POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: ARARE » dc. abr. 29, 2009 12:44 pm

M'encanta aquest post!! Cada día mentres dino a la feina llegeixo tot el que escriviu al matí i és genial!! Hi donem molta canya eh???

Ara... per contestar no se si me'n recordaré de tot:

- Xurdit: 1'800Kg és genial!!!! per tu deu ser poc però en 12 dies jo ho veig força, força bé!! I el menú de casament molt apetitòs!!! Disfruta'l al màxim! (segur que estàs nerviosa i un dia que pots saltar-te la dieta no te la saltaràs pq no t'entrarà res!!).

- Shura: Veus com hem de ser optimistes??? L'altra dia tope desanimada pels 300 gr i mira avui: toma compensación!!! Me n'alegro molt que hagis baixat els 700gr. Dimarts Doctora així que ànims!!!

- Labanda: el canvi de número sempre és important però en el teu cas molt mes pq no hi havia manera eh?? Estàs super bé que els nostres esfoços es vegin reflectits en el pes!!!

- Metalhet: això de mirar-nos al mirall.. Jo ho faig sovint però no em veig canvis, suposo que pq em miro cada día i el que diuen.. que no t'ho notes.. El millor seria fer-me una foto en bikini ara i, a la mateixa distancia i posició, una altra quan acabi la meso.. aleshores segur que veig el canvi no???.

- Nyinyi: Fas Metalhet's diet?? I la del jarabe de arce? No la volies fer aquesta setmana que ve??? Millor la primera, segur que perds aquets dos kgs que et molesten i només t'has de dedicar a mantenir-te!! (que per altra bana és el més dificil). PEr cert, jo també soc baixeta (1'58Kg pero sense complexes!!!) Arriba el pot petit!!

- SaraC: Molts ànims. Segur que aquest sentiment de "desinflada" és pq realment ho estàs.. Un canvi a l'alimentació es nota, igual que quan menjes molt un dia, només un dia.. oi que et notes inflada? Doncs segur q aquests dos dies estan donant fruits!! Ànims..

- Nimi on ets???
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: ARARE » dc. abr. 29, 2009 12:48 pm

Xurdit com se't pot fer farragós el formatge!! .. Deus tenir un mini estomac!!!!

Jo ahir vaig sopar sindría i mmmmmmmmmmm pernil iberic!! Vaig preparar-me un platet petit amb unes "lonches" (semblava carpaccio pq m'hi vaig posar lo suficient per tapar el plat però sense passar-me)...

Avui he dinat sindria de primer i mig calamar a la planxa! (m'ho va preparar me mare ahir, va obrir el calamar en dos i només m'he pogut menjar una part, l'altre per la nit!)..

Crec que amb aquesta dieta no m'aprimaré ni un gram!. Demà em peso a casa i us dic si he baixat desde dilluns o no, vale?
Imatge
ARARE

EntradaAutor: metalhet » dc. abr. 29, 2009 1:18 pm

Doncs això que dius de la foto Arare...doncs jo ho vaig fer :P

De moment tinc "el antes". El Joan em va fer una foto el primer dia que em vaig fer la meso. En realitat són dues fotos: una de perfil, que es veu la panxa, i una altre de cara, que es veuen els laterals...

Quan acabi tot això, em faré la "del después" jejejeje :-)ok:
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: ARARE » dc. abr. 29, 2009 6:49 pm

Doncs jo me la faré aquesta nit! Ja porto dues sessions de meso però jo crec que encara no es pot notar gaire..

Estem fatal del cap!! Me n'alegro de no ser la unica!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: xispina » dc. abr. 29, 2009 7:22 pm

Hola noies. Sóc noveta al post... i estic super desanimada. Estic fent dieta del Natur House... i ja porto uns mesos que baixo i pujo, baixo i pujo... i estic dels nervis (em queda poquet) i al inrevés de la majoria de núvies, a mi l'ansietat em dona per menjar, i clar, estic preocupada per el tema del vestit.... i es que em sobra 2 o 3 kilets per estar tranquila (que no contenta)..........ahaaaaaaaaaaaa :star::

Necessito ànims. A més he agafat una contractura de cervicals de cal deu, i clar estic tot el dia a casa sense moure'm gaire, i la setmana que ve tinc la despedida de soltera.........ahahhhhhhh
Imatge

Quins nervis....
xispina

Entrades: 47
Membre des de: dv. oct. 03, 2008 11:45 am
Ubicació: Sant Celoni

EntradaAutor: ARARE » dc. abr. 29, 2009 9:56 pm

xispina ha escrit:Hola noies. Sóc noveta al post... i estic super desanimada. Estic fent dieta del Natur House... i ja porto uns mesos que baixo i pujo, baixo i pujo... i estic dels nervis (em queda poquet) i al inrevés de la majoria de núvies, a mi l'ansietat em dona per menjar, i clar, estic preocupada per el tema del vestit.... i es que em sobra 2 o 3 kilets per estar tranquila (que no contenta)..........ahaaaaaaaaaaaa :star::

Necessito ànims. A més he agafat una contractura de cervicals de cal deu, i clar estic tot el dia a casa sense moure'm gaire, i la setmana que ve tinc la despedida de soltera.........ahahhhhhhh

Si necessites ànims dietils has vingut al millor post!!!!!! Ara les nenes estan dormint, mirant OT, llegint... però demà ja veuràs com totes s'uneixen al crit d'ANIMS!!!!!!

Que et diuen al natur? És normal que hi pujis i baixis o és que deixes la dieta i després tornes??? Si et sobren 2 o 3 kilets per arribar al pes estandar pots provar de fer la dieta de la Metalhet, a ella li està anant molt bé.. Clar que l'exercici també t'ajudaria però amb la contractura és dificil...

Informan's de quant has perdut fins ara, en quant temps.. vale??

Jo vaig fer natur i de 55 kgs no baixava.. la nutricionista em va dir que havia de fer exercici que ja només amb dieta no m'aprimaria més! I ara, després d'un any (havia recuperat tot el que vaig perdre), em vaig posar a dieta, a fer esport i ja estic als 53 i pico! També he començat a fer mesoterapia, que va super,super bé!!!!!
ARARE l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 29, 2009 10:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
ARARE

EntradaAutor: xurdit » dc. abr. 29, 2009 9:57 pm

Holaaa!!!

Metalhet i Arare això de les fotos diuen que va molt bé per veure l'evolució tu mateixa.
Jo el primer dia que vaig començar la dieta me'n van fer dues, com diu la Metalhet, una de cara i una de perfil, i quan acabi, doncs em faran el mateix!!! Ja tinc ganes de veure l'antes y el después!

xispina benvinguda al post! si comentes que només et sobren uns 2 kg potser podries provar la dieta que va posar la metalhet unes pàgines abans, és bastant estricte, però a ella li ha anat molt bé i algunes foreres més també l'estan provant! Si no recordo mal, és d'1 setmana.
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: metalhet » dj. abr. 30, 2009 7:22 am

Bon diaaa!!!

Avui estic una mica xoffff...m'ha vingut la regla i em noto bastant inflada :--(

Xispina: En quan a la dieta, a mi em va perfecte!!! Com ha dit la xurit s'ha de fer mínim 7 dies. Jo la vaig fer 14 dies per recomanació de la doctora. Em va dir que perdria 3kg i així va ser!!

Igualment, aquests dies l'he estat fent durant la setmana (no tan estricta, per això) i els caps de setmana, algun capritxo que altre, i estic igual... Això sí, ara vaig combinant el anant menjant cosetes com pasta o algunes patatikes amb el anar a còrrer :-)ok:

Jo la veritat és que nuse com funciona això del natur house, però ells que et diuen d'això???
Imatge
metalhet

EntradaAutor: *Alba* » dj. abr. 30, 2009 8:18 am

Nenes... molts ànims!! jo vaig fer una dieta amb una dietista i genial! ara m'he engreixat 1Kg o 2.. però estic contenta!... no puc baixar de 60Kg perque no em trobo bé... per això estic sempre entre 60 i 61'5Kg.

Sobretot exercici noies... i ja sabeu que no us podeu pesar amb al regla no?? sempre pesareu 1Kg o úna mica més, del normal!!!

Xispina, ànims... beu aigua... però exageradament... continuament!!! t'anirà genial!!!!... pensa que tu pots!!! :-)ok:
Imatge
***11 de setembre de 2009***
*Alba*
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2047
Membre des de: dc. oct. 08, 2008 8:53 pm

EntradaAutor: SaraC » dj. abr. 30, 2009 8:24 am

Bon dia nenes!!

A mi también em va venir la regle ahir, i em vaig inflar tot i aixo em veig be! Tan que fins i tot la emva companya de feian em va dir que se'm veu mes preima! JAJAJAJAJJAJAJA Ahir volia matar al Jordi, ha decidit que aixo de fer dieta no va amb ell i es va fer un frankfurt amb bacon!!! I pa i tot alla de salses i jo la meva verdureta! Pero mira, cap problema!

Jo vaig anar a Nuatur i no em va anar gaire be, tot allo que et donen em feia venir mal de panxa! Estava cada mig minut al lavabo! Bueno mira... también he conegut gent que si que li va be. De totes maneres per la meva experiencia previa se que s'ha de anar variant i trobar coses que et motivin, un nou sistema, una nova dieta, receptes... no se.

I sabeu que m'esta ajudant a no picar entre hores? ara rieureu pero la DS! Em te enganxada i com que tinc les mans ocupades... no penso en anar a buscar algo pq estic liada amb el joc i tp pico res si al jordi se li acud portar algo pq estic massa liada! JAJAJAJAJAJAJJA
Imatge
SaraC
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

EntradaAutor: ShuRa » dj. abr. 30, 2009 8:38 am

ARARE ha escrit:M'encanta aquest post!! Cada día mentres dino a la feina llegeixo tot el que escriviu al matí i és genial!! Hi donem molta canya eh???

Ara... per contestar no se si me'n recordaré de tot:

- Xurdit: 1'800Kg és genial!!!! per tu deu ser poc però en 12 dies jo ho veig força, força bé!! I el menú de casament molt apetitòs!!! Disfruta'l al màxim! (segur que estàs nerviosa i un dia que pots saltar-te la dieta no te la saltaràs pq no t'entrarà res!!).

- Shura: Veus com hem de ser optimistes??? L'altra dia tope desanimada pels 300 gr i mira avui: toma compensación!!! Me n'alegro molt que hagis baixat els 700gr. Dimarts Doctora així que ànims!!!

- Labanda: el canvi de número sempre és important però en el teu cas molt mes pq no hi havia manera eh?? Estàs super bé que els nostres esfoços es vegin reflectits en el pes!!!

- Metalhet: això de mirar-nos al mirall.. Jo ho faig sovint però no em veig canvis, suposo que pq em miro cada día i el que diuen.. que no t'ho notes.. El millor seria fer-me una foto en bikini ara i, a la mateixa distancia i posició, una altra quan acabi la meso.. aleshores segur que veig el canvi no???.

- Nyinyi: Fas Metalhet's diet?? I la del jarabe de arce? No la volies fer aquesta setmana que ve??? Millor la primera, segur que perds aquets dos kgs que et molesten i només t'has de dedicar a mantenir-te!! (que per altra bana és el més dificil). PEr cert, jo també soc baixeta (1'58Kg pero sense complexes!!!) Arriba el pot petit!!

- SaraC: Molts ànims. Segur que aquest sentiment de "desinflada" és pq realment ho estàs.. Un canvi a l'alimentació es nota, igual que quan menjes molt un dia, només un dia.. oi que et notes inflada? Doncs segur q aquests dos dies estan donant fruits!! Ànims..

- Nimi on ets???

Gracias Arare!!! pues sí !!!!

Hoy me pesé....temiendo que esos 700 gramos fuesen irreales....¡¡¡y que va!!!! los mantengoooo e incluso la báscula quiere bajar 100 gramos más jajajaja está entre medio.
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: xurdit » dj. abr. 30, 2009 8:41 am

Bon dia noies!

Ja veig que en aquest post estem la majoria amb la regla ufffffffff!!!
Si que et notes infladot, eh?!
Avui al migdia volia escapar-me a comprar uns pantalons i nosé si fer-ho o no... quina panxota més lletja que tinc avui :-(

Ohh que bé! Avui a les 20.00 plegaré i fins dilluns!!! A veure si puc descansar que aquesta nit quasi no he dormit... nenes! que em falta 1 mes per la boda!!!

Avui per dinar m'he deixat apunt per fer-me quan arribi un filet de vedella amb salsa carbonara (d'unes que em dóna el metge, però està boníssima!) acompanyat d'un pebrot vermell escalivat! ñam ñam
i avui el formatge ja no se m'ha fet tan carregós per esmorzar iuhuu! Ara aquests dies marxem amb el Jordi a veure com se'm farà esmorzar dues torrades i una llonza de formatge mentre el Jordi es menja un entrepà XXL de fuet, donuts i un crusantet de xoxcolata... ains sisi nenes menja tot això el meu futur! grgr
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: xurdit » dj. abr. 30, 2009 10:41 am

NyiNyi doncs sii, avui dinarem filet de vedella jijiji.
Doncs també eh! El meu Jordi nena, és d'endrapar de mala manera... jala pels descosits i no s'hi mira gens, bocatas, xuxes, patates,... i res tu, no s'engreixa ni a la de tres...està així de repartit el món... Jo encara no m'he acostumat a menjar amb ell... perquè a més jo menjo ràpid (cal dir que tinc poquet menjar vist ell, i ell pos quatre plats... no acaba mai ni mai més! Em posa negreeeeeeeeee!

Doncs marxem cap a la costa francesa, marxarem demà ben d'hora direcció Carcassone, donarem un volt per allà (m'encanta aquest poble) i després cap a Narbona i a dormir a Cerbére... que és un mini poble que no té res de res però ens encanta... té una mini platja, però el sol surt per allà ben bé i és preciós! Així que no vam poder resistir de fer-hi una última escapada abans de la boda!
Això si, dissabte ja tornarem, que diumenge comença el trasllat cap a la casa nova :: orrr::
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: metalhet » dj. abr. 30, 2009 11:15 am

Holeeeeeeeeees!!!

Acabo de tornar de la doctora. M'ha tornat a dir que de la panxa m'ho nota molt...jo dels laterals sí que m'ho noto, però de la panxa nops...

Bueno, aquesta setmana he perdut 500gr. No és molt, però tampoc he fet bondat del tot... Aviam com van aquests dies pq marxem amb uns amics del Joan porai...espero poder-me controlar...

El dissabte suposo que ja tornaré a córrer!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
metalhet

EntradaAutor: xurdit » dj. abr. 30, 2009 11:19 am

Enhorabona metalhet!!!
Si la doctora t'ho ha dit és perquè seguríssim que es nota!!!!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: SaraC » dj. abr. 30, 2009 11:46 am

Molt be nenes!!!

Xurdit que xulo lo de la escapadeta! us relaxareu una mica abans de la conte enrrera de veritat! Bueno aquets dies segur que sera mes dificil controlar el menjar... Pero jo crec que per molt que estem fent dieta, no cal amargar-se. Si ve de gust menjar alguna coseta... endavant, ja es compensara de una altre manera no?

Metalhet, felicitats! Esta be, encara que no hagis perdut tan com voldires pensa que tens la regle i sempre es pesa mes, i que per poc que sigui lo important es anar baixant!

Quin mal de panxa nenes... pq cada mes he de passar per aixo? No hi ha dret!
Imatge
SaraC

Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

EntradaAutor: ARARE » dj. abr. 30, 2009 12:40 pm

Ei nenes!!! Molt bona tarda a totes!!

Jo estic aqui com cada dia.. menjant i llegint el post! Avui dos kiwis i el mig calamar que va sobrar d'ahir!! I aquesta nit gambes a la planxa!!! jolinnnnn.. que bones.. només imaginar-m'ho!!!

MEtalhet CONGRATULATIONS al teu pes baixar 500gr és baixar molt pq ja no et queda pràcticament res per perdre! Això de la dieta, l'esport i la meso t'està funcionant molt i molt bé!!!

SaraC pq te duele la panxa??? Del hambre o de la regla?? Yo tenia unos dolores menstruales impresionantes pero cuando empecé a tomar anticonceptivas se fueron por donde habían venido.. nunca mas!

Nyinyi, Xurdit no us envejo pas pq si el meu xicot fos com els vostres (en qüestió de guarrades) jo pesaria 100kg!! però us he de dir que lo meu també és complicat: l'Arcadi és molt prim, li agrada molt el menjar sà, menja molta quantitat sempre! Li agrada tot tipus de menjar però intenta ser equilibrat i clar em té controladisima!! Si veu que vaig a menjar algo que no hauria va i m'agafa el michelin de la panxeta pq em senti culpalbe.. I pitjor.. a vegades anem a comprar i diu: mmm et menjaries una pantera rosa ara?? I jo dic: si, si, comprem? I es gira tot serio i diu: NO, has de ser forta!... Em posa la mel als llavis i després me la treu .... Lo més raro és que les guarrades li agraden però és tan disciplinat que si és no, és no.. es posa límits.. I té una gran sort: mai pica entre hores i no sent ansietat per menjar guarrades (jo l'altre dia m'imaginava un paquet de filipinos i se'm feia la boca aigüa..)

Jo avui 53,5 (vale que ahir vaig sopar només un got de llet de soja).. però estic contenta!! A veure si perdon mig quilet més d'ara al dilluns i per quan vagi a la doctora!!!

Shura ànims!!! A veure si perds tu també mig kilet més d'ara al dimarts!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: xurdit » dj. abr. 30, 2009 12:41 pm

Pfff i tant que és una caca ser dona en aquest aspecte! A més no sé si us passa però jo em trobo bastant malament!! (per no dir molt!) uns mals de panxa, de ronyons... a part del mal humor i de les ulleres que se'm posen... visca el maquillatge!

NyiNyi encara no he dinat jo! I avui si que la panxa em comença a fer sorollets, que avui a mitg matí no he pogut sortir a fer el cafè i això es nota mare mevaa!!!! Ja veig el meu filet al plat com qui diu! (i això que la carn no m'agrada massa... si no fos per la salsa aquella no me la menjaria pas!)

Jo aquests dies faré molta bondat (això esperoo!!!! m'enduré molta força d'aquest post!) perquè aguantar les comilones del Jordi... té tela! I ara com m'han posat les llesquetes de pa i el formatge i pernil salat, no vull passar-me! QUE EM QUEDA 1 KG PER PERDRE!!! :: orrr::
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ARARE » dj. abr. 30, 2009 12:51 pm

xurdit ha escrit:Jo aquests dies faré molta bondat (això esperoo!!!! m'enduré molta força d'aquest post!) perquè aguantar les comilones del Jordi... té tela! I ara com m'han posat les llesquetes de pa i el formatge i pernil salat, no vull passar-me! QUE EM QUEDA 1 KG PER PERDRE!!! :: orrr::

Pèrò què dius?????????? Només un kilo!!!!!! No ho sabia!!! Doncs MOLTS ANIMS per superar aquests dies de turisme que a la tornada ja estaràs al teu pes!!! Segur que la propera vegada que vagis al Dr. et dirà que cest finite! que a mantenir-te!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: metalhet » dj. abr. 30, 2009 12:53 pm

jejejeje que donaria jo pq em quedés només 1kg!!!!

Sigues forta que això ja ho tens!!!!!

Gràcies pels ànims noies! La veritat és que penso que 500gr. no són molt mèrit i més tenint en compte que encara estic per sobre de quan vaig fer els 14 dies de dieta restrictiva. És que no se que em passa que ara em costa molt més aguantar-me de menjar res... :--(
Imatge
metalhet

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants