POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: LABANDA » dl. abr. 27, 2009 1:04 pm

Sara benvinguda!!

aqui pa lo bueno y lo malo!!

no us desanimeu... jops! ara que jo començava a per totes!! us veig pel terra...
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

que hi ha die, o això em sembla a mi!

jo estic per no pesarme tant sovint... i a veure què

Arare tu per molt que no perdi pes,(que si q perds, almnys algo no com jo) amb l'esport no et notes millor???

be, men vaig a dinar arros amb verduretes... (al matí m'he menjat una ensaimada , toma ya! es que NO VA BÉ AIXÒ DE TENIR ANIVERSARIS A LA CLASSE... es un pecat...) lhe cagat pero bueno...

NYII jo también estic per imprimirme la dieta de la MEalheti complila a ratlla... ho fem??
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: metalhet » dl. abr. 27, 2009 1:20 pm

Venga noietesssssss!!!

Que això ja ho tenim!!!! :-)ok:

Jo penso fer la meva dieta els 7 dies complerts, viam si així ens ajudem a menjar bé aquest find!!!!

NyiNyi, així m'agrada!!! Jo em vaig acostumar a esmorzar això, i la veritat que em va genial!!!!

Saraaaaaaaaa que t'haig de dir!!! MOLT BENVINGUDAAAA!!!jejejejeje
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: sylvya » dl. abr. 27, 2009 1:45 pm

Vinga guapes!!! no s'ha de perdre la força de voluntat que entre totes podem!!! penseu en el dia de la boda!!!!!!!!!!!
Imatge
sylvya
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4395
Membre des de: dg. juny 15, 2008 6:50 pm
Ubicació: sant boi de llobregat

EntradaAutor: metalhet » dl. abr. 27, 2009 6:18 pm

Bona tarda noietes!!!

Com prova la tarda?? Jo m'envaig a còrrer un rato, viam com va. Vaig a provar la nova ruta!!! :-)ok:

Ens veiem després!!!
Imatge
metalhet

EntradaAutor: ARARE » dl. abr. 27, 2009 8:32 pm

Ei hola!!! Acabo d'arribar de la doctora.. he perdut perdut 800 grams!!! No es que estigui molt contenta però no està malament..

Aquesta setmana m'ha canviat la dieta.. Fruita + proteina SEMPRE, dinar i sopar... m'enfruitaré!!!

Acabo de sopar un kiwi i una truita de dos ous... a veure que em toca demà...
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: metalhet » dl. abr. 27, 2009 8:42 pm

Uoooooooo!!!

Canvi de dieta, que wai!!! Així no et cansaràs!!!! Jo fa un ratet que m'he dutxat. Avui he fet la ruta nova i m'agrada més que lo que feia fins ara, però són 2km més :--(

Ah! i moltes felicitats pels 800 grams, el cas és anar baixaaaaaaaaaaaaant!!!! :-///:
Imatge
metalhet

EntradaAutor: ARARE » dl. abr. 27, 2009 8:53 pm

metalhet ha escrit:Uoooooooo!!!

Canvi de dieta, que wai!!! Així no et cansaràs!!!! Jo fa un ratet que m'he dutxat. Avui he fet la ruta nova i m'agrada més que lo que feia fins ara, però són 2km més :--(

Ah! i moltes felicitats pels 800 grams, el cas és anar baixaaaaaaaaaaaaant!!!! :-///:

Gràcies cuca!! i moltes felicitats per la teva nova ruta!! Ets el nostre exemple a seguir!!!!

El canvi de dieta va genial puc sopar: pernil, truita, gambes a la planxa, parrillada de peix... ara somiaré amb els sopars!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: S@N20 » dl. abr. 27, 2009 9:15 pm

vecinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, óle por esos 800g yo kiero...

Disfruta de las cenas!!! Q bien q te vaya variando las dietas, asi no es taaaaaan repetitivo,no? Aunq habrá semanas más durillas q otras...

Petonssssssssss sílfides!!!
S@N20
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: xurdit » dt. abr. 28, 2009 7:18 am

Bon dia noies!!!!

Arare felicitats per aquests 800 gr!!! :-)ok:

Jo avui vaig al metge a veure què em diu! En principi m'introduirà un entrepanet de pa integral amb formatge o pernil salat per esmorzar, ñam ñam! Em sembla que ja no recordo quin gust té!

Ahir per sopar vaig estar a casa d'una amiga (la meva testimoni!!!) i em vaig endur el tupper (així no li donava feina!) i vaig menjar-me una amanida amb enciam, pebrot verd i vermell, endívies, canònigos i una mica de tonyina de llauna sense oli.
Avui per dinar m'he deixat apunt una amanida d'endívies i tomàquets cherries i salmó a la papillot!

A part d'això, ahir vaig anar a l'estètica i em van fer una envoltura d'algues! Que a part de ser pringosa (moooolt pringosa!) realment va molt bé per la retenció de líquids! No em noto tan inflada, ahir em vaig passar la tarda, vespre fent pipí!!!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: LABANDA » dt. abr. 28, 2009 7:49 am

que bé wapes!!

pels 800gr Arare! :-)ok:
i a tu Xurdit per què ja menjaràs ENTREPÀ!!! ihuu
i tu Metalhet, ya vamos , peazo marató!!! :-()-)

jo ahir vaig anar a sopar amb les meves amigues de la uni i vaig menjarme un FRANKFURT si es que jo,...al revés, el cap de setmana bondat i entre setmana... pero es que no podia menjar res més...

Xurdit, hi vaig anar amb una noia de Navarcles que et coneix, era pubilla el mateix any que tu. es que va veure les fotos del face i m'ho va dir... quin mocador és el món.

ànims per avui!
LABANDA

EntradaAutor: xurdit » dt. abr. 28, 2009 7:55 am

LABANDA ha escrit:que bé wapes!!

jo ahir vaig anar a sopar amb les meves amigues de la uni i vaig menjarme un FRANKFURT si es que jo,...al revés, el cap de setmana bondat i entre setmana... pero es que no podia menjar res més...

Xurdit, hi vaig anar amb una noia de Navarcles que et coneix, era pubilla el mateix any que tu. es que va veure les fotos del face i m'ho va dir... quin mocador és el món.

ànims per avui!

Uooohhh ah si? Qui? L'Anna??????????????????

nena, em pots repetir lo de la crema, proporcions, pleaseee?!?!?!?!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ShuRa » dt. abr. 28, 2009 7:59 am

:star:: Yo hoy no hablo....sniff....de ayer a hoy, sin pasarme, he subido 300 gramos....

Y mira que me repito siempre que NO debo pesarme cada día, sólo los lunes.... pero me cuesta.....entonces me peso, y ZASSSSSSSS :star::

Ainssss, intentaré mentalizarme que con tal de bajar de una semana a otra, debo sentirme orgullosa.... pero da rabia cuando subes sin haberte saltado la dieta :star::

Enhorabuena por tus 800 gramos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! y menuda pinta la cenita!!! jejejeje

Uyyyy, bocadillo de queso o jamón!!! Ya nos contarás la Dra!!!!! :)
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: xurdit » dt. abr. 28, 2009 8:02 am

ShuRa ha escrit::star:: Yo hoy no hablo....sniff....de ayer a hoy, sin pasarme, he subido 300 gramos....

Y mira que me repito siempre que NO debo pesarme cada día, sólo los lunes.... pero me cuesta.....entonces me peso, y ZASSSSSSSS :star::

Ainssss, intentaré mentalizarme que con tal de bajar de una semana a otra, debo sentirme orgullosa.... pero da rabia cuando subes sin haberte saltado la dieta :star::

Enhorabuena por tus 800 gramos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! y menuda pinta la cenita!!! jejejeje

Uyyyy, bocadillo de queso o jamón!!! Ya nos contarás la Dra!!!!! :)

Shura guapa no te preocupes por esto!
Pues además siendo por la mañana segurísimo que es retención de líquidos!

A mi también me cuesta horrores no pesarme cada dia!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: LABANDA » dt. abr. 28, 2009 9:37 am

xurdit ha escrit:
LABANDA ha escrit:que bé wapes!!

ànims per avui!

Uooohhh ah si? Qui? L'Anna??????????????????

nena, em pots repetir lo de la crema, proporcions, pleaseee?!?!?!?!

jijijij sí!! l'Anna Torra s, aquest món pubillaire...

A vore, la crema miraculosa:

THIOMOCAUSE de venta en farmacias (amb tota la promoció anticelulítica, guant de massatge...
TROMBOCID un tubo dels normals

crema hidratant, la que vulguis, la que a tu et vagi bé

SEMPRE EL DOBLE DE THIOMOCAUSE QUE DE TROMBOCID i un quart del total de crema hidratant, simplement aquesta última és per aque llisqui més perquè la thiomocause ja es hidratant però és pastosa...

i ale, matí i tarda si hi ha voluntat!

jo no em faig la mescla en cap pot, jo una miqueta a la mà de cada i arreando... sinó perdia molt temps calculant i posant-ho en un pot i aicxí vaig més rapida...

si Irene si, jo avui A COMPENSAR com la del vitalinea...

i nena, jo avui tampoc niré a veure el futbol perque sinó...también, entrepà`+braves+cocacola... millor les maduixetes también!

vinga guapes!!! que això ja ho tenim...
LABANDA

EntradaAutor: jessy25 » dt. abr. 28, 2009 9:51 am

hola a todas yo también me puesto a dieta no os desanimeis q por un capricho no pasa nada al día siguiente mas estricto yo por a ora lo yebo bastante bien >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
jessy25
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 64
Membre des de: ds. abr. 25, 2009 9:56 pm

EntradaAutor: xurdit » dt. abr. 28, 2009 10:18 am

Quina gràciaa!!! L'Anna i jo ens coneixiem de música i ens vam retrobar amb el pubillatge!!! ::love::

Ara quan surti m'acostaré a la farmàcia a per la thiomucause aquesta i aquesta nit mateix ja ho poso en funcionament!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: SaraC » dt. abr. 28, 2009 11:39 am

Nenes us veig super llençades!!!

Bueno us esplico el meu primer dia. Vaig decidir fer la dieta que em va dir la Metalhet. Segons me mare (que es una experta pq ha fet mil i una dietes) es bastatn durilla pero mira.

La veritat es que vaig comensar bastant malament, volia comensar dilluns i diumenge tenime un dianar pel cumple del pare del Jordi a un argenti, despres de un sopar de pinxos amb gent que vem fer a casa el dissabte. Aixi que diumenge no tenia gens de gana per sopar i no vem menjar res. Bueno pues ahir em vaig llevar morta de gana i per acabar-ho de rematar em vaig deixar el esmorzar a casa. Bueno, a la feina per esmorzar em vaig pendre un cafe amb llet, tot i que la llet no es pot pendre, pero com que no teni res mes... Bueno per dinar vaig menjar tomaquet i carn a la plantxa. I a la tarde em moriiiiiiiiiiiiiiiiaaaaa de gana. I vaig menajr una mica de pa amb pernil... Malament pero mira. Bueno despres al sopar vaig fer-me una amenida que em va agradar molt, i peix que estava sosete... he de buscar receptes pel peix. I em vaig fer una infusio que em va sentar super be!

Avui vaig millor, lo unic que per esmorzar he menjar un platan (nomes tenia aixo o sindria i como que no m'anava be portar la sindria al curro...) i un cafe. Ara per dinar fare amanida i una amburgesa com marca la dieta... la ambuergesa me la vaig fer fer a la carnisseria amb carn magre dient-li a la noia "treu tot el greix!! Que no en quedi ni mig gram" JAJAJAJAJAJAJA

Avui estic molt cansa i de mal humor... per la feina, pero no puc evitar pensar que el canvi de hurmos es pq tinc una mica de gana i es una sensacio que fa temps que no tenia!
Imatge
SaraC

Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

EntradaAutor: xurdit » dt. abr. 28, 2009 11:45 am

Sara, calma i ànims!
Si que és cert que la gana produeix mal humor.

Jo et recomano veure molta aigua, que a part que és bo perquè el cos depura i ajuda a frenar la retenció de líquids, veuràs que et sentiràs més "plena" i no tindràs tanta gana! I la síndria també t'aniria de conya!! Te la pots tallar a trossets i a dins d'un tupper! A l'estiu a mi m'entra que vamossss :: orrr::

El tema del peix... perquè no proves de fer-lo a la papillot??? :hmm:: A mi el peix no m'apassiona i d'aquesta manera me'l menjo encantadíssima, hi poses una mica de ceba, pebrot, tomàquet i a sobre el tall de peix i tanques la papillot i cap al micro!!! Està bonísim, finet, gens carregós... :-)
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: emes » dt. abr. 28, 2009 11:48 am

Holaaaaaaaa!!

Aquest matí he tingut la 1a proba del vestit i m'anava enorme!! ::love::

Com os vaig dir dieta no puc fer (m'agrada massa el menjar), però si que vaig de dilluns a divendres al gimnàs, m'ho passo genial ballant a l'areobic o fent spining.

Os animo a totes les que os agrada menjar i voleu aprimar-vos que aneu a fer exercici!! :-)
emes
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 370
Membre des de: dl. juny 23, 2008 5:09 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ARARE » dt. abr. 28, 2009 12:34 pm

emes ha escrit:Holaaaaaaaa!!

Aquest matí he tingut la 1a proba del vestit i m'anava enorme!! ::love::

Com os vaig dir dieta no puc fer (m'agrada massa el menjar), però si que vaig de dilluns a divendres al gimnàs, m'ho passo genial ballant a l'areobic o fent spining.

Os animo a totes les que os agrada menjar i voleu aprimar-vos que aneu a fer exercici!! :-)

Nena moltes felicitats això és genial: menjar bé però compensar amb esport!!!!

Has penjat alguna foto de la prova??? Ja ens diràs i l'anirem a mirar!!!
Imatge
ARARE

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants