NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dl. abr. 27, 2009 5:31 pm

Què vaaaaaaaa miriameta!! Lo que estic molt enfeinada pq preparo powerpoints pels nens que he descobert que és quan més escolten i els motiva mooolt! I també estic acabant el treball de les opos però estudiar fa dies que ho tinc abandonat!!! :-) :-)
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dl. abr. 27, 2009 5:36 pm

Nenetes!!

La setmana que ve ja es la prova del vestit!!!!!!!!! i NO TINC ROBA INTERIOR ENCARA!!!! mareta meva..

Estic molt atabalada.. molt agobiada...

Hem de repartir invis.. i no tinc temps...

Al final ens hem decidit per riviera maya... que ens ha costat lo nostre per allo dels huracans.. i ara ve aquesta grip porcina... me tornare boja... menys mal que queden 4 mesos encara... que si no...

I divendres vaig anar a buscar els resultats dels analisis de sang... tinc anemia.. falta de ferro i vitamines... m´ha recetat ferro...
Me va dir que baixés el ritme... i m´ha donat unes altres pastilles per la migranya.. analisis cada 2 mesos.. i un xarop pel malestar i nausees..
ale... per si no tenia poc..

Nenes!!!!! que els vostres marcadors es mouen depressa!!!!!!!!!!!!!! aviat menys d´un anyet jeje ja veureu ja... que si 12.. 11... 10... 9.. i bum.. la boda!!! ja tindreu feina ja... :p :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. abr. 27, 2009 5:44 pm

miriameta ha escrit:Nenetes!!

La setmana que ve ja es la prova del vestit!!!!!!!!! i NO TINC ROBA INTERIOR ENCARA!!!! mareta meva..

Al final ens hem decidit per riviera maya... que ens ha costat lo nostre per allo dels huracans.. i ara ve aquesta grip porcina... me tornare boja... menys mal que queden 4 mesos encara... que si no...

I divendres vaig anar a buscar els resultats dels analisis de sang... tinc anemia.. falta de ferro i vitamines... m´ha recetat ferro...
Me va dir que baixés el ritme... i m´ha donat unes altres pastilles per la migranya.. analisis cada 2 mesos.. i un xarop pel malestar i nausees..

Nenes!!!!! que els vostres marcadors es mouen depressa!!!!!!!!!!!!!! aviat menys d´un anyet jeje ja veureu ja... que si 12.. 11... 10... 9.. i bum.. la boda!!! ja tindreu feina ja... :p :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Nena!! Ja és la setmana que ve??????? Què fort!!!! Quan dimecres?? Pq al igual baixo a vere't!!!! Això de rivera maya està guai! Ja m'ho explicaràs jo también en tinc ganes!!! Ja l'heu reservat el viatge?? Què guai!!! :-)
I això dels medicaments... si és per sentir-te millor, ja te'ls pots prendre!!! A vere si així et sents millor que d'aquí 4 mesos ja te'ns cases!!!!!!!!!!!
_I de feina--- no me'n parlis pq ja m'atabalo només de pensar-hi i el jordi no diguem...
com us ho fareu per les invis?? Envieu-les tia si no teniu temps... no sé... :hmm::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. abr. 27, 2009 5:51 pm

lluneta29 ha escrit:Què vaaaaaaaa miriameta!! Lo que estic molt enfeinada pq preparo powerpoints pels nens que he descobert que és quan més escolten i els motiva mooolt! I també estic acabant el treball de les opos però estudiar fa dies que ho tinc abandonat!!! :-) :-)

Pero t´entregues!!! i hu fas costi el que costi!!
aixo es molt eh chiqueta!! :-)ok: :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. abr. 27, 2009 6:02 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Què vaaaaaaaa miriameta!! Lo que estic molt enfeinada pq preparo powerpoints pels nens que he descobert que és quan més escolten i els motiva mooolt! I també estic acabant el treball de les opos però estudiar fa dies que ho tinc abandonat!!! :-) :-)

Ja divendres no us ho he explicat però feiem tallers tot el matí i els meus de 4rt feien percussió brasilenya i tots tocaven instruments diferents en plan música de carnaval brasilenya i vam acabar molts profes ballant davant dels alumnes jejejeje también el hi vaig presentar el jordi el dia de st jordi pq estaven venent roses al passeig... :-)ok: va ser guai! AH!! I per sant jordi va caure dues roses i un anellet de la tous... però km tothom em pregunta, no ÉS L'ANELL! jajajajaja :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. abr. 27, 2009 6:03 pm

lluneta29 ha escrit:

Nena!! Ja és la setmana que ve??????? Què fort!!!! Quan dimecres?? Pq al igual baixo a vere't!!!! Això de rivera maya està guai! Ja m'ho explicaràs jo también en tinc ganes!!! Ja l'heu reservat el viatge?? Què guai!!! :-)
I això dels medicaments... si és per sentir-te millor, ja te'ls pots prendre!!! A vere si així et sents millor que d'aquí 4 mesos ja te'ns cases!!!!!!!!!!!
_I de feina--- no me'n parlis pq ja m'atabalo només de pensar-hi i el jordi no diguem...
com us ho fareu per les invis?? Envieu-les tia si no teniu temps... no sé... :hmm::

Si chiqueta el dia 6... jo encara no mu crec..

Estem a l´espera de com evolucioni la grip porcina aquesta.. i segons com vagi pues reservarem!! aix...

medicaments.. els odio.. pero bueno.. a veure si marreglen una mica..

les invis pues com puguem jeje si veiem que no arribem pues per correu pero ho evitarem tant com puguem..
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. abr. 27, 2009 6:05 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Si chiqueta el dia 6... jo encara no mu crec..

Estem a l´espera de com evolucioni la grip porcina aquesta.. i segons com vagi pues reservarem!! aix...

medicaments.. els odio.. pero bueno.. a veure si marreglen una mica..

les invis pues com puguem jeje si veiem que no arribem pues per correu pero ho evitarem tant com puguem..

Molt bé wuapi!!!!! :-)ok: tot controlat!!! Què no tenies classe avui que estàs per aqui??? :o-o:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. abr. 27, 2009 6:30 pm

lluneta29 ha escrit:
Molt bé wuapi!!!!! :-)ok: tot controlat!!! Què no tenies classe avui que estàs per aqui??? :o-o:

m´he ne anat...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. abr. 27, 2009 6:34 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:

Ja divendres no us ho he explicat però feiem tallers tot el matí i els meus de 4rt feien percussió brasilenya i tots tocaven instruments diferents en plan música de carnaval brasilenya i vam acabar molts profes ballant davant dels alumnes jejejeje también el hi vaig presentar el jordi el dia de st jordi pq estaven venent roses al passeig... :-)ok: va ser guai! AH!! I per sant jordi va caure dues roses i un anellet de la tous... però km tothom em pregunta, no ÉS L'ANELL! jajajajaja :-)ok:

Que be us hu vau passar eh!!! si en el fons... aquets nens de la eso... pero molt en el fons...

No es l´anell?? com pot ser que et regali un anell i no sigui l´anell!!!! aquet tan desitjat que esperes!!! i esperem!!!!!! ejejje aquest jordi...
ja ens ensenyaras l´anel de la Tous eh!!!

Jo el meu sant jordi treballant... bueno me van caure 3 rosetes :-)ok:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. abr. 27, 2009 6:59 pm

Bno suposo que el jordi és aixina jejeje... què hi farem!!! Hauré d'esperar més temps encara... es que tothom que li dic que m'ha regalat un anell em diu ja?? és l'anell? I jo... no :--( encara no... jejeje però bno per mi això ja és molt pq mai a la vida havia entrat a la tous i no volia de cap manera entrar-hi i mira... al final... a més per st jordi no es regala res!!! Encara té més mèrit!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: I'm very happy at all!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. abr. 27, 2009 7:42 pm

lluneta!!! Li enviare un email pel facebook al jordi dientli que no se li torni a passar pel cap regalarte alguna cosa que no sigui LANELL... totxo dhome jejejejjejejeje
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. abr. 27, 2009 7:43 pm

miriameta... si no contes lagost pq tothom fa vacances... es com si et quedes un mes menys... tres mesos nomes... que fuerteeeeeeee!!!!

Mireu el meu marcador avui!!!! Que avui es dia 27!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dl. abr. 27, 2009 9:16 pm

nuvia2010 ha escrit:miriameta... si no contes lagost pq tothom fa vacances... es com si et quedes un mes menys... tres mesos nomes... que fuerteeeeeeee!!!!

Mireu el meu marcador avui!!!! Que avui es dia 27!!!!

FELIXITATS WUAPÍSSIMA!!!!!!!!! JA QUEDA MENYS!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: Esto se acerca... la primera núvia lleidatana del 2010!!!!! Ueeeeeeee!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. abr. 27, 2009 9:18 pm

nuvia2010 ha escrit:lluneta!!! Li enviare un email pel facebook al jordi dientli que no se li torni a passar pel cap regalarte alguna cosa que no sigui LANELL... totxo dhome jejejejjejejeje

Ja tothom li diu pobre... però no hi ha manera... jo ja no diré res més... m'he cansat!!! :-( :-( quan s'il.lumini ja arribarà... però queda un any i un mes... smpre sóc la última en tot quina me... :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. abr. 28, 2009 9:12 pm

ON SOU!!!!!!!!!!!!!!!! :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dt. abr. 28, 2009 11:01 pm

Nena ja tens un 10 al marcador... ja veus tú km baixa la cosa eh... jo stava fent la pu... programació per això tmpoc marxem aq pont... anavem a marxar però mhe sentit culpable pq he d'acabar el treball i estudiar. Ja veieu... stik una mika xoooof!!!
Què hi farem!!! Seguiré fent feina... cada dia akbo a la 1h d la matinada i avui a sobre he de recollir que demà ja baixo kp a lleida... :o-o: :o-o: x cert nenes, el dia 1, és a dir dijous, ja fan la primera boda a la Boscana!!!!!!!!!! Quines ganes que tinc de veure km ha kdat!!!!!!!!!!!!!!!!!! Què guai!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. abr. 29, 2009 9:22 am

Hola petardetes!!!!

El meu compte enrere està tarat. Pq ahir ficava que faltava 10 mesos, 4 setmanes i un dia, i a mi de petita em van ensenyar que 4 setmanes eren un mes. I avui diu que falten 10 mesos i 4 setmanes, es a dir, 11 mesos. :( Esta com una cabra....

Per aixo.... he trobat....

http://www.weddingideasshop.com/Items/c ... le%20Front

A veure que us sembla, es una gilipollada, jejejejejeje pero daquelles gilipollades que magradaria tenir. A més, despres te frontals intercambiables i serveix per mes comptes enrere, jejejejejeje

lluneta... ETS UNA SWOT!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dc. abr. 29, 2009 11:50 am

nuvia2010 ha escrit:Hola petardetes!!!!

El meu compte enrere està tarat. Pq ahir ficava que faltava 10 mesos, 4 setmanes i un dia, i a mi de petita em van ensenyar que 4 setmanes eren un mes. I avui diu que falten 10 mesos i 4 setmanes, es a dir, 11 mesos. :( Esta com una cabra....

Per aixo.... he trobat....

http://www.weddingideasshop.com/Items/c ... le%20Front

A veure que us sembla, es una gilipollada, jejejejejeje pero daquelles gilipollades que magradaria tenir. A més, despres te frontals intercambiables i serveix per mes comptes enrere, jejejejejeje

lluneta... ETS UNA SWOT!!!!!

eiiii!!! Wuapi... què tal? I'm not a swot!!! I'm only trying to pass the exam or almost to have finished the work. Jajajajaja ja he fet la meva classe diària d'anglès!!! :-)ok: En fi... no res... nenes avui estic una mica decaiguda què hi farem! Ja se'm passarà. Haviem de marxar el pont però tinc tanta feina amb les opos que ho hem anul.lat! :-( :-( total per no aprovar ja em diràs però bno... :-)(:-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. abr. 29, 2009 11:50 am

X cert, avui falta un any i un mes per casar-nos!!!!!!!!!!! ueeeeeeeeeeeeeee Cuquet!!!!!!!!!!!!! Ens falta un any i un mes!!!!!!!!! Ueeeeeeeeeeeeeeeeeeee ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Pacresol » dc. abr. 29, 2009 3:02 pm

cuca lleida ha escrit:hola princesessssssssssssssssssss
que tal tot??
lluneta ho sento moltissimmmmmmmmmmmmm :-( :-( :-( :-( ja t'he vaig dir que et dec una de molt gran!!!
gemma quants dies sense saber de tu!!! m'alegro que tot s'hagi arreglat i enhorabona per lo de Soses!!!! >.-<: ah i per lo de la boda tambe!!
NUVIA , ISE , MIRIAMETA que tal el finde???
PACRESOL jo crec que si que hi ha algu a la fonda per informarte de preus ...pero no t'ho puc assegurar, jo millor trucaria.

jo he tingut un finde una miketa raro, pq el nino va treballar dissabte i jo a fer feineta al pis....i avui he tingut familia a casa...fins ara no han marxat!! La meva sogra cada vegada la veig mes ilusionada am lo de la boda, sempre que ens veiem treu el tema i diu ...podriem fer aixo podriem fer allo ....jejeje fa ilu :-)ok: LLUENTA as vist el marcador!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aixo ja fa una miketa de por eh???

Nenes jo la setmana que ve no se si podre conectarme, tinc tutories totes les tardes......a lo poc que pugui me ficare per veure que dieu!
hem de fer una quedada que fa moltissim que ens veiem!

eii boniques hem de pujar el foro que esta molt molt paradet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
bno wapes espero que tingueu una molt bona setmana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gracias por tu info
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants