NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: laiac » dv. abr. 24, 2009 9:13 am

blackmamba ha escrit:Hola a totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Abans que res.. felicitar a les nouvingudes!!! (s'escriu així?? xDD)

Segon: FELIÇ SANT JORDI A TOTES!!!!!!!

Ostres, peazo bodatour que tenim, no?????? IMPRESSIONANT!!! laiac.. tu ets la primera!!!! com portes lo del restaurant???? jo tinc l'Orangerie i estic molt contenta la veritat, también vaig dubtar molt al principi, però al final sempre n'hi ha un que dius: este es el mio!!! igual que passa emb el vestit... si et serveix, jo anava per dos models de pronovias que em van agradar a primera vista i vaig acabar amb el q menys m'esperava!! i el restaurant jo convençuda de que volia l'Encanteri i vam estar a punt de no anar a l'Orangerie... i menos mal que hi vam anar!!! només veure la sala ja vam dir que aquell era el nostre lloc... tu tranquila que al final tot agafa sentit i forma!!!!

En quenat a la quedada, jo en principi no he de tenir problema en quedar qualsevol tarda, així que... vull QUEDADA JA!!!!!!!!!!!!!!!!

en quant al fotograf, a mi m'ho fa un amic de ma germà que es dedica a això i que es de barcelona, em costa 1795 euros video i fotografia, amb dos albums pels pares, album de convidats a part i totes les fotos en un cd en alta resolució. En quant al video me fa dos dvds més per als pares i ens regala también el "paseo de playa" o el videoclip!!!! no està malament trobo.. l'unic q nosaltres l'album el fem "tradicinal", no és digital, però xq a nosaltres ens agrada més així i com que tindrem les fotos en el cd més endavant ja ens farem algún album tipus hoffmann o com es digiu, jeje. que us sembla?????

Bé, després de la parrafada.. només em queda dir lo que ja totes sabeu, si necessiteu quelcom o qualsevol dubte m'ho dieu!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaa

Bon dia a totes!!!!!

Ahir vaig estar porai i no em vaig poder conectar!!!
blackmamba, això que dius del fotògraf està molt bé no??? dins dels preus que he vist, amb video inclòs, està molt molt bé!!!! el que passa que comentes que és un amic de ton germà, si jo em posés en contacte amb ell, vindria de Barcelona per la meva boda? em podries passar per privat les dades o el telèfon per parlar-hi????

Ahir vaig estar a the factory a Reus, i el preus no em van acabar d'agradar, 1500 un sol àlbum...i el que també m'interessaria és el que tu dius, tenir les fotos en un fitxer perque així poder fer hoffman o algo així després.....i pel que fa al Gerard Gené, no hi vaig poder anar el dimecres i com que està enfeinat hem quedat el dimarts!! a veure com va!!!!!

Pel que fa al vestit, encara no els hi he dit res als meus pares perque estan de viatge, però demà els hi dic, i el dilluns vaig a buscar amb ma mare i ma germanes!!!!!

Gràcies doncs si m'envies les dades de contacte blackmamba.
PEtons, i ànim que som divendres!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dv. abr. 24, 2009 9:16 am

caricari ha escrit::-///: :-///: :-///: Hola a todas!!!! Hacia muchisimo tiempo que no me conectaba y no veas como esta el foroooooo!!!!! Que monton de bodas para el 2010!!!Bienvenidas a todas las nuevas al foro >.-<: He visto que una de vosotras preguntaba por el tema del registro civil..para saber cuando hay que empezar a arreglar los papeles para casarse por lo civil..pues con que vayas con 6 meses antes me han dicho que tienes bastante,cuenta que desde que haces papeles hasta que te llaman para preguntarte la fecha en que te quieres casar pasa unos 45 dias si te quieres casar en el ayuntamiento...es lo que me ha tardado a mi.Piensa que como maximo puedes ir hasta con un año de antelacion,antes no,porque te caducan los papeles si vas antes del año.Bueno chicas un saludo a todas!!!!!! :-///: :-///: :-///:

Caricari!!!!

hola, no havíem parlat mai abans!!!!!! si has llegit més enrera, el problema és que em caso d'aquí a tres mesos i i setmana!!!! o sigui que ja!!!! i encara ara em demanat el certificat de naixement!!!!! no sé si arribarem a temps!!!! :-/ però ara ja està fet i dit!!!!!

Espero que no tardin gaire....el que no acabo de tenir clar és si tot es fa al registre civil, o bé, o has de fer a través d'un ajuntament!!!! avui anirem a l'ajuntament del Morell a veure què ens diu la jutgessa!!!!

PEtonetS!!!!! i gràcies per la informació!!!!

(vaaaa qui es decideix per un dia per quedar!!!!!!!!!!!!!)
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: JUDITH REUS » dv. abr. 24, 2009 11:52 am

NIKITA8 ha escrit:Hola guapes!! fa molt que no em ficava al foro i estic flipant, com escriviu!! enhorabona a totes les noves casaderes. Pel que fa a la quedada jo treballo una setmana de mati i una altra de tarda, aquesta vaig de mati o sigui que m'aniria bé la del 4/5 a 8/5 o la de 18/5 a 22/5.
Un pto.

Ei Nikita!!!!
Fa dies que no et veia per aqui!!!! Escolta com tens lo del restaurant, ens han dir alguna cosa o ja no res més fins la fira de la tardor????

Al final em vas dir que us agafaveu la sala gran no?? Quants sou vosaltres???
Nosaltres em agafat la corva (la principal) però tinc una mica de por de no estar estrets perquè serem uns 160 + o -......
Imatge
JUDITH REUS
:: núvia experimentada

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. abr. 24, 2009 12:55 pm

_eLi_ ha escrit:
....jejejeje....la verdad que.....curro, un rato....jejejeje....pero me gusta hacerlo!!

eh que si! que tendriamos que kedar todas, somos 20!!!!!!!

Va chicas!!! YO KIERO KEDADA!!! KEDADA!! KEDADA!!

Proponed dias! yo menos los miercoles puedo todos los demás.

Hola noies!! Que tal tot? Com va anar Sant Jordi?

Jo com la Eli... KEDADA!!! KEDADA!!! jajaja!!

pel que he pogut llegir fins ara sembla ser que els dijous va bé a totes... que us sembla un dijous??

-dijous 7 de maig??

-dijous 21 de maig??

Quin us va millor?? Votacions!!! :-///:
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dv. abr. 24, 2009 4:40 pm

Noies!!!!

Per mi, perfecte qualsevol d'aquests dos dies!!!!
Així que voteu la resta!!!!!!

Petons!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: NIKITA8 » dv. abr. 24, 2009 4:45 pm

caricari ha escrit::-///: :-///: :-///: Hola a todas!!!! Hacia muchisimo tiempo que no me conectaba y no veas como esta el foroooooo!!!!! Que monton de bodas para el 2010!!!Bienvenidas a todas las nuevas al foro >.-<: He visto que una de vosotras preguntaba por el tema del registro civil..para saber cuando hay que empezar a arreglar los papeles para casarse por lo civil..pues con que vayas con 6 meses antes me han dicho que tienes bastante,cuenta que desde que haces papeles hasta que te llaman para preguntarte la fecha en que te quieres casar pasa unos 45 dias si te quieres casar en el ayuntamiento...es lo que me ha tardado a mi.Piensa que como maximo puedes ir hasta con un año de antelacion,antes no,porque te caducan los papeles si vas antes del año.Bueno chicas un saludo a todas!!!!!! :-///: :-///: :-///:

Hola caricari! te casas el mismo dia q yo, ya has empezado tu con el papeleo, yo también me caso por lo civil en el nautico.
Un beso.
Imatge
NIKITA8

Entrades: 29
Membre des de: dt. des. 30, 2008 4:35 pm

EntradaAutor: nataliaferre » dv. abr. 24, 2009 4:46 pm

Felicidades caricari y bienvenida
Imatge
nataliaferre

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: NIKITA8 » dv. abr. 24, 2009 4:48 pm

espluguina ha escrit:
_eLi_ ha escrit:
....jejejeje....la verdad que.....curro, un rato....jejejeje....pero me gusta hacerlo!!

eh que si! que tendriamos que kedar todas, somos 20!!!!!!!

Va chicas!!! YO KIERO KEDADA!!! KEDADA!! KEDADA!!

Proponed dias! yo menos los miercoles puedo todos los demás.

Hola noies!! Que tal tot? Com va anar Sant Jordi?

Jo com la Eli... KEDADA!!! KEDADA!!! jajaja!!

pel que he pogut llegir fins ara sembla ser que els dijous va bé a totes... que us sembla un dijous??

-dijous 7 de maig??

-dijous 21 de maig??

Quin us va millor?? Votacions!!! :-///:

A mi em va ver qualsevol dels dos dies
Imatge
NIKITA8

EntradaAutor: nataliaferre » dv. abr. 24, 2009 4:51 pm

Decidiu un dia, i ja despres dic si em va be o no, en principi cap problem pero
Imatge
nataliaferre

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: NIKITA8 » dv. abr. 24, 2009 4:53 pm

JUDITH REUS ha escrit:
NIKITA8 ha escrit:Hola guapes!! fa molt que no em ficava al foro i estic flipant, com escriviu!! enhorabona a totes les noves casaderes. Pel que fa a la quedada jo treballo una setmana de mati i una altra de tarda, aquesta vaig de mati o sigui que m'aniria bé la del 4/5 a 8/5 o la de 18/5 a 22/5.
Un pto.

Ei Nikita!!!!
Fa dies que no et veia per aqui!!!! Escolta com tens lo del restaurant, ens han dir alguna cosa o ja no res més fins la fira de la tardor????

Al final em vas dir que us agafaveu la sala gran no?? Quants sou vosaltres???
Nosaltres em agafat la corva (la principal) però tinc una mica de por de no estar estrets perquè serem uns 160 + o -......

Hola Judith!! jo no he tornat a parlar amb els del nautic, soposo que més endevant ja ens trucara'n per parlar del bodorrio. Nosaltres hem agafa't la sal gran p.q sirem uns 160 o així també i la corva segons on possis als convidats no et veuen i per passa de problemes ens vam decantar per la gran. Un pto.
Imatge
NIKITA8

EntradaAutor: caricari » dv. abr. 24, 2009 6:19 pm

Iaiac!!!!!no te preocupes que creo que tendras tiempo suficiente...lo tienes que hacer todo por el regstro civil..en el ayuntamiento tendras que pedir el papel de empadronamiento de los 2 ultimos años y luego ya ir al registro civil a llevarlo junto con el certificado de nacimiento y ir con 2 testigos que no sean de la familia.Eso si!!!!ves yaaaaaaa!!!!!! :-///: Nikitaaaaa!!!! tu eres la que tambien tienes el composite??? si ya me acuerdo que te casabas en el nautico!!!! que guay qe compartimos dia!!!!!Chicas!!! necesito de vuestra ayuda y que me digais como se hace para responder a un tema!!!!por ejemplo!!!si quiero responderte a ti misma Nikita como tu has hecho antes con mi mensaje...esque esto no lo domino aun muy bien..jejeje :-()-) Bueno..un besito chicas y espero vuestra respuesta!!!
5 DE JUNIO DEL 2010!!!!!!
caricari

Entrades: 14
Membre des de: dg. març 01, 2009 3:10 pm

EntradaAutor: caricari » dv. abr. 24, 2009 6:24 pm

Ay Nikita!! que se me olvidaba!!! que yo me caso en el ayuntamiento de tarragona..nos han dado la opcion de hacerlo en el castell de vilafortuny que es donde lo celebramos pero como la boda es de dia pues mi novio y yo pensamos que tal vez la gente se agobie de estar todo el dia alli y que si lloviera pues se nos fastidiaria todo ya que la boda se hace al aire libre..bueno!!!ya no me enrollo mas!!!! y ya me contaras tu mas cositas!!! :-///: :-///: :-///:
caricari

Hola Silvia!

EntradaAutor: Giss » ds. abr. 25, 2009 10:05 am

Hola guapa, porto uns dies mirant els missatges del fòrum. Soc nova, encara no he parlat mai per aquí...
T'escric perquè buscava gent que es casés al Dorado, per cert, et queda una setmana! deus estar histèrica!!! Enhorabona.

Jo em caso l'any que ve, el 24/07/10, i ho faig al Dorado també.
Demà vaig a donar paga i senyal, ja li diré al Joan Carles que t'he vist per aquí... jeje

Bé, més que res era per parlar ujna mica de la teva experiència, si estàs contenta amb el tracte rebut i bé... després de la boda també poder parlar amb tu i que m'expliquis què tal tot.

Gràcies guapa, un petonet.

Gloria

Imatge
Giss l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. abr. 25, 2009 10:27 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

Abril 2010

EntradaAutor: nupubo » ds. abr. 25, 2009 10:06 am

Hola a todas. Yo también me caso el 2010, concretamente el 24 de abril. Yo también me caso por civil. Hay muchas posibilidades de hacerlo tan bonito como en la iglesia. Estaba pensando hacerlo en Hotel Ametlla de Mar que tienen una cala particular del hotel y te casan delante del mar. Muy bonito en principio claro porque tampoco lo conozco tanto y tanto, jejeje :-):-):-):
nupubo
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: NIKITA8 » ds. abr. 25, 2009 11:31 am

caricari ha escrit:Iaiac!!!!!no te preocupes que creo que tendras tiempo suficiente...lo tienes que hacer todo por el regstro civil..en el ayuntamiento tendras que pedir el papel de empadronamiento de los 2 ultimos años y luego ya ir al registro civil a llevarlo junto con el certificado de nacimiento y ir con 2 testigos que no sean de la familia.Eso si!!!!ves yaaaaaaa!!!!!! :-///: Nikitaaaaa!!!! tu eres la que tambien tienes el composite??? si ya me acuerdo que te casabas en el nautico!!!! que guay qe compartimos dia!!!!!Chicas!!! necesito de vuestra ayuda y que me digais como se hace para responder a un tema!!!!por ejemplo!!!si quiero responderte a ti misma Nikita como tu has hecho antes con mi mensaje...esque esto no lo domino aun muy bien..jejeje :-()-) Bueno..un besito chicas y espero vuestra respuesta!!!

Caricari el mensaje que quiereas responder le das a citar que esta a mano derecha arriba y escribe.
Imatge
NIKITA8

EntradaAutor: caricari » ds. abr. 25, 2009 11:52 pm

_eLi_ ha escrit:Hola!!, sobre la KEDADA yo puedo los dos días tanto el 7 como el 21 me va bien!! Vamos, vamos esto se animaaaaa!!

María&Xavi!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: mira tu marcador!!! uuuaaauuu!!!! 1 año justo!!!

caricari para citar lo que otra persona ha escrito anteriormente tan solo has de hacer click en el boton que aparece a la derecha del mensaje escrito por la otra persona; verás que pone citar, a continuación se te abrirá una nueva ventana de respuesta con el mensaje de la otra persona añadido.
No se si me explicado muy bien....jejejeje....Espero que me hayas entendido!!
OK CHICAS!!!! GRACIAS!!!! :-///: :-///: :-///:
caricari

Re: Abril 2010

EntradaAutor: caricari » dg. abr. 26, 2009 12:04 am

nupubo ha escrit:Hola a todas. Yo también me caso el 2010, concretamente el 24 de abril. Yo también me caso por civil. Hay muchas posibilidades de hacerlo tan bonito como en la iglesia. Estaba pensando hacerlo en Hotel Ametlla de Mar que tienen una cala particular del hotel y te casan delante del mar. Muy bonito en principio claro porque tampoco lo conozco tanto y tanto, jejeje :-):-):-):
Bienvenida nupubo!!!!!! chicas vosotras las que todava no teneis vestido,paracuando mas o menos teneis pensado ir a compraros el vestido???mi boda es para junio y tengo pensado ir en septiembre que escuando llgan las nuevas colecciones.Y aun asi creo que sea pronto no?me han dicho que con que vaya con 6 meses de antelacion ya esta bien pero no ceo que pueda aguantar tanto!que pensais vosotras? :-)(:-)
caricari

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. abr. 26, 2009 2:22 pm

Hola a totes un altre cop!!!!

Doncs així la quedada per a quan...hi ha alguna cosa segura ja???
Aviseu-m'he...eeeehhh????

Petonets a totes!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Nata|ia » dg. abr. 26, 2009 3:03 pm

ui nenes jo fins el juny res de kdades, estic a la recta final de la meva carrera... siiii després de 6 anys estudiant per fi acabo!!!

treballo mitja jornada, si tinc classe mati, vaig a treballar per la tarda, i al reves tmb.. aixi q malament em va jooooppp!!!
Imatge
Imatge
Nata|ia

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: María&Xavi » dg. abr. 26, 2009 4:27 pm

_eLi_ ha escrit:Hola!!, sobre la KEDADA yo puedo los dos días tanto el 7 como el 21 me va bien!! Vamos, vamos esto se animaaaaa!!

María&Xavi!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: mira tu marcador!!! uuuaaauuu!!!! 1 año justo!!!

caricari para citar lo que otra persona ha escrito anteriormente tan solo has de hacer click en el boton que aparece a la derecha del mensaje escrito por la otra persona; verás que pone citar, a continuación se te abrirá una nueva ventana de respuesta con el mensaje de la otra persona añadido.
No se si me explicado muy bien....jejejeje....Espero que me hayas entendido!!

Hola guapa!!

El divendres vaig estar una bona estona mirant el marcador, quina il·lusió!!! A partir d'ara, diuen que el temps volarà

A mi em va bé qualsevol dels dos dijous per fer la quedada, ja tinc ganes de que ens trobem!
Imatge
María&Xavi
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 16, 2009 8:10 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants