A les núvies de 2010!

bodes 10!

Re: A les núvies de 2010!

EntradaAutor: aurora84 » dj. abr. 30, 2009 8:54 am

oshia ha escrit:
aurora84 ha escrit:Hola nuvies 2010!!!

Ara fa un any vaig començar-me a connectar a aquest foro, em quedava més o menys el mateix temps que a vosaltres per casar-me i ara ja només estic a 1 mes i unes setmanetes de la boda.

Primer de tot felicitar-vos i després dir-vos que aprofiteu aquestes sensacions que esteu vivint, que tot passa molt ràpid i en res et trobes a l'altar!! jajaja per mi aquest any ha sigut molt molt especial. Feu que tot sigui màgic i disfruteu de la planificació de cada detall, de l'elecció de la música, de les proves de vestit, de tot!!!

A mi encara em queden cosetes i és el que estic fent... Viure cada coseta al màxim!

1 petonàs enorme per totes!!! Un anyet passa volant... :-()-)

Graciasssssss por el post!!!!espero que slaga todo genial ok???ya nos contaras porfi!!!.

I tant!!!! D'aquí 50 dies justos suposo que ja tindré la pre crònica oberta... M'encantarà compartir-ho tot amb totes les noies del foro. És una passada trobar a gent que està vivint el mateix que tú! :-()-)
Imatge
aurora84
:: núvia de bronze

Entrades: 1551
Membre des de: dc. abr. 16, 2008 6:50 pm

EntradaAutor: aurora84 » dj. abr. 30, 2009 8:56 am

MONIKILLA ha escrit:Hola Aurora!!

Gracias por tus palabras, la verdad es que nos has animado mucho!! al menos a mi.. jajaja porq como tu bien dices lo vemos aun lejano.. pero es que el tiempo pasa volando y ahora estamos todas revolucionadas ya que la mayoria ya tenemos el restaurante, fotografo, iglesia... etc. Pero claro a medida que va pasando el tiempo tenemos a muchas chicas ya metidas en "MESES" y aunque parezca que aun les falta... no es tanto verdad!! se les va a pasar rapiditooooooo que ilusión!!

Asi que te deseo lo mejor para tu gran dia!! y esperamos ver tu pre-cronica y por su puesto esas palabras despues de tu viaje!!

Mucha suerte Aurora >.-<: !!

Gracias de verdad guapa... ahora parece que no puedes hacer nada porque es demasiado pronto, pero es muy divertido porque de repente todo cambia y la gente ya te dice... "uix, eso tienes que solucionarlo pronto porque ya vas justilla de tiempo!" jajajajajaja

No os dareis cuenta, ya vereis!!! Antes no me lo creía pero es así!!

:-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
aurora84

EntradaAutor: aurora84 » dj. abr. 30, 2009 8:57 am

berry ha escrit:hola wapi!!!moltes gracies pel post et queda molt poket kina ilusio ja ens explicaras com et va tot

Ei, ara mirava el teu comptador i ja ha desaparegut l'any!!!! Ja veuràs com el temps no comença a córrer, comença a volar!!!!!!!!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
aurora84

Re: A les núvies de 2010!

EntradaAutor: xurdit » dj. abr. 30, 2009 11:30 am

aurora84 ha escrit:
xurdit ha escrit:
aurora84 ha escrit:Hola nuvies 2010!!!

Ara fa un any vaig començar-me a connectar a aquest foro, em quedava més o menys el mateix temps que a vosaltres per casar-me i ara ja només estic a 1 mes i unes setmanetes de la boda.

Primer de tot felicitar-vos i després dir-vos que aprofiteu aquestes sensacions que esteu vivint, que tot passa molt ràpid i en res et trobes a l'altar!! jajaja per mi aquest any ha sigut molt molt especial. Feu que tot sigui màgic i disfruteu de la planificació de cada detall, de l'elecció de la música, de les proves de vestit, de tot!!!

A mi encara em queden cosetes i és el que estic fent... Viure cada coseta al màxim!

1 petonàs enorme per totes!!! Un anyet passa volant... :-()-)

Aurora, mare meva!!
Quantíssima raó que tens!!!!!
Aquest temps ha passat volant i si que és cert que una boda comença en el moment que es posen en marxa els preparatius i que, certament, són moments molt emocionants, especials i únics que cal aprofitar al màxim!

El temps pasa volant i s'ha de disfrutar
::love::

Què ens han de dir oi nina??

I tant!!!
I que d'aquest foro en surten COSES MÀGIQUES!!!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: montseijordi » ds. maig 02, 2009 5:31 pm

Aurora, muchas gracias por tus animos! seguro q tu boda tambien sera genial y tienes toda la razon, yo entre en este foro cuando me quedaba un año y 9 meses y en nada ya estare rozando el año, el tiempo pasa volando y tenemos aqui esta gran suerte d poderlo compartir con todas
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: oshia » dg. maig 03, 2009 11:21 am

Aurora nena como llevas la espera????que cumulo de sensaciones no?????
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: gina_christian » dg. maig 03, 2009 3:54 pm

Hola Aurora,
moltes gracies per voler compartir amb nosaltres tots aquests moments.
La veritat és que el temps passa volant i es que ja queda poquet per que ens quedi menys d'un any pel gran dia.
Però lo millor de tot és poder compartir tot aquest temps amb noies com vosaltres, amb les que es poden compartir il.lusions, sentiments, dubtes, ideies, i moooltes mes coses.. i entablir una bonica amistat, com ens ha passat a unes quantes.. per no dir que a quasi totes...

El haver trobat aquest foro ha estat el millor per tot aquest temps d'espera cap al gran dia.. per que es poden compartir moltes coses, que amb les persones que t'envolten es una mica complicat de compartir.. per que o vols que sigui sopresa o no estan per escoltar-te, per que et pots fer una mica pesada.
Espero que el teu gran dia sigui meravillos, i ja veuras com podreu gaudir dels jardins del restaurant.. això si estarem pendents de la teva crònica, eh??

Un peto guapa!!!
gina_christian
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6540
Membre des de: dl. oct. 20, 2008 11:17 am

Anterior

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants