Autor: LABANDA » dl. abr. 27, 2009 1:04 pm

Autor: metalhet » dl. abr. 27, 2009 1:20 pm

Autor: sylvya » dl. abr. 27, 2009 1:45 pm

Autor: metalhet » dl. abr. 27, 2009 6:18 pm

Autor: ARARE » dl. abr. 27, 2009 8:32 pm

Autor: metalhet » dl. abr. 27, 2009 8:42 pm

Autor: ARARE » dl. abr. 27, 2009 8:53 pm
metalhet ha escrit:Uoooooooo!!!
Canvi de dieta, que wai!!! Així no et cansaràs!!!! Jo fa un ratet que m'he dutxat. Avui he fet la ruta nova i m'agrada més que lo que feia fins ara, però són 2km més![]()
Ah! i moltes felicitats pels 800 grams, el cas és anar baixaaaaaaaaaaaaant!!!!

Autor: S@N20 » dl. abr. 27, 2009 9:15 pm

Autor: xurdit » dt. abr. 28, 2009 7:18 am

Autor: LABANDA » dt. abr. 28, 2009 7:49 am

Autor: xurdit » dt. abr. 28, 2009 7:55 am
LABANDA ha escrit:que bé wapes!!
pels 800gr Arare!![]()
i a tu Xurdit per què ja menjaràs ENTREPÀ!!! ihuu
i tu Metalhet, ya vamos , peazo marató!!!![]()
jo ahir vaig anar a sopar amb les meves amigues de la uni i vaig menjarme un FRANKFURT si es que jo,...al revés, el cap de setmana bondat i entre setmana... pero es que no podia menjar res més...
Xurdit, hi vaig anar amb una noia de Navarcles que et coneix, era pubilla el mateix any que tu. es que va veure les fotos del face i m'ho va dir... quin mocador és el món.
ànims per avui!

Autor: ShuRa » dt. abr. 28, 2009 7:59 am
Yo hoy no hablo....sniff....de ayer a hoy, sin pasarme, he subido 300 gramos....

Autor: xurdit » dt. abr. 28, 2009 8:02 am
ShuRa ha escrit::star:: Yo hoy no hablo....sniff....de ayer a hoy, sin pasarme, he subido 300 gramos....
Y mira que me repito siempre que NO debo pesarme cada día, sólo los lunes.... pero me cuesta.....entonces me peso, y ZASSSSSSSS![]()
Ainssss, intentaré mentalizarme que con tal de bajar de una semana a otra, debo sentirme orgullosa.... pero da rabia cuando subes sin haberte saltado la dieta![]()
Enhorabuena por tus 800 gramos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! y menuda pinta la cenita!!! jejejeje
Uyyyy, bocadillo de queso o jamón!!! Ya nos contarás la Dra!!!!! :)

Autor: LABANDA » dt. abr. 28, 2009 9:37 am
xurdit ha escrit:LABANDA ha escrit:que bé wapes!!
pels 800gr Arare!![]()
i a tu Xurdit per què ja menjaràs ENTREPÀ!!! ihuu
i tu Metalhet, ya vamos , peazo marató!!!![]()
jo ahir vaig anar a sopar amb les meves amigues de la uni i vaig menjarme un FRANKFURT si es que jo,...al revés, el cap de setmana bondat i entre setmana... pero es que no podia menjar res més...
Xurdit, hi vaig anar amb una noia de Navarcles que et coneix, era pubilla el mateix any que tu. es que va veure les fotos del face i m'ho va dir... quin mocador és el món.
ànims per avui!
Uooohhh ah si? Qui? L'Anna??????????????????
nena, em pots repetir lo de la crema, proporcions, pleaseee?!?!?!?!

Autor: jessy25 » dt. abr. 28, 2009 9:51 am

Autor: xurdit » dt. abr. 28, 2009 10:18 am

Autor: SaraC » dt. abr. 28, 2009 11:39 am

Autor: xurdit » dt. abr. 28, 2009 11:45 am
A mi el peix no m'apassiona i d'aquesta manera me'l menjo encantadíssima, hi poses una mica de ceba, pebrot, tomàquet i a sobre el tall de peix i tanques la papillot i cap al micro!!! Està bonísim, finet, gens carregós... 
Autor: emes » dt. abr. 28, 2009 11:48 am

Autor: ARARE » dt. abr. 28, 2009 12:34 pm
emes ha escrit:Holaaaaaaaa!!
Aquest matí he tingut la 1a proba del vestit i m'anava enorme!!![]()
Com os vaig dir dieta no puc fer (m'agrada massa el menjar), però si que vaig de dilluns a divendres al gimnàs, m'ho passo genial ballant a l'areobic o fent spining.
Os animo a totes les que os agrada menjar i voleu aprimar-vos que aneu a fer exercici!!