CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: ARARE » dl. abr. 27, 2009 8:34 pm

dido ha escrit:Arare, i una cosa d'aquestes per mantenir fred el cava? N'hi ha amb dissenys xulos... Nosaltres tenim el de vi, però vaig veure que també en feien per la mida de l'ampolla del cava. No sé, és una idea, xq la Labanda té raó... una copa de cava x persona us arruinarà...

Gràcies Dido!! és una molt bona idea.. ho miraré.. el que me surti més baratet serà el que trii....
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: S&X » dl. abr. 27, 2009 8:39 pm

ARARE ha escrit:
dido ha escrit:Arare, i una cosa d'aquestes per mantenir fred el cava? N'hi ha amb dissenys xulos... Nosaltres tenim el de vi, però vaig veure que també en feien per la mida de l'ampolla del cava. No sé, és una idea, xq la Labanda té raó... una copa de cava x persona us arruinarà...

Gràcies Dido!! és una molt bona idea.. ho miraré.. el que me surti més baratet serà el que trii....

Ei dido doncs si que es bona idea :-)ok:
ARARE a veure si trobes alguna cosa curiosa i bé de preu!!
S&X

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: S&X » dl. abr. 27, 2009 8:43 pm

Hello

Que tal el dilluns? Quin fàstic de dia!! per sort aquesta setmana és curta :-)ok:

Dido volem anar tancant coses, però no fotem res al final! `Pero qualsevol dia ens apropem a Igualada i una cosa menos.

Jo estic en busca y captura d'arracades i dels anells, encara!

Lo de prestado, azul, nuevo, ..
blau: un llaçet de la liga
nou: TOT
prestado: encara no tinc res
S&X

EntradaAutor: LABANDA » dt. abr. 28, 2009 7:53 am

bon dia!

uis això de les tradicions...

nou: vestit, sabates...
blau: un llaç a la lliga
prestat: una pulsera que la meva primera amiga q es va casar i ens l'anem passant totes

viejo??? ??????????????????????? val lo prestat??? es que sino no flowers

que passeu un bon dimarts!

jo dijous tinc festa!! lliure disposició a l'escola! bien! >.-<:
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: mferrer » dt. abr. 28, 2009 10:06 am

Bon dimarts!!!!

A veure, vaig responent poc a poc!!!

ARARE: el què diu la Dido és bona idea; también hi ha allò que són com abocadors (no sé com es diu) per posar el cava a les copes,.... i también hi ha taps!!!
Nosaltres, com que a la invi surten testets amb roses, de record también donem uns petits testes amb roses ptitiminí!! així, tot té relació.

LABANDA: les sabates són xules totes dues; ara, triar per triar, jo también triaria les segones!!! encara no ho faré mai de la vida pq em fotria de NASSOS!!!! Per cert, ja t'has decidit pels homes??? potser vi, no!!! ainsss això del cd amb música és molt xulo i més sentimental, però vols dir que després l'escoltaran??

S&X: nosaltres también volem anar tancant coses d'aquestes com els centres, estovalles,... i treure'ns-ho de sobre!! de totes maneres, l'Arianda va dir que duria mantels nous!!

Per cert, a part de al TOcador de la Novia, sabeu on puc trobar espardenyes tipus núvia???

A la resta!! que passeu un bon dia!! mecatxis, no hi ha manera que surti el SOL!!!!
mferrer
:: núvia experimentada

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: *Alba* » dt. abr. 28, 2009 11:34 am

mferrer ha escrit:Bon dimarts!!!!

A veure, vaig responent poc a poc!!!

ARARE: el què diu la Dido és bona idea; también hi ha allò que són com abocadors (no sé com es diu) per posar el cava a les copes,.... i también hi ha taps!!!
Nosaltres, com que a la invi surten testets amb roses, de record también donem uns petits testes amb roses ptitiminí!! així, tot té relació.

LABANDA: les sabates són xules totes dues; ara, triar per triar, jo también triaria les segones!!! encara no ho faré mai de la vida pq em fotria de NASSOS!!!! Per cert, ja t'has decidit pels homes??? potser vi, no!!! ainsss això del cd amb música és molt xulo i més sentimental, però vols dir que després l'escoltaran??

S&X: nosaltres también volem anar tancant coses d'aquestes com els centres, estovalles,... i treure'ns-ho de sobre!! de totes maneres, l'Arianda va dir que duria mantels nous!!

Per cert, a part de al TOcador de la Novia, sabeu on puc trobar espardenyes tipus núvia???

A la resta!! que passeu un bon dia!! mecatxis, no hi ha manera que surti el SOL!!!!

Si et refereixes a espardenyes d'espart blanques al Jordi Anguera i al Tocador també... altre botiges també en tenen!!
Imatge
***11 de setembre de 2009***
*Alba*
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2047
Membre des de: dc. oct. 08, 2008 8:53 pm

EntradaAutor: mferrer » dt. abr. 28, 2009 11:57 am

A la resta!! que passeu un bon dia!! mecatxis, no hi ha manera que surti el SOL!!!![/quote]
Si et refereixes a espardenyes d'espart blanques al Jordi Anguera i al Tocador també... altre botiges també en tenen!![/quote]

Alba, saps en quines??? m'han dit que les de la marca castanyer són molt xules, però no en trobo!!!

Merci
mferrer

EntradaAutor: LABANDA » dt. abr. 28, 2009 12:42 pm

bon dia!!

jo em vaig comprar unes de cunya al ZARA, bueno me les van regalar les meves amigues... pero em portaré unes CONVERSE pel ball...

tinc gana!

aps, per les sabates gràcies wapes! :-)ok:

opto per la comoditat de les blanques!
LABANDA

EntradaAutor: ARARE » dt. abr. 28, 2009 1:19 pm

Si, el tema Converse pel ball està molt bé.. jo li vaig dir a me mare i em va mirar molt raro!!! Ja veuré que faig!!!!

Heu pensat en la distribució de taules?? Jo quan vaig anar a veure a l'ariana i em va donar el paper les vaig fer.. i em va surtir rodona la jugada.. ara quan la gent em comenci a dir que no ve o algú que ve que no hi comptava (sempre ens deixem a algú!!)... de moment no stress!!!!

Tema flors, a mi em va agradar molt el centre que vaig veure el primer dia que vaig anar a Ca n'alzina. Era d'un filferro migliat i una rosa al mig.. Voldria algo axí!!!

Nenes quina bona elecció!! És que tot és super original!! Estic molt contenta d'haver triat ca n'alzina!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: ANEROLA » dt. abr. 28, 2009 3:09 pm

Hola noies,
ja vec que aneu lligant cosetes.
mferrer jo tinc unes Castanyer que em vaig comprar al Corte Inglés, allà sempre en tenen d'aquesta marca. Lo de les Converse és molt bona idea, però us trepitjareu el vestit segur, jeje, gajes del oficio. Encara que a les hores del ball el vestit ja comença a estar una mica fet caldo...
Tema decoració taules, lo del filferro que dieu ho va posar la Ru a la seva boda, nosaltres vam fer el plat ple d'aigua amb les espelmes i els pètals.
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: dido » dt. abr. 28, 2009 3:29 pm

Jo les de Castañer també les he vist al Corte Inglés! I em sembla que a Casas también en tenen.

Arare, nosaltres vam posar el centre del filferro! Era molt maco. Podia anar amb les roses del color que volguessis i a sota o mirall o pissarra. Nosaltres vam elegir el mirall, però la pissarra també era xulo! Una cosa que no mola del mirall, i que no hi vam pensar, és que a les fotos a vegades fa un reflex raro...
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: ARARE » dt. abr. 28, 2009 6:19 pm

dido ha escrit:Jo les de Castañer també les he vist al Corte Inglés! I em sembla que a Casas también en tenen.

Arare, nosaltres vam posar el centre del filferro! Era molt maco. Podia anar amb les roses del color que volguessis i a sota o mirall o pissarra. Nosaltres vam elegir el mirall, però la pissarra també era xulo! Una cosa que no mola del mirall, i que no hi vam pensar, és que a les fotos a vegades fa un reflex raro...

Òstres doncs cal tenir-ho en compte això del mirall!!! Moltes gràcies Dido!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: LABANDA » dt. abr. 28, 2009 10:58 pm

oido mirall! :-)ok: amb lo que a mi m'agradava...
fem un recull dels centres??

va posem fotos

ups, ara només trobo aquesta... no trobo les fotos del dia de portes obertes
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
LABANDA

EntradaAutor: dido » dc. abr. 29, 2009 8:33 am

Sí, és bo saber-ho, lo del mirall. Suposo que a les fotos del fotògraf ell ho haurà sabut arreglar, però en moltes dels amics sí que es veu.

Us poso una foto del nostre centre de taula. Ho vam fer tot decorat amb roses blanques i vermelles (els gerros grans, les cadires...) i per tant els centres també.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
dido

EntradaAutor: LABANDA » dc. abr. 29, 2009 11:04 am

com m'agraden les estovalles noves!!!!!!!

i el centre molt bonic también!!!

tens alguna foto on es vegi l'efecte aquest raro que dius???
LABANDA

EntradaAutor: ARARE » dc. abr. 29, 2009 12:51 pm

Aquestes estovalles son les plata no??? Crec que les he triat... Pq després hi havien unes beige i unes altres que no me'n recordo...
Imatge
ARARE

EntradaAutor: dido » dc. abr. 29, 2009 3:16 pm

Arare, a nosaltres ens en van ensenyar tres: les beige, les gris fosc i les gris plata, que són les que ens vam quedar. Crec que eren noves de l'any passat... no ho sé del cert. Jo penso que són les més modernetes.

Us poso una foto. No sé si ho veureu bé, lo de l'efecte. N'hi ha d'altres on es veu més, però no les vull penjar perquè hi surten els convidats.
dido

EntradaAutor: mferrer » dc. abr. 29, 2009 4:26 pm

Hola!!! A mi, l'Ariana em va comentar que aquest any tindrien estovalles noves, però no sé si ja les han dut!!!

Ens va comentar que millor ens esperéssim per veure els nous!!
mferrer

EntradaAutor: S&X » dj. abr. 30, 2009 7:31 pm

Hola noies!!

A mi l'Ariana también em va dir que hauria estovalles noves, però quan jo vaig anar encara no les tenia.
De moment em escollit la plata arrugadeta, diria que es la mateixa que la foto de la Dido (molt guapa :-)ok: )

Jo vull un centre de taula discretet, però no vull roses, a veure si m.ho pot fer amb una altre flor.

Demà festaaaaa!!! :-///: :-///: :-///: :-///:

Avui hem anat a mirar anells, estem quasi a punt d.afafar-los :)

Feu alguna cosa pel finde llarg?

Lidia he demanat una prova de pashmina al julio, ja et dire que tal quan m.arribi.

Petoooons
S&X

EntradaAutor: MOT » dg. maig 03, 2009 1:39 pm

hola noies!!! quina desconnexió! però ja m'he posat al dia!!! veig que la cosa s'anima, eh?! ja us esteu posant les piles!!! molt bé!!!!

ah, pel tema del centres de taula, nosaltres también vam posar mirall amb el filferro i les roses blanques, i va quedar preciós. I d'efecte raro en les fotos, no en vam trobar cap... casualitat??? vaig a veure les fotos que heu posat!
Imatge Imatge
MOT

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant