POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: ARARE » dj. abr. 30, 2009 1:00 pm

Serà la primavera.... Va que no et queda res!!! Ànims Metalhet!
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: xispina » dj. abr. 30, 2009 7:16 pm

Hola wapes, gracies per els ànims!
M'he estat llegint el post i us haig de felicitar a totes per el post tan ben parit i els ànims que us doneu i lo disciplinades que arribeu a ser.

Jo l'any passat vaig començar la dieta del Natur i em va anar força be, vaig arribar a pesar 63 kg (i medeixo 1.69), pero ara no hi ha manera de seguir-la be, i he arribat a pesar 69 (horror quant ho vaig veure l'altre dia una mica més i em posso a plorar), ara crec que haig d'estar entre 68 i els malaïts 69... m'agradaria quedar-me en 64 o 65, però amb el que em queda per la boda és com impossible.:star::

Vull tornar-me a agafar en serio les dietes del Natur a veure si puc baixar algo....pero la maleïda ansietat em fa tenir moooooolta gana. :-/

I a sobre, havia agafat el costum d'anar al gimnas com a mínim dos cops per setmana (tinc un problema al tormell i tinc prohibit els exercicis d'impacta) i ara amb la jodi..a contractura no puc anar.. Estic desesperada!

Quant tinc gana la intento ofegar bebent aigua, pero es que la punyetera sap nadar!!! <-^^>

Gracies guapes i endevant!
Imatge

Quins nervis....
xispina

Entrades: 47
Membre des de: dv. oct. 03, 2008 11:45 am
Ubicació: Sant Celoni

EntradaAutor: ARARE » dv. maig 01, 2009 6:20 pm

Hola nenes!!!

Doncs jo m'he portat molt bé, he dinat el que em tocava: sindria i pinxos de vedella (només un pq no podia més!).. Aquesta nit més fruita i llenguado al papillote!!!

El meu problem avui és que m'he fet la foto i no era conscient del cos tant lleig que tinc!! Mare meva!! i la doctora diu que només he de perdre 2 kilos?? Ni de conya, us ho juro.. Per veurem bé hauria de pesar 48 kilos o així, amb 52 (és a dir amb un kilo i mig menys del que peso ara) faré pena!!!

Quin baixón.... Tant que demà em toca dinar "lliure" i pensava fer un rissoto amb parmesà.. doncs no... a fer dieta s'ha dit!!!

A veure si m'ho noto amb lo de les infiltracions.. de moment n'he fet dos sessions i jo em veig exactament igual, amb el mateix volum que sempre!!! arggggggggggg quina merda no agradar-se a si mateixa!!!!!!

Petons noies!!

Per cert: bravo nyinyi!! Veus com et pots comportar molt bé???? Anims que només et queden dos dies de temptacions!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: xispina » dv. maig 01, 2009 9:30 pm

Arare... em sembla que CAP dona esta agust amb el teu cos.. i saps que passa? que nosaltres no som objectives amb nosaltres mateixes i MAI ens veurem be!!

Jo quan més agust vaig estar es quan vaig arribar a pesar 58 kilos i si sóc realista... tan prima estava lletja de pebrots!!! No et passis amb tu mateixa dona, segur que estas genial!!

Nyinyi quina sort que t'has pogut resistir al pastís... jo he pecat, pero es que avui celebravem el dia de la mare i l'aniversari de la meva àvia que el dia 6 fa 91 anyets, i avui hi havia pica-pica, patates al forn amb all i oli, carn a la brasa i pastís de tiramisú. TOMAYA

Ara a sopar farem un experiment que es truita de ceba amb esparrecs verds fet a l'aparell del papillote del qual podem fer un club!! Cordons quin invent!!

Vinga guapes, un petonas!
Imatge

Quins nervis....
xispina

EntradaAutor: metalhet » ds. maig 02, 2009 9:30 am

Bon dia wapes!!!!

Al final només vam anar a passar una nit a casa l'amic del Joan! Em vaig portar genial! Mentres ells sopaven embutit, patatikes, pizza i tot de coses bones; jo vaig sopar els meus ous, mongeta i les torradetes.

Ahir per dinar van fer barbacoa i jo vaig menjar el meu peix i verdureta. Ara m'acabo d'aixecar i pesar i he baixat dels 59!!! Estic en 58'8!!! Estic super contenta!!! He superat el pes que vaig aconseguir la primera vegadaaaaa!!!! :-)ok:

Bueno, ara només espero portar-me bé la resta de la setmana...de moment avui tenim un dinar al port...espero que tinguin ensalada i pollastre, que és el que em toca :hmm::
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: xispina » ds. maig 02, 2009 10:09 am

Bon dia noies!
Metalhet, nena si vas a dinar al port.... menjaras pollastre?? jo no podria... pensa que el marisc no engreixa.... unes gambetes a la planxa.. uns musclos al vapor............aiii que tan sols de pensar-ho se'm fa la boca aigua... Moltes felicitats per els 58,8 kg!!!!
Imatge

Quins nervis....
xispina

EntradaAutor: emes » ds. maig 02, 2009 11:00 am

Holaaa!!

Estic especialment contenta ja que he deixat de ser obesa i ara estic en sobrepes!! Faig la formula de la massa corporal (pes / estatura al cuadrat) i estic a 29 i pico. Vaig começar amb 33. ::love::

Os deixo les formules per si no la teniu. :-))

Calculo del indice de masa corporal:

divides tu peso entre el cuadrado de tu altura en metros, p. ej.

ej. 1 = 70 kg / (1,65x1,65) = 70 / 2,7225 = 25,71

ej. 2 = 60 kg / (1,70x1,70) = 60 / 2,89 = 20,76

Los valores resultantes se miden así:

Entre 25 y 30 se observa un aumento de riesgo. Los pacientes con este peso son considerados con "sobre peso" o "exceso de peso".
Entre 30 y 35 se considera "obesidad leve", entre 35 y 40 se considera "obesidad moderada".
Por encima de 40 se considera "obesidad mórbida".
Bajo los 20 Kg/m2 también se observa mayores índices de dolencias pulmonares y desnutrición. Están en esta lista, por ejemplo, quienes padecen de anorexia nerviosa.
El índice ideal, por tanto, se sitúa entre los 20 y 25 Kg/m2
emes
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 370
Membre des de: dl. juny 23, 2008 5:09 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ARARE » ds. maig 02, 2009 11:44 am

Muchas felicidades Emes!!! Que ilusión pasar de un estado a otro eh?? Eso es que todo el esfuerzo que haces merece la pena!! Enhorabuena!!!

A mi hoy me ha pasado como a Shura la semana pasada: he engordado 300 gramos de ayer a hoy.. y direis... pecastes??? Pues NO, comí sandía con pinchos de ternera, por la noches SOLO sandia!!! supongo que la sandía me ha hecho retener mucho líquido....

Hoy estoy desesperada... a ver si me pasa como a Shura y mañana peso menos que ayer incluso!!! aixxxxxxxxx quin patiment!!!!!

Metalhet: moltíssimes felicitats cuca!!!! Portes un bon ritme!! has sigut forta i has tingut la teva recompensa eh??? Segueix així!!!

Xispina els 91 anys de la iaia s'han de celebrar a lo grande, digues que si!! Ara a compensar i ja està!!!!!! Molts ànims!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: LABANDA » ds. maig 02, 2009 2:57 pm

buaaa cuanto jaleo por aki!!!

no he llegit gaire pero CONTINUEM SENT FORTES EH???

jo porto 2 dies anant a sopar i dinar fora i realment m'estic comportant molt!! he assentat el cap!!! ejejeje

ànims guapíssimes!
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: ARARE » dg. maig 03, 2009 12:20 pm

Ei nenes!! Que tal?? Jo fent llistats i càlculs de casament... M'encanta agafar la calculadora i calcular.... jjejejej (ahir vam anar de compres i avui he fet balanç..a veure com anirà el mes!!!).. .

Al juny hauré de comprar les aliances, sabates i roba interior.. sort de la extra!!!

La dieta bé! Segueixo sense aprimar-me molt.. no se pq serà.. potser pq arriba un moment que ja és dificil baixar molt. També he de dir que no vaig molt al lavabo (i prenc pastilles q em va donar la doctora).. Dema li diré a veure que puc fer..

El pes, 53'4Kg ... una kk pq el dilluns passat pesava 54'00Kg.. en una setmana hauré perdut només 700 o 800 gr.. Ja se que està bé però sempre vull més!!!!

Avui fruita i vedella, per sopar només fruita!! demà doctoraaaaaaaaaaaaa...

Un petó cuques!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: metalhet » dl. maig 04, 2009 7:17 am

Bon diaaaa!!!

Avui doctora, Arare!!! Ja ens diràs que t'ha dit!!!! :-)ok:

Jo estic contenta. Avui continuo estant als 58'8, però és que ahir vaig dinar pollastres a l'ast, amb allioli i postre inclós!!! >.-<:

Avui em feia molta por mirar-me el pes, i quan ho he vist no m'ho creia!!! Com a mínim començo la setmana amb menys pes i viam si durant la setmana baixo més!!! Entre setmana, en principi, no tinc problemes per els menjars, pq dino a la feina i em porto el que toca de la dieta!!! :-)ok:

Com us han anat aquests dies??
Imatge
metalhet

EntradaAutor: xurdit » dl. maig 04, 2009 7:19 am

Bon dia noies!!!

Veig que totes hem anat fen bondat aquest pont...
un aplauso per NOSALTREEEEEES >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: que ens el mereixem!!!

Jo, encara que fóssim a fora també vaig fer molta molta bondat!!!!
I ahir vam estar a la casa netejant, tinc agulletes a totes les parts del cos, els dits, fins hi tot, em fan maaaaaaal!!! Jajajaja. Ahir però per dinar el vaig fer jo: fideuà! La primera que feia en ma vida i em van dir que molt bé!! (jo no la vaig tastar!), també vaig fer un pastís de formatge (el meu Jordi que n'està anaigat pobret... aixx déu meu!) i una coca de nous i pistatxos per ahir per postres! Seguí en mi ritmo, no vaig provar res! jo molt feliç amb la meva amanida verda amb tonyina de llauna sense oli per dinar, i amb petxuga de pollastre a la planxa per sopar.

Avui per dinar m'he deixat preparada una amanida amb enciam, pebrot verd i vermell, cherries, canònges i una petxuga de pavo a la planxa a trossets a l'amanida també!

Nenes, que aquest divendres tinc la prova de vestit! Quee nervioooooooos!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: metalhet » dl. maig 04, 2009 7:23 am

Ostres!!

Així m'agrada!! Això sí que és força de voluntat...no només has aguantat i no has menjat res, sinó que a més, has fet el dinar pels altres!!!! Un 10, sí senyor!!!! >.-<:

Aquest divendres la prova?!?!?!!? Ja ens faràs una mini-crònica de la prova, ehhh?????jejejejeje
Imatge
metalhet

EntradaAutor: nimi » dl. maig 04, 2009 7:30 am

OLE NOIES!!! feia dies que no podia entrar en el foro i ooh! sorpresa! continueu sent super bones!!! molt bé silfides! Jo aquest cap de setmana he estat de despedida d'uns amics, ens vam anar el dijous per la tarda i fins ahir diumenge...i es clar, he menjat el que he volgut. Uns quants van comprar menjar per aquests dies i passava d'anar amb menjar de casa i ser la única de 20 persones que menjava ensaladeta...així que m'he portat molt molt malament (fins i tot donuts i xuxos per esmorçar...) però m'he atipat i ara tinc més forces! ahir em vaig pesar i només m'he engordat 1 kilo...però bueno, per 3 dies es molt, però es relativament fàcil de tornar a perdreu...

Per cert, em trobo que en el moment en que menjo algo que nos son verduretes o super light, la panxa se'm infla moltisim, de que pot ser? gasos no son...pot ser d'una mala digestió?
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: metalhet » dl. maig 04, 2009 7:35 am

Home, a mi també em passa això de la panxa, però em passa quan menjo algo una mica dràstic, tenint en compte que porto bastant de temps menjant més o menys bé. Crec que podria ser pq el teu estòmac no està acostumat a menjar segons quines coses...nuse, això és el que em passa a mi :hmm::
Imatge
metalhet

EntradaAutor: xurdit » dl. maig 04, 2009 7:42 am

metalhet ha escrit:Ostres!!

Així m'agrada!! Això sí que és força de voluntat...no només has aguantat i no has menjat res, sinó que a més, has fet el dinar pels altres!!!! Un 10, sí senyor!!!! >.-<:

Aquest divendres la prova?!?!?!!? Ja ens faràs una mini-crònica de la prova, ehhh?????jejejejeje

I tant!!!
Estic nerviosa i tot! A més em van trucar de la botiga, que m'havien demanat un vestit més petit, a veure com va... perquè només faltaran 3 setmanes per la boda, quins nerviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: xurdit » dl. maig 04, 2009 7:48 am

nimi ha escrit:Per cert, em trobo que en el moment en que menjo algo que nos son verduretes o super light, la panxa se'm infla moltisim, de que pot ser? gasos no son...pot ser d'una mala digestió?

nimi, rebenvinguda pel post!!!

A mi també em passa, quan fas una mica d'extra (imagina't que a mi em va passar quan vaig començar a menjar pollastre i pavo), l'estómac es "queixa" perquè no està acostumat, les digestions són més pesades.
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nimi » dl. maig 04, 2009 7:50 am

Xurdit! no et queda res per la boda! i pel que veig tmp per la teva despedida! ja has arribat al teu objectiu de pes?

Imatge
nimi

EntradaAutor: xurdit » dl. maig 04, 2009 7:54 am

nimi ha escrit:Xurdit! no et queda res per la boda! i pel que veig tmp per la teva despedida! ja has arribat al teu objectiu de pes?

Ahrfghfhfh lo sé, lo sé!
Aquí una xurdit amb nervis personificats, NECESITO DOSIS EXTRA DE TILES!!! Ai la mareeeeeeeeeee!!!!

Em queda 1 kg per perdre i HO HE D'ACONSEGUIR ABANS DE LA BODAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nimi » dl. maig 04, 2009 8:26 am

bueno, un kilo es factible perfectament però...suposo que les proves del vestit ja estàn fetes, no? que no sigui que t'aprimis massa!!! :-))

Imatge
nimi

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants