Autor: Keira » dl. abr. 20, 2009 8:58 pm
Autor: María&Xavi » dl. abr. 20, 2009 9:01 pm

Autor: laiac » dl. abr. 20, 2009 9:15 pm

Autor: blackmamba » dl. abr. 20, 2009 11:34 pm
laiac ha escrit:Bona nit noies!!!!
Ahir al final no hem vaig poder conectar, i ja veig ja que això està mogudet!!!!
Pel que fa a quedar, jo com heu dit, tan dimecres, com dijous, com divendres em va bé, el meu novi treballa i no farem res així que quan sigui..
Però tinc una mala noticia noies, no crec que em casi, almenys per ara, i no tenim previst quan serà..........He tingut un problema a la feina, i ara m'han dit que per l'any que ve hauré de fer unes oposicions bastant duretes, i que voleu que us digui, no tinc ganes d'estar estudiant sense gaudir dels preparatius, dels nervis per la boda....i que tampoc hi ha data pels examens, aixi que i si contracto viatge i tinc l'exeman??? no no, l'any vinent descartat.........
Per altra banda, havíem pensat doncs aquest any, o al 2011...vosaltres què faríeu??' per mi, em casaria aquest any, però resulta que ell no pot ni setembre, ni octubre ni novembre...i si que ens podríem casar al setembre i després fer el viatje al novembre o desembre però...no seria el mateix!!!!
Així que noies, estic una mica trista, m'havia fet il·lusions (ell és més tranquil) i m'he quedat sense anell de promesa, sense boda i sense res!!!!!! així que seguiré escrivint-vos perquè he mirat varies cosetes, i si em deixeu, encara que no sigui novia de 2010, podria venir a la quedada, que ho vull compartir amb vosaltres!!!!!
Ja m'agradaria ja casar-me aquest any però......a finals de novembre??? és bona època??? buffff...no sé!!!!!
apa, a veure què me'n dieu!!!!
Petonets!!!!
Papallonaaaaaaaaaaa com puc mirar els vestits?? no ho he trobat?????

Autor: elo » dt. abr. 21, 2009 8:11 am
Autor: jennytgn » dt. abr. 21, 2009 8:28 am

Autor: laiac » dt. abr. 21, 2009 9:46 am
blackmamba ha escrit:laiac ha escrit:Bona nit noies!!!!
Ahir al final no hem vaig poder conectar, i ja veig ja que això està mogudet!!!!
Pel que fa a quedar, jo com heu dit, tan dimecres, com dijous, com divendres em va bé, el meu novi treballa i no farem res així que quan sigui..
Però tinc una mala noticia noies, no crec que em casi, almenys per ara, i no tenim previst quan serà..........He tingut un problema a la feina, i ara m'han dit que per l'any que ve hauré de fer unes oposicions bastant duretes, i que voleu que us digui, no tinc ganes d'estar estudiant sense gaudir dels preparatius, dels nervis per la boda....i que tampoc hi ha data pels examens, aixi que i si contracto viatge i tinc l'exeman??? no no, l'any vinent descartat.........
Per altra banda, havíem pensat doncs aquest any, o al 2011...vosaltres què faríeu??' per mi, em casaria aquest any, però resulta que ell no pot ni setembre, ni octubre ni novembre...i si que ens podríem casar al setembre i després fer el viatje al novembre o desembre però...no seria el mateix!!!!
Així que noies, estic una mica trista, m'havia fet il·lusions (ell és més tranquil) i m'he quedat sense anell de promesa, sense boda i sense res!!!!!! així que seguiré escrivint-vos perquè he mirat varies cosetes, i si em deixeu, encara que no sigui novia de 2010, podria venir a la quedada, que ho vull compartir amb vosaltres!!!!!
Ja m'agradaria ja casar-me aquest any però......a finals de novembre??? és bona època??? buffff...no sé!!!!!
Petonets!!!!
I a l'Agost 2009???? a l'Orangerie tenien tots el divendres lliure, menys el 28 que l'hem agafat nosaltres!!!!

Autor: tara » dt. abr. 21, 2009 11:04 am

Autor: tara » dt. abr. 21, 2009 11:25 am

Autor: nataliaferre » dt. abr. 21, 2009 11:27 am

Autor: laiac » dt. abr. 21, 2009 11:44 am

Autor: blackmamba » dt. abr. 21, 2009 12:03 pm
laiac ha escrit:blackmamba ha escrit:laiac ha escrit:Bona nit noies!!!!
Petonets!!!!
I a l'Agost 2009???? a l'Orangerie tenien tots el divendres lliure, menys el 28 que l'hem agafat nosaltres!!!!
blackmamba, si el problema per ara no era el restaurant!!! això ho hauríem de mirar......primer no havíem pensat en fer-ho a l'agost, i al final si que ahir ho vam mig dir.......però....es que al meu novi si que li costa decidir-se i tampoc ho vull fer tot jo!!!!!
Hem iniciat els tràmits per fer la boda civil, i em fa por que no arribessim a temps per fer-ho al agost, sabeu si tarden molt al resgitre??
Mira que si tu i jo ens casessim al final aquest any....si que entre una i l'altra ens podríem donar idees de tot!!!! veus com vaig ser la primera en dir-te que no hi havia problema en què et casessis aquest any!!!!
Voldria mirar el restaurant ara, a veure si tenen lloc, i tot i que pel presupost no havíem anat a mirar l'orangerie, potser si que ho faríem!!!!
A veure.......
Petonets!!!

Autor: laiac » dt. abr. 21, 2009 12:44 pm
_eLi_ ha escrit:laiac ha escrit:NOIESSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!
què fort, què fort!!!!! bufffff.....al final....com canvien les coses d'un dia a l'altre...doncs, avui a la feina m'han obligat a trucar al Casablanca per preguntar com ho tenien a l'agost, i també per fer la boda civil al Castell de Vilafortuny...i sabeu que???????? què potser em caso l'1 d'agost d'aquest any!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh
Hem d'acabar-ho de parlar ara a casa, però el dia 1 estàn lliures les dues coses, i a més, em bloquejen el dia i només faran la meva boda al matí...que su sembla???????
Aix, mareeeee, em caso jo abans i al final m'haureu d'ajudar entre totes!!!! perque ara........ara ve el fotògraf!!!!!! quan en parlàveu jo ho veia molt lluny però ara......és el que haig de mirar JA, que l'1 d'agost n'hi haurà molts d'agafats!!!!!! a veure, contant que no disposo de molts diners, i tampoc vull un megareportatge.......quin fotògraf m'aconselleu????? aix aix!!!!! mare meva....nataliaferre em pots enviar alguna informació d'aquesta que dius que tens??????
Quins nerviisssssssss.......quan posi el compte enrera...no ho vull ni mirar!!!!
Petonets!!!
Uaaalllllaaa!!!!!
Que fort, que fort!! això es una senyal nena, si tens lliure akest dia agafa'l però JA!!
Tu tranquila per l'ajuda saps que som moltes i t'ajudarem a lo que faci falta.
Tens que mirar vestits!! uuuuooooo, quina enveja!!
Nenes!! ja tenim 2 bodes que visitar akest any!! La boda de Blackmamba i la de Laiac!!

Autor: jennytgn » dt. abr. 21, 2009 12:50 pm

Autor: tara » dt. abr. 21, 2009 4:47 pm

Autor: María&Xavi » dt. abr. 21, 2009 6:19 pm
tara ha escrit:Hola noies! Soc nova en aixo, em caso el 16 de gener del 2010, si necessiteu alguna cosa!
M'agradaria que si algu te referencies sobre l'orangerie i mas passamaner! He de decidir-me ja pero no se per quin decantar-me, ajudeu-me!

Autor: nur_jor » dt. abr. 21, 2009 8:11 pm
tara ha escrit:Hola noies! Soc nova en aixo, em caso el 16 de gener del 2010, si necessiteu alguna cosa!
M'agradaria que si algu te referencies sobre l'orangerie i mas passamaner! He de decidir-me ja pero no se per quin decantar-me, ajudeu-me!

Autor: laiac » dt. abr. 21, 2009 8:44 pm

Autor: monxi_bp » dt. abr. 21, 2009 10:00 pm

Autor: tara » dc. abr. 22, 2009 7:22 am