blackmamba ha escrit:Hola a totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Abans que res.. felicitar a les nouvingudes!!! (s'escriu així?? xDD)
Segon: FELIÇ SANT JORDI A TOTES!!!!!!!
Ostres, peazo bodatour que tenim, no?????? IMPRESSIONANT!!! laiac.. tu ets la primera!!!! com portes lo del restaurant???? jo tinc l'Orangerie i estic molt contenta la veritat, también vaig dubtar molt al principi, però al final sempre n'hi ha un que dius: este es el mio!!! igual que passa emb el vestit... si et serveix, jo anava per dos models de pronovias que em van agradar a primera vista i vaig acabar amb el q menys m'esperava!! i el restaurant jo convençuda de que volia l'Encanteri i vam estar a punt de no anar a l'Orangerie... i menos mal que hi vam anar!!! només veure la sala ja vam dir que aquell era el nostre lloc... tu tranquila que al final tot agafa sentit i forma!!!!
En quenat a la quedada, jo en principi no he de tenir problema en quedar qualsevol tarda, així que... vull QUEDADA JA!!!!!!!!!!!!!!!!
en quant al fotograf, a mi m'ho fa un amic de ma germà que es dedica a això i que es de barcelona, em costa 1795 euros video i fotografia, amb dos albums pels pares, album de convidats a part i totes les fotos en un cd en alta resolució. En quant al video me fa dos dvds més per als pares i ens regala también el "paseo de playa" o el videoclip!!!! no està malament trobo.. l'unic q nosaltres l'album el fem "tradicinal", no és digital, però xq a nosaltres ens agrada més així i com que tindrem les fotos en el cd més endavant ja ens farem algún album tipus hoffmann o com es digiu, jeje. que us sembla?????
Bé, després de la parrafada.. només em queda dir lo que ja totes sabeu, si necessiteu quelcom o qualsevol dubte m'ho dieu!!!!
muaaaaaaaaaaaaaaaa
Bon dia a totes!!!!!
Ahir vaig estar porai i no em vaig poder conectar!!!
blackmamba, això que dius del fotògraf està molt bé no??? dins dels preus que he vist, amb video inclòs, està molt molt bé!!!! el que passa que comentes que és un amic de ton germà, si jo em posés en contacte amb ell, vindria de Barcelona per la meva boda? em podries passar per privat les dades o el telèfon per parlar-hi????
Ahir vaig estar a the factory a Reus, i el preus no em van acabar d'agradar, 1500 un sol àlbum...i el que també m'interessaria és el que tu dius, tenir les fotos en un fitxer perque així poder fer hoffman o algo així després.....i pel que fa al Gerard Gené, no hi vaig poder anar el dimecres i com que està enfeinat hem quedat el dimarts!! a veure com va!!!!!
Pel que fa al vestit, encara no els hi he dit res als meus pares perque estan de viatge, però demà els hi dic, i el dilluns vaig a buscar amb ma mare i ma germanes!!!!!
Gràcies doncs si m'envies les dades de contacte blackmamba.
PEtons, i ànim que som divendres!!!

He visto que una de vosotras preguntaba por el tema del registro civil..para saber cuando hay que empezar a arreglar los papeles para casarse por lo civil..pues con que vayas con 6 meses antes me han dicho que tienes bastante,cuenta que desde que haces papeles hasta que te llaman para preguntarte la fecha en que te quieres casar pasa unos 45 dias si te quieres casar en el ayuntamiento...es lo que me ha tardado a mi.Piensa que como maximo puedes ir hasta con un año de antelacion,antes no,porque te caducan los papeles si vas antes del año.Bueno chicas un saludo a todas!!!!!! 

Bueno..un besito chicas y espero vuestra respuesta!!!