NyiNyi ha escrit:Jope! he plegat tard i no he tigut temps d'anar a comprar pinya!!! grrrr
Demà a veure si tinc temps, ja que avui plegant m'en vaig pitant 2 hores al gim! (he de suar i molt fort!)
Avui menjaré com en Francesc, i no gaire bé, però bueno. Farà arròs bullit, amb pastanaga, cloïsses, muclos i lluç, ja que si no en menjo es faràn malbé els musclos tans de dies a la nevera.
Aps !! i ja he tirat la barreja!!! jajajaj si s'en entera en Francesc em mata...
Arare, que guai el tiker! jo a veure si em compro una balança i también m'en poso un!! jejej jo amb un 3!
Ostres, doncs provaré d'intriduïr la llet de soja, jo en vaig veure una èpca la de vive soy però un dia em va fer venir nàuses, era massa forta! quina beveu vosaltres?
Amb tot el que vas menjar el finde està mb! ja veus, simplement es tracta de fer una mica de bondat i el cos ho nota!
Jomi! ja veig que t'hi has posat a tope també!ja veuràs com de seguida hi notaràs!
Jo normalment la de provamel, un tetra brik de color blau però ara mateix tinc la de vive soy perquè no n'hi havia de l'altre, és més bona per mi la de provamel, però un pèl més cara.