ise ha escrit:Bueno boniques meves, se que no he contestat a tot però també he de marxar...
Nuvia, quins vestits et vas emprovar????
Gemma me n'alegro que tinguis plaça fins l'estiu![]()
![]()
![]()
moltes felicitats guapa!!
Pacresol, truca i quedeu amb un dia per anar a visitar-ho![]()
Petons![]()
EM vaig emprobar dos de Sant Patrick que ves... bastant sosillos, el Postal i el Paisaje. Aquest ultim, encara, a més, els tirants que es veuen a la web son "de quita y pon" a mi magradava mes sense tirantets. Lo que me va a mi es el volum, jejejejejeje rollo princesita i despres, tot i que no em va agradar cap, el que mes paxoca em feia era el BRUAND (2.350€) de Cymbeline pq era tot volum pero taaaaaaaaaaaaan mal fet, tot desfilat, soso, la cua era un tros de roba llisa, horrible. El preu que tenia, no el valia, en serio. L'altre del Cymbeline em sembla que era el CREOLE que a la web surt en vermell pero a la tenda el tenien en blanc. La noia que em va atendre super maja.
Tinc fotos, pero es que els vaig trobar tant lletjots que no us les he enviat. Novia d'art encara no ha tret l'avan :( cada dia miro la web :(

nosaltres igual que tu hem triat St Llorenç i el convit el farem a Palau de Margallef. Nosaltres hem triat de fotograf el Rafa Ariño, ens va agradar molltissim.

molaaaaaaaaaaaa serra el nostre ultimm anyet de solteereess jejejejejejeje