CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: ANEROLA » dj. abr. 23, 2009 2:44 pm

Hola noies,
preciós i inmillorable dia de Sant Jordi que fa. Encara que sigui el meu primer després de la baixa i hagi de treballar fins les 20h :star::
Felicitats als Jordi's que volten per qui, el teu Anna, el teu mferrer i al teu nen Bea...umm crec que no em deixo cap més oi? (l'altres és el meu que ja està felicitat, jeje).
mferrer quin regalàs noia, s'ho ha currat de totes totes el teu home. Ja saps que volem veure aquest superanell!!
Per cert tema presentació pashmines...la presentació de la Ru va ser genial, no sé si alguna de les nenes té alguna foto, jo buscaré haver-ha si la trobo, a mi em va encantar.
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: ARARE » dj. abr. 23, 2009 6:12 pm

Gràcies Anerola ja la he trobat!! i de pas he tornat a mirar les fotos de la RU!! quina emoció... no m'ho crec que en 5 mesos estaré casant-me a ca n'alzina!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: S&X » dj. abr. 23, 2009 10:02 pm

FELIÇ SANT JORDI!!!!
:-)) :-)) :-))

mferrer :-)ok: el teu noi, una sorpresa molt maca >.-<:

el meu avui m.ha enviat un ram a la oficina amb una noteta que posava: ja queda menys pel 24 de juliol :-()-)
jjiji
aix que bunic que es quan vol!!

ARARE & Anerola, merci per la foto de la Ru, si està be aquesta presentació a veure que faig al final

Alguna va agafar un cotxe clàssic per anar? jo vull un rolls royce o com se digui, blanc.
Pero no trobo gaires empreses i les dos que he enviat un mail no em contesten.

Bona nit!
dema divendreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees
S&X

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: LABANDA » dv. abr. 24, 2009 10:39 am

HOLA WAPES, perdoneu l'absència
el pare del Sergi ha estat ingressat 1 setmana per problemes de cor, arritmies, no baixava de 150 pulsacions... i no saben ben bé perquè... , l'han enviat a casa amb un munt de pastilles i injecció i la veritat no es troba gens bé... ains,quin patir...
el primer dia ens van dir que el cor estava molt dèbil i bé, continua estant-ho i clar, t'espantes molt...

bé, esperemque tot vagi a millor...

he llegit alguna cosa... i veig q aneu avançant. vaig veure les teves fotos Anuka! molt wapos i molt original tot!! vaig parlar amb la Teresa i ja em va dir que tot fantàstic i que s'ho van passar genial!

moltes felicitats parella!!!!! el teu vestit era molt bonic!!

bé, jo vull demanar pashmines S&X i ho he de fer jaaaaaaaa!
pero el famos Julio no em contesta...

les demanaré a solostocks doncs
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: mferrer » dv. abr. 24, 2009 1:03 pm

LABANDAAAAAA!!!! què bé que ja sigui a casa!!!! segur que poc a poc es va recuperant, aquestes coses demanen paciència i repòs!!!

Ara t'has de posar una mica al dia!! sinó, segur que et faran un resum d'aquests tan genials que fan les noies!!!
mferrer
:: núvia experimentada

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: MOT » dv. abr. 24, 2009 1:44 pm

Hola noies!!!

Labanda, aquesta vegada també vaig una mica perduda, així que no puc fer-te un resumet... Nena, espero que això del teu sogre se solucioni ràpid i bé. Ànim!!!

A tots els vostres Jordis, FELICITATS!!! Ahir va fer un dia genial!!!
A la tarda, en sortir de la feina, arribar a casa i anar a comprar, vam anar a la plç de la Vil.la amb en Paco i de camí ens vam trobar a son cosí amb la nòvia... que es casen!!!! jejeje, total que ja els he ofert ajuda si en necessiten per passar-los noms de llocs i tot... jeje, i ho volen fer com nosaltres, civil al jardí, suposo que els va agradar el que van veure a Ca n'Alzina i ara ho volen igual, jejeje
Ah, i com que a en Paco no li agrada llegir, vam dir que tampoc comprariem un llibre, però jo vaig encapritxar-me d'un, així que el vaig comprar per mi, i després, com que el Paco volia canviar la compra del seu llibre per una planta, vam decidir que aquest any em compraria un roser, i així va ser! vam comprar un roser per la terrassa, a veure quan ens dura... aprofitant que era el nostre primer St Jordi de casats...

Aix Mferrer, quin home més romàntic que tens!!!! que maco!!! aquest anell el volem veure...

I carai, Arare, el teu també, un ram de roses a la feina... mmm

Ah, Numa, 15 dies!!! tu sí que t'ho montes bé!!! carai, carai 15 dies... ufff, si són com les vacances d'estiu!!!!

Anerola, la Toscana??? això va ser el que va fer la Ru l'any passat també!!! ens hi haurem d'animar... tot i que aquest any per vacances, crec que toca la Riviera Maya... el Paco vol sol i platja i poc més, i com que els Última Hora haurien de sortir bé de preu... doncs a esperar fins a última hora!

Bé, segueixo treballant!!! Fins després/demà!
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: MOT » ds. abr. 25, 2009 10:34 am

Hola noies? Ostres, no m'ho crec, en gairebé 24 hores no ha escrit ningú!!! què ens està passant????
Imatge Imatge
MOT

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: mferrer » ds. abr. 25, 2009 1:07 pm

HOla, hola!!!

MOT!!!! ara escric!!!

Ahir a la tarda, vaig anar a que em facin l'anell que m'ha regalat un xic més petit, pq em ve gran. QUan el tingui poso fotos!!!
i després tota la tarda mirant roba per ma mare, que ja s'està mirant coses, pq li han dit que ara ja ha arribat tot lo de temporada, que les coses noves que arriben ja són molt de tardor-hivern!! en fi, que s'ha de posar les piles!!! i com que no li costa triar ni res???? En fi, a mi em toca aconsellar-se!!!

Que bé S&X!!! un ram a la feina!!!! no vaig llegir-ho!!!

LAbanda, com va tot??? esperem que millor
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: S&X » ds. abr. 25, 2009 2:08 pm

q esta pasando??

q teniam abandonat el foro!!!!!

mferrer ma mare encara no s.ha mirat res I EM CASO EN 3 MESOS!!!!!!!!!!!!

deu meu com passa el temps,.. i encara em falten un huevo de coses per fer!!

musica ni m.ho he mirat quina possar... :-><_:::-)

mferrer esperem les fotos del teu anell ::love::
S&X

EntradaAutor: ANEROLA » dg. abr. 26, 2009 10:16 am

Hola noies,
uff quin dia més m.erdeta que fa!!!
Labanda espero que el teu sogre es recuperi aviat. Molts ànims per tu i pel Sergi i no us poseu nerviosos que ja veuràs com anirà tot bé.
Mot noia tu si que faràs unes bones vacances...a la Riviera Maya, mare meva. Pues sí nosaltres estem mirant Toscana, però no sé que farem finalment, ja veurem.
A mi la presentació de pashmines de la Ru em va encantar.
Noies que vec que us queden força coses, vinga a posar-se les piles que 3 mesos passen volant. Ja ens anireu explicant les cosetes que aneu lligant.
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: LABANDA » dg. abr. 26, 2009 11:15 am

es veritat, aquest post sempre amunt!!!!

Lorena, m'alegra q ja tornessis a treballar ,bona senyal!
Marta, un roser, molt bona idea! i de lo de les vacancetes a RM , que t'he de dir.. :-)ok:

Li vaig dir a la Ru que entrés més al post , que si ja no ens estimava... snif snif... :hmm::

Gràcies pels ànims pel meu sogre. `Va fent, amb les 7 pastilletes al dia, diu que vol anar a treballar aviat, però ja li diem que això ja li dirà el metge, no vol sentir-se malalt... ja fa 10 anys va superar un càncer i clar, per ell treballar=vida. Però bueno, ja cuidem que porti una vida més relaxada...

DETALLS, PASHMINES DECIDIT, les he de demanar ja, Sabina suposo que ho faré al Julio pero no m'ha tornar a contestar... i pels homes ains!!! no sé,

- corbates
-cd amb la música
-botellí de vi

TRIEU

aps!

us poso fotos de les sabates, les de MDRID que me les posaré pel casament de la Hansen i pel d'uns amics i les per fi

SABATES DE LA BODA, al final blanco reluciente! però just el que volia,

MOLT BASTES I DE TACONÀS! pero senzilles... sense res per poder aprofitar després...
us juro que no he vist sabata més comoda amb 12 cm , incriebles les PURA LOPEZ, una pssada, a mi em tenen alucinada!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
LABANDA

EntradaAutor: ANEROLA » dg. abr. 26, 2009 1:52 pm

Mare meva Lídia quin taconàs!! Ens has de dir com es veu el món des d'aquesta alçada. M'agraden més les blanques pel tema que estan obertes per davant i a l'agost ho agrairàs. Per quan tens la prova del vestit? ja serà pel maig o així no?
Aquesta Ru que ens té abandonadetes...
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: S&X » dg. abr. 26, 2009 7:21 pm

Hola maques!

Lidia pedazo de taconazo, jo el meu ja el veig molt alt, amb això em mato!
les de pura lopez son sencilles pero molt maques, ideal per núvies! :-)ok:
com està el teu sogre? espero que ja millor i recuperat del tot (+:-)

les pashmines jo vull tindre una mostra abans, igual también li demana al famós Julio.
Jo estic pendent que em contesti un parell de gent de solostocks, vull tancar ja el tema i la gent passa de mi!
Pels homes jo segurament agafaré un set de vi, q es un tap i un sacacorchos.

Per les del 2009, alguna ha escollit ja els centres de taules? jo no se si anar ja o esperar.me, no se quan s.ha d.escollir!

ARARE, com va? (-O-:-)
S&X

EntradaAutor: ARARE » dg. abr. 26, 2009 7:25 pm

Com va la tarda de diumenge?? Jo aqui perrea, perrea... al sofà!!!!

Labanda molts ànims i tots els nostres millors desitjos per que el teu sogre es recuperi i pel casament estigui al 200%!!!

Jo estic feta un lio amb els detallets. Les pashmines m'encanten però també haviem pensat fer algo en relació amb el cava (invitació) i pensàvem de donar copes de cava... No ho sé.. estic ben liada....
Imatge
ARARE

EntradaAutor: dido » dl. abr. 27, 2009 8:26 am

Bon inici de setmana maques!

He tingut feina per posar-me al dia!!

Labanda, quin ensurt el teu sogre, espero que vagi millorant. Ànims!
Pel tema sabates... a mi les primeres m'encanten, son més originals, però les de la Pura López son maques també, més típiques de núvia... Jo em posaria les que et siguin més còmodes i punt.

S&X, pels centres de taula, encara teniu temps, però si voleu matar un assumpte i així anar eliminant coses a fer, tampoc passa res per fer-ho amb antel·lació. Nosaltres vam decidir la decoració bastant ràpid, així ja era un tema menys en què pensar...

Regals... Arare, la idea de relacionar els vostres regals amb la invitació la trobo genial!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: LABANDA » dl. abr. 27, 2009 12:56 pm

com anem?

eis la fto de la pashmina es mevaaaaaaaaaaaaa!!!jejejeej quina gràcia!

és la meva pashmina del casament de la RU!

jo estic en busca d'arrcades!

jo también opto Arare que el teu detall tingui relacio amb el cava... pero no sé... copes, et sotirà cáríssim no??

joc de llevataps?? d'aquest monos que hi han? pel cava no calen.... ains difícil...

hi ha minicopes??

Dido gràcies guapa, i pel tema sabates ... per comodes, sens dubte les blanques,,, :-)ok:
LABANDA

EntradaAutor: ARARE » dl. abr. 27, 2009 1:05 pm

Si, crec que serà més encertat seguir amb el tema del cava... ja m'ho miraré amb calma.. Aniré a donar una volta i entraré a llocs d'aquests de coses per la casa tipu ikea, casaviva ... segur que trobo algo!

Com va el dilluns??? Jo amb una son que em moro!!!

Tema arrecades: portaré les de nuvia de me mare, son com una estrelleta brillant, son molt mones i així tindré "lo prestao" hi heu pensat en lo prestao, lo azul, lo nuevo, lo viejo...????
Imatge
ARARE

EntradaAutor: dido » dl. abr. 27, 2009 2:07 pm

Arare, i una cosa d'aquestes per mantenir fred el cava? N'hi ha amb dissenys xulos... Nosaltres tenim el de vi, però vaig veure que també en feien per la mida de l'ampolla del cava. No sé, és una idea, xq la Labanda té raó... una copa de cava x persona us arruinarà...
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: dido » dl. abr. 27, 2009 2:20 pm

Arare, jo això de lo prestado, lo nuevo, lo viejo y lo azul m'ho vaig trobar quasi sense voler-ho:
-nuevo: quasi tot, jeje
-viejo y prestado: les arrecades de núvia de la meva àvia
-azul: jo no tenia pensat portar res blau expressament, xq és un color que a més no m'agrada, i la modista em va dir que li havien posat un detallet blau a la part interior del vestit. Se les pensen totes!
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: dido » dl. abr. 27, 2009 2:22 pm

Labanda, si les blanques són més còmodes, jo optaria per les blanques. Crec que és important anar més o menys còmode... jo vaig acabar amb un mal de peus terrible, i això que portava sabates de recanvi...

A més, les altres les pots portar a qualsevol altre casament, no? xq no es veuen de núvia
Imatge
[/url]
dido

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant