NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: elo » dc. abr. 22, 2009 7:34 am

tara ha escrit:Hola noies! Soc nova en aixo, em caso el 16 de gener del 2010, si necessiteu alguna cosa!
M'agradaria que si algu te referencies sobre l'orangerie i mas passamaner! He de decidir-me ja pero no se per quin decantar-me, ajudeu-me!

Eyssss Tara... jo he anat al Mas Passamaner i no em va agradar gens gens per la diferencia qualitat/preu... no era boda quan vaig anar (era un sopar d'un congrés que vaig anar) però l'únic que em va agradar va ser l'aperitiu... de l'Orangerie vaig estar l'altre dia i es un lloc fabulos però no sé com està el menjar (una ventatja del menjar és que son els mateixos del nautic de Salou i allà el menjar es força bo). Bueno, ja ens diràs per quin t'has decidit!!!

FELICITATS A TOTES LES DEMÉS QUE ES CASEN...
:-)ok:
elo

Entrades: 22
Membre des de: dv. abr. 17, 2009 11:17 am

EntradaAutor: laiac » dc. abr. 22, 2009 7:45 am

tara ha escrit:Hola Laiac, si et vols mirar el que ens agrada, pica una mica pero per mirar-ho!
A la seva web surten els preus, si no ho trobes l'els envio, www.puntdevista.es.
Tambe hi ha molts exemples d'altres bodes, be a veure que et sembla!
Tambe he anat a composit, a creixell, conec molta gent que li ha fet ell, molt be la pega es que tarda casi un any a entreger-te l'album!
Si no trobes els preus a la web t'els passo per mail!

Bon dia tara!!!

gràcies per la informació. El punt de vista què dius ja he mirat per la web, tot i que diu algun preu però sense especificar!!!nosaltres vam anar a una boda a saragossa i també eren ells i força bé, però clar, volem anar a tarragona a mirar presupost!!!

Pel que fa al composit, tens preus??? me'ls podries passar?? he estat mirant la web i no ho trobo!!! i sembla que no està mal!!!!

Aquesta nit (que m'ha costat dormir) he pensat que jo, algo de més de 1200e no sé si m'ho podré gastar, ens casem a correcuita i sense gaire presupost de base...i en principi, no vull video, només algun reportatge i ja està!!!

Orienteu-me si us plau!!!!!! :-/

Gràcies!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nataliaferre » dc. abr. 22, 2009 8:20 am

hola noies, bueno laiac et passo alguna informació de alguns fotografs que tinc aixi també li serveixen a la Elo aixi elo ja vas mirant.

JOAN DUCH: Esta a tarragona. te pag. web es www.joanduch.com a nosaltres a fira de tot novis a reus 08 ens ho deixaven per 1900 € el book per nosaltres + video.

GERARD GENE: Es el que ens hem quedat esta a Reus i ens ho ha deixat per 1800 €, el book nostre, 2 book per cada familia (regal) i a més ens ha regalat també el reportatge de Pre-boda. (trobo que esta molt be)

FOTO TROBAL: Ja no ho em mirat una amiga meva fa fer el reportatge alla i no li va agradar gens com li van fer, a mes ella va demanar fotos mentre es vestia i quan li llegien el vers i ni lis hi fan fer.

VIÇENS: Esta a Reus. I era 1850 € per sols el book nostre. Tot el demes era pagar 250 € de mes.

Aixi que ens fam decidir per Gerard Gené, a més un cosi meu també es casa l'any que ve i també ha agafat el gerard i li van les invitacions pel mateix preu, aixi que ho tobo força be de preu.

No se vosaltres mateixes.

Petons.
Imatge
nataliaferre
:: núvia experimentada

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: nataliaferre » dc. abr. 22, 2009 8:24 am

S'ho m'olvidava el Mas Passamaner mons pares viuen dic viuen pq jo visc a Salou amb el meu futur marit, aixo viuen a 5 min del Mas Passamaner jo no l'aconsello molt, gent del poble ha fet alla el banquet i molt contents no han quedat, ni camarers diuen que son una mica bordes, després que el menjar no esta bé que es pel preu, qualitat i cuantitat no els hi agrada.

Jo e estat dinant alla, i sincerament no possen prou menjar, jo bueno nosaltres no vam quedar molt contents a part es carissiim.

Espero que sigui d'ajuda. petons
Imatge
nataliaferre

EntradaAutor: tara » dc. abr. 22, 2009 8:48 am

No creia que fos tant dificil de decir-ho tot!
No els tinc aqui els preus de composit pero eren sobre uns 1200,
pero desores t'ho dic segur, que els tinc a casa els preus, has vist la web?
Fa tambe foto d'estudi, esta molt be!
Ja et passare els preus.
A salou hi ha Alcolor, un company de feina ho va fer amb ells, aquesta tarda et passo tambe els preus!
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dc. abr. 22, 2009 8:54 am

Moltes Gràcies noies!!!!

M'esteu ajudant molt, realment ara el que més em preocupa és el fotògraf i els detalls, però vaja, a poc a poc...!!!!i sobretot, que no ens podem gastar molts diners!!!!

Mireu, acabo d'enviar un mail des de la web a Gerard Gené explicant més o menys el que volia, i ja m'ha trucat, i em quedat per avui a les 7, perque diu que millor que vegi el que fa i en parlem del presupost i tot!!! que ve!!! a veure, per que dius nataliaferre deu ni do el que entra per 1800 no????

tara, si em passes els preus t'ho agrairia!!!!!

PetonetS!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nataliaferre » dc. abr. 22, 2009 8:58 am

Si laiac ja et dic, jo per el que es el preu i el que entra fabulos ho trobo genial. A mes una amiga meva también li fa fer el reportatge ell i te varis estils i tots son guapos a mi em va encantar.

Ja em diras que t'ha assemblat.
Imatge
nataliaferre

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. abr. 22, 2009 9:44 am

_eLi_ ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Boness....ja torno a ser-hi aki...!!!

Doncs el que us comentava ahor ésk no tinc ni idea que és el que he de tenir en compte per escollir les flors apropiades per a l'esglesia, el cotxe...etç...
L'altre dia vaig anar a una floristeria que acaben d'obrir a Valls que es diu Grèvol, i bé...vaig estar mirant algunes fotos sobre casaments, y la veritat ésk hi va haver una idea bastant original i que em va agradar moltissim, i era que des de l'entrada de l'esglesia fins a l'altar (el cami de la níva) hi havia a cada 2 bancs i a cada banda...una especie de peu amb el ram escollit i a la base ...espelmes...evidentment les espelmes eren de llum, ja que sinó imagineu-vos....jejeje.
Per últim ésk entre els bancs, on esta la gent, estava tot ple de pètals de roses...moníiiisim, pero clar....en segons quines esglesies son una mica reasis a deixar-t'ho fer pq després ho han de netejar tot....pero la idea era bastant bona....
Penso que necessito una floristeria que em doni total confiança, pq com ni jo ni el meu xicot tenim ni "flowers"...mai millor dit, ens assesorin correctament, no?

Petonets a totes!!!!

Hola!!
Et volia preguntar ets de Valls??

Jo també he vist la nova floristeria la Grèvol, es molt maca, no hi he entrat però de passada l'he vista. Com van els preus?

Hola de nou!!!
Ja torno a estar al treball...per aixó no he contestat abans. Els dies que tinc festa prefereixo no mirar l'ordinador per a res...jejeje

Doncs...referent a la teva pregunta..si, sóc de Valls...suposo que tu también, no??? jejejej a veure si ens coneixerem ara, no?jejejej
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. abr. 22, 2009 9:50 am

tara ha escrit:Ah! per cert soc la nova i us volia dir que si quedeu tambe en faria ilu venir per parlar i aconsellar-nos!

Benvinguda Tara.....i felicitats pel casament!!!!! penso que seras una de les primeres del 2010, no???? doncs ànims...i per a qualsevol consulta ja saps on som
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dc. abr. 22, 2009 12:54 pm

Hola noies m'estic desanimant per moments!
Nomes faig que donar voltes a lo del restaurant ( mas passamaner), sento critiques de tots colors, gent que li ha encantat i gent que els ha decepcionat, no se que fer!
Ara l'orangerie s'ha posat de moda no?
que puc fer?
Laiac aquesta tarda et passo els preus del fotograf!
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. abr. 22, 2009 1:57 pm

tara ha escrit:Hola noies m'estic desanimant per moments!
Nomes faig que donar voltes a lo del restaurant ( mas passamaner), sento critiques de tots colors, gent que li ha encantat i gent que els ha decepcionat, no se que fer!
Ara l'orangerie s'ha posat de moda no?
que puc fer?
Laiac aquesta tarda et passo els preus del fotograf!

Tara,!!!!
No t'has de capficar....això et passarà amb tots els restaurants.....pq potser a tu hi ha alguna cosa que t'agrada però que no sigui del gust dels demés....així que no només amb Mas Passamaner....sinó amb tots et passarà això....Tingueu en compte....
Evidentment que segons quins aspectes els has de considerar de suma importancia a tenir-los presents, però hi han d'altres que no son prioritaris...vaja!!!
Penso que si tens critiques en questio d'organització, serietat...etç, clar que es per pensar-ho, pero si es per tema de menjar es molt relevant...depent dels gust de la gent. Potser jo al meu convit agafo un menu que m'encanta però hi haurà gent que no surtirà conveçuda....segons els gustos....no? Vaja....es la meva opinió!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dc. abr. 22, 2009 3:00 pm

Merci per els ànims, ja se que en el mejar es difícil, cadascú te els seus gustos!
I suposo que hi haura critiques bones i dolentes de molts restaurants, pero esperes que aquell dia tot surti perfecte i seria una decepcio gran per mi!
tara

EntradaAutor: JUDITH REUS » dc. abr. 22, 2009 3:42 pm

Hola noies!

Algu de vosaltres a sentit a parlar d'un fotograf de salou que es diu Alcalà???
Bé, us explico. Com ja sabeu nosaltres fem el convit al nàutic de salou i suposo que aquest home haurà tret informació de les llistres de banquets que se celebren al Nàutic i ens va trucar directament per oferir-nos els seus serveis.....i la pregunta és per tenir alguna idea abans d'anar a veure'l, ja que no en tinc ni idea.
De moment vec els preus que fiqueu vosaltres i tot i això em sembla una passada.
Tinc una altra opció que és un company de feina que té material fotogràfic professional i ho fa de hobby, pero ho fa força bé, encara no m'ha donat pressupost.....
Uix!!!! Això del fotograf m'atabala!!!!!
Imatge
JUDITH REUS

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. abr. 22, 2009 3:50 pm

JUDITH REUS ha escrit:Hola noies!

Bé, us explico. Com ja sabeu nosaltres fem el convit al nàutic de salou i suposo que aquest home haurà tret informació de les llistres de banquets que se celebren al Nàutic i ens va trucar directament per oferir-nos els seus serveis.....i la pregunta és per tenir alguna idea abans d'anar a veure'l, ja que no en tinc ni idea.
De moment vec els preus que fiqueu vosaltres i tot i això em sembla una passada.
Tinc una altra opció que és un company de feina que té material fotogràfic professional i ho fa de hobby, pero ho fa força bé, encara no m'ha donat pressupost.....

Hola Judith de Reus.....
Doncs el Sr. Alcala és el que porta l'Alcolor....de Salou....és el nostre fotograf....i ho trobaras a la pagina web de www.alcolor35.com.
Que t'he de dir jo....veus els treballs que fan i al.lucines...la veritat ésk quan parles amb ell es nota que hi ha experiencia i professionalitat....et recomano que ho visitis...
Sé que jo només et dire coses bones...al cap i a la fi...ho he agafat...però conec a gent que también han fet el reportatge amb ell i han quedat molt contents.

Petonets a totes
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dc. abr. 22, 2009 4:10 pm

Jo tinc un company de feina que es va casar al setembre i els hi va fer ell, estan contents, pero per sortir de dubtes mira seva web i veuras els treballs!
tara

EntradaAutor: tara » dc. abr. 22, 2009 5:33 pm

laia ja soc a casa, els preus de composit, hi ha tres preus,
1700,1900,2100, i tambe em va donar els preus de les invitacions, queden chules, us fa una foto d'estudi i la utilitza en la invitacio, tipu flayer,des de 1,5 fins a 3,5, tambe fan un tipus revista que si el vols regalar als pares esta molt be, i crec que no surt gaire car.
i el de alcolor, se que la pre boda la fa an un catamara, i tambe queden xules, a mi em va fer el pressupost a la fira del teu dia, no se si es encara aquest preu, 1795.
i tambe tins els preus d'un altre que tambe esta ve i-matges, mira't la web, un noi super simpatic, tambe te diferents preus des de 1300 el mes barat i 2500 el mes car que son dos llibres!
be espero que et serveixi d'algo! petons
tara

EntradaAutor: Papallona* » dc. abr. 22, 2009 6:45 pm

Mrs. Happiness ha escrit:

Hola Judith de Reus.....
Doncs el Sr. Alcala és el que porta l'Alcolor....de Salou....és el nostre fotograf....i ho trobaras a la pagina web de www.alcolor35.com.
Que t'he de dir jo....veus els treballs que fan i al.lucines...la veritat ésk quan parles amb ell es nota que hi ha experiencia i professionalitat....et recomano que ho visitis...
Sé que jo només et dire coses bones...al cap i a la fi...ho he agafat...però conec a gent que también han fet el reportatge amb ell i han quedat molt contents.

Petonets a totes

hola nenes!!
jo también tinc aquest fotograf.. me va agrar molt lo del catamaran i l'album hipergran que tenen jejejej...
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dc. abr. 22, 2009 6:50 pm

tara ha escrit:Hola noies! Soc nova en aixo, em caso el 16 de gener del 2010, si necessiteu alguna cosa!
M'agradaria que si algu te referencies sobre l'orangerie i mas passamaner! He de decidir-me ja pero no se per quin decantar-me, ajudeu-me!

Enhorabona tara!!!

jo em caso a l'orangerie.. que t'haig de dir... i el passamaner tmb em va agrdar molt.. tots 2 son de l'estil... l'orangerie té cuiner propi .. i el maspassamaner ara no ho se...

que faras???
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. abr. 22, 2009 6:55 pm

laiac ha escrit:NOIESSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!

què fort, què fort!!!!! bufffff.....al final....com canvien les coses d'un dia a l'altre...doncs, avui a la feina m'han obligat a trucar al Casablanca per preguntar com ho tenien a l'agost, i també per fer la boda civil al Castell de Vilafortuny...i sabeu que???????? què potser em caso l'1 d'agost d'aquest any!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh

Hem d'acabar-ho de parlar ara a casa, però el dia 1 estàn lliures les dues coses, i a més, em bloquejen el dia i només faran la meva boda al matí...que su sembla???????

Aix, mareeeee, em caso jo abans i al final m'haureu d'ajudar entre totes!!!! perque ara........ara ve el fotògraf!!!!!! quan en parlàveu jo ho veia molt lluny però ara......és el que haig de mirar JA, que l'1 d'agost n'hi haurà molts d'agafats!!!!!! a veure, contant que no disposo de molts diners, i tampoc vull un megareportatge.......quin fotògraf m'aconselleu????? aix aix!!!!! mare meva....nataliaferre em pots enviar alguna informació d'aquesta que dius que tens??????

Quins nerviisssssssss.......quan posi el compte enrera...no ho vull ni mirar!!!!

Petonets!!!

uooooooo
neni...
doncs Felicitats!!!

jajaj... això fica el compte enrrere. pq hem de tenir-ho controlat!!!! jejej
Papallona*

EntradaAutor: María&Xavi » dc. abr. 22, 2009 7:46 pm

Hola guapa!

Nosaltres també estem embolicats amb el tema del fotògraf, és que tot el que trobem ens sembla ultra-mega-car, una barbaritat pel que fan, però no ens quedarà més remei que passar pel tub. De moment, només ens visitat tres però trobo que voltarem una mica més.
Del que tu parles, jo no lhe visitat però he sentit parlar bé.

Ànims!!!
Imatge
María&Xavi
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 16, 2009 8:10 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants