NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: laiac » dc. abr. 22, 2009 9:03 pm

Tara!!!!

Tu tranquil·la amb ho del restaurant, sempre trobaràs opinions de tot...jo per exemple, ningú opina gaire del Casablanca, sé que és un restaurant molt normalet, però en general m'ha agradat el tracte i els menús i tot!!!!! així que....has de fer cas del que et diuen, es clar; però pensa que cadascú té la seva opinió diferent de les coses!!!!!

Noiessss avui m'ha trucat el Gerard Gené i tenia que quedar amb ell a les 6, però al final m'ha sortit un problema i no hi he pogut anar, hem quedat el dimarts!!!!

Ostres, i alcolor ho veig molt bé a la web eeeee....tot i que m'has dit els preus en general...les que teniu aquest fotógraf, hem podeu passar per privat els preus en concret que tingueu??? es que ara és el meu maldecap, i només tinc 3 mesos!!!!!!!!!!!!!!i si puc anar a mirar ho segur!!!!!!!!millor!!!!

Bé, i el dilluns aniré a mirar el vestit,....monxi....jo ja sabia que no tenia presupost per rosa clarà, són xulos però carets!!!!!! :-/

Petonets!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dj. abr. 23, 2009 7:16 am

Grasies papallona, que es el que et va fer decidir?
El tema es que nosaltres ja vivim junts des de fa 3 anys, i aquella nit em faria gracia passar la nit en un hotel, i com aqui ja ho tenim tot a ma ( a mas passamaner), l'orangerie ens va agradar molt, pero la maria crec que no tenia el dia!
Coneixes algu que ho hagi fet al passamaner?
De l'orangerie tinc referencies, un company de feina que s'hi va casar i van quedar contents!
No se que fer!!!!!!!!!!!!!!
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. abr. 23, 2009 8:59 am

laiac ha escrit:Tara!!!!

Tu tranquil·la amb ho del restaurant, sempre trobaràs opinions de tot...jo per exemple, ningú opina gaire del Casablanca, sé que és un restaurant molt normalet, però en general m'ha agradat el tracte i els menús i tot!!!!! així que....has de fer cas del que et diuen, es clar; però pensa que cadascú té la seva opinió diferent de les coses!!!!!

Noiessss avui m'ha trucat el Gerard Gené i tenia que quedar amb ell a les 6, però al final m'ha sortit un problema i no hi he pogut anar, hem quedat el dimarts!!!!

Ostres, i alcolor ho veig molt bé a la web eeeee....tot i que m'has dit els preus en general...les que teniu aquest fotógraf, hem podeu passar per privat els preus en concret que tingueu??? es que ara és el meu maldecap, i només tinc 3 mesos!!!!!!!!!!!!!!i si puc anar a mirar ho segur!!!!!!!!millor!!!!

Bé, i el dilluns aniré a mirar el vestit,....monxi....jo ja sabia que no tenia presupost per rosa clarà, són xulos però carets!!!!!! :-/

Petonets!!!!

Bones Laiac....

Pel tema del fotograf...jo només et puc dir que a la fira del Teu Dia tenien una oferta de album de 90 fotos + videa eren aprox uns 1800 € (1795,00€) si no m'equivoco....però depen del que vulgui fer...nosaltres hem agafat només l'album...però de 100 fotos i el post- boda...i ens ha sortit aquest preu aprox....ja que el video ens ho fa un amic que li agrada tot això. Li va fer a uns amics i li va quedar wapiiiissssiiimmmm....no está demés que parlis amb ell i que li proposis les teves idees...s'adapta molt bé aquest senyor....

Petonets a totes!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: JUDITH REUS » dj. abr. 23, 2009 10:28 am

María&Xavi ha escrit:
JUDITH REUS ha escrit:Hola noies!

Algu de vosaltres a sentit a parlar d'un fotograf de salou que es diu Alcalà???
Bé, us explico. Com ja sabeu nosaltres fem el convit al nàutic de salou i suposo que aquest home haurà tret informació de les llistres de banquets que se celebren al Nàutic i ens va trucar directament per oferir-nos els seus serveis.....i la pregunta és per tenir alguna idea abans d'anar a veure'l, ja que no en tinc ni idea.
De moment vec els preus que fiqueu vosaltres i tot i això em sembla una passada.
Tinc una altra opció que és un company de feina que té material fotogràfic professional i ho fa de hobby, pero ho fa força bé, encara no m'ha donat pressupost.....
Uix!!!! Això del fotograf m'atabala!!!!!

Hola guapa!

Nosaltres també estem embolicats amb el tema del fotògraf, és que tot el que trobem ens sembla ultra-mega-car, una barbaritat pel que fan, però no ens quedarà més remei que passar pel tub. De moment, només ens visitat tres però trobo que voltarem una mica més.
Del que tu parles, jo no lhe visitat però he sentit parlar bé.

Ànims!!!

Gracies pels ànims wapa!!
La veritat es que tampoc estem molt atabalats, anem mirant els fotografs amb tranquilitat, suposo que tot anirà venint. Bé, nosaltres desde un principi sempre em dit de no agobiar-nos, fer-ho amb tranquilitat i disfrutant-ho.....
Però jo que sóc més nervi m'emociono massa i començo a imaginar-me ja el dia.
Ah! Dissabte passat vaig comprar amb la meva sogra uns cistellets de mimbre pels nens que ens porten els anells (fillol i neboda). Una tia hi farà una vora amb uns llacets blancs més monos!!!!!!jejeje

BONA DIADA DE SANT JORDI A TOTES!!!!
I felicitats a algú que li falta un anyet just!!!!!!!!
Imatge
JUDITH REUS
:: núvia experimentada

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: jennytgn » dj. abr. 23, 2009 11:14 am

Hola! feliz sant jordi!!

Eli yo aún no sé si sera el 12 o el 19 pero si eso ya te dire que lo cambies.
Desde que he visto este foro me estoy poniendo nerviosa.. todas teneis restaurante, fotografo, iglesia.. a más de un año. Me tengo que espabilar!!

Alguien sabe de algún fotografo que este más cerca de Vendrell?
jennytgn

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: JUDITH REUS » dj. abr. 23, 2009 11:37 am

Nena _eli__ quin curro t'acabes d'arriar!!!!!

Quina gentada que som!!!!!!! La veritat és que si que seria xulo quedar un dia totes!!!!

No acabariem mai de xerrar,jejejejej
Imatge
JUDITH REUS

EntradaAutor: laiac » dj. abr. 23, 2009 11:50 am

FELIÇ SANT JORDI!!!!!!!!!!!

ja teniu la rosa???? jo no, aquí treballant!!!!
Deu ni do quin BODATOUR!!! som un munt....dos del 2009 però estem amb vosaltres!!!!! a veure quan quedem totes!!!!!

Gràcies per ho dels preus noies!!!! ahir amb maldecaps per les invitacions!!!
I ningú de la familia ho sap!!!!!! sou les primeres eeee? avui dinant els hi direm als sogres.....aixxxxx, a veure com va!!!!!

PEtons!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: JUDITH REUS » dj. abr. 23, 2009 11:59 am

A mi qualsevol dia de la setmana per la tarda menys div, dis i diu......

A no ser que apareixi algun compromís......

ANIMS!!!!!
Imatge
JUDITH REUS

EntradaAutor: laiac » dj. abr. 23, 2009 12:48 pm

Eiiiiiiii noies!!!!!

Jo, si no em surt cap inconvenient, puc totes les tardes!!!! els dilluns i dimecres a partir de les 6 però vaja, qualsevol dia!!!!!

Aix mare......i on hi cabrem tantes!!!!!

Petons!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. abr. 23, 2009 2:25 pm

laiac ha escrit:Eiiiiiiii noies!!!!!

Jo, si no em surt cap inconvenient, puc totes les tardes!!!! els dilluns i dimecres a partir de les 6 però vaja, qualsevol dia!!!!!

Aix mare......i on hi cabrem tantes!!!!!

Petons!!!

Joeee.....quina currada amb el Bodatour.....!!!
Jo soc la última???? jejeje IMPOSSSIBLEEE....jejeje.
Així que hi haurà quedada???? m'encanta....però dieu el dia i despres jo us comento alguna coseta....jejeje...a veure si puc anar-hi!!!! per cert!!!! per el que veig...entre valtros ja us coneixeu algunes, no?

Adeu...adeu!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. abr. 23, 2009 2:27 pm

_eLi_ ha escrit:--¡AVANCE 2009!--

--BODATOUR TGNA 2009--

1/8/09
laiac---> Castell Vilafortuny + Casablanca

28/8/09
blackmamba---> L'Orangerie

--BODATOUR TGNA 2010--

16/1/10
tara---> ???

10/4/10
JUDITH REUS---> 12h. Misericórdia Reus + Nàutic de Salou

24/4/10
María&Xavi---> 17h. Ermita del Loreto + Termes de Montbrió

22/5/10

Esther&Edu---> 17h. Ermita del Loreto + Mas Folch (Composite)

29/5/10

elo---> ???

5/6/10
Torsaeann---> 13h. Hotel Regina Salou (Carobianco)
NIKITA8---> Nàutic de Salou (Composite)
caricari---> 12,30h. Ajuntament Tarragona + Castell de Vilafortuny (Composite)

12/6/10

nataliaferre---> 13h. Ermita Paret Delgada, Selva del Camp + Hotel Dorada Park (Gerard Genè)
jennytgna---> Can Ayxelà

26/6/10
espluguina---> Església Vella St. Miquel, Espluga Francolí + Encanteri (Divisionrm)

3/7/10
eLi---> 13h. Santuari Montserrat, Montferri + Encanteri (Joan Duch)

10/7/10
Papallona---> 18h. Castell Sant Miquel, Escornalbou + L'orangerie (Alcolor)
Arian1682--->18h. Castell Vilafortuny (Divisionrm)

24/7/10

ELENA_I_OSCAR---> Ermita del Remei, Alcover + Castell del Rourell (Composite)

30/7/10

Natàlia---> 18,30h. Esglèsia Mare Ràfols, Vilafranca Penedès + Dolce Sitges (Doble Imatge)

28/08/10

Monxi_bp---> 18h. Esglèsia St. Feliu, Constantí+ L'Orangerie (Mediaframe)

04/09/10
Mrs. Happiness---> 17h. Encanteri (Alcolor)

Eli....que et cases al Santuari de Montferri??? que xulllooooo.......
Mrs. Happiness

EntradaAutor: NIKITA8 » dj. abr. 23, 2009 2:59 pm

Hola guapes!! fa molt que no em ficava al foro i estic flipant, com escriviu!! enhorabona a totes les noves casaderes. Pel que fa a la quedada jo treballo una setmana de mati i una altra de tarda, aquesta vaig de mati o sigui que m'aniria bé la del 4/5 a 8/5 o la de 18/5 a 22/5.
Un pto.
Imatge
NIKITA8

Entrades: 29
Membre des de: dt. des. 30, 2008 4:35 pm

EntradaAutor: blackmamba » dj. abr. 23, 2009 5:19 pm

Hola a totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Abans que res.. felicitar a les nouvingudes!!! (s'escriu així?? xDD)

Segon: FELIÇ SANT JORDI A TOTES!!!!!!!

Ostres, peazo bodatour que tenim, no?????? IMPRESSIONANT!!! laiac.. tu ets la primera!!!! com portes lo del restaurant???? jo tinc l'Orangerie i estic molt contenta la veritat, también vaig dubtar molt al principi, però al final sempre n'hi ha un que dius: este es el mio!!! igual que passa emb el vestit... si et serveix, jo anava per dos models de pronovias que em van agradar a primera vista i vaig acabar amb el q menys m'esperava!! i el restaurant jo convençuda de que volia l'Encanteri i vam estar a punt de no anar a l'Orangerie... i menos mal que hi vam anar!!! només veure la sala ja vam dir que aquell era el nostre lloc... tu tranquila que al final tot agafa sentit i forma!!!!

En quenat a la quedada, jo en principi no he de tenir problema en quedar qualsevol tarda, així que... vull QUEDADA JA!!!!!!!!!!!!!!!!

en quant al fotograf, a mi m'ho fa un amic de ma germà que es dedica a això i que es de barcelona, em costa 1795 euros video i fotografia, amb dos albums pels pares, album de convidats a part i totes les fotos en un cd en alta resolució. En quant al video me fa dos dvds més per als pares i ens regala también el "paseo de playa" o el videoclip!!!! no està malament trobo.. l'unic q nosaltres l'album el fem "tradicinal", no és digital, però xq a nosaltres ens agrada més així i com que tindrem les fotos en el cd més endavant ja ens farem algún album tipus hoffmann o com es digiu, jeje. que us sembla?????

Bé, després de la parrafada.. només em queda dir lo que ja totes sabeu, si necessiteu quelcom o qualsevol dubte m'ho dieu!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: María&Xavi » dj. abr. 23, 2009 5:40 pm

_eLi_ ha escrit:Niñas!!!

PEAZO BODATOUR QUE TENEMOS YA!!! Qué bien que nos lo vamos a pasar!! >.-<: >.-<:

Lo he actualizado pq ahora somos más, y así podemos hacernos una idea del orden que llevamos.

Eli!!!

Moltes gràcies pel Bodatour! Cada vegada som més!
Imatge
María&Xavi
:: núvia rookie

Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 16, 2009 8:10 pm

EntradaAutor: Papallona* » dj. abr. 23, 2009 6:26 pm

nenes!! passo a felicitar-vos!!!!

Feliç Diada de Sant Jordi!!!!!

avui a casa nostra es un dia completet.. actuació de castells i soparet per als jordis i jordines jejejej

un petonas!!!

kin bodatour!!!!! =0-0-)
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nataliaferre » dj. abr. 23, 2009 7:26 pm

Hola noies,

Que tal? Ja us han regalat la rosa??? Per cert laiac com va anar amb el Gerard Gené?.

Ja explicaras. Petons a totes
Imatge
nataliaferre

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: María&Xavi » dj. abr. 23, 2009 10:09 pm

_eLi_ ha escrit:
JUDITH REUS ha escrit:Nena _eli__ quin curro t'acabes d'arriar!!!!!

Quina gentada que som!!!!!!! La veritat és que si que seria xulo quedar un dia totes!!!!

No acabariem mai de xerrar,jejejejej

....jejejeje....la verdad que.....curro, un rato....jejejeje....pero me gusta hacerlo!!

eh que si! que tendriamos que kedar todas, somos 20!!!!!!!

Va chicas!!! YO KIERO KEDADA!!! KEDADA!! KEDADA!!

Proponed dias! yo menos los miercoles puedo todos los demás.

Estaria molt bé fer una quedada!

A mi em va bé qualsevol tarda a partir de les 5, menys divendres, dissabte i diumenge.

Visca les núvies del 2010!

Per cert, Feliç dia de Sant Jordi per a totes!
Imatge
María&Xavi

Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 16, 2009 8:10 pm

EntradaAutor: caricari » dj. abr. 23, 2009 10:54 pm

:-///: :-///: :-///: Hola a todas!!!! Hacia muchisimo tiempo que no me conectaba y no veas como esta el foroooooo!!!!! Que monton de bodas para el 2010!!!Bienvenidas a todas las nuevas al foro >.-<: He visto que una de vosotras preguntaba por el tema del registro civil..para saber cuando hay que empezar a arreglar los papeles para casarse por lo civil..pues con que vayas con 6 meses antes me han dicho que tienes bastante,cuenta que desde que haces papeles hasta que te llaman para preguntarte la fecha en que te quieres casar pasa unos 45 dias si te quieres casar en el ayuntamiento...es lo que me ha tardado a mi.Piensa que como maximo puedes ir hasta con un año de antelacion,antes no,porque te caducan los papeles si vas antes del año.Bueno chicas un saludo a todas!!!!!! :-///: :-///: :-///:
5 DE JUNIO DEL 2010!!!!!!
caricari

Entrades: 14
Membre des de: dg. març 01, 2009 3:10 pm

EntradaAutor: tara » dv. abr. 24, 2009 8:31 am

Dons la veritat es que som un munt!
Jo encara no puc posar ni el restaurant ni el fotograf, encara
no ho hem decidit!
A mi en va be quedar cualdevol tarda a partir de les 6
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: jennytgn » dv. abr. 24, 2009 8:41 am

Y donde seria la quedada? yo lo tengo un poco complicado, por las tardes estudio y ahora estamos en la recta final.
Cuando digais fecha y sitio os digo algo!

Eli en montferri hay iglesia o es una ermita??
jennytgn

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants