Nuvies Lleida 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: arbecub » dj. abr. 23, 2009 9:15 pm

Ei la I!!!

moltes felicitats pel teu 4!!!!!!!!!!

aki us penjo el ram q ma regalat el meu nen!!!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub
:: núvia de platí

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: La I » dv. abr. 24, 2009 8:02 am

Gràcies arbecub!!! escolta, i com el miro el ram?? si clico a sobre del comte enrrera se m'obra el nuvis.org i no hi ha res del ram..... :-/ :-/ :-/ :-/

Be, ja me diràs.
Imatge
Imatge
La I
:: núvia rookie

Entrades: 188
Membre des de: dv. set. 19, 2008 1:59 pm
Ubicació: Lleida

hla

EntradaAutor: carlina » dv. abr. 24, 2009 12:02 pm

Demà és dissabte tinc una emoció que no m'aguanto, em tornaré a posar el vestit!!!!!!!!!!També triaré els clips del cabell. I diumenge ñam ñam a menjar i a veure el recinte!!!!!!!
El meu promès em va regalar una rosa que anaba dintre d'un pot, el pot estaba decorat amb un cor i aigua de color roig amb fulles molt boniques,és molt bonic, és de la ponzella d'on hem contractat totes les flors de la cerimònia.
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

hla

EntradaAutor: carlina » ds. abr. 25, 2009 3:40 pm

hola noies ja he fet la primera prova del vestit, déu meu estic guapissima, és preciós el vestit, tot està perfecte!!! Em regalen el coixí dels anells(que m'ho fa la mateixa modista amb un retall de la mateixa roba del vestit, no em treu roba del vestit, ella té retalls sueltos) i la lliga.
També m'he comprat els adornos pel cabell són unes flors de tela i pedretes, no són clips és una espiral que s'enrosca al cabell.
Ara a esperar la segona prova.
I demà a dinar al Resquitx i a veure com a quedat tot el recinte.
També m'he comprat el vestit que em posaré pel pre-boda.
I ara estic grabant els cd's, n'he de grabar 83.
carlina

EntradaAutor: arbecub » dl. abr. 27, 2009 11:55 am

La I ha escrit:Gràcies arbecub!!! escolta, i com el miro el ram?? si clico a sobre del comte enrrera se m'obra el nuvis.org i no hi ha res del ram..... :-/ :-/ :-/ :-/

Be, ja me diràs.

Ei wpissima!!!

el ram es veu sense clik enlloc!!!!!!

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub

EntradaAutor: batirxe » dl. abr. 27, 2009 12:02 pm

eiiii una cosa arbecub a vere si me pots ajudar!!!
Vaig estar el dissabte buscant per tota Lleida l'àcid aquell pel vidre, no n'hi ha enlloc!!!!!!
Sabeu si el puc demanar per internet?
O sabeu algun puesto on portant dos copes de bohemia pel podrien gravar??????
batirxe

Entrades: 1110
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 9:52 am

EntradaAutor: arbecub » dl. abr. 27, 2009 12:03 pm

no en tinc ni idea daixo!!!!!!!

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub

EntradaAutor: La I » dt. abr. 28, 2009 7:56 am

Ei hola guapes!

ahir vaig estar a la Boscana! vaig entrar-hi perquè estava obert. La veritat es que estan anant a tope! tothom hi estava treballant però es que sino es així.............els pobres que es casen divendres dia 1....ho trobarien tot encara en obres!!! que just que anirà pel divendres....!

Carlina, vas anar-hi tu diumenge tmb oi?

Arbecub, la foto ja me surt! es que l'altre dia no se que deuria passar que no es veia! quin munt de roses!!! que bonic!

Per cert, aquest cap de setmana passat ja vam donar les primeres invitacions aprofitant que era la festa major del poble d'ell.
Imatge
Imatge
La I

EntradaAutor: arbecub » dt. abr. 28, 2009 5:43 pm

Ei wpissima!!!!!!

don es el teu promes????

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub

EntradaAutor: La I » dc. abr. 29, 2009 8:01 am

Doncs es de Bellaguarda, un poble al costat de la Granadella (les Garrigues).
Imatge
Imatge
La I

hla

EntradaAutor: carlina » dc. abr. 29, 2009 12:07 pm

hola noies diumenge vam fer el tastet, tot estaba boníssim. Vam triar el còctel de meló(crec que es diu així), el mero, el cabrit i el pastís de mousse de xocolata blanca, de beure albariño, rosat marqués de visoja i cava llàgrima d'or,crec que no em deixo res. Bé a part dels aperitius tant bons que fiquen abans d'entrar al restaurant i totes les altres coses que et fiquen.
La sala el dia 1 la tindran acabada ja que tenen una boda, és preciosa tota de fusta de bambú amb vidres al voltant i la gespa la ficaran la setmana que bé, els meus pares i sogres van flipar amb el recinte, els va encantar. els parking també l'acababen aquesta setmana.Estem supercontents amb tota la finca i amb el tracte que van rebre també.
carlina

EntradaAutor: mireiaixavier » dc. abr. 29, 2009 6:44 pm

molt bé carlina felicitats!! i la prova del vestit que tal?? també la vas fer oi??
i les altres com va tot??
Imatge
mireiaixavier

Entrades: 172
Membre des de: dv. des. 05, 2008 7:21 pm

EntradaAutor: ona09 » dc. abr. 29, 2009 7:56 pm

Hola noies!!

Aquesta tarda el meu promès també ha passat pel costat de la Boscana i ja m'ha explicat que estan a tope, que estava ple de cotxes, no hi ha entrat, però ho ha vist tot passant. Ha flipat! però és clar, si demà passat tenen la primera boda... Diu que està quedant preciós!! ostres quina il.lusió! Quines ganes tinc de veure-ho!

Doncs avui hem reservat una casa rural molt xula allà al costat de la Boscana per a tots els convidats de fora que vulguin quedar-se a dormir.
Bueno, ja anem tenint més cosetes lligades...

Aprofito per fer-vos una pregunta que ja havia preguntat fa temps, però és per si algú més pot donar-me idees. Coneixeu algun grupet de música per tocar a la cerimònia? un duet o trio amb violí, o flauta... Algunes ja m'heu donat idees, però així podrem mirar més opcions.

Ah, també tinc les sabatetes! vaig comprar-les dissabte, que contenta estic! i dilluns vinent tinc la primera prova de vestit!!!!!

Gràcies!!
ona09

Entrades: 64
Membre des de: dg. gen. 11, 2009 1:19 pm

EntradaAutor: ona09 » dc. abr. 29, 2009 7:59 pm

Per cert, la I, m'alegro molt que el viatge hagi anat bé!! l'altre dia vaig escriure't un missatge al foro però no va haver-hi manera de que s'enviés correctament...
Ja la devíeu liar ben liada per allà Túnez... :)
El meu viatge de fi de carrera va ser un jolgorio molt sèrio!! jajaja
ona09

EntradaAutor: arbecub » dc. abr. 29, 2009 8:00 pm

ona09 ha escrit:Hola noies!!

Aquesta tarda el meu promès també ha passat pel costat de la Boscana i ja m'ha explicat que estan a tope, que estava ple de cotxes, no hi ha entrat, però ho ha vist tot passant. Ha flipat! però és clar, si demà passat tenen la primera boda... Diu que està quedant preciós!! ostres quina il.lusió! Quines ganes tinc de veure-ho!

Doncs avui hem reservat una casa rural molt xula allà al costat de la Boscana per a tots els convidats de fora que vulguin quedar-se a dormir.
Bueno, ja anem tenint més cosetes lligades...

Aprofito per fer-vos una pregunta que ja havia preguntat fa temps, però és per si algú més pot donar-me idees. Coneixeu algun grupet de música per tocar a la cerimònia? un duet o trio amb violí, o flauta... Algunes ja m'heu donat idees, però així podrem mirar més opcions.

Ah, també tinc les sabatetes! vaig comprar-les dissabte, que contenta estic! i dilluns vinent tinc la primera prova de vestit!!!!!

Gràcies!!

Ei ona!!!!

nosaltres tenim un trio o un kuerte...ara n recordo....
si vols te passo la direccio de correu....i ti fiques am contacte

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub

EntradaAutor: La I » dj. abr. 30, 2009 8:00 am

Carlina, a mi quan vaig fer la reserva de la Boscana em van dir que nomes podriem triar entre dos plats (el rap i el llàmantol, els mes cars) a tu et van deixar triar entre tots? Be, suposo que han canviat d'idea. Si es així, molt millor!!!!

Ona, ja tens la primera proba del vestit??? jo fins al 7 de juliol! i això que tu et cases 6 dies mes tard que jo!
Una altra cosa, no us van oferir la casa que hi ha a la Boscana per a dormir-hi els novios i els invitats que vulguin tmb??? com que dius això de la casa rural........ :-/ :-/

Per cert, jo tinc un trio de música per la cerimonia (flauta+piano+veu) està molt be de preu i la que canta es amiga meva. Si t'interessa m'ho dius i et passo el telefon per privi.

Bon cap de setmana llarg a totes!
Imatge
Imatge
La I

hla

EntradaAutor: carlina » dj. abr. 30, 2009 10:04 am

Ens van dir que han ampliat els menús, ens van donar a triar 5 tipus de peix i 5 de carn, no ens hem passat rés del pressupost, el que posa al paper del cabrit que val 4€més per persona ens van dir que no en féssim cas que això és la pota sencera però que han decidit fer mitja pota pq creuen que així n'hi ha prou de ració i efectivament nosaltres quan ens van presentar els plats vam veure que amb la ració de mitja pota estaba bé. L´únic que no entraba al menú és després de la copa de còctel de meló si volies et donaven a triar entre una vieiria fumada o paté de foie i nosaltres vam decidir que no feïa falta incloure-ho ja que fiquen molt menjar, les racions de cada plat són complertes.
mireia i xavier la prova del vestit va anar superbé em quedava preciós el vestit(m'he aprimat 6kilos desde que me'l vaig quedar)no puc ficar fotos ja que a ma mare li van quedar borroses, quina rabia em va fer quan les vaig veure.Bé el pròxim dia 23de maig tinc la segona prova i llavors me'n tornaré a fer, aquesta vegada li diré a la dependenta que me les faci.
Us poso la foto del meu abanico. El pròxim dia us posaré la del collar, arrecades i accessoris cabell.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
carlina

EntradaAutor: ona09 » dj. abr. 30, 2009 7:10 pm

oooh! que bonic, carlina!!

La I: el tema de la casa rural és sobretot pels amics que venen de fora, de bcn, etc, que són uns quants... A la casa de la Boscana en principi ens hi quedarem nosaltres dos, els pares i els germans. Només hi ha 5 habitacions.
Lo dels menús, nosaltres vam demanar altres opcions apart de les 2 que ens oferien, i van dir-nos que segurament anirien ampliant l'oferta, però que segur que podríem triar altres coses de diferents preus. Quan tens la prova del menú? nosaltres encara l'hem de concretar. I ja en tinc ganes!

siau!
ona09

EntradaAutor: arbecub » dv. maig 01, 2009 8:02 am

Ei wpes!!!!!!!

dema es casa la primera lleidatana!!!!!!

algu anira a veurela????

es q es casa a les 6 de la tarda i j stare fent el preboda!!!!!!!

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub

hola

EntradaAutor: carlina » dv. maig 01, 2009 10:44 am

Ei ona que no has llegit el que he escrit?
He escrit que han ampliat la carta, ens van ficar 5classes de peix i 5de carn, entra dins el preu.
Si teniu algun dubte més aquí estic.
Ah per cert ona al Poal hi ha una casa rural que està molt bé.És aquesta a la que et refereixes?
Et deixo l'adreça web: www.turismerural.com/casarural/urgell_pla/bepo/bepo.htm
Arbecub a veure si demà no ens plou pel pre-boda!
carlina

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants