POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: metalhet » dt. abr. 21, 2009 4:10 pm

Mono satisfet! :-)ok:

Doncs lo de la meso nuse. A mi m'està anant molt bé! Són 40€ a la setmana però la veritat és que va mu bien. Això sí, quan ho facis, has de menjar més o menys bé. A mi la doctora em va dir que sempre anava bé anant fent dieta mentres estàs fent la meso. I l'altre dia, quan li vaig dir que estava anant a còrrer, em va dir que també anava muy bien! :-)ok:

Jo, t'aconsellaria que t'ho fèssis pq a mi m'està anant mu bien. I a més, al veure els resultats de la meso em vaig animar a fer dietes més estrictes i fins i tot estic anant a correr quasi tots els dies (això en mi, fa 6 mesos, era inpensable!) jejejeje
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: ARARE » dt. abr. 21, 2009 5:53 pm

Jo estic amb la Metalhet! Quan vas amb una Dra que et vigila i veient els resultats fas les dietes molt millor.. I molt més si cada setmana et deixes 40 euros!!! A mi em passa, penso que el sacrific econòmic no pot ser en va, he d'aprofitar-ho al màxim!!!

Avui per sopar carxofes al forn.. Que bones...

Dema per dinar.. no tinc ni idea!! potser mongeta verda i una patateta, potser m'ho faig en fred amb una llauna de tonyina al natural (en realitat em tocaria amb carn però avui ja n'he menjat i no soc molt carnivora jo...)
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: metalhet » dt. abr. 21, 2009 5:55 pm

Bueno, ja he tornat de còrrer. Ara no em sento tant malament d'haver picat aquesta tarda :P

Jo aquesta nit fruita (poma, pinya i unes poques maduixes!!!) :-)ok:

Per demà dinar tinc amanida i costelletes a la planxa (com podeu comprovar, és lo que toca de la "dieta metalhet" els dimecres :P ).

Ale, marxo a fer abdominals i a la dutxaaaaa!!! Fins despreeeeeeeeeeeees!!! :-)
Imatge
metalhet

EntradaAutor: ARARE » dt. abr. 21, 2009 6:03 pm

metalhet ha escrit:Bueno, ja he tornat de còrrer. Ara no em sento tant malament d'haver picat aquesta tarda :P

Jo aquesta nit fruita (poma, pinya i unes poques maduixes!!!) :-)ok:

Per demà dinar tinc amanida i costelletes a la planxa (com podeu comprovar, és lo que toca de la "dieta metalhet" els dimecres :P ).

Ale, marxo a fer abdominals i a la dutxaaaaa!!! Fins despreeeeeeeeeeeees!!! :-)

Jolines quina voluntat... còrrer, abdominals... Ets una crack!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: ShuRa » dc. abr. 22, 2009 8:27 am

Esto es de locos!!!

Ayer en la dra me pesó, y había perdido en su báscula 2 kilos (en ayunas y desnuda, yo calculé 2.200 en estos 15 días...)

Y me levanto hoy...y peso medio kilo menos!!! Lo que os decía de mis nervios y la retención de líquido jajajaja es matemático!!!

Pero bueno, a seguir, que el 5 de mayo vuelve a pesarme ella ::love::

Ánimo Sara!!!!!

Y joer....correr, abdominales....fiuuuu

A mí me han regalado eso de los abductores, para poner los muslitos mejor...que es la parte que peor tengo :) a ver si ahora que se me fue la regla, puedo empezar las sesiones.
Dicen que mejor empezar 3 veces por semana, de 5 a 10 min. Pq tela lo que se nota!!!!!! jajaja y parece sencillo al verlo....
Ya os contaré!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: metalhet » dc. abr. 22, 2009 8:33 am

ARARE ha escrit:
Jolines quina voluntat... còrrer, abdominals... Ets una crack!

No et pensis...realment no em dóna la sensació que estigui fent tantes coses :P

Avui he tinguit mala notícia: després de la mortadela i dels pelotazos, avui peso mig kilo més!! :hmm::

En fines, avui no hi ha capritxos!!! :-)ok:
Imatge
metalhet

EntradaAutor: IRENE21 » dc. abr. 22, 2009 12:39 pm

yo me tendre que poner en serio con gimansio y wi fit, haber si me pongo de una vez que cada semana digo que de esta no pasa y no paro
Imatge
Imatge
IRENE21
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 276
Membre des de: dv. set. 05, 2008 10:26 am

EntradaAutor: nimi » dc. abr. 22, 2009 3:55 pm

metalhet! eres mi idolo! corres casi cada dia, haces abdominales...no te preocupes por ese medio kilito! realmente el cuerpo cada dia va variando y a veces pesas un poco menos, otros dias un poco más...pero solo son 500 gramos. Un par de springs y perdidos! Yo también pienso que cuando realmente tienes ansiedad y gula por un alimento, debes tomarlo ya que por alguna razón el cuerpo te lo pide. también es verdad que no debes caer al mínimo antojo. Pero cuando no te lo quitas de la cabeza, haces cosas pero solo piensas en comer chocolate o patatas o fuet (por decir algo) al final debes comer algo...

Yo ayer estuve malita y no fui a trabajar...cogí frio y estuve todo el dia en la cama y sin apenas comer nada de nada! sí, lo pasé fatal y hoy todavia toy xof pero perdí un kilo y pico! joer! y hoy el cuerpo me pedia pasta (hace un mes por lo menos que no comia) y me he hecho unos macarrones y una ensalada! alé! a recuperar fuerzas! que si el cuerpo te lo pide será por algo!
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: metalhet » dc. abr. 22, 2009 5:29 pm

Aisshhhhhhhhhh!!!

Moltes gràcies a totes!!!Wapes que sou unes wapes!!!!!jejeje

La veritat és que suposo que faig malament pesant-me tots els dies, però és que fins fa poc no em pesava mai i sino ho faig així, no m'enrecordaria mai de pesar-me, així que m'ho apunto cada dia! :-)ok:

Avui en teoria el Joan vol anar a fer 8km pero nuse jo... La ruta seria la que us poso...jo normalment faig de la I a la C i torno.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
metalhet

EntradaAutor: metalhet » dc. abr. 22, 2009 7:45 pm

Bueno, al final no he anat a fer els 8km jijiji he fet el de sempre...

Així ell s'ha marxat al seu ritme :P

Potser ho intentem el dissabte matí amb més calma ^__^

Ale, vaig a "fer abdominals" i a la dutxaaaaa!!!:--=-)

Ens veieeeeeeeeem!!!
Imatge
metalhet

EntradaAutor: ARARE » dc. abr. 22, 2009 8:16 pm

Això, això metalhet fes-ho dissabte amb calma no sigui que et doni un yuyu pq mira que és llarg el circuit eh???

Ahir i avui em trobo feta caldo.. els virus de la S@N20 els he pillat jo!!! i tinc un gripazo... Però clar, no em puc permetre saltar-me la dieta pq amb lo que val la Dra. el meu xicot i la meva consciència em maten!!!

Avui per dinar lo millor del mon... Em tocava mongeta verda i patata.. I aìxò he menjat però.. de primer mongeta tendra bullida i de segon patata al forn amb oli, sal i pebre!!! En comptes de fer-m'ho tot bullit ho he fet així pq la patata al forn m'encanta!!! Per sopar em toca fruita.. Avui peres!!! Ahir vaig sopar carxofes al forn... estaven de muerte!!!!

Per demà mitja butifarra amb ceba i carbassó a la brasa. Jo no menjo MAI buti pq no és algo que m'agradi molt (a mi m'agrada menjar carn "que es veu, que sàpiga quin tipus de carn menjo" no buti, saltxixes, croquetes... Per això la carn sempre la compro a lloc de molta confiança - la meva sogra te una carnisseria-). Però avui m'ha vingut de gust la buti (suposo que per variar del pollo a la planxa.. i com que puc menjar carn de porc, cambio el llom per la buti!).

Metalhet tu quan vas a la Dra???
Imatge
ARARE

EntradaAutor: metalhet » dc. abr. 22, 2009 9:15 pm

Doncs em toca doctora demà! :-)ok:

Jo avui he menjat una mica després d'anar a còrrer, però és que el cos m'ho estava demanant!!!

En teoria a mi em toca sopar ensalada amb tonyina natural però ho subtituiré per unes torradetes integrals (les q em menjo per esmorzar) amb una mica de pernil dolç! :-)ok:

Això sí, m'estic fent el dinar de demà: mongeta bullida, pollastre a la planxa i pebrot verd a la planxa.

Demà i divendres no podré anar a còrrer per la meso :--(
Imatge
metalhet

EntradaAutor: S@N20 » dc. abr. 22, 2009 10:10 pm

ARARE ha escrit:Això, això metalhet fes-ho dissabte amb calma no sigui que et doni un yuyu pq mira que és llarg el circuit eh???

Ahir i avui em trobo feta caldo.. els virus de la S@N20 els he pillat jo!!! i tinc un gripazo... Però clar, no em puc permetre saltar-me la dieta pq amb lo que val la Dra. el meu xicot i la meva consciència em maten!!!

Avui per dinar lo millor del mon... Em tocava mongeta verda i patata.. I aìxò he menjat però.. de primer mongeta tendra bullida i de segon patata al forn amb oli, sal i pebre!!! En comptes de fer-m'ho tot bullit ho he fet així pq la patata al forn m'encanta!!! Per sopar em toca fruita.. Avui peres!!! Ahir vaig sopar carxofes al forn... estaven de muerte!!!!

Per demà mitja butifarra amb ceba i carbassó a la brasa. Jo no menjo MAI buti pq no és algo que m'agradi molt (a mi m'agrada menjar carn "que es veu, que sàpiga quin tipus de carn menjo" no buti, saltxixes, croquetes... Per això la carn sempre la compro a lloc de molta confiança - la meva sogra te una carnisseria-). Però avui m'ha vingut de gust la buti (suposo que per variar del pollo a la planxa.. i com que puc menjar carn de porc, cambio el llom per la buti!).

Metalhet tu quan vas a la Dra???

A veure fló, com vivim al mateix poble....potser si!!! jeje
Noooooooooo, millor q no, q vaig agafar sinusitis i és el pitjor q he passat mai!!!
Jo per ara...tinc apartada la dieta i la bondat a tope...ains...a veure si em poso seriosa ja...a sobre, akest finde tinc casament a Jeré de la Fronteraaaa....
S@N20
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: xurdit » dj. abr. 23, 2009 10:09 am

Nenes, holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Feliç dia de Sant Jordi a totes!!

Com han anat aquests dies?
Jo fins al capdemunt de Madrid!! Mare meva... he aguantat nosé quans esmorzars tots amb xocolata amb porras... mare meva, pensava que m'arrencava els cabells i tot, i jo amb un cafè sol!!!
Ahir quan vaig arribar em vaig pesar i 400gr menys! Jolín quina ràbia amb la bondat que he fet!!! Però bueno, clar, dinar i sopar de restaurant cada dia, encara que sigui amanideta i pollastre a la planxa... en fii, quina ràbia em va fer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ara em vull posar les piles al màxim! Em queden 2,5 kg per perdre del què ens haviem marcat, però m'agradaria afegir-ni un parell o tres més abans de la boda! A veure què tal!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: metalhet » dj. abr. 23, 2009 10:25 am

Holaaaaa!!

Bueno xurdit, el cas és anar baixant, encar que sigui poc a poc. Suposo que a mesura que passa el temps, cada cop costa més!!!

Jo acabo de tornar de la Dra!!! M'ha fet molta gràcies pq només entrar em diu: "Bufffffffff!!! Però si se't nota moooooooooolt!!!" jejejeje

Avui li he dit que em feia vergonya pq sempre em queixo de les punxades. Literalment li he dit:

"Es que crec que cada cop em fa més mal!!!"

I m'ha donat una bona notícia!! M'ha dit que és normal que cada cop em faci més mal pq cada cop hi ha menys greix i per això noto més la punxadaaaa!!! :-)ok:
Imatge
metalhet

EntradaAutor: xurdit » dj. abr. 23, 2009 11:53 am

Metalhet nena que bée!! >.-<:
Si, si ja sé que mica en mica es perd menys, però em fa ràbia perquè he passat uns dies durillos (en quan a menjar parlem, eh?) i em fot molt, que no ho vegi compensat per enlloc! :-(
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: metalhet » dj. abr. 23, 2009 11:58 am

Yaps, en això ja t'entenc ja...

Jo la veritat és que avui parlant amb la doctora li he dit que aquesta setmana no ho he fet del tot bé i he picat una mica, pq em veia amb una mica d'ansietat i vaig preferir fer cas al meu estòmac! jejejeje

Ella m'ha dit que ja estava bé, que sinó després encara tens més angoixa!! Acte seguit m'ha dit que haig de mirar, igualment, lo que em fa engreixar més o menys i anar fent en funció d'aixó :P
Imatge
metalhet

EntradaAutor: ARARE » dj. abr. 23, 2009 12:23 pm

Ep!!! Hola!!!

Xurdit rebenvinguda after Madrid!! Molts ànims, haver perdut 400 gr és molt bona notícia, han sigut 4 dies o sigui que tampoc és que hagis perdut tant.. si em dius que estàs 3 setmanes i només perds això, vale.. però 4 dies 400 gr està bé!!!!!

Metalhet no pots fer esport després de la meso??? A mi la Dra em va dir que si! Que això que diuen que es crema el líquid que t'injecten és mentida!! Ja explicaràs!! Per cert, quan has baixat de pes aquesta setmana?? És que vull tenir algú per comparar-me.. suposo que amb la meso s'ha de perdre bastant a la setmana no??? I jo aquesta setmana (1a punxades) estic baixant bastant poc... i estic fent bondat.......... Ja em diràs vale????

Nyinyi jo això de l'arce no ho veig molt bé! Ho respecto però tants dies sense menjar sòlid no crec que sigui molt saludable.. Jo de tu faria la Sopa quemagrasa que t'aprimes molt però menjant!!!! `

Però si tu vols arce jo recolzo arce eh!!!!

S@N20 disfruta a Jerez!!! Tapitas, vinillo, solete.... quina enveja!!!

Nimi donde andas¿?¿¿????
Imatge
ARARE

EntradaAutor: metalhet » dj. abr. 23, 2009 1:14 pm

Hola!

Doncs de moment no he baixat, estic igual que la setmana passada, encara que ja porto una temporada fent esport. Suposo que ara s'em comença a compensar una cosa amb l'altre.

Respecte a lo de l'esport + meso, a mi em va dir que era millor esperar-te 48h per siuncas...tampoc no m'ho ha dit estricte, però prefereixo fer-ho així...Mira, m'ho prenc més com que descanso un parell de dies... :-)ok:
Imatge
metalhet

EntradaAutor: ARARE » dj. abr. 23, 2009 1:28 pm

I quantes sessions portes Metalhet??? T'han dit mes o menys quantes necessites???? I en total de moment quant has perdut??? (que plasta soc..) ja em perdonràs....

A mi no m'ha dit res.. només m'ha parlat de perdre 3 kgs i pq jo li vaig demanar!!! sinó no em diu res!!!

I si, fent esport no t'aprimes gaire de pes però el cos et millora molt, s'endureix el que s'ha d'endurir!!!!!
Imatge
ARARE

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants