Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: a28 » dt. juny 27, 2006 2:54 pm

calla calla... men vaig a fer un ratet de migdiada!!!! ::snpy:: ::snpy:: ::snpy:: ::snpy:: ::snpy:: ::snpy:: ::snpy::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: maritima » dt. juny 27, 2006 3:03 pm

kina sort a28¡¡¡ jo me'n vaig a treballar ja, us segueixo passa qno trobo el moment de dir algo¡¡¡ i akesta nit a animar espanya jejeje
bueno, fins una altra¡¡¡
maritima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Montsseta » dt. juny 27, 2006 3:10 pm

Bona migdiada a28!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: tuttifrutti » dt. juny 27, 2006 5:03 pm

Bones a tothom!

Quina feina heu fet! la Petita està GUAPÍSSIMA! Gràcies comando B!

A part d'això, algú preguntava per la roba interior, em penso que era l'a28, doncs jo la vaig comprar a la Daniel la que hi ha a la plaça St. Joan, i ho vaig trobar molt bé de preu, la veritat fins i tot em vaig acabant quedant tanga i calça perquè m'agradava les dos així ara tinc per convinar! També era marca Emperatriz la meva, com la Montsesita i la veritat es que entre les que he vist es una de les millors cases ja que té molta varietat per núvia, ja que hi ha cases que només fan un o dos conjunts per temporada, perà aquesta està molt bé.

Bueno noies a veure si demà em puc conectar una estoneta més i trobo algú! Fins demà!!! :-)ok:
tuttifrutti
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: airam » dt. juny 27, 2006 5:16 pm

Hola Noies!!

Avui que puc entrar a dir hola i adeu, no hi esteu!!!!

Que està passant???? Buff no us puc seguir, cada cop que em conecto heu escrit una mitjana de 20 pàgines!

Jo m'estic començant a deprimir, si vosaltres us esteu casant ja, vol dir que cada cop em queda menys temps a mi, i la veritat es que ho tinc tot molt arraconat.

En queden uns 9 mesos, i mireu, que malament, crec que quan jo vaig entrar per primer cop al forum, hi havia alguna de vosaltres que li faltaven 9 mesos i portava moltes més coses que jo preparades, vaja, veig que tinc temps de sobra, pero al principi sembla que ho feiam tot amb molta ansia, i ara ho tenin tot arraconat, serà la xufa de l'estiu, no se, pero estic com aplatanada amb aquest tema! :--(

AHHH per cert, FELICITATS PETITA, estaves guapíssima!

Bé us tinc que deixar, que tenim que ficar moltes coses en ordre que aquí la penya comença a fer vacances!!!!!

I jo sense!!!!!
airam

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: Montsseta » dt. juny 27, 2006 6:56 pm

Ostres Airam, anims amb la boda!!! No recordo si tenies vestit, em sembla que no... bueno ja veuràs que quan us començeu a posar les piles ho fareu tot en un tres i no res!!! Per cert, ja ho heu dit a casa??? A veure si et pots conectar més sovint!!

Bueno nenes, que aquest post no pot decaure!!! Es que jo com que ja m'he casat, ja no tinc tantes coses per explicar. La meva vida és monotona ara: de casa a la feina i de feina a casa. Aquest estiu de vacances res de res... a part de que el Montsesito a l'agost ho té xungo, ja n'em fet proutes de vacances, però com que jo soc molt tossuda, no us estranyi que un dia me planti a una agencia a veure si tenen alguna oferta irresistible, jejejeje.

I les que encara sou casaderes, com ho porteu? Que us falta?
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: maritima » dt. juny 27, 2006 8:59 pm

jajajaj q arribi ja el dia montsesita
em sembla q de lleida, la següent sóc jo¡¡
maritima

EntradaAutor: Montsseta » dt. juny 27, 2006 9:15 pm

Doncs si!!!!! I et queda res!!!! Així ja ho tens tot??? Detalls, anells, flors, sabates, roab interior, taules fetes, nuvis regalar, etc. :hmm::
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: maritima » dt. juny 27, 2006 9:52 pm

doncs les taules encara no, fins a ultima hora res...el demes ja si, ara falta la despe, q sera el dia 8 i anar fent-me el pack de nuvia
maritima

EntradaAutor: Visitant » dt. juny 27, 2006 10:30 pm

VIVE LA FRANCE!!!

Sempre he estat enamorada de França però avui més...ha sigut com un matrimoni!!!!!!!!
Visitant

EntradaAutor: maritima » dt. juny 27, 2006 10:37 pm

pos a mi no m'grada frança i avui enca menys
maritima

EntradaAutor: Montsseta » dt. juny 27, 2006 11:18 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

El Francesc volia tirar petardos quan feia els gols francesos jejejejeje jo li deia "calla calla no cridis tant que encara ens vindran a pegar les veins"

elis elis :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-)

VISCA LA SELECCIÓ CATALANA!!!!!!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. juny 28, 2006 7:39 am

Bon dia a tothom!

Doncs el meu home, Montsesita, perquè no en tenia de petardos que sinó segur que els haguès tirat també!!! Aix, aquest homes que tenim!!!

A part d'això, aquest cap de setmana tenia un gran plan, però com sempre se n'ha anat a norris! :--( Divendres marxavem amb la germana i les pitufes (les meves dos nebodetes) a la platja tot el cap de setmana i el dissabte a la tarda havien de venir els homes, doncs al final res de res, perquè hi van els meus sogres!!! Aix, quina ràbia una vegada que quedem i no hi podem anar!!! Es que al meu sogre li va molt be anar-hi ja que allà és tranquilitza i relaxa i no pensa tant amb lo que té, tot i que ultimament està més cansadet pobret! Però la sogra està "apoteosica" total!!! :star:: No para ni un moment i ens està estressant a tots, està com els 15 dies abans de la boda que ho volia organitzar tot ellà, i de cop quan li vam parar els peus i va veure que ella no podia fer el que volia va fotre un baixón que la setmana abans de la boda també ens la va donar perquè volia que la portessin al metge i la ingressessin. Ella es pensava que no hi huria boda per ella però jo li vaig dir que amb ella o sense ella n'hi hauria de boda, així que "miraculosament" el dia de la boda tornava a estar pletorica i com si no hagués passat res. Es que a vegades ::brr:: !
No veu que així l'únic que fa es fer patir al seu fill, es que no ho veu! Però res ella és la que ha de ser el centre d'atenció i els demés només estem en aquest mon per complaure-la!!! :t:t:

Bé, ara que me desofegat una mica, que expliqueu de nou vatres???
tuttifrutti

EntradaAutor: a28 » dc. juny 28, 2006 7:41 am

jaja el b28 tambe aplaudia caa gol de frança i e sposava al balco i sembla ser que hi havia un vei que el seguia!

reines ahir vaig pasar pel cymbeline i fins el 25 juliol fan el 50% de descompte amb vestits i complements de temporada aixi que si alguna de les del 2007 vol aprofitar o a algu li falta algun compelment,.....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Ilerda » dc. juny 28, 2006 8:28 am

Bon dia noies!!!

Vec que sou molt futboleres!!! nosaltres vam veure uns minuts fent zaping, pero a falta de vuit minuts ho vam treure, el meu noi va dir -canvia que no tinc ganes de ficar-me nervios- i pel que vec va acabant guanyant frança, no?
A mi m'es igual, no m'agrada el futbo, i per raro que sigui,a ell tampoc.

Com ho porten tot les nostres noies casaderes??? Maritima estas nerviosa ja?? tens alguna idea de lo que et faran per la despedida? Si et porten per la Bordeta avisa a veure si us trobo!!
Ilerda
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. juny 28, 2006 8:43 am

Uix!! Si que està apagadet això avui!

TORNA PETITA!!!! Que en tot el matí només em escric 4 missatges!!! Que és això? Va noies que la Petita s'ha de sentir orgullosa de natres i això no ha de davallar!!!

"Arriba" >.-<: :-)ok: :-) ::-) :-./: *.*.*.* .:*:*:. *.|.:-) :tt:-)> ::snpy:: *:-)** <-^^> :gati: 0.0.0.0 :llit:: -|-) :-)0(-: ::love:: : sol : : ban : : beer : : bb : : kissd : : besito : :-)---(-: :tkitki:: :mu:: :-eh_:: :-);-):-) :-)(-: :··;..: :-><_:::-) :-.:·:: :: orrr:: :-///: :--=-) :-)(:-) :-):-):-):
tuttifrutti

EntradaAutor: Montsseta » dc. juny 28, 2006 8:47 am

Bon dia!!!!
Tuttifruttti!!! Paciencia amb la sogra!!!

T'has deixat algun emoticono per possar??? jejeje

Maritima!!! Que creus que et faras per la despedida? No t'han donat cap pista??? quan ten l'última prova del vestit??
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: a28 » dc. juny 28, 2006 8:55 am

ei ilerda que ja no pots dir el meu noi has de dir el meu maridet!!!! :-)) :-()-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. juny 28, 2006 8:55 am

Si ja ho sé! El que passa es que en honor a la Petita sols he possats els més animadets!!! Ja que ella no hi és haurem de fer que se senti orgullosa de natres quan torni!!!
tuttifrutti

EntradaAutor: airam » dc. juny 28, 2006 8:57 am

Hola noies!!!!

Montsesita, no, encara no ho hem dit, i ara la veritat es que ho tenim una mica jodido, hi ha algún problema de salut familiar, i necessitem que tot s'arregli una mica, perque sino els hi pot agafar un papatús.

Encara que crec que ja s'ho ensumen!

Tinc el restaurant, el fotograf, la iglesia, encara que no se, crec que la canviarem si pogués ser, i mirarem el San Crist de Balaguer, crec que li pot fer gràcia a la meva mare, els detalls també els tinc pensats, i ja està, ahh i la llista de convidats, i la posible invitació, però res concretat.

Ahh tinc anell de promesa, i el meu xicot ja te els bessons i l'agulla, i no se que més.

Tinc molta feina i poques ganes de fer-la, jejeje, la calor m'atonta, i aquí estem cada dia a més de 30 graus, bé, de 35 cap amunt.

I la veritat es que la resta, es a dir, la boda la tinc algo apartada.

I lo pitjor, el pis encara no el tinc!!!!!! Es molt fort!!!!!! :--(

Me'l tenien que donar a l'octubre i encara espero!!!!!, ja veuras, al final tot correns, bufff quin mal rotllo m'entra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bé, ara us tinc que deixar, que arriba el madrilenyo!!!!
airam

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Majestic-12 [Bot] i 2 visitants