NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Pacresol » dc. abr. 29, 2009 3:03 pm

nuvia2010 ha escrit:Hola petardetes!!!!

Jo he tingut una setmana de merd.... al cole una feinada de por amb la merd... dels Jocs Culturals i els Jocs Florals i la mare que els va matricular. A mes ens hem quedat sense internet :(

Gemma!!!! Veus que bé!!!! Fins a final de curs!!! Ara ja estas tranquila fins els 30 de juny :) Nena!!! Que compartim fotograf!!!!

lluneta!!!! Estudies molt, eh??? Molt be campiona!!! A veure si encara sonara la flauta...

Cuca... he vist que al teu balco tenieu moviment, jejejejeje Sempre miro cap al balco ara!!!

Ise... que tal el teu repte??? Segur que bé!!!

miriameta... que fuerte me parece que daqui no res... que fuerte!!!!

Pacresol!!! Jo quan volia anar a preguntar al nou forn em van dir que passessim un dimarts, els findes no pq fan bodes i el dilluns descans setmanal. I els fotografs... tots son cars, jejejejeje

Ah!!!!! Merce i Merce!!!! El dia abans de la vostra boda, el divendres tinc una boda civil al Palau de Margalef!!!! Que fuerteeeeeeeeee!!!!

P.D: Vaig anar a Cymbeline a probar-me vestits, pero es Top-Secret jejejejeje. Molt lletjots!!!!

Gracias nuvia, pero si son esos dias, nose si podre ir a informamrme... porque me va fatal los martes o entresemana, me van esos dias y si no se pueden pues... mira ya veremos lo que haremos.
Gracias por tu info...
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: Pacresol » dc. abr. 29, 2009 3:08 pm

miriameta ha escrit:
Pacresol ha escrit:alguien sabe si en la fondanastasi o el nouforn o las bodegas hay alguien los sabados o domingos pa preguntar informacion y presupuesto???

Los sabados estan alli todo el dia, la chica que se encarga, yo siempre a voy a ver en sabado. Pero en la fonda esto.. los demas supongo que tambien pero no se.

Gracias miri, haber si nos podemos escapar este sabado o dentro de 15 dias... para tener una idea ¿tienes aun algun presupuesto de fonda?
Muchas gracias por tu info wapa y que poquito te va quedando nena...
Pacresol

EntradaAutor: lluneta29 » dc. abr. 29, 2009 9:49 pm

Iseeeeeeeeeeee.... dos coses!!!

Thas donat compte que aquest divendres fan la primera boda a la boscana??????? Què fort!!!!!!!!!!!! ::love:: com ha passat el temps... fa un any que hi anavem i mira ara...
I... una altra notícia... isee conec la orquesta que tocarà a la teva boda!!!!!!!! És d'un profe de l'escola que està contractat per fer les bodes del resquitx!!!!!!!!!!! És guai... :-)ok: genial... t'ho dic en serio!!!! :-)ok: m'en he enterat avui... ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dc. abr. 29, 2009 11:09 pm

Hola cariños meus!!!

us trobo a faltar!!! necessito veureus..

al meu compte enrere he posat 4 o 5 tocats.. que me donareu la vostra opinió??? gracies wapisimes!!

viewtopic.php?t=17244&start=2100

Estic fent un treball per dema.. i estic molt agobiada... faig un parentesis.. no se ni a quina hora me nanire a dormir.. ahir vaig plegar de ferlo a les 2... i avui no se.. dema no rendire a la feina.. anire zombi.. jeje

----------

Que es de vosaltres? on us fiqueu???

això de la boscana diuen les del 2009 que estan treballant a marxes accelerades per tenirho a punt pel dia 1, i que esta quedant de fabula. Aix nenes que aviat hu podreu veure i podreu disfrutar!! i imaginarvos alli!!!

muacssssssssssss

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dj. abr. 30, 2009 6:48 am

lluneta29 ha escrit:Nena ja tens un 10 al marcador... ja veus tú km baixa la cosa eh... jo stava fent la pu... programació per això tmpoc marxem aq pont... anavem a marxar però mhe sentit culpable pq he d'acabar el treball i estudiar. Ja veieu... stik una mika xoooof!!!
Què hi farem!!! Seguiré fent feina... cada dia akbo a la 1h d la matinada i avui a sobre he de recollir que demà ja baixo kp a lleida... :o-o: :o-o: x cert nenes, el dia 1, és a dir dijous, ja fan la primera boda a la Boscana!!!!!!!!!! Quines ganes que tinc de veure km ha kdat!!!!!!!!!!!!!!!!!! Què guai!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love::

ei princesa has de fer un descansillo, ja esta bé que estiguis tant aplicada pero has de desconectar una miketa...
Saps, m'ha sogra coneix els que es casen a la Boscana!!!! i estave convidada pero no anira. QUINES CASUALITATSSSSSSSSSSSSSSSS
son 480 convidats!!! un fotiment!!! ah! i quan quedem ja us ensenyare la invitacio es mol xula i original!! :-)ok:
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: ise » dj. abr. 30, 2009 7:02 am

Bon dia nenetes!!!!

Durant el cap de setmana i una part d'aquesta setmana he estat incomunicada :--( :--( el telefon es va declarar amb vaga i internet no xutava :-( :-( :-( :-(

Com esteu precioses????
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dj. abr. 30, 2009 7:04 am

cuca lleida ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Nena ja tens un 10 al marcador... ja veus tú km baixa la cosa eh... jo stava fent la pu... programació per això tmpoc marxem aq pont... anavem a marxar però mhe sentit culpable pq he d'acabar el treball i estudiar. Ja veieu... stik una mika xoooof!!!
Què hi farem!!! Seguiré fent feina... cada dia akbo a la 1h d la matinada i avui a sobre he de recollir que demà ja baixo kp a lleida... :o-o: :o-o: x cert nenes, el dia 1, és a dir dijous, ja fan la primera boda a la Boscana!!!!!!!!!! Quines ganes que tinc de veure km ha kdat!!!!!!!!!!!!!!!!!! Què guai!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love::

ei princesa has de fer un descansillo, ja esta bé que estiguis tant aplicada pero has de desconectar una miketa...
Saps, m'ha sogra coneix els que es casen a la Boscana!!!! i estave convidada pero no anira. QUINES CASUALITATSSSSSSSSSSSSSSSS
son 480 convidats!!! un fotiment!!! ah! i quan quedem ja us ensenyare la invitacio es mol xula i original!! :-)ok:

Quina gentada deu meu!!!!! :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.:

Bonica, has vist que ja no tens 1 any i tants mesos???? ja va amb l'any i setmanes!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: ise » dj. abr. 30, 2009 7:07 am

miriameta ha escrit:Hola cariños meus!!!

us trobo a faltar!!! necessito veureus..

al meu compte enrere he posat 4 o 5 tocats.. que me donareu la vostra opinió??? gracies wapisimes!!

viewtopic.php?t=17244&start=2100

Estic fent un treball per dema.. i estic molt agobiada... faig un parentesis.. no se ni a quina hora me nanire a dormir.. ahir vaig plegar de ferlo a les 2... i avui no se.. dema no rendire a la feina.. anire zombi.. jeje

----------

Que es de vosaltres? on us fiqueu???

això de la boscana diuen les del 2009 que estan treballant a marxes accelerades per tenirho a punt pel dia 1, i que esta quedant de fabula. Aix nenes que aviat hu podreu veure i podreu disfrutar!! i imaginarvos alli!!!

muacssssssssssss

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Ara ho aniré a mirar i et dono la meva opinió! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

I amoret, relaxa't una mica que vas com una moto....

Per cert, a quina hora tens la prova del vestit????
ise

EntradaAutor: cuca lleida » dj. abr. 30, 2009 7:07 am

bon dia princesesssssssssssssssssssssssss

com va tot?? veig que esta una mica paradet el foro i me fa peneta :-( , totes tenim feineta i ho entenc pero me fa peneta que aixo estigui tant decaigut!!
jo aquesta setmana la tinc a tope de feina ...desde les 7.30 que començo fins a les 20 (que vaig pelgar ahir.....uffff!!) sort que dema festaaaaaaaaaaaa >.-<: sino no podria aguantarme!!
bno nomes volia passar per aki i dir-vos que us trobo a faltar i que estic vivaaaaaaaaaaaaa jejejejeje :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

M'alegro que totes estigueu be!
Ise fa temps que no dius res per aki, no?? com te va el repte??
Gemma que tal tot?

Lluneta , Nuvia, Miriameta m'alegro que tot estigui be !

tinc ganes de veureus!! >.-<: :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

molts petonets , dema me pasare per aki una altra vegada.
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ise » dj. abr. 30, 2009 7:10 am

lluneta29 ha escrit:Iseeeeeeeeeeee.... dos coses!!!

Thas donat compte que aquest divendres fan la primera boda a la boscana??????? Què fort!!!!!!!!!!!! ::love:: com ha passat el temps... fa un any que hi anavem i mira ara...
I... una altra notícia... isee conec la orquesta que tocarà a la teva boda!!!!!!!! És d'un profe de l'escola que està contractat per fer les bodes del resquitx!!!!!!!!!!! És guai... :-)ok: genial... t'ho dic en serio!!!! :-)ok: m'en he enterat avui... ::love::

Hola carinyet!!!!

Que dius??? i toquen a la finca o al restaurant???? ho fan bé?? pq això era una de les meves preocupacions...

Si nena, demà ja hi ha una boda :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) hi hem d'anar un dia a veure que tal ha quedat tot, eh!

Al migdia o a la tarda quan acabi de treballar et truco :-)ok:
ise

EntradaAutor: cuca lleida » dj. abr. 30, 2009 7:13 am

ise ha escrit:
cuca lleida ha escrit:

Quina gentada deu meu!!!!! :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.:

Bonica, has vist que ja no tens 1 any i tants mesos???? ja va amb l'any i setmanes!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

es veritat!!! com passa el temps eh??? a tu te quede poquet per estar com nosaltres...jejejeje :-)ok: :-)ok: :-)ok: aixo semble que no pero va baixant!! eii wapa m'alegro que estiguis be...ho sento pero haig de marxar...tic al cole i...
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ise » dj. abr. 30, 2009 7:15 am

cuca lleida ha escrit:bon dia princesesssssssssssssssssssssssss

com va tot?? veig que esta una mica paradet el foro i me fa peneta :-( , totes tenim feineta i ho entenc pero me fa peneta que aixo estigui tant decaigut!!
jo aquesta setmana la tinc a tope de feina ...desde les 7.30 que començo fins a les 20 (que vaig pelgar ahir.....uffff!!) sort que dema festaaaaaaaaaaaa >.-<: sino no podria aguantarme!!
bno nomes volia passar per aki i dir-vos que us trobo a faltar i que estic vivaaaaaaaaaaaaa jejejejeje :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Gemma que tal tot?

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Bon dia preciosa!!! (-O-:-) (-O-:-)

Doncs amb el meu repte vaig aguantant...hi ha dies millors que d'altres però bueno...força de voluntat no em deixis!!! jejeje
ise

EntradaAutor: ise » dj. abr. 30, 2009 7:20 am

Bueno boniques meves, se que no he contestat a tot però també he de marxar...

Nuvia, quins vestits et vas emprovar????

Gemma me n'alegro que tinguis plaça fins l'estiu >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: moltes felicitats guapa!!

Pacresol, truca i quedeu amb un dia per anar a visitar-ho :-)ok:

Petons : kissd : : kissd :
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. abr. 30, 2009 8:35 am

Nenes! Bon dia... quina pena ara que entro jo ja heu marxat... què aviat que us heu connectat!!!! :-( jo m'acabo d'alçar... ara baixaré kp a lleida pq volem comprar la taula d'escriptori i a la tarda ve l'electricista!!! Biennn por fin les coses van vent en popa, ho vull tenir tot acabat abans de casar-me pq ara diu el jordi que potser surt de casa ell... no sé, tant pintar sa mare i ara diu això... aixs!!! :--( bno ise, a la teva pregunta, no sé com toquen pq no els he vist mai però al menys el noi és suuuuper enrotllat i ja són casualitats ja que un profe d'allí toqui al grup del resquitx... si vols ja t'ensenyaré el fotlletó que em va donar!!! :-)) jo potser también me'ls agafo, ja vurem a vere què diu el sogre...
I si, hem d'anar veure el resquitx, em moro de ganes tia!!!! Quan quedem? jajaja jo és que com diu la miriameta, em colaria a la boda del dia 1.... uffffffffffff en tinc tantes ganes!!!
I el meu marcador??? i el teu cuca?? Ja no fica un mes... :-) com passa el temps... us ho dic en serio!!! En fi vaya parrafada us he fotut!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. abr. 30, 2009 8:39 am

Ah! ise per cert, hi ha noves fotos de la boscana amb la carpa ja mig acabada, crec que no m'agrada massa... me l'imaginava diferent però bno ja em donaràs la teva opinió quan puguis!!! :-)ok: un petonet...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. abr. 30, 2009 8:41 am

ise ha escrit:
cuca lleida ha escrit:bon dia princesesssssssssssssssssssssssss

Gemma que tal tot?

Bon dia preciosa!!! (-O-:-) (-O-:-)

Doncs amb el meu repte vaig aguantant...hi ha dies millors que d'altres però bueno...força de voluntat no em deixis!!! jejeje

Ànims que jo t'apoyo mooooolt!!! Si necessites desestressar-te truca'm i fem apoyo moral!!!! =0-0-) =0-0-) >.-<: Admiro molt el què estàs fent, jo hauria de fer el mateix amb les meves ungles... pq sinó d'aquí un any no staràn bé... però no tinc força de voluntat!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Pacresol » dj. abr. 30, 2009 1:15 pm

ise ha escrit:Bueno boniques meves, se que no he contestat a tot però també he de marxar...

Nuvia, quins vestits et vas emprovar????

Gemma me n'alegro que tinguis plaça fins l'estiu >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: moltes felicitats guapa!!

Pacresol, truca i quedeu amb un dia per anar a visitar-ho :-)ok:

Petons : kissd : : kissd :

Ya iremos....
Pacresol

Holaaa!!!

EntradaAutor: Amelie » dj. abr. 30, 2009 3:00 pm

Bones Noies!!

Avui és el meu primer dia al foro, la veritat es que notareu que encara no se ben be com mourem per aquí, només dir-vos que sóc una lleidatana més que es casa el 2010, per ser més precisos el 15/05/2010, després de la festa major de l'any que ve. Bueno que al ser el primer dia no se que més dir, que per qualsevol cosa en la que us pugui ajudar aquí hem teniu.

Amelie
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

Re: Holaaa!!!

EntradaAutor: Pacresol » dj. abr. 30, 2009 3:37 pm

Amelie ha escrit:Bones Noies!!

Avui és el meu primer dia al foro, la veritat es que notareu que encara no se ben be com mourem per aquí, només dir-vos que sóc una lleidatana més que es casa el 2010, per ser més precisos el 15/05/2010, després de la festa major de l'any que ve. Bueno que al ser el primer dia no se que més dir, que per qualsevol cosa en la que us pugui ajudar aquí hem teniu.

Bienvenida wapa y enhorabuena por tu boda
Pacresol

Re: Holaaa!!!

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. abr. 30, 2009 9:40 pm

Amelie ha escrit:Bones Noies!!

Uooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!! Uoooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!! Uoooooooooooooooooo!!!!!!!!!!! Una mes!!!! YUPIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!

A veure... pot començar contant-nos que tens, que no tens, coses de tu... ja veuras que hi ha gent molt maca per aqui :) Començo jo presentant-me :)
Soc la nuvia2010, jejejeje ens casem el 27 de març a Sant Llorenç a les 12, el mateix dia i el mateix lloc on ho van fer els meus pares pero 27 anys abans. El convit el fem al Palau de Margalef i el nostre fotograf es defoto.

Ara et toca a tu!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat