NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nataliaferre » dt. abr. 28, 2009 8:24 am

Ei noies compteu amb mi per la quedada.

Quina hora quedem?
Imatge
nataliaferre
:: núvia experimentada

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. abr. 28, 2009 8:35 am

nataliaferre ha escrit:Ei noies compteu amb mi per la quedada.

Quina hora quedem?

Noies.....a quina hora heu pensat????
Pel que estic mirant...el dia 7 de Maig és Dijous, m'equivoco????? no, no???....doncs m'apuntuuuuuuu!!!! que guay!!! (vaja...a no ser que a l'ultim moment....)
Així....podré ficar cara a tothom qui escriu aqui...jejejeje

Petonets...
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: nataliaferre » dt. abr. 28, 2009 9:40 am

Que us sembla sobre les 5 o 5.30???
Imatge
nataliaferre

EntradaAutor: NIKITA8 » dt. abr. 28, 2009 9:50 am

Per mi les 5h 5:30h perfecte el dijous dia 7 al final?.
Imatge
NIKITA8

Entrades: 29
Membre des de: dt. des. 30, 2008 4:35 pm

EntradaAutor: JUDITH REUS » dt. abr. 28, 2009 10:20 am

Nenes jo també vinc el dijous dia 7!!!!!!!!!!!!!!!!
Plego de treballar a les 17h de torreforta així que a les 17:15h sóc a les gavarres!!!!!!
OEoeoeoeoeoeoeoeoe!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
JUDITH REUS

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: JUDITH REUS » dt. abr. 28, 2009 10:23 am

Estem liats amb el fotograf:

- Tinc preus de Alcolor.....molt professionals, una passada, però pica una mica, no???

-També en tinc de Factory....i ja vec que els preus tots ronden més o menys-

-Alternativa: Aquest company de la feina que té material fotografic i ho fa força bé.......
Ens faria un album de 40x40 i un Cd amb totes les fotos per si jo despre´s em vull montar un hoffman o imprimir fotos que ppotser no posa a l'album per menys de 1000e!!!!!

Com ho veieu???
Imatge
JUDITH REUS

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. abr. 28, 2009 11:01 am

JUDITH REUS ha escrit:Nenes jo també vinc el dijous dia 7!!!!!!!!!!!!!!!!
Plego de treballar a les 17h de torreforta així que a les 17:15h sóc a les gavarres!!!!!!

Millor a les 6, no? esk jo plego a les 5 de Montblanc i nu se....em fa una mica de corte arribar allà tota sola.... .:*:*:. jejeje
Per cert, Judith....ets profe?????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dt. abr. 28, 2009 11:09 am

Jo plego a les sis, aixi que ja faria cap!
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. abr. 28, 2009 11:20 am

_eLi_ ha escrit:Otres que bé nem amb la kedada, ja som 10!!!! que guay!!! :-///:

Que bé ens ho passarem, a mi sobre la hora hem dona igual tinc tota la tarda lliure.

(Para las que no lo han visto)
Os dejo un link de los avances 2010 de san patrick & la sposa by pronovias
-->> http://www.flickr.com/photos/21807130@N ... 0617/show/

Ostres Eli....gracies pel link....per cert...he estat mirant els vestits i m'han encantat 2....un és el LESSEPS_B i l'altre é sel LEIZA_B....que xulossss!!!!!!!!
jejejeje
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dt. abr. 28, 2009 12:27 pm

_eLi_ ha escrit:
JUDITH REUS ha escrit:Estem liats amb el fotograf:

- Tinc preus de Alcolor.....molt professionals, una passada, però pica una mica, no???

-També en tinc de Factory....i ja vec que els preus tots ronden més o menys-

-Alternativa: Aquest company de la feina que té material fotografic i ho fa força bé.......
Ens faria un album de 40x40 i un Cd amb totes les fotos per si jo despre´s em vull montar un hoffman o imprimir fotos que ppotser no posa a l'album per menys de 1000e!!!!!

Com ho veieu???

Nenaa!!! tu ets la que treballes als Angels oi?? el meu cole de tota la vida!!....aix....kins records mes bonics!!
Mira et deixo la web d'un fotógraf que està davant mateix del cole, nuse es veu bé, nose preus ni res, però com ho tens al costat mateix pots passar-te a veure que et diu. http://www.studiomas10.com/

Sobre el que comentes que et faria el teu amic si et dona totes les fotos a alta resol.lució si que després podràs fer lo que vulguis amb elles, tants albums com vulguis, uns per als pares, per als germans si vols i un personalitzat per a vosaltres!, aixó que t'estalvies!!

JUDITH REUS, nosaltres estem amb ho mateix, la majoria de coses no em porten maldecap, però el fotògraf.....realment no tenim pressupost per poder pagar els 1500-600-700 i més, que val un reportatge!!!! si jo tingués oportunitat, faria això que dius de l'amic!!si tu has vist fotos que fa, i t'agraden, doncs jo no m'ho pensaria!! ja veus els preus que ronden per aquí!!!! i ho millor, que et donin les fotografies en cd, que un hoffman val 50 euros i te'n pots fer milers amb el que et cobren!!!!

Ahir la de la botiga del vestit em va dir que els apretéssim, que també estan en crisi els fotògrafs i han de fer rebaixes...ja ho veig!!!

Ara a les 4 anirem al Gerard Gené, i el dijous a Alcolor a veure el què...avui potser també anem a Constantí, allí hi ha un fotògraf que li va fer a la meva germana, però fa 9 anys, i ara no sé quin estil té ni quan fa pagar!!!!

Aquesta nit informo!!!

Petons!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. abr. 28, 2009 12:42 pm

Quedada!!

actualitzo la llista:

Papallona
_eLi_
María&Xavi
Nikita8
Laiac
Torsaeann
Tara
nataliaferre
Mrs. Happiness
JUDITH REUS
Espluguina

m’he deixat algu?
de moment som 11 les apuntades!! que bé!! alguna més s’anima?

Dia: 7 de maig (dijous)
Lloc: al Viena de les Gavarres
Hora: quina us aniria millor? 5? 5.30? 6? quina hora?

:-///:
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dt. abr. 28, 2009 12:45 pm

Per cert!!!

Per la kedada, a mi em va bé l'hora què digueu, les 5 o les 6, però si podem donar temps a les què plegueu a les 6 potser millor a aquesta hora no??

Eli, el detall em va fer molta gràcia, el trobo original i bonic alhora!!! ahir el vaig encomanar ja i avui havia d'anar a pagar, però ja serà demà!!!

I el vestit.......ma germana em va fer fotografies, però no estava gaire afavorida perque anava xarrant i movent-me!!!! l'he comprat a les núvies puigrodón a reus, al carrer del costat del texca...i n'hi havien alguns més molt bonics eeeee i bé de preu!!ja he comentat que era palabra de honor, amb la part de dalt amb unes pedretes molt fines fent formes allargades, i tota la faldilla amb uns tuls que donen molt de moviment i diferents capes!!a, i bastanta cua..no exagerat però n'hi havia que no en tenien!!!i a la cintura, el toc que més m'agrada, una flor de tul amb dues plomes blanques!!!! aquest mateix detall me'l podria posar al cabell!!!!

Què us sembla??? i aquest matí m'han dit que els flors les puc anar a buscar on vulgui, em pensava que pel Castell de vilafortuny havia de ser als mateixos que al Casablanca i hauria d'anar al trèvol, i ja m'han dit que no, així que ara aniré a la búsqueda del ram i les flors....què us sembla el centre botànic de Reus, en sabeu algo??

PetonetS!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. abr. 28, 2009 12:50 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
JUDITH REUS ha escrit:Nenes jo també vinc el dijous dia 7!!!!!!!!!!!!!!!!

Millor a les 6, no? esk jo plego a les 5 de Montblanc i nu se....em fa una mica de corte arribar allà tota sola.... .:*:*:. jejeje
Per cert, Judith....ets profe?????

Jo també surto de treballar a les 5 de l'Espluga!! I tinc mitja horeta amb cotxe fins a les Gavarres... arribaria sobre les 5.30 - 5.45...
Imatge
Imatge
nur_jor

BODAAAAA

EntradaAutor: elo » dt. abr. 28, 2009 1:00 pm

Eysss noies...

Ja tinc dia definitiu per la boda 3 de juliol (com la Eli), l'esglèsia a La Canonja i el restaurant al Parc Samà. Ara estem mirant lo del fotògraf... uffff... quin pes m'he tret ja de sobre...

laiac... FELICITATTTTTSSSS!!!!!!!!!!! M'alegro molt que tot estigui anant tan bé...

Per la quedada no ho sabré fins la setmana vinent a veure si puc tenir dijous a la tarda lliure i poder anar ni que sigui un ratet!!!

Algú sap com es fa lo del compte enrera???

Petonsss
elo

Entrades: 22
Membre des de: dv. abr. 17, 2009 11:17 am

Re: BODAAAAA

EntradaAutor: nur_jor » dt. abr. 28, 2009 1:32 pm

elo ha escrit:Eysss noies...

Ja tinc dia definitiu per la boda 3 de juliol (com la Eli), l'esglèsia a La Canonja i el restaurant al Parc Samà. Ara estem mirant lo del fotògraf... uffff... quin pes m'he tret ja de sobre...

laiac... FELICITATTTTTSSSS!!!!!!!!!!! M'alegro molt que tot estigui anant tan bé...

Per la quedada no ho sabré fins la setmana vinent a veure si puc tenir dijous a la tarda lliure i poder anar ni que sigui un ratet!!!

Algú sap com es fa lo del compte enrera???

Petonsss

Enhorabona Elo! Ja tens data, església i restaurant! :-)ok:

Per la quedada ja ens diràs algo, i si pots venir ni que sigui un ratet com dius veuràs com t'ho passaràs molt bé!

Per fer-te el comtpe enrere has d'obrir-te una web a http://www.nuvis.org/ i crear-te un ticker i copiar-lo al teu perfil...
No sé si m'he explicat!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: elo » dt. abr. 28, 2009 1:45 pm

Gràcies espluguina... a veure si m'ha surtit bé!!!
Imatge
elo

EntradaAutor: elo » dt. abr. 28, 2009 2:04 pm

Uueueueue... ja m'ha sortit lo del peu de pàgina... jajajajja.... Eli la boda és a les 18:00 (per si vols afegir l'hora)
Imatge
elo

EntradaAutor: nataliaferre » dt. abr. 28, 2009 2:08 pm

Una altre boda a la familia eloooo, FELICITATS, ens ho apuntarem 3 de juliol jeje
Imatge
nataliaferre

EntradaAutor: Papallona* » dt. abr. 28, 2009 2:10 pm

Qué bodatour!!!!!!

nos lo pasaremos genial!!!!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: elo » dt. abr. 28, 2009 2:18 pm

Natàlia, espero que ja estigueu de tornada del viatge de nuvis!!! jajajajja...
Imatge
elo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants