Autor: nuvia2010 » dv. maig 01, 2009 5:53 pm

Autor: cuca lleida » dv. maig 01, 2009 6:30 pm
nuvia2010 ha escrit:cuca... tu tens una casa o un restaurant??? sempre tens gent a casa teva!!!
Jo he comprat per fer un pastis als meus sogres i no el puc fer pq em vaig oblidar de comprar galetes i mantegues i al Martin Martin no en tenen i hem fet ruta de bencineres i res de res :(

Autor: nuvia2010 » dv. maig 01, 2009 7:44 pm
cuca lleida ha escrit:nuvia2010 ha escrit:cuca... tu tens una casa o un restaurant??? sempre tens gent a casa teva!!!
Jo he comprat per fer un pastis als meus sogres i no el puc fer pq em vaig oblidar de comprar galetes i mantegues i al Martin Martin no en tenen i hem fet ruta de bencineres i res de res :(
ei wapa!
jo tinc galetes i manteca. sino tambe pots anar al opencor! que segur que esta obert i alli tenen de tot. Esta per alli Ricard vinyes. com vulguis.
tinc una casa pero me encanta tenir gent per aki...jejejej el que passa es que hem ensopegat un parell de findes a tope, normalment no ve gent cada setmana, jejej![]()
I dema aprofitare i celebrarem el cumple del nino, jejejeje
Pero realment me encanta tenir gent, el nino li agobia una mica...pero a mi no, nomes me estresso el mati abans pq s'ha de llimpar a fondo pero imagino que es normal![]()
a veure quan poguem i ens reunim totes!! un petonas i que surti molt be el pastis![]()

Autor: nuvia2010 » dv. maig 01, 2009 8:07 pm

Autor: nuvia2010 » dv. maig 01, 2009 8:09 pm

Autor: cuca lleida » dv. maig 01, 2009 8:45 pm

Autor: nuvia2010 » dv. maig 01, 2009 8:51 pm

Autor: cuca lleida » dv. maig 01, 2009 8:56 pm
nuvia2010 ha escrit:Si, si, des de petita que he somiat amb un vestit princesita jejejejejjee magraden mes descot halter (has vist que ficada estic en el tema???) pero la majoria son paraula dhonor... Quines ganes de que totes les firmes pengin a les webs els vestits del 2010!!!! Pero fins despres destiu a esperar :(

Autor: miriameta » dv. maig 01, 2009 9:23 pm

Autor: nuvia2010 » dv. maig 01, 2009 9:32 pm

Autor: nuvia2010 » dv. maig 01, 2009 9:35 pm

Autor: lluneta29 » ds. maig 02, 2009 11:39 am
nuvia2010 ha escrit:Ah!!!!!
No se si ja us vaig ficar aquesta web
http://www.sevillanovias.com/
Surten molts vestidets 2010!!!!

Autor: lluneta29 » ds. maig 02, 2009 11:41 am
nuvia2010 ha escrit:cuca lleida ha escrit:nuvia2010 ha escrit:cuca... tu tens una casa o un restaurant??? sempre tens gent a casa teva!!!
ei wapa!
jo tinc galetes i manteca. sino tambe pots anar al opencor! que segur que esta obert i alli tenen de tot. Esta per alli Ricard vinyes. com vulguis.
tinc una casa pero me encanta tenir gent per aki...jejejej el que passa es que hem ensopegat un parell de findes a tope, normalment no ve gent cada setmana, jejej![]()
I dema aprofitare i celebrarem el cumple del nino, jejejeje
Pero realment me encanta tenir gent, el nino li agobia una mica...pero a mi no, nomes me estresso el mati abans pq s'ha de llimpar a fondo pero imagino que es normal![]()
a veure quan poguem i ens reunim totes!! un petonas i que surti molt be el pastis![]()
Ens ha portat lo que ens faltava un amic jejejejejeje El Opencor también estava tancat!!! El Julito ha fet ruta de todo lo habido y por haber. Ara ja esta fet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Us adjunto foto del super pastis que queda bueno que te cagas bragas pa'bajo y más!!!! Es com aquest pero sense la carabassa jejejejejejeje

Autor: lluneta29 » ds. maig 02, 2009 11:45 am
cuca lleida ha escrit:ei princesaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
pos quin pastis mes ben parit!!no? te molt bona pinta i segur que esta per xuparse els dits....a vere si un dia.....ens fas un,![]()
viscaaaaaaaaaa vestidetssssssssssssssss jo tinc unes ganes de anar a mirar am la mamitaaaaa......
t'agraden rollo princesita,no? vull dir que amb cancan, faldilla voluminosa....i tots o casi tots de palabra de honor. Son molt xulos, pq son sencillets, no tenen gaire encaixos...puntilles, a mi no me van gaire![]()
pero jo crec que akell dia ens posem lo que ens posem serem les mes wapes de tota lleida o encara mes de tota catalunya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: lluneta29 » ds. maig 02, 2009 11:48 am
miriameta ha escrit:Unes cuantes fotitos!!! A veure si us agraden!!
Ja ens explicaràs com ha anat el repartiment d'invitacions eh!!! Quina emoció eh!!!! 
Autor: lluneta29 » ds. maig 02, 2009 11:51 am

Autor: miriameta » dg. maig 03, 2009 2:43 pm

Autor: lluneta29 » dg. maig 03, 2009 10:21 pm
miriameta ha escrit:Gràcies wapetones!!
Ja hem repartit 8 invis!!!! i tots han quedat contentissims. Els han agradat molt. Que guay!!!
Encara que la meva avia.. bueno.. d´on no n´hi ha no en pot rajar... es el que diuen.. en canvi el meu avi.. m´he sorpres que li ha fet molta ilusió.. no hi ha qui entengui a la familia..

Autor: nuvia2010 » dl. maig 04, 2009 10:41 am

Autor: Pacresol » dl. maig 04, 2009 12:09 pm
miriameta ha escrit:Unes cuantes fotitos!!! A veure si us agraden!!