NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » ds. abr. 18, 2009 8:38 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:eii princesessssssssssssssssssss
la cuca ja torna a estar mes o menos en combateeeeeee......dic mes o menos perque aixo costa de passar, en fi que ja tic mes animadeta. Avui he tornat a l'escola i hem tingut reunio aixi que he pklegat tardissim.....

com us ha anat aquests dies de descans??? espero que be

:-)ok:
MIRIAMETAAAAAAAAAAAAA com va tot?? la tornada els preparatius.....ui ui uiiiiii ::-) ::-)
ISEEEEEEEEEEEEE que tal els dies de descansillo?? as tornat renovada???
NUVIAAAAAAAAAAA EIII neni estas wapixima am els vestidets!!!!!!!!! on vas anar??? te queden molt waiiii i el nou look tambe me mola moltissimmmmmm
LLUNETAAAA NO CAL canviar la BARBACUEEEEEEE de veritat que estic be i com mes cosetes d'akestes faci millor pq aixi no penso...moltes asies. as vist que dintre de res ja tindrem un super marcador?????????????
GEMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA on tas???

bno nenetes wapes us estic molt molt nmolt molt agraida a totes per averme donat anims SOU LES MILLORSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
TIAS WUENASSSSSSSSSSSSSSSSSSS jejejejeje :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Cuquet!!! M'alegro que estiguis bé, hi penso molt amb tu però no t'he volgut trucar per no molestar en aquests dies, mai sé què dir!! PErdó!!
Així vols fer la barbacue??? Què wuai!!!! Pos és la setmana que ve eh!!! M'agradaria saber al final quants serem? Cuca i miriameta si oi? Pos em falta la ise, la gemma... digueu alguna cosa!!! Por fi... ::-)

BARBACUE!!!! tinc una setmana per convence'l!!! suposo que no hi haurà molt problema...això espero! hehehe

Biennnnnnnnn!!!! Biennnnn!!! Wuapi... t'he d'enviar la foto però no he tingut temps encara, avui he sortit del curset tard i ara arribo a casa... El Jordi s'ha comprat el traje per la boda de mon germà!!!! >.-<: >.-<: i està wuapísssim!!! Wuapíssim és poc... bufff!!! Només li falten les sabates... si així ja està wuapo, imagineu-vos de nuvi... se'm caurà la baba...i res, también m'he comprat una revista de núvies que es diu "casar-se a catalunya" crec, i és molt interessant!!! :-)ok: ja us l'ensenyaré si voleu a la barbacue... i comentem... i res, ara me'n vaig a fer feina que ja seria hora! Un petó... a totes!!! =0-0-)
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dl. abr. 20, 2009 8:07 am

CUCA...

::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui::

MOLTISSIMES FELICITATS!!!!!!!!
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: Pacresol » dl. abr. 20, 2009 12:38 pm

cuca felicidades
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. abr. 20, 2009 4:01 pm

Felicitats!!!!!! Cuqui... ho hem d celebrar!!!! UEeeeeeee.... :-)ok: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. abr. 20, 2009 6:05 pm

FELICITATSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!! (Suposo que era el cumple, no???) aix... quin despiste de personaaaaaaa!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: miriameta » dl. abr. 20, 2009 6:20 pm

FELICITATSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS WAPISIMAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: DISFRUTA DEL TEU DIA!!! :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dl. abr. 20, 2009 6:53 pm

Com va tot nenetes?

Jo estic mes cansada i fotuda... que un drap vell...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: Pacresol » dt. abr. 21, 2009 8:34 am

miriameta ha escrit:Com va tot nenetes?

PUES PONTE LAS PILAS QUE YA TE QUEDA POQUITOOOOOOOOOOO
Pacresol

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. abr. 21, 2009 7:02 pm

miriameta ha escrit:Com va tot nenetes?

Nenes!!! No puc entrar gaire pq estic a la recta final de les opos i m'he d'aplicar... vaig atabalada però penso mooolt en vosaltres!!!! Molt!!! Hem de decidir qui ve a la barbacoa i què voleu menjar i quedar i tot això així que no sé... aquí us deixo les preguntes:
-quin dia us va millor dissabte o diumenge? Jo preferiria diumenge però bno...
- què menjem? carn a la brasa i calçots o amanida o què?
- com quedem per anar-hi? ...
Jasta! Ja em direu el què ok? Wuapes!!! Jo vaig a seguir treballant encara que ja estic moooolt cansada!!!
Ise.. t'he intentat enviar la foto un munt de cops i em dóna errors així que no sé si al final l'has rebut o què... aq matí ho he tornat a intentar no sé digue'm algo!
Cuca... per on pares? Ahir vam pensar molt en tú!!!
Núvia.... què tal?????????????? Quan temps fa que no parlem!!! com queden els mobles?? Volem fotitos!!!
Miriameta... ànims que el curs ja s'acaba i arriba el estiu!!!!!!!!!!!! Ueeeeee
Gemma... on coi t'han enviat que no dius res de res fa setmanes??? Com va anar el massajito?? ... :-( :-(

Petonssssssssss a totes!!!!!!!!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. abr. 21, 2009 9:08 pm

Hola cariños!!

Aquest disabte vaig anar a veure com es casave la ABVO, i va ser super emocionant, ja me veia jo anant cap a l´altar i aquell dia amb un munt de nervis!! pensant en tot.. i ara no se si es perque hu vaig viure d´aprop.. però estic bastant nerviosa.. Hi han fotitos al post de cròniques..

D´aqui 2 setmanetes me probare el meu vestit preciós nenetes meves!!!

Aquest finde començarem a repartir invis!!!!!!!! bufffff quina ilu!!! ja m´han arribat les pegatinetes del vistaprint!! per fi!! tot llest!!

.. I males noticies.. aquest finde fallen 4 persones a la resi.. i me toque treballar... hasta doblar m´havien dit.. nomes me faltave això.. no m´aguanto de peu.. (no se que em pase.. estic chafada.. cansada.. me fa mal tot.. no tinc gana..) i encara me volen fer doblar.. aix..
me fa molta rabia.. jo volia anar a la barbacue... :-( però necessito treballar.. i a sobre encara no se si vaig de mati o de tarde.. que bonic..

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. abr. 21, 2009 9:13 pm

Lluneta!! estudia molt molt pero tambe prente el teu temps.. que no es bo estar tot el dia enganxada als llibres..

Iseta!! tens molta força de voluntat eh!! com va tot? espero que be!!!

Cuca!! Com va anar el cumple? i tot lo demes?

Nuvia!! i el teu marcador? que va baixant? :)

gemmeta!! tot be? i la feina?

pacresol les meves piles necessiten recargarse.. pero no tinc bateria..

Petonets!! marxo a momir... que dema matino.. a l´acabar les pràctiques pues ara treballo cada dia.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dc. abr. 22, 2009 7:08 am

hola princesesssssssssssssssssssssssssss

moltes moltes moltes moltes moltes moltes gracies a totesssssssssssssssss :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

no he pogut conectarme antes...i aquesta tarde tampoc podre...tinc una setmana una mica liadeta. El dilluns vaig tenir el tete a casa!!!!! va venir de barna a ferme una sorpresa!! >.-<: >.-<: AH el meu nino m'ha regalat una stmana al balneari de Lanjaron (a Granada) ::love::
Ahir vaig anar al metge...i estava tant cansada que no tenia ganes de fer res...
I avui he quedat per berenar amb uns amics, per celebrar el cumple.

Ara ja us he contat una miqueta....jejeje
jo si que vull fer la BARBACUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :-///: :-///: :-///: :-///: pero a mi me aniria millor dissabte....encara que si se diu diumenge pos no passa res. Jo voto per fer CARNETAAAA(una miketa de corderet, unes llangonisses....) a la brasa, uns caragolets i una amanida, no???? jo crec que esta be :-)ok: :-)ok:

MIRIAMETA quin rollo que no puguis venir :-( pero tranki que entenem que s'a de treballar, pero tambe as de descansar!!! Escolta, i com van les migranyes??? viscaaaaaaaa de aki poket te veure el vestidet!!!! era el dia 6.05.09 no????

ISE ANIMS QUE TU POTS!!!! ja veuras com notaras canvi, jo vaig notar que els refredats no duraven tant i que no me cansava tant . ANIMSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

NUVIA jejeje ens vam creuar el diumenge jejeje tornava de anar a buscar al tete!! que tal tot?? volem fotos dels mobles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LLUNETA estudia força...ja veuras com t'anira be, pero as de descansar tambe i sortir a prendre l'aire sino acabaras aam un cap.... :star::

GEMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ON ETSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dc. abr. 22, 2009 7:09 am

QUIN ROLLO QUE US HE FOTUT!! JEJEJEJ :-)) :-))
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ise » dc. abr. 22, 2009 7:09 am

Hola nenetes!!!

Com esteu???

Miri, no m'estranya que estiguis esgotada... .c(.(-)) .c(.(-)) .c(.(-)) .c(.(-)) pensa que de les classes ja queda poquet! :-)ok: :-)ok: i al cap de no res ja estaràs caminat directe a l'altar!!!!!!!
Com no vols estar nerviosa nena, si et queden 4 mesos!!! i havent viscut la boda de l'advo d'aprop es normal que la visquessis molt més i ja et veiessis a tu! jejeje
I quina marranada això de fer-te treballar aquest cap de setmana, no?? a veure que fem...

Lluneta, vec que estas molt aplicada :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: així m'agrada amore!! ::love::
Escolta... la foto si que em va arribar però encara no ho he pogut mirar bé i prefereixo consultar-ho abans de que fagis res, ok? avui et dic algo d'això.

Cuca, com va anar l'aniversari??? estas millor, preciosa??

Gemma, on coi t'has fotut??? on t'ha tocat???

Nuvia, com ho portes tot??

Pacresol, ja teniu decidit alguna coseta o encara estau amb el pis??

Per cert, lluneta i cuca, mireu quin marcador que teniu avui!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: cuca lleida » dc. abr. 22, 2009 7:11 am

ISEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
SI ARA ME ESTAVA MIRANT EL MARCADOR!!!!!!

LLUNETA AIXO ES MUUUUUUUU FUERTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
JEJEJJEJEJEJE :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ise » dc. abr. 22, 2009 7:13 am

Bon dia preciosa!!!!

Avui ets la dona 1 *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ise

EntradaAutor: cuca lleida » dc. abr. 22, 2009 7:16 am

ise ha escrit:Bon dia preciosa!!!!

Avui ets la dona 1 *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

jejejeje si pero aig de plegar trastes que si me pillen aki.....no se no se... :-/ a mes d'aki poket ja comencen ha arribar tots. un petonas i que tingueu molt bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111 :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) DEMA SANT JORDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. abr. 22, 2009 9:16 pm

miriameta ha escrit:Hola cariños!!

Aquest disabte vaig anar a veure com es casave la ABVO, i va ser super emocionant, ja me veia jo anant cap a l´altar i aquell dia amb un munt de nervis!! pensant en tot.. i ara no se si es perque hu vaig viure d´aprop.. però estic bastant nerviosa.. Hi han fotitos al post de cròniques..

D´aqui 2 setmanetes me probare el meu vestit preciós nenetes meves!!!

Aquest finde començarem a repartir invis!!!!!!!! bufffff quina ilu!!! ja m´han arribat les pegatinetes del vistaprint!! per fi!! tot llest!!

.. I males noticies.. aquest finde fallen 4 persones a la resi.. i me toque treballar... hasta doblar m´havien dit.. nomes me faltave això.. no m´aguanto de peu.. (no se que em pase.. estic chafada.. cansada.. me fa mal tot.. no tinc gana..) i encara me volen fer doblar.. aix..
me fa molta rabia.. jo volia anar a la barbacue... :-( però necessito treballar.. i a sobre encara no se si vaig de mati o de tarde.. que bonic..

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Hola noies... fins ara no m'he pogut connectar i ho faig un moment i piroooo que tinc feina amb el treball de les opos... a vere si l'acabo ( de començar )!!! Quina pena que no puguis venir en serio... si treballessis de matí encara t'ho podries muntar no? No sé és que al final tinc la sensació que no es farà... :-( :-( jo que volia que estiguessim les més possibles i al final quedarem les dues mercès... quina me... Recapitulem:

A vere la gemma està desapareguda - ja m'extranya molt pq no escriu ni el cap de setmana... no sé si enviar-li un sms...
La miriameta no pot... no t'ho podries muntar si treballessis pel matí?
La cuca si que pot... menys mal!
La ise va dir que convenceria a l'Enric però no n'he sapigut res més . Què vindreu amoret, al final??????????????
La nuvia va dir que no podia... tampoc no n'he sapigut res més...

Nenes stik una mica desencantada la veritat... :-( :-( ja sé que no és culpa vostra... però si no ho fem aquest cap de setmana fins l'estiu o passat l'estiu ja no podrà ser... Jo tinc l'examen ben a sobre i no puc fer el ruc... En fi... no res... ja mirem què fem ... Naltres igualment pujarem a fondepou...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. abr. 22, 2009 9:17 pm

miriameta ha escrit:Lluneta!! estudia molt molt pero tambe prente el teu temps.. que no es bo estar tot el dia enganxada als llibres..

Iseta!! tens molta força de voluntat eh!! com va tot? espero que be!!!

Cuca!! Com va anar el cumple? i tot lo demes?

Nuvia!! i el teu marcador? que va baixant? :)

gemmeta!! tot be? i la feina?

pacresol les meves piles necessiten recargarse.. pero no tinc bateria..

Petonets!! marxo a momir... que dema matino.. a l´acabar les pràctiques pues ara treballo cada dia.

Tranqui wuapi... que descansaré demà quan vingui el George!!!! Anirem a donar un tomet per les parades de llibres!! com se us presenta el dia de st jordi? el meu una me... el jordi puja a les 6.30h i jo treballo tot el dia així que ja em direu quin dia... a més aquest any ni llibre em toca :-( :-( i la rosa ja vurem si no és de la penya del barça... què depriment!!! :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. abr. 22, 2009 9:20 pm

cuca lleida ha escrit:hola princesesssssssssssssssssssssssssss

moltes moltes moltes moltes moltes moltes gracies a totesssssssssssssssss :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

no he pogut conectarme antes...i aquesta tarde tampoc podre...tinc una setmana una mica liadeta. El dilluns vaig tenir el tete a casa!!!!! va venir de barna a ferme una sorpresa!! >.-<: >.-<: AH el meu nino m'ha regalat una stmana al balneari de Lanjaron (a Granada) ::love::
Ahir vaig anar al metge...i estava tant cansada que no tenia ganes de fer res...
I avui he quedat per berenar amb uns amics, per celebrar el cumple.

Ara ja us he contat una miqueta....jejeje
jo si que vull fer la BARBACUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :-///: :-///: :-///: :-///: pero a mi me aniria millor dissabte....encara que si se diu diumenge pos no passa res. Jo voto per fer CARNETAAAA(una miketa de corderet, unes llangonisses....) a la brasa, uns caragolets i una amanida, no???? jo crec que esta be :-)ok: :-)ok:

MIRIAMETA quin rollo que no puguis venir :-( pero tranki que entenem que s'a de treballar, pero tambe as de descansar!!! Escolta, i com van les migranyes??? viscaaaaaaaa de aki poket te veure el vestidet!!!! era el dia 6.05.09 no????

ISE ANIMS QUE TU POTS!!!! ja veuras com notaras canvi, jo vaig notar que els refredats no duraven tant i que no me cansava tant . ANIMSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

NUVIA jejeje ens vam creuar el diumenge jejeje tornava de anar a buscar al tete!! que tal tot?? volem fotos dels mobles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LLUNETA estudia força...ja veuras com t'anira be, pero as de descansar tambe i sortir a prendre l'aire sino acabaras aam un cap.... :star::

GEMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ON ETSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Wuapa!! Al final potser ens quedem els 4 fent la barbacue!!!??? X cert, cuca estem a punt d'entrar al nostre mes!!!!!!!!!!!!!! Què fort tia!!! Em sembla tan fort que ens quedi un any........... buffffffffffffff! Passa el temps suuuuuper ràpid!!! El menjar em smbla correcte, depen dels que siguem, divendres l'aniré a comprar. Saps què passa cuquet? Què dissabte tinc anglès i si que me'l puc saltar pq no passa res, però fa 2 dissabtes que no hi vaig i estic pagant... dsps tornaré i estaré massa perduda... em sap greu...
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants