NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. abr. 30, 2009 9:59 pm

ise ha escrit:Bueno boniques meves, se que no he contestat a tot però també he de marxar...

Nuvia, quins vestits et vas emprovar????

Gemma me n'alegro que tinguis plaça fins l'estiu >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: moltes felicitats guapa!!

Pacresol, truca i quedeu amb un dia per anar a visitar-ho :-)ok:

Petons : kissd : : kissd :

EM vaig emprobar dos de Sant Patrick que ves... bastant sosillos, el Postal i el Paisaje. Aquest ultim, encara, a més, els tirants que es veuen a la web son "de quita y pon" a mi magradava mes sense tirantets. Lo que me va a mi es el volum, jejejejejeje rollo princesita i despres, tot i que no em va agradar cap, el que mes paxoca em feia era el BRUAND (2.350€) de Cymbeline pq era tot volum pero taaaaaaaaaaaaan mal fet, tot desfilat, soso, la cua era un tros de roba llisa, horrible. El preu que tenia, no el valia, en serio. L'altre del Cymbeline em sembla que era el CREOLE que a la web surt en vermell pero a la tenda el tenien en blanc. La noia que em va atendre super maja.

Tinc fotos, pero es que els vaig trobar tant lletjots que no us les he enviat. Novia d'art encara no ha tret l'avan :( cada dia miro la web :(
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

Re: Holaaa!!!

EntradaAutor: lluneta29 » dv. maig 01, 2009 10:26 am

Amelie ha escrit:Bones Noies!!

Avui és el meu primer dia al foro, la veritat es que notareu que encara no se ben be com mourem per aquí, només dir-vos que sóc una lleidatana més que es casa el 2010, per ser més precisos el 15/05/2010, després de la festa major de l'any que ve. Bueno que al ser el primer dia no se que més dir, que per qualsevol cosa en la que us pugui ajudar aquí hem teniu.

Wuapaaaaa! Benvinguda al club!!! Et cases una setmana abans que jo... jo em caso el 29 de maig de l'any que ve... Ueeeeee!! La veritat és que la cosa ja va baixant... conta'ns coses, on et cases, el banquet, l'esglèsia, què teniu.... etc... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dv. maig 01, 2009 10:31 am

nuvia2010 ha escrit:
ise ha escrit:Bueno boniques meves, se que no he contestat a tot però també he de marxar...

Nuvia, quins vestits et vas emprovar????

Gemma me n'alegro que tinguis plaça fins l'estiu >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: moltes felicitats guapa!!

Pacresol, truca i quedeu amb un dia per anar a visitar-ho :-)ok:

Petons : kissd : : kissd :

EM vaig emprobar dos de Sant Patrick que ves... bastant sosillos, el Postal i el Paisaje. Aquest ultim, encara, a més, els tirants que es veuen a la web son "de quita y pon" a mi magradava mes sense tirantets. Lo que me va a mi es el volum, jejejejejeje rollo princesita i despres, tot i que no em va agradar cap, el que mes paxoca em feia era el BRUAND (2.350€) de Cymbeline pq era tot volum pero taaaaaaaaaaaaan mal fet, tot desfilat, soso, la cua era un tros de roba llisa, horrible. El preu que tenia, no el valia, en serio. L'altre del Cymbeline em sembla que era el CREOLE que a la web surt en vermell pero a la tenda el tenien en blanc. La noia que em va atendre super maja.

Tinc fotos, pero es que els vaig trobar tant lletjots que no us les he enviat. Novia d'art encara no ha tret l'avan :( cada dia miro la web :(

Nuviaaaa!! M'alegro mooolt que t'emprovessis vestits!! Mola molt, malauradament allà on vaig m'engeguen nenes així que he decidit no fer més el rídicul i quedar-me amb les ganes o anar a Barcelona no sé... pq ahir em decideixo a entrar al pronovias, i res, em van dir que tornés al setembre-octubre i em vaig quedar amb el moc... així que res... no entro a enlloc més... i menys a la rosa clarà... que em diràn si estic boja o què? jejeje què hi farem!!! :-( :-( hauré d'esperar... :-( :-( no tinc sort jo en aquestes coses... hi aniré quan faltin dos mesets a vere si em diuen algo... jajajaa
Imatge
lluneta29

Holeee!!!

EntradaAutor: Amelie » dv. maig 01, 2009 10:46 am

La data ja us la he dit 15/05/2010

L'esglesia Sant Llorenç

El banquet La Boscana - Finca del Resquitx

De moment només tenim això, ara començarem a mirar fotograf/video que ens recomaneu?? vosaltres ja ho teniu triat?

Per cert nuvia2010 ja veus que nosaltres també ens decantem per Sant Llorenç, la veritat es que té un encant especial.

Lluneta29 tens raó ens portem una setmana, quan arribi el moment segur que la diferència d'una setmana semblarà que siguin hores.

Una Abraçae a totes, vaig a preparar-me que aviat marxo a treballar!!
Amelie
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

Re: Holeee!!!

EntradaAutor: lluneta29 » dv. maig 01, 2009 10:51 am

Amelie ha escrit:La data ja us la he dit 15/05/2010

L'esglesia Sant Llorenç

De moment només tenim això, ara començarem a mirar fotograf/video que ens recomaneu?? vosaltres ja ho teniu triat?

Per cert nuvia2010 ja veus que nosaltres també ens decantem per Sant Llorenç, la veritat es que té un encant especial.

Lluneta29 tens raó ens portem una setmana, quan arribi el moment segur que la diferència d'una setmana semblarà que siguin hores.

Hola wuapa!!! Et cases al mateix lloc que jo i la ise!!!! La veritat és que és un lloc meravellós, genial i és poc conegut de moment!!! Nosaltres la cerimònia és a sant joan a les 18.30h crec o a les 18.00 h no ho sé no m'enrecordo i el convit pos allí. El fotògraf jo m'he agafat un de pardinyes qu és diu espai fotogràfic i molt bé. Recomanar, aquí totes han escollit el teu. Jo et puc dir que el meu està bé, però és que tots estàn bé i fan les mateixes coses axí que no sé... >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dv. maig 01, 2009 11:34 am

hola princesesssssssssssssssssssssssssssssss

que tal tot????? ja tenim festeta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: a descansar toca,eh?? bno jo torno a tenir gent a casa pero estic encantada pq si tot va be sorttirem dema a la nit de juerga...jejejejeje

AMELIE BENVINGUDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :-()-) :-()-) :-()-)
i enhorabona per la boda!!!!!
jo em caso el 29 de maig del 2010, igual que la llunetaaaaaaaaaaaa :-///: nosaltres igual que tu hem triat St Llorenç i el convit el farem a Palau de Margallef. Nosaltres hem triat de fotograf el Rafa Ariño, ens va agradar molltissim.

lo dels fotografs heu de anar vosaltres i el que us doni mes confi o us agradi el que us ofereix el trieu...pq mes o menys tots tenen els mateixos preus.

bno wapes aixo sembla que s'anima una miketaa no???

necessito ajudaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
no se que fer dema de dinar ????? serem uns 10 i no se que fer!!!!! he pensat de fer un picaa pica, darrera una ensaladilla pero no se que mees fer. que farieu???? :-/ :-/ :-/
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dv. maig 01, 2009 11:44 am

cuca lleida ha escrit:hola princesesssssssssssssssssssssssssssssss

que tal tot????? ja tenim festeta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: a descansar toca,eh?? bno jo torno a tenir gent a casa pero estic encantada pq si tot va be sorttirem dema a la nit de juerga...jejejejeje

jo em caso el 29 de maig del 2010, igual que la llunetaaaaaaaaaaaa :-///: nosaltres igual que tu hem triat St Llorenç i el convit el farem a Palau de Margallef. Nosaltres hem triat de fotograf el Rafa Ariño, ens va agradar molltissim.

lo dels fotografs heu de anar vosaltres i el que us doni mes confi o us agradi el que us ofereix el trieu...pq mes o menys tots tenen els mateixos preus.

no se que fer dema de dinar ????? serem uns 10 i no se que fer!!!!! he pensat de fer un picaa pica, darrera una ensaladilla pero no se que mees fer. que farieu???? :-/ :-/ :-/

Wuapaaaaaaaaaaaaaa!!! què tal el dia de festa?? Jo encara no he fotut res... jo ahir vaig tenir-ne 8 a sopar i molt bé. Vaig fet truites, ous rellenos i amanida de pasta, ja sé que no et pot servir però bno... va sortir tot molt bé! Què tal tot?? Ja descanses??? pq deus portar un trote... has vist els marcador??? Fan una mica de por!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. maig 01, 2009 11:46 am

Jo amb el pica pica la ensaladilla i un postre està super bé, la ensaladilla emplena una mica... o amanida de pasta també està molt bona!!! I un bon postre i café i jasta!!!
Per cert, demà sortiu de festa??????? Què guai... nosaltres potser també depen del partit jejee ja vurem...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dv. maig 01, 2009 2:03 pm

lluneta29 ha escrit:

Jo amb el pica pica la ensaladilla i un postre està super bé, la ensaladilla emplena una mica... o amanida de pasta també està molt bona!!! I un bon postre i café i jasta!!!
Per cert, demà sortiu de festa??????? Què guai... nosaltres potser també depen del partit jejee ja vurem...

es que lo de la ensaladilla no se potser es poc no??? els amics del nino son bastant glotones.....pero lo de les truites me mola. ah!! de postres els vaig dir que faria TIRAMISU . moltes asies per resppondre!!
el dia de festa be, sense fotre res de res....bno rentadores i rentadorees. Imagino que si tot va be dema anirem por ahi per la nit, sempre surten pels vins a ffer una copeta i despres no se..un river imagino. Nosaltres tant si perd com si guuanya sortirem!! jejej si guanya molt molt millor!!!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dv. maig 01, 2009 2:06 pm

eii llunetaaaaaaaaaaaaaa

teens tota la rao...d aki poket ja no posara ni tant sols un any!!!!!! :-) :-) fa una mica de por peroo a la vegada :-) :: orrr:: molaaaaaaaaaaaa serra el nostre ultimm anyet de solteereess jejejejejejeje ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: VIVA EL AMORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Imatge
cuca lleida

Menú

EntradaAutor: Amelie » dv. maig 01, 2009 2:43 pm

Hola Cuca Lleida!!!

Primer de tot gràcies per la benvinguda!!! i Felicitats per la Boda a totes que tampoc us ho he dit.

Segon: El tema del menú, jo no puc ser molt bona consellera, perquè el que passa és que quan tinc gent he heretat els nervis de la meva mare i sempre acostumo a fer un parell d'amanides, embotits pa torrat i truites, que és lo més fàcil de fer i si molt m'apures compro pollastre a l'ast que ja ve fet. Ja ho veus sóc una mica desastre a la cuina i més si tinc convidats. Els hi preparis lo que els hi preparis segur que els hi agradarà!!
Amelie

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: miriameta » dv. maig 01, 2009 2:45 pm

L'esglesia Sant Llorenç

BENVINGUDA!!!

d´aqui 14 dies... et quedara 1 any justet jejeje
i a partir de l´any.. pasen els mesos que ni te n´adones...

muacs
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dv. maig 01, 2009 2:46 pm

ise ha escrit:Bon dia nenetes!!!!

Durant el cap de setmana i una part d'aquesta setmana he estat incomunicada :--( :--( el telefon es va declarar amb vaga i internet no xutava :-( :-( :-( :-(

Com esteu precioses????

Holaa!!!! wapetona!!! ja te trovavem a faltar!!!

muacssssssssssss :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dv. maig 01, 2009 2:49 pm

ise ha escrit:
Ara ho aniré a mirar i et dono la meva opinió! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

I amoret, relaxa't una mica que vas com una moto....

Per cert, a quina hora tens la prova del vestit????

Gràcies per la opinió wapisima!! ets un sol!!!

es imposible relaxarme.. tinc massa feina.. i si no la faig se m´acumulará... i será pitjor..

Me va dir la dona que quan vulgués.. com no donen cita, nomes es anarhi i esperar que et toqui.. no se si anarhi a partir de les 6 de la tarde o al mati...

petonets wapaaaaaaaa ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dv. maig 01, 2009 2:58 pm

Nuvia!!!! estaves wapisssima amb els vestidets que ens vas passar :) però tambe et volem veure amba quets per veure la diferència i poderte dir si et queden malament com dius jejeje

-----------------------

cucaaa!! quina alegria veuret per aqui!!! jo estic molt molt peix en això d´invitar a la gent a casa.. perque.. no tinc la casa en condicions i no hu he fet mai... espero que la primera vegada que hu faci men surti...
Encara que jo opto per truitetes que es lo mes bo i agrade a tothom...

-------------------------

llunetaaa!!! com va tot wapa???? això del pronovias.. no t´ha de preocupar.. ja se com son... unes bordes acabades.. però dona no et tiris enrere, tu veshi amb confiança i si no t´acompanyem nosaltres, si volen fer negoci t´hauran d´atendre!!! y punto!!! Lo important es que tu estiguis contenta i tels provis!! A que no li van dir res a la Ise? pues a tu tampoc!! faltarie mes!!
apa a probarte vestits que se que ten mors de ganes!!!

----------------------------

Iseta wapa!!! com estas??? com prove el cap de setmana??

Gemmeta!!! tot be?? contenta amb les novetats??? :)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dv. maig 01, 2009 3:10 pm

Bueno nenes!!!

Demá començem a donar les invitacions per fi!!!!!!!! que dinem a casa la meva àvia!! a veure com anirá, ja us contaré!!

Tema del tocat.. les fotos que us he posat al meu compte enrere, son dels que mes m´agraden. El pistatxo aquell de les plumetes medeix massa i no sem veurie be juntament amb el vel i el pentinat... i no faria joc amb el novio jeje aixi que.. a cambiarlo..
Inclús m´agrade molt mes aquest.. nomes de imaginarme.. buff es que en tinc ja unes ganes...

Hem encomanat els regalets dels invitats!!! al eroski de tarragona el detallet dels homes i els ninos del pastis!!
I per internet el detallet de les dones!!

Voleu fotos? jejej

Novetats novetats ja no en tinc mes jeje ara per ara espero la prova del meu vestidet!!! (i en comprar la roba interior...)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dv. maig 01, 2009 3:56 pm

princesa!!!! u sento per no contestarte al face....

a kina hora es lo del vestidet???? m'he deixat la tarde lliure per anar-hi....
:-) :-) :-) :-) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: me fa molta ilu!!!!!!!!!!!!!!!!!

jo si k vull fotitos de TOOOOOOOOOOOOOOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

UN PETONAS WAPA :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) ja contaras com ha anat lo de les invis!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. maig 01, 2009 4:28 pm

miriameta ha escrit:

L'esglesia Sant Llorenç

BENVINGUDA!!!

d´aqui 14 dies... et quedara 1 any justet jejeje
i a partir de l´any.. pasen els mesos que ni te n´adones...

muacs

Calla, calla...
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. maig 01, 2009 4:29 pm

miriameta ha escrit:Bueno nenes!!!

Demá començem a donar les invitacions per fi!!!!!!!! que dinem a casa la meva àvia!! a veure com anirá, ja us contaré!!

Tema del tocat.. les fotos que us he posat al meu compte enrere, son dels que mes m´agraden. El pistatxo aquell de les plumetes medeix massa i no sem veurie be juntament amb el vel i el pentinat... i no faria joc amb el novio jeje aixi que.. a cambiarlo..
Inclús m´agrade molt mes aquest.. nomes de imaginarme.. buff es que en tinc ja unes ganes...

Hem encomanat els regalets dels invitats!!! al eroski de tarragona el detallet dels homes i els ninos del pastis!!
I per internet el detallet de les dones!!

Voleu fotos? jejej

Novetats novetats ja no en tinc mes jeje ara per ara espero la prova del meu vestidet!!! (i en comprar la roba interior...)

Menys mal que dius qu eno tens novetats... que sino... Quin dia tens que anar a veure el teu vestidet com et queda???
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. maig 01, 2009 4:31 pm

cuca... tu tens una casa o un restaurant??? sempre tens gent a casa teva!!!

Jo he comprat per fer un pastis als meus sogres i no el puc fer pq em vaig oblidar de comprar galetes i mantegues i al Martin Martin no en tenen i hem fet ruta de bencineres i res de res :(
Imatge
Imatge
nuvia2010

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants