NUVIES JUNY 2010!!!

bodes 10!

EntradaAutor: montseijordi » dl. abr. 20, 2009 10:10 pm

exacte, jejeje, doncs ja te'ls ensenyare pq els hi fare fotos, d moment els veig normalets tot i q el Jordi em diu q estan be, soc força perfeccionista, ja veurem com queden finalment!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: jennytgn » dt. abr. 21, 2009 8:51 am

Espluguina lo tuyo también es estresante ehh!!
Yo estoy estudiando educación infantil! Más que nada es por que estaré con examenes finales, también estoy trabajando... me parece que lo dejare para el 19 porque soy bastante nerviosa.

Montse he mirado ca n'ayxelà esta en Vilafranca del penedes y nos casaremos en la iglesia de mi pueblo,es pequeña y vieja.. pero es donde me he bautizado y he hecho la comunión. Y me gusta.
Estas haciendo tu los recordatorios?

Buenas canvero!! enhorabuena!!

Oye si veis que me como letras es este teclado que se vuelve loco!!
jennytgn
:: núvia de bronze

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: jennytgn » dt. abr. 21, 2009 9:10 am

alaaa ya la he liado!! eso por no estarme quietecita!! alguien sabe como se hace pequeña la imagen??
jennytgn

EntradaAutor: annaiesteve » dt. abr. 21, 2009 12:56 pm

HOLA NOIETES , COM VA TOT ?
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: nur_jor » dt. abr. 21, 2009 6:38 pm

montseijordi ha escrit:exacte, jejeje, doncs ja te'ls ensenyare pq els hi fare fotos, d moment els veig normalets tot i q el Jordi em diu q estan be, soc força perfeccionista, ja veurem com queden finalment!

si si! fotos fotos! jejeje
i d'on treus el temps per fer tot aixo? entre la feina, les guardies, les quedades!... t'admiro nena! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. abr. 21, 2009 6:44 pm

jennytgn ha escrit:Espluguina lo tuyo también es estresante ehh!!
Yo estoy estudiando educación infantil! Más que nada es por que estaré con examenes finales, también estoy trabajando... me parece que lo dejare para el 19 porque soy bastante nerviosa.

Montse he mirado ca n'ayxelà esta en Vilafranca del penedes y nos casaremos en la iglesia de mi pueblo,es pequeña y vieja.. pero es donde me he bautizado y he hecho la comunión. Y me gusta.

Eis, jo soc mestra d'infantil! I m'encanta la meva feina... que t'he de dir, no? Tu tambe tens vocació, jejeje! Doncs si, el juny del 2010, la setmana de St Joan serà bastant estressant... el final de curs més els nervis de la boda... que no em passi res!! :o-o:

Si ets nerviosa fas bé en deixar-ho pel 19. De quin poble ets?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: jennytgn » dc. abr. 22, 2009 8:38 am

Hola!!!
bon dia!!

Espluguina sóc de la Bisbal del penedes, ho coneixes?? esta al costat del vendrell.
Tu de esplugues de francoli?

Tinc unes ganas de començar a treballar amb nens!! aquest juny començo les pràctiques.
jennytgn

Re: NUVIES JUNY 2010!!!

EntradaAutor: nono&llu » dc. abr. 22, 2009 10:33 am

montseijordi ha escrit:Bueno noies, aqui obro el post. Anire fent la llisteta, recopileu-m'ho tot aqui please!!!

CASAMENTS JUNY 2010:

5 de juny:
- Star6 --> Vil·la Minerva // Tàndem fotògrafs // Santuari de la Misericòrdia de Canet >.-<:
- aramat4 --> Mas de Can Riera >.-<:

12 de juny:
- rmoliveras ---> Finca La Coromina + catering criscatering // Fotògrafa: Lara Jaruchik >.-<:
- esther_delpozo --> Can Baladia >.-<:
- nataliaferre --> Dorado Playa ( Cambrils ) // Fotògraf: Ricard Gené // Ermita de Santa Maria de Paret Delgada ( La Selva del Camp ) >.-<:
- canvero --> Termes Victoria ( Caldes de Montbui ) >.-<:
- Ashliane >.-<:
- lluïsa i antonio>.-<:

19 de juny:
- montseijordi ---> Centre Ecuestre de Llavaneres // Joan Selva fotògrafs // Església de Sant Andreu de Llavaneres >.-<:
- cristianyeli >.-<:

23 de juny:
- crisbert --> Mas Can Ferrer >.-<:

25 de juny:
- Nadaymenos ---> Torre del Pla >.-<:
- Txell-Jose Luis --> Masia Vilasendra >.-<:

26 de juny:
- ise ---> Finca del resquitx // Fotògraf: Jordi Pou >.-<:
- annaiesteve ---> Mas de Sant Llei // Foto Estyl de BCN // Església d'Alella >.-<:
- ñampi >.-<:
- saul_i_tamara2010 >.-<:
- moncl >.-<:
- espluguina ---> L'Encanteri // Fotògraf: Division RM // Església Vella de Sant Miquel Arcàngel de l'Espluga >.-<:
- Nafejo ---> Castell de Vilafortuny // Composit Creative >.-<:
- yolanda i jordi ---> Masia Vilasenda >.-<:
>.-<:
nono&llu

Entrades: 13
Membre des de: dv. abr. 03, 2009 2:40 pm

EntradaAutor: montseijordi » dc. abr. 22, 2009 10:43 am

jennytgn ha escrit:Espluguina lo tuyo también es estresante ehh!!

muy bien guapa, pues cuando tengas fecha definitiva me lo dices q te apunto en la lista eh? ya nos iras contando, jeje
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dc. abr. 22, 2009 10:44 am

annaiesteve ha escrit:HOLA NOIETES , COM VA TOT ?

Hola guapa! Com estas? quant d temps! ja mes animadeta?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dc. abr. 22, 2009 10:45 am

espluguina ha escrit:
montseijordi ha escrit:exacte, jejeje, doncs ja te'ls ensenyare pq els hi fare fotos, d moment els veig normalets tot i q el Jordi em diu q estan be, soc força perfeccionista, ja veurem com queden finalment!

i d'on treus el temps per fer tot aixo? entre la feina, les guardies, les quedades!... t'admiro nena! :-)ok:

jajaja nena, doncs la veritat es q vaig a pas d tortuga eh? m'hi he d posar en serio ja!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nono&llu » dc. abr. 22, 2009 10:45 am

HOLA NUVIES 2010¡¡¡

Tinc moltes ganes moltes ganes que arribi aquest dia¡¡¡ teniu nens que us portin els anells???

Imatge
nono&llu

EntradaAutor: montseijordi » dc. abr. 22, 2009 10:50 am

nosaltres si, ens els portara la meva neboda, i a vosaltres? quin dia us caseu?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nono&llu » dc. abr. 22, 2009 10:58 am

montseijordi ha escrit:nosaltres si, ens els portara la meva neboda, i a vosaltres? quin dia us caseu?

hola montse... estic flipant amb tu ¡¡ estas super posada amb aixo del forums¡¡¡ fins i tot m'encanta la teva web de nuvis .org¡¡ :-)ok: felicitats¡¡

doncs si a mi me les portaran 2 fills de cusins meus , un nen i una nena, tot i que tinc 13 fills de cusins petits pero es de bojeria posar-los tots¡¡¡ vaig decidir 2: però els hi posaras un traje de conjunt? si es aixi on es compren? vull dir que portaran algun detall amb el teu vestit? :-) :-) :-) :-)
nono&llu

EntradaAutor: montseijordi » dc. abr. 22, 2009 11:00 am

nono&llu ha escrit:
montseijordi ha escrit:nosaltres si, ens els portara la meva neboda, i a vosaltres? quin dia us caseu?

hola montse... estic flipant amb tu ¡¡ estas super posada amb aixo del forums¡¡¡ fins i tot m'encanta la teva web de nuvis .org¡¡ :-)ok: felicitats¡¡

doncs si a mi me les portaran 2 fills de cusins meus , un nen i una nena, tot i que tinc 13 fills de cusins petits pero es de bojeria posar-los tots¡¡¡ vaig decidir 2: però els hi posaras un traje de conjunt? si es aixi on es compren? vull dir que portaran algun detall amb el teu vestit? :-) :-) :-) :-)

ah no guapa, el meu vestit nomes l'ha vist la meva mare, la resta el veuran el dia dl casament, aixi q res d conjunt, q vagi la nena com vulgui mentre vagi guapa... a qualsevol botiga d'acompanyants hi ha trajes d nens eh?

gracies per lo d la pagina web, jeje
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nono&llu » dc. abr. 22, 2009 11:18 am

doncs una altra pregunta :hmm::

aixo del playlist? com ho poses a la web? jo ja me registrat al playlist pero ara no ho se posar a la web... ufff haure de fer un curset¡¡

ets de premià de mar? jo conec a la Cristina Querol, :)

gracies¡¡¡ vaig a fer el dinar¡¡
nono&llu

EntradaAutor: montseijordi » dc. abr. 22, 2009 2:44 pm

no se qui es la Cristina quero, soc d Teià i no conex la gent d Premia la veritat

doncs lo d la musica hi ha un pst on ho explica a la part d nuvis-org aqui mateix al forum, ara estic a l'hospital i no et puc explicar pq la pagina d playlist no la puc obrir
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nur_jor » dj. abr. 23, 2009 5:30 pm

jennytgn ha escrit:Hola!!!
bon dia!!

Espluguina sóc de la Bisbal del penedes, ho coneixes?? esta al costat del vendrell.
Tu de esplugues de francoli?

Tinc unes ganas de començar a treballar amb nens!! aquest juny començo les pràctiques.

hola! doncs si que ho coneixo, pero poquet... de petita algun cop hi anava.
jo si, de l'espluga de francoli, jejeje!!
ja tens aprop les practiques, eh! és tota una experiència... jo en guardo molt bon record de les meves practiques

FELIÇ SANT JORDI A TOTES!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. abr. 23, 2009 5:34 pm

que afortunades que sou! totes teniu nens i nenes que us porten els anells!!

jo en aquest tema estic una mica ratllada perquè no tinc cap peque a la meva family, i a la del Jordi tampoc...

amb lo bonic que és que portar davant, camí de l'altar, uns patges ben monos que et portin els anells...

: muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. abr. 23, 2009 5:36 pm

montseijordi ha escrit:
espluguina ha escrit:

jajaja nena, doncs la veritat es q vaig a pas d tortuga eh? m'hi he d posar en serio ja!

prent-ho amb calma, tens temps guapa!
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant