Autor: montseijordi » dl. abr. 20, 2009 10:10 pm

Autor: jennytgn » dt. abr. 21, 2009 8:51 am

Autor: jennytgn » dt. abr. 21, 2009 9:10 am

Autor: nur_jor » dt. abr. 21, 2009 6:38 pm
montseijordi ha escrit:exacte, jejeje, doncs ja te'ls ensenyare pq els hi fare fotos, d moment els veig normalets tot i q el Jordi em diu q estan be, soc força perfeccionista, ja veurem com queden finalment!

Autor: nur_jor » dt. abr. 21, 2009 6:44 pm
jennytgn ha escrit:Espluguina lo tuyo también es estresante ehh!!
Yo estoy estudiando educación infantil! Más que nada es por que estaré con examenes finales, también estoy trabajando... me parece que lo dejare para el 19 porque soy bastante nerviosa.
Montse he mirado ca n'ayxelà esta en Vilafranca del penedes y nos casaremos en la iglesia de mi pueblo,es pequeña y vieja.. pero es donde me he bautizado y he hecho la comunión. Y me gusta.
Estas haciendo tu los recordatorios?
Buenas canvero!! enhorabuena!!
Oye si veis que me como letras es este teclado que se vuelve loco!!

Autor: jennytgn » dc. abr. 22, 2009 8:38 am

Autor: nono&llu » dc. abr. 22, 2009 10:33 am
montseijordi ha escrit:Bueno noies, aqui obro el post. Anire fent la llisteta, recopileu-m'ho tot aqui please!!!
CASAMENTS JUNY 2010:
5 de juny:
- Star6 --> Vil·la Minerva // Tàndem fotògrafs // Santuari de la Misericòrdia de Canet![]()
- aramat4 --> Mas de Can Riera![]()
12 de juny:
- rmoliveras ---> Finca La Coromina + catering criscatering // Fotògrafa: Lara Jaruchik![]()
- esther_delpozo --> Can Baladia![]()
- nataliaferre --> Dorado Playa ( Cambrils ) // Fotògraf: Ricard Gené // Ermita de Santa Maria de Paret Delgada ( La Selva del Camp )![]()
- canvero --> Termes Victoria ( Caldes de Montbui )![]()
- Ashliane![]()
- lluïsa i antonio>.-<:
19 de juny:
- montseijordi ---> Centre Ecuestre de Llavaneres // Joan Selva fotògrafs // Església de Sant Andreu de Llavaneres![]()
- cristianyeli![]()
23 de juny:
- crisbert --> Mas Can Ferrer![]()
25 de juny:
- Nadaymenos ---> Torre del Pla![]()
- Txell-Jose Luis --> Masia Vilasendra![]()
26 de juny:
- ise ---> Finca del resquitx // Fotògraf: Jordi Pou![]()
- annaiesteve ---> Mas de Sant Llei // Foto Estyl de BCN // Església d'Alella![]()
- ñampi![]()
- saul_i_tamara2010![]()
- moncl![]()
- espluguina ---> L'Encanteri // Fotògraf: Division RM // Església Vella de Sant Miquel Arcàngel de l'Espluga
- Nafejo ---> Castell de Vilafortuny // Composit Creative
- yolanda i jordi ---> Masia Vilasenda

Autor: montseijordi » dc. abr. 22, 2009 10:43 am
jennytgn ha escrit:Espluguina lo tuyo también es estresante ehh!!
Yo estoy estudiando educación infantil! Más que nada es por que estaré con examenes finales, también estoy trabajando... me parece que lo dejare para el 19 porque soy bastante nerviosa.
Montse he mirado ca n'ayxelà esta en Vilafranca del penedes y nos casaremos en la iglesia de mi pueblo,es pequeña y vieja.. pero es donde me he bautizado y he hecho la comunión. Y me gusta.
Estas haciendo tu los recordatorios?
Buenas canvero!! enhorabuena!!
Oye si veis que me como letras es este teclado que se vuelve loco!!

Autor: montseijordi » dc. abr. 22, 2009 10:44 am
annaiesteve ha escrit:HOLA NOIETES , COM VA TOT ?

Autor: montseijordi » dc. abr. 22, 2009 10:45 am
espluguina ha escrit:montseijordi ha escrit:exacte, jejeje, doncs ja te'ls ensenyare pq els hi fare fotos, d moment els veig normalets tot i q el Jordi em diu q estan be, soc força perfeccionista, ja veurem com queden finalment!
si si! fotos fotos! jejeje
i d'on treus el temps per fer tot aixo? entre la feina, les guardies, les quedades!... t'admiro nena!

Autor: nono&llu » dc. abr. 22, 2009 10:45 am
Autor: montseijordi » dc. abr. 22, 2009 10:50 am

Autor: nono&llu » dc. abr. 22, 2009 10:58 am
montseijordi ha escrit:nosaltres si, ens els portara la meva neboda, i a vosaltres? quin dia us caseu?
Autor: montseijordi » dc. abr. 22, 2009 11:00 am
nono&llu ha escrit:montseijordi ha escrit:nosaltres si, ens els portara la meva neboda, i a vosaltres? quin dia us caseu?
hola montse... estic flipant amb tu ¡¡ estas super posada amb aixo del forums¡¡¡ fins i tot m'encanta la teva web de nuvis .org¡¡felicitats¡¡
doncs si a mi me les portaran 2 fills de cusins meus , un nen i una nena, tot i que tinc 13 fills de cusins petits pero es de bojeria posar-los tots¡¡¡ vaig decidir 2: però els hi posaras un traje de conjunt? si es aixi on es compren? vull dir que portaran algun detall amb el teu vestit?![]()
![]()
![]()

Autor: nono&llu » dc. abr. 22, 2009 11:18 am
Autor: montseijordi » dc. abr. 22, 2009 2:44 pm

Autor: nur_jor » dj. abr. 23, 2009 5:30 pm
jennytgn ha escrit:Hola!!!
bon dia!!
Espluguina sóc de la Bisbal del penedes, ho coneixes?? esta al costat del vendrell.
Tu de esplugues de francoli?
Tinc unes ganas de començar a treballar amb nens!! aquest juny començo les pràctiques.

Autor: nur_jor » dj. abr. 23, 2009 5:34 pm

Autor: nur_jor » dj. abr. 23, 2009 5:36 pm
montseijordi ha escrit:espluguina ha escrit:montseijordi ha escrit:exacte, jejeje, doncs ja te'ls ensenyare pq els hi fare fotos, d moment els veig normalets tot i q el Jordi em diu q estan be, soc força perfeccionista, ja veurem com queden finalment!
si si! fotos fotos! jejeje
i d'on treus el temps per fer tot aixo? entre la feina, les guardies, les quedades!... t'admiro nena!
jajaja nena, doncs la veritat es q vaig a pas d tortuga eh? m'hi he d posar en serio ja!