ise ha escrit:Hola nenetes!!!
Com esteu???
Miri, no m'estranya que estiguis esgotada...![]()
![]()
![]()
pensa que de les classes ja queda poquet!
![]()
i al cap de no res ja estaràs caminat directe a l'altar!!!!!!!
Com no vols estar nerviosa nena, si et queden 4 mesos!!! i havent viscut la boda de l'advo d'aprop es normal que la visquessis molt més i ja et veiessis a tu! jejeje
I quina marranada això de fer-te treballar aquest cap de setmana, no?? a veure que fem...
Lluneta, vec que estas molt aplicada![]()
![]()
![]()
així m'agrada amore!!
![]()
Escolta... la foto si que em va arribar però encara no ho he pogut mirar bé i prefereixo consultar-ho abans de que fagis res, ok? avui et dic algo d'això.
Cuca, com va anar l'aniversari??? estas millor, preciosa??
Gemma, on coi t'has fotut??? on t'ha tocat???
Nuvia, com ho portes tot??
Pacresol, ja teniu decidit alguna coseta o encara estau amb el pis??
Per cert, lluneta i cuca, mireu quin marcador que teniu avui!!![]()
![]()
![]()
Siiiiiiiiiiiiiiiiii wuapi!!!!!!!!!!!!! Com estàs?? Quiina xarrera l'altre dia ma germana al.lucinava!!! Jajajajaa com m'agrada!!! Tranqui per la foto ja em diràs alguna cosa, pq ja hauria de començar a florir la cosa i no ho fa serà per alguna cosa. com ho portes tot? Perdona que no em pugui connectar però se'm tira el temps a sobre i tinc poc temps per acabar-ho tot!!
X cert, estàs disfrutant eh mamona??? Bé, jo también l'estic veient... i els meus alumnes també pq se'n han anat al Camp Nou en plan excursió amb el profe de Religió i tornaràn a les 3h del matí d'avui, demà no hi haurà qui els aguanti...

un petonet wuapi!!!