es veritat, aquest post sempre amunt!!!!
Lorena, m'alegra q ja tornessis a treballar ,bona senyal!
Marta, un roser, molt bona idea! i de lo de les vacancetes a RM , que t'he de dir..
Li vaig dir a la Ru que entrés més al post , que si ja no ens estimava... snif snif...
Gràcies pels ànims pel meu sogre. `Va fent, amb les 7 pastilletes al dia, diu que vol anar a treballar aviat, però ja li diem que això ja li dirà el metge, no vol sentir-se malalt... ja fa 10 anys va superar un càncer i clar, per ell treballar=vida. Però bueno, ja cuidem que porti una vida més relaxada...
DETALLS, PASHMINES DECIDIT, les he de demanar ja, Sabina suposo que ho faré al Julio pero no m'ha tornar a contestar... i pels homes ains!!! no sé,
- corbates
-cd amb la música
-botellí de vi
TRIEU
aps!
us poso fotos de les sabates, les de MDRID que me les posaré pel casament de la Hansen i pel d'uns amics i les per fi
SABATES DE LA BODA, al final blanco reluciente! però just el que volia,
MOLT BASTES I DE TACONÀS! pero senzilles... sense res per poder aprofitar després...
us juro que no he vist sabata més comoda amb 12 cm , incriebles les PURA LOPEZ, una pssada, a mi em tenen alucinada!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.