOSTRES-VOSTRES JORDIS QUE N'HI HA UNA PILA A CA N'ALZINA!!! per moltes de nosaltres serà el darrer sant Jordi "solteres" i potser per altres, el primer de casades!!

Per cert, ahir vaig tenir una sorpresa MOOOOOOOOLT GRAN!!!! Sobre les 9 de la nit vaig rebre al mòbil una foto del Jordi amb una rosa a la ma i una regal a l'altre i en el mistge hi deia: AQUEST ÉS EL NOSTRE DARRER SANT JORDI DE SOLTERS, SI M'ACCEPTES AQUEST ANELL!!! aiiiiiiiii!!!!

Aleshores va arribar amb la rosa i una paquet amb la caixa d'un anell i l'anell a dins, clar!!!!! NOSALTRES NO ENS HAVÍEM FET ANELL DE COMPROMÍS, PERÒ ELL EM VA DIR QUE VOLIA REGALAR-ME'N UN D'ESPECIAL!!! Em va una mica gran, però li faré una foto i us l'ensenyaré. NO ÉS EL TÍPIC DE COMPROMÍS, AMB EL BRILLANTET AL MIG, ÉS MÉS AVIAT MODERN, AMB UNA PEDRA GROSSETA (PERÒ NO DE BRILLANT, PEDRA, PEDRA). ÉS UN MINERAL QUE ES DIU LLUNA!!!

EM VAIG QUEDAR DE PEDRA, MAI MILLOR DIT!!!! LA VERITAT ÉS QUE NO M'HO ESPERAVA PER RES DEL MÓN!!! és que els homes, quan volen, saben ser molt sorprenents!!!
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: ARARE » dj. abr. 23, 2009 12:25 pm

Mferrer quina monada de xicot!!! M'encanta la sorpresa que t'ha fet!! Què romàntic!! (el meu és tot menys romàntic i detallista!!!)...

Diga-li que és un crack!!!!

Un petó!
Imatge
ARARE

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants