POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: ARARE » dv. abr. 24, 2009 6:59 pm

Nenes!!!!!!!!! Que bé que anem! m'encanta!

Felicitats Uxue!! has arribat al millor pes del mon!! a mi m'encantaria!!

Carlesianaria2009 jo també em peso mil cops al dia i a vegades pujo i baixo, pujo i baixo.. jejejej estic fatal! Ànims eh! primer 52 i després ja veurem!!

S@N20 que vagi molt bé el casament i quan tornis a posar-te en serio eh!! Si després vols fer infiltracions ja et donaré el contacte de la meva doctora que és de Granollers!

Labanda pesar sempre el mateix també és una sort pq jo baixo de pes però quan menjo normal hi pujo.. Tu i la nyinyi teniu la sort de ser estables al pes i això també és bo!!! Jo de tu faria un parell de setmanes de dieta seriosa, baixaria un kilillo i pico i em mantindria.. Jo t'he vist en fotos i estàs molt bé!!

Xurdit sopar d'amanideta!! Jo avui maduixes!! Ja sabeu, aquesta setmana un dia fruita, un dia verdura...

El finde es presenta complicat: demà barbacaoa (intentaré menjar carn i amanida només!) i per la nit tenim sopar a casa d'amics: raclette de verdures!!! mmmm m'encanta però clar hi ha formatge!!! Crec que no em podré resistir!!!

El diumenge he de fer molta bondat per compensar-ho tot!!!

Nyinyi ja ens diràs quan comences amb lo del arce però comprat la bàscula i pesat abans i després!! així controlaràs el pes i si val la pena o no!!!!

Per cert, les infiltracions a mi també me les fa una Doctora.
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: S@N20 » dv. abr. 24, 2009 10:13 pm

Cuques!!!

Sou les millors, doneu-me una mica de voluntat, va....

Ja us explicaré q tal el bodorrio, faltaria más!!! I alguna fotico también caerá, o no keréis??? :-):-):-):

Jeje..
Arare!!! Jo l'any passat vaig fer un tractament i cada 2 sessions, em punxaven infiltracions, i realment, el q m'anava de conya, era el tractament reductor!!! Kina pena q ara no ho puc fer si no...em va anar genial, però per mantenir-se, s'hauria de fer manteniment sp!!! I clar, val peles... :o-o:

Apa, bon finde wapas!!!!!!!!!!!!!!!
S@N20
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: ARARE » ds. abr. 25, 2009 4:35 pm

Com és que sempre abandonem el foro el cap de setmana??? Arriba divendres nit i ens dediquem a menjar com bojes fins el diumenge, i per això no ens connectem???

Jo avui super bé de pes! esperaré al dilluns per canviar el ticker, a veure quant peso a la doctora però avui a casa 53'4kg estic al·lucinant.. ja porto gairebé 6 kgs des que vaig començar a cuidarme... q bé!!!

Suposo que el cap de setmana pujaré una miqueta.. tipic pq vulguis que no, varies una mica i amplies més els àpats!!!

Avui he anat a dinar a casa d'uns cosins i de postres hi havia brotxeta de fruita amb xocolata desfeta!! quin horror!! sort que això ho trobo massa carregat i massa dolç que sinó... he provat un trocet de maduixa.. Per dinar: amanida no verda (amb kcal a tope pq era d'aquestes que portava de tot, trocet de pollo a l'ast i una patata al caliu).. No és que m'hagi passat molt però he barrejat coses que no hauria d'haver fet.. però bueno, demà tinc tot el dia per compensar!!!! Dilluns Doctora!!!!!
Imatge
ARARE

hla

EntradaAutor: carlina » ds. abr. 25, 2009 4:41 pm

hola noies ja he fet la primera prova del vestit, m'ha anat bé aprimar-me em quedaba genial el vestit i d'aquí al juny a veure si em puc aprimar almenys dos quilets, així encara em quedarà millor. per cert fa dies que no em peso ara, la bascula és a casa de la meva mare i com que aquesta setmana no hi he anat no m'he pogut pesar.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

Re: hla

EntradaAutor: nimi » ds. abr. 25, 2009 7:07 pm

S@n20! Esperem la teva crònica!! jo, jo aquest any que m'interesa anar de bodorrio per fixar-me en les bodes, només tinc una i serà em plan raro...un cocktail i el postre en taules i en general molt diferent a una boda normal... no em podré fixar!

Arare! tampoc pasa res per pendre una amanida una mica més infladeta de calories, així de tant en tant mengem de tot...jo la veritat esk ja no porto la dieta tan estricta com la portava al principi. Si que menjo bé, sobretot entre setmana però per exemple ahir vaig dinar truita de patates, per sant jordi vaig sopar embutit i pà amb tomàquet (síii, pecat!) i em sento super feliç. Si pecas poquet tmp notes tanta diferencia de pes. Dilluns faré un mes i mig que faig dieta i he perdut 6 kilos! està bé per no ser super rigida, no? jo estic molt contenta :)

El problema serà aquest pont, tinc una despedida de soltera en una masia i no podré evitar el menjar guarro...aish, inentaré ser super bona aquesta setmana per compensar!!!
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

Re: hla

EntradaAutor: ARARE » dg. abr. 26, 2009 7:55 am

nimi ha escrit:S@n20! Esperem la teva crònica!! jo, jo aquest any que m'interesa anar de bodorrio per fixar-me en les bodes, només tinc una i serà em plan raro...un cocktail i el postre en taules i en general molt diferent a una boda normal... no em podré fixar!

Arare! tampoc pasa res per pendre una amanida una mica més infladeta de calories, així de tant en tant mengem de tot...jo la veritat esk ja no porto la dieta tan estricta com la portava al principi. Si que menjo bé, sobretot entre setmana però per exemple ahir vaig dinar truita de patates, per sant jordi vaig sopar embutit i pà amb tomàquet (síii, pecat!) i em sento super feliç. Si pecas poquet tmp notes tanta diferencia de pes. Dilluns faré un mes i mig que faig dieta i he perdut 6 kilos! està bé per no ser super rigida, no? jo estic molt contenta :)

El problema serà aquest pont, tinc una despedida de soltera en una masia i no podré evitar el menjar guarro...aish, inentaré ser super bona aquesta setmana per compensar!!!

Tens tota la raó Nimi! Nosaltres fem dieta perque volem, no per problemes de salut, aleshores tampoc cal ser super super super rígides.. Si els kilets els perdem en 3 mesos en comptes de 2 no passa res! el més important és ser constant amb la bona alimentació, no tornar-nos bojes, fer dieta super estricta i després tornar a menjar de tot i malament.. Pecar i compensar és legítim!!!!

Jo avui em trobo bastant culpable. Ahir a la nit tenia un sopar i no em vaig poder resistir.. Van fer raclette, fondue de formatge amb pollo i verduretes per sucar, torradetes amb sobrasada i ou de guatlla... Vamos que m'ho vaig passar teta menjant però avui la bàscula ho ha notat i molt...

Avui faré bondat màxima i ara vaig a jugar a padel una hora mitja.. a cremar una mica!!!

Demà Doctora again.. ja us explicaré que tal i ja canviaré el ticker de kilos!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: LABANDA » dg. abr. 26, 2009 10:09 am

eis wapes!!

molt bé Arare, i Nimi 6 kg nenes!!! una passada! continueu així! (6 més no eh????)

S@n ja ens explicaràs!
A veure la Xurdit si va disfrutar al casament que almenys aquest dia s'ha de ser una mica menys estricte.

Jo per fi puc dir que he començat en serio serio perquè divendres vam anar a sopar amb uns amics i totsd menjant guarrades i jo una amanideta, ahir también vam venir uns amics a casa a veure el futbol i vinga pizzes ...i jo unes maduixetes sense res... és molt fort! en la vida havia fet jo això... però sembla q començo a tenir algo de voluntat...serà perquè m'ho veig a sobre??? jejejejeje

molt bé noietes.. seguim així i aquesta setmana més gym!!!
i m'he de comprar la digital...

petonsssss
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: ARARE » dg. abr. 26, 2009 7:16 pm

Felicitats Labanda! Has fet el més dificil, aguantar el cap de setmana i no passar-te!!! això és envejable!!!!

Nyinyi t'entenc perfectament.. jo avui he estat super rallada. Tot l'esforç que es fa durant la setmana se'n va a pendre per sac per un sopar o un dinar del cap de setmana... Hem de ser més fortes i pecar si, però amb control, no com jo ahir..

Demà aniré a la doctora i ja us diré el que he baixat.. quina ràbia.....

Dilluns de nou a la rutina i a l'equilibri dietil!!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: S@N20 » dg. abr. 26, 2009 7:35 pm

Hola a totes...no sóc persona...estic mortaaaaaaaaaaaa...però no pasa el fiestorro del casament d'ahir no.... :--(

Ains, i dp diuen q els catalans som....sosos??? Jaaaaaaaaaaaaa!
Ja us explicaré, pq estic q no m'aguanto...però....q diferents són les bodes!!! Ni regalets, ni música ambiental, ni de plats, ni pel pastí...vamos, q ni nos enteramos q lo cortaban...mú mal nenes, i un fredddddddddddddd, un vendaval....ayyyyyyyyyyyyyyy...

demà dilluns us cuent,val?

A sobre...a les 8 del matí m'ha despertat un mal de panxa...sí, la del mes ha volgut venir avui i estic encara més ko...

Apa nenes, continueu així de sífides, sou la meva enveja!!!
S@N20

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: xurdit » dg. abr. 26, 2009 9:58 pm

Neneeees!!!!

Primer de tot NyiNyi!! res de sentir-te malament guapa!!! Ara a per totes i molts ànims! No podem deixar que ens falli la força de voluntat!!!
I ànims Labandaaa tambéeee!!! Guapaaa!!!

S@n, si que és veritat si que són molt diferents els casaments per allà! Nosaltres a l'agost en tenim un a Extremadura i quan li deia a la núvia lo de les músiques, entregues,... em mirava amb una cara :o-o:

En quan al meu cap de setmana, molt bé! A veure em noto inflada perquè m'ha de venir la regla... però buenoo :-(
El dissabte vam anar de casament (mooooolt béeee, hi ha precrònicaa!!!!! :-)ok: ) i la veritat és que molt bé! Pensava que ho portaria pitjor, però bueno, l'aperitiu vaig anar revoloteando sense menjar res (dues gambetes de la fideuà!) i el dinar doncs em van portar el mateix que tothom (rap amb cigaletes i entrecot) però sense salses, ni amanir ni res, i vaig poder menjar, iuhuuu!!! El sorbet i el pastís ho vaig deixar pel Jordi!! jajajaj i la barra lliure doncs... AIGUA AMB GEL! jajajajaja (el Jordi em va dir que li encantava perquè ara podia conduir sempre jo... no sap res!).

Avui hem sortit i ens hem emportat el dinar... una amanida d'enciam, pebrot verd, pebrot vermell, tomàquets cherries i dues llaunetes de tonyina sense oli i m'he quedat ben tipaa, com m'han omplert les dues llaunes mare meva!
Ara per sopar m'he fet una amanida de endívies, pebrot vermell, pebrot verd i tomàquetes i un crepe que em deixa fer el metge!

I demà sant torne-m'hi! Dimarts vaig amb el doctor, a veure què em diu! :o-o:
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: metalhet » dl. abr. 27, 2009 6:55 am

Bon dia noietes!!!!

Em sembla que ha sigut el cap de setmana de pecadores!!!jejejeej

Jo divendres nit vaig sopar bé. Dissabte al migdia ja vam fer un pica-pica amb patatikes i una mica d'embotit i a la nit vaig sopar pizza! Ahira, a més, tenia un dinar a casa el meu germà i vaig dinar pollastre a l'ast i de postre un troç de braç de gitano de xocolataaaa!!! Aishhhh

Però bueno, haig de dir en la meva defensa que el dissabte al matí vaig anar a fer els 8km!!!! Estic molt contenta pq ara ja sé que els puc fer. Ara ja m'he preparat una altre ruta per fer diària (de 6km). Suposo que poc a poc aniré augmentant...

En quan al pes...m'he pesat aquest matí i estic igual que el divendres :P

Algo és algo!!! Viam si aquesta setmana aconsegueixo baixar els 60 i mantenir-me!!!!

Ànims a totes i no us preocupeu. Penso que és molt millor peca de tant en quan, que fer dieta super estricta i després tenir efecto rebote!!!!

Penseu que això que heu recuperat us serà més fàcil de perdre durant la setmana. Això m'ho explicava l'altre dia una amiga, que quan fas dieta, has de mantenir-te amb aquell pes un mes o així per que se t'"estableixi" aquell pes, així que això que heu agafat no és gens definitiu!!!!! :-)ok:
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: xurdit » dl. abr. 27, 2009 7:19 am

Bon dia noies!

Exacte, la metalhet té raó; a mi el meu metge em va dir molt clar que quan "deixi" la dieta, el manteniment consisteix a vigilar de dilluns a divendres, que el què pots augmentar el dissabte i el diumenge, es perdi entre setmana :-)ok:
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: INGLESITA » dl. abr. 27, 2009 7:43 am

Aquest finde també he pecat molt amb el menjar!!!!jejejejejejeje!!!
la semana pasada estav contenta xq vaig perdre 2.2kg pero aquesta setmana amb nervis i dinars i sopras que teniem, imposible!!!!
INGLESITA

Entrades: 1385
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:31 am

EntradaAutor: xurdit » dl. abr. 27, 2009 8:58 am

NyiNyi guapa, res d'ànims baixos,eh?!
Per poder ser estricte i metòdica amb tu mateixa has de tenir els ànims ben alts, que això sempre ajuda a tenir moltíssima més força de voluntat!!!! :: orrr::
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: metalhet » dl. abr. 27, 2009 9:00 am

NyiNyi!!!! No et vinguis abaix donaaaa!!!! :-)ok:

Si realment són 4kg el que et falta, procupra fer un esforç MOLT gran i evitar menjar malament els findes!!! Un cop els tinguis més o menys rebaixats, llavors fes el que fas fins ara!!

O potser nuse, et convé canviar la dieta que fas entre setmana!! :-/ Jo la que vaig fer depurativa em va anar mu bien. Vaig perdre 3kg en 2 setmanes, i la vaig fer estricte estricte, amb caps de setmana inclosos.

I pensa que 4 mesos encara és molt de temps!!! Ànims dona!!!! :-)ok:
Imatge
metalhet

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: ShuRa » dl. abr. 27, 2009 9:13 am

Buenos díasssssssssssss!!!!!!

Hoy voy a estar contenta pq sí !!! Pq vamos, por los resultados de la dieta no será....jejejeje pero sí por lo bien que me estoy portando, aunque todavía no dé sus frutos ::love::

Mientras me porte bien y siga la dieta, intentaré no rallarme si la báscula decide quedarse estancada o bajar a paso de...(ya ni de caracol.... de babosa, por lo menos!!! jajaja)

Pero a ser optimista y no decaer!!!!

Y tú lo mismo Nyinyi!!! :)
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: xurdit » dl. abr. 27, 2009 9:18 am

Exacte!

ARRIBA ESOS ÁNIMOS!!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: SaraC » dl. abr. 27, 2009 10:48 am

Bon dia!

Avui començo de nou la dieta! Porto uns dies de uns excessot tremendos! Entre cumples semana santa i rollos no hem parat de tenir dinars i sopars! I avui hem dit prou! Sisi, hem dit pq el Jordi también fara dieta amb mi!!! Una mica menys estricte pq no li cal tan com a mi pero algo si. Uf m'ajudara tant no fer-la sola!

Ja m'anire passant per aqui! Aixi m'animo! A veure que tal ho faig!
Imatge
SaraC

Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

EntradaAutor: xurdit » dl. abr. 27, 2009 11:25 am

SaraC ha escrit:Bon dia!

Avui començo de nou la dieta! Porto uns dies de uns excessot tremendos! Entre cumples semana santa i rollos no hem parat de tenir dinars i sopars! I avui hem dit prou! Sisi, hem dit pq el Jordi también fara dieta amb mi!!! Una mica menys estricte pq no li cal tan com a mi pero algo si. Uf m'ajudara tant no fer-la sola!

Ja m'anire passant per aqui! Aixi m'animo! A veure que tal ho faig!

Sara, benvinguda al post!
T'asseguro que t'anirà genial!!! Com has vist aquí ens donem suport entre totes i et dic, per experiència, que va de conya!!!

Quina sort que el teu novio faci dieta amb tuu!!!!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ARARE » dl. abr. 27, 2009 12:53 pm

Nenessss jo també estic super desanimada!! Tots els esforços que havia fet durant la setmana no han servit per res!!! I avui tinc que anar a la Doctora.. quina vergonya... Avui he pesat 1 kg menys que la setmana passada però clar, a la doctora potser peso uns grams més (entre el canvi de bàscula i que ja serà la tarda i he dinat...) o sigui que el marge serà petit.. potser hauré perdut mig kilet només.... quin agobio!!!

He dinat amanida de pebrot escalivat i tonyina (llauna al natural).. Estic a la hora de dinar a la feina i em moro per una bàscula!!!! (tenim una industrial a la fàbrica però no es plan d'anar a pesar-me no???)...

Quins remordiments nenes!!!!
Imatge
ARARE

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants