NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nataliaferre » dt. abr. 28, 2009 2:20 pm

Això esperem del 12 que ens casem fins el dia 3, si ja estarem aqui. A la teva boda portem 1 meset de casats jeje.
Imatge
nataliaferre
:: núvia experimentada

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. abr. 28, 2009 2:48 pm

L'any vinent....ho tenim ocupadet, no????jejeje....tindrem plan cada cap de setmana >.-<:
Quina emoció!!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: María&Xavi » dt. abr. 28, 2009 10:12 pm

Hola a totes!!!!

Cada vegada som més! L'any que ve serà mooooolt intens!

Per la quedada, a mi em va millor a les 6, perquè surto del cole a les 5 en teoria, però sempre se'm fan les 5:30 i arribaria tard.

JUDITH REUS, nosaltres també estem embolicat amb el tema del fotògraf. Ens passa el mateix, que trobem que els preus són desorbitats i això que volem la cosa més senzilla del món.

LAIAC enhorabona pel vestit! Ja te queda molt poquet...

Petonets per a totes!
Imatge
María&Xavi
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 16, 2009 8:10 pm

EntradaAutor: laiac » dt. abr. 28, 2009 10:43 pm

Noiesssssss!!!!!!

Jo segueixo amb el meu tour de fotògrafs personal!!!!
Aquesta tarda he anat al Gerard Gené, a una fotògrafa de reus fanny sole (n'heu sentit parlar????) i despres on va anar ma germana a Constanti, al fortuny...i que voleu que us digui, a casi tot arreu és el mateix, i a mi m'agradaria no gastar-me més de 1400!!!! per algo completet es clar!!!!

El dijous haig de tornar a la fanny perque no hi era ella i la noia no sabia els preus ben bé!!!!! però no estava mal eeee, a ma germana li va fe run album de comunio i bateig, i molt bé, pero no se com treballa en bodes...en sabeu algo??? abans estava a la plaça prim, al damunt o sota del fotograf Saragossa de reus!!!!

Bufff ara el dijous aniré a alcolor a Salou, a veure el què!!!!!

Apaaa......que ja tenim quedada el dia 7 de maig!!!!
Petonets
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nataliaferre » dc. abr. 29, 2009 7:16 am

Bon dia noies, laiac enhorabona pel vestit, a veure si ens el ensenyes jeje. Que et va semblar el Gerard Gene? referent a la fanny jo no le sentit anomenar mai, no se com treballa ho sento.
Imatge
nataliaferre

EntradaAutor: tara » dc. abr. 29, 2009 8:18 am

Bin dia nenes, ja tinc ganes de que arribi el dia 7, ja tinc ganes de veure les vostres cares!
papallona no pateixis per lo del cd de l'orangerie, ja l'he trobat i ja el tinc al cotxe preparat per el dijous (aixi no s'em oblida).
Veig que teniu lio amb el fotograf, jo tambe estic mirant-ho i es complicat a part de car!
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: JUDITH REUS » dc. abr. 29, 2009 10:25 am

Hola noies!!!!!

Ja ho tenim decidit, ens farà les fotos aquests company meu de la feina, ens surt molt bé de preu i tindrem un album de 40x40 amb unes 50pàg i un cd per imprimir i fer tots els hoffmans que vulguem.......ufffffff
una cosa menys!!!!!!!!!!!!!!!!! quin descans...jejeje
Imatge
JUDITH REUS

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: JUDITH REUS » dc. abr. 29, 2009 10:27 am

_eLi_ ha escrit:
JUDITH REUS ha escrit:Estem liats amb el fotograf:

- Tinc preus de Alcolor.....molt professionals, una passada, però pica una mica, no???

-També en tinc de Factory....i ja vec que els preus tots ronden més o menys-

-Alternativa: Aquest company de la feina que té material fotografic i ho fa força bé.......
Ens faria un album de 40x40 i un Cd amb totes les fotos per si jo despre´s em vull montar un hoffman o imprimir fotos que ppotser no posa a l'album per menys de 1000e!!!!!

Com ho veieu???

Nenaa!!! tu ets la que treballes als Angels oi?? el meu cole de tota la vida!!....aix....kins records mes bonics!!
Mira et deixo la web d'un fotógraf que està davant mateix del cole, nuse es veu bé, nose preus ni res, però com ho tens al costat mateix pots passar-te a veure que et diu. http://www.studiomas10.com/

Sobre el que comentes que et faria el teu amic si et dona totes les fotos a alta resol.lució si que després podràs fer lo que vulguis amb elles, tants albums com vulguis, uns per als pares, per als germans si vols i un personalitzat per a vosaltres!, aixó que t'estalvies!!

_eli_ si guapa, jo sóc la que treballo als Angels, segur que encara hi ha alguna mestra que tu devies tenir......
Gràcies per la direcció del fotograf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
JUDITH REUS

EntradaAutor: JUDITH REUS » dc. abr. 29, 2009 10:29 am

laiac ha escrit:Noiesssssss!!!!!!

Jo segueixo amb el meu tour de fotògrafs personal!!!!
Aquesta tarda he anat al Gerard Gené, a una fotògrafa de reus fanny sole (n'heu sentit parlar????) i despres on va anar ma germana a Constanti, al fortuny...i que voleu que us digui, a casi tot arreu és el mateix, i a mi m'agradaria no gastar-me més de 1400!!!! per algo completet es clar!!!!

El dijous haig de tornar a la fanny perque no hi era ella i la noia no sabia els preus ben bé!!!!! però no estava mal eeee, a ma germana li va fe run album de comunio i bateig, i molt bé, pero no se com treballa en bodes...en sabeu algo??? abans estava a la plaça prim, al damunt o sota del fotograf Saragossa de reus!!!!

Bufff ara el dijous aniré a alcolor a Salou, a veure el què!!!!!

Apaaa......que ja tenim quedada el dia 7 de maig!!!!
Petonets

Laiac, nosaltres vam anar a Alcolor l'altre dia i la veritat es que vaig pensar-mo molt pq es veuen molt professionals i et deixen fer molt el que vols:
Hi ha diferents packs 3 crec:
surten sobre uns 2300euros per amunt, però es clar t'ofereixen un munt de coses preboda a una barca i una moto acuatica, l'àlbum, video, copies,......
Vosaltres mateixos ja veureu, sort!!!!
Imatge
JUDITH REUS

EntradaAutor: JUDITH REUS » dc. abr. 29, 2009 10:32 am

Ah!!! I per ultim, jo vaig proposar quedar a la quedada a partir de les 17h però, bé, a les 18h també em va bé, quant vosaltres vulgueu.....

Algú m'ha preguntat si sóc mestra?????......si.
Fins ara guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
JUDITH REUS

EntradaAutor: nataliaferre » dc. abr. 29, 2009 10:33 am

Hola guapes, sobre la quedada a mi aniria be sobre les 17 ja que a les 19 hauria de marxar, mes que res per estar una bona estoneta amb vosaltres.

Petonets
Imatge
nataliaferre

EntradaAutor: tara » dc. abr. 29, 2009 10:57 am

Hola noies, jo m¡ho puc combinar i plegar a les 5, aixi que a les 5.15, ja seria per el Viena, be com us vagi be a vosaltres!
tara

EntradaAutor: laiac » dc. abr. 29, 2009 1:00 pm

Noies.....jo com que aquella tarda no treballo i si no és què em surt alguna cosa....puc a qualsevol hora.....com us vagi millor...si en comptes de les 6, les 5 i algo doncs per mi perfecte!!!!!!

Eiiiiiiii i molt bé JUDITH REUS això del fotògraf.....i l'alcolor..buffff, per molt que facin moltes coses, no tenim aquest pressupost, a mi m'agradaria baixar de 1400-500 però està complicat.......buffff i realment si que m'agradaria video, perque jo compto que ho facin muns cunyats com van fer amb la boda de ma germanes, però també em sap greu, per això que quan Blackmamba va dir tot el que a ella li feien, amb video i tot per a aquell preu ostres...jo vull parlar amb aquest noi!!!!!!!!

També avui m'han parlat d'una noia de les Borges del Camp que ho fa molt bé, potser m'hi allargo i ho vaig a mirar avui!!!!

Aix mare.......seguim amb la búsqueda!!!

Petons
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dc. abr. 29, 2009 4:45 pm

tara ha escrit:Bin dia nenes, ja tinc ganes de que arribi el dia 7, ja tinc ganes de veure les vostres cares!
papallona no pateixis per lo del cd de l'orangerie, ja l'he trobat i ja el tinc al cotxe preparat per el dijous (aixi no s'em oblida).
Veig que teniu lio amb el fotograf, jo tambe estic mirant-ho i es complicat a part de car!

jejej
gràcies wapi!!!

neni saps que si agafes de fotografs Acolor no els hi pagues menú a l'orangerie.. no????
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: blackmamba » dc. abr. 29, 2009 9:31 pm

Us comento lo del fotògraf, per petició popular, jejeje.

A mi me cobra 850 euros per les fotos en un álbum TRADICIONAL, amb fotos a la antigua, NO són digitals. Es tracta d'un àlbum de 18x27cm amb 80 fotos. Per l'àlbum digital cobra 1350€ (30 pàgines 30x40).

A mi em regala dos albums més pels pares i un álbum de convidats, però x ser amic de mà germà, a altres persones això en principi va a part. Lo que si que crec q no cobra és pel cd amb totes les còpies.

Després en quant al vídeo són 895 euros. A part va el "paseo de playa" o el "videoclip" i también les dues còpies pels pares.

Després al ser de barcelona sé que normalment cobra kilometratge también, tot i que a mi no m'ho compta.

Si encara us interessa a alguna m'ho dieu i us passo les dades per privat, ok??

espero que us serveixi d'algo!!

muaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: laiac » dc. abr. 29, 2009 11:40 pm

blackmamba ha escrit:Us comento lo del fotògraf, per petició popular, jejeje.

A mi me cobra 850 euros per les fotos en un álbum TRADICIONAL, amb fotos a la antigua, NO són digitals. Es tracta d'un àlbum de 18x27cm amb 80 fotos. Per l'àlbum digital cobra 1350€ (30 pàgines 30x40).

A mi em regala dos albums més pels pares i un álbum de convidats, però x ser amic de mà germà, a altres persones això en principi va a part. Lo que si que crec q no cobra és pel cd amb totes les còpies.

Després en quant al vídeo són 895 euros. A part va el "paseo de playa" o el "videoclip" i también les dues còpies pels pares.

Després al ser de barcelona sé que normalment cobra kilometratge también, tot i que a mi no m'ho compta.

Si encara us interessa a alguna m'ho dieu i us passo les dades per privat, ok??

espero que us serveixi d'algo!!

muaaaaaaaaaaaaaa

Blackmamba!!!! a mi m'interessa, qualsevol cosa de més és bona, perque estic veient cada preu porai!!!!! es que no sé què fer!!!!

m'ho pots passar per privat??

Petonets!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dj. abr. 30, 2009 7:52 am

Dons no ho sabia, esta be, pero crec, que ja el tenim decidit!
Sera Punt de Vista
tara

EntradaAutor: jennytgn » dj. abr. 30, 2009 11:25 am

espluguina ha escrit:
jennytgn ha escrit:Hola!!
Una cosa.. que es eso del bodatour?

El bodatour són trobades que fan les foreres en el dia de la boda de cadascuna, per visitar a la núvia i fer-li costat en el seu gran dia. És molt bonic!
Per això la Eli ens ha fet aquell llistat amb les dates de cadascuna i el lloc on ens casem.
Agafa forma el bodatour!! Tenim un bon llistat!

Anda que chulo!!!! estaran casi tots els caps de setmana ocupats!!
jennytgn

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: Papallona* » dv. maig 01, 2009 10:28 am

wapis!!!!!!!!!!
que tengais un buen puente!!!!!

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dg. maig 03, 2009 11:22 am

Amunt tarragonines!!
:-///:
Com estem??

S'acosta la SEGONA QUEDADA DE TARRAGONINES!!

Papallona
_eLi_
María&Xavi
Nikita8
Laiac
Torsaeann
Tara
nataliaferre
Mrs. Happiness
JUDITH REUS
Espluguina

Dia: 7 de maig (dijous)
Lloc: al Viena de les Gavarres
Hora: hi ha molta varietat d'opinions... hi que qui li va millor a les 5 i altres a les 6... voleu que fixem la hora de la quedada a les 5? I les que treballem ja aniriem arribant més tard. Què us sembla? Què n'opineu?

:-///:
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant