NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. maig 01, 2009 5:53 pm

Ah!!!!!

No se si ja us vaig ficar aquesta web

http://www.sevillanovias.com/

Surten molts vestidets 2010!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dv. maig 01, 2009 6:30 pm

nuvia2010 ha escrit:cuca... tu tens una casa o un restaurant??? sempre tens gent a casa teva!!!

Jo he comprat per fer un pastis als meus sogres i no el puc fer pq em vaig oblidar de comprar galetes i mantegues i al Martin Martin no en tenen i hem fet ruta de bencineres i res de res :(

ei wapa!
jo tinc galetes i manteca. sino tambe pots anar al opencor! que segur que esta obert i alli tenen de tot. Esta per alli Ricard vinyes. com vulguis.

tinc una casa pero me encanta tenir gent per aki...jejejej el que passa es que hem ensopegat un parell de findes a tope, normalment no ve gent cada setmana, jejej :o-o: :o-o: I dema aprofitare i celebrarem el cumple del nino, jejejeje
Pero realment me encanta tenir gent, el nino li agobia una mica...pero a mi no, nomes me estresso el mati abans pq s'ha de llimpar a fondo pero imagino que es normal :-))

a veure quan poguem i ens reunim totes!! un petonas i que surti molt be el pastis :-)ok: :-)ok:
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. maig 01, 2009 7:44 pm

cuca lleida ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:cuca... tu tens una casa o un restaurant??? sempre tens gent a casa teva!!!

Jo he comprat per fer un pastis als meus sogres i no el puc fer pq em vaig oblidar de comprar galetes i mantegues i al Martin Martin no en tenen i hem fet ruta de bencineres i res de res :(

ei wapa!
jo tinc galetes i manteca. sino tambe pots anar al opencor! que segur que esta obert i alli tenen de tot. Esta per alli Ricard vinyes. com vulguis.

tinc una casa pero me encanta tenir gent per aki...jejejej el que passa es que hem ensopegat un parell de findes a tope, normalment no ve gent cada setmana, jejej :o-o: :o-o: I dema aprofitare i celebrarem el cumple del nino, jejejeje
Pero realment me encanta tenir gent, el nino li agobia una mica...pero a mi no, nomes me estresso el mati abans pq s'ha de llimpar a fondo pero imagino que es normal :-))

a veure quan poguem i ens reunim totes!! un petonas i que surti molt be el pastis :-)ok: :-)ok:

Ens ha portat lo que ens faltava un amic jejejejejeje El Opencor también estava tancat!!! El Julito ha fet ruta de todo lo habido y por haber. Ara ja esta fet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Us adjunto foto del super pastis que queda bueno que te cagas bragas pa'bajo y más!!!! Es com aquest pero sense la carabassa jejejejejejeje
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. maig 01, 2009 8:07 pm

Nenes, porto mil dues centes vint i tres hores mirant vestits!!!! jejejejejejjeje

Us penjo els que mes o menys mhan agradat mes!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. maig 01, 2009 8:09 pm

Continuo con lo mio jejejejeje
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dv. maig 01, 2009 8:45 pm

ei princesaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
pos quin pastis mes ben parit!!no? te molt bona pinta i segur que esta per xuparse els dits....a vere si un dia.....ens fas un, :-)ok:

viscaaaaaaaaaa vestidetssssssssssssssss jo tinc unes ganes de anar a mirar am la mamitaaaaa......
t'agraden rollo princesita,no? vull dir que amb cancan, faldilla voluminosa....i tots o casi tots de palabra de honor. Son molt xulos, pq son sencillets, no tenen gaire encaixos...puntilles, a mi no me van gaire :o-o:

pero jo crec que akell dia ens posem lo que ens posem serem les mes wapes de tota lleida o encara mes de tota catalunya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :*:-) :*:-)
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. maig 01, 2009 8:51 pm

Si, si, des de petita que he somiat amb un vestit princesita jejejejejjee magraden mes descot halter (has vist que ficada estic en el tema???) pero la majoria son paraula dhonor... Quines ganes de que totes les firmes pengin a les webs els vestits del 2010!!!! Pero fins despres destiu a esperar :(
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dv. maig 01, 2009 8:56 pm

nuvia2010 ha escrit:Si, si, des de petita que he somiat amb un vestit princesita jejejejejjee magraden mes descot halter (has vist que ficada estic en el tema???) pero la majoria son paraula dhonor... Quines ganes de que totes les firmes pengin a les webs els vestits del 2010!!!! Pero fins despres destiu a esperar :(

bno esperarem pero a lo millor no t'agraden els del 2010....i potser te enamores de un d'enguany i..... :-)ok:
si que estas ficada si...pq no tinc ni idea del escot halter¿? :-/ :-/
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dv. maig 01, 2009 9:23 pm

Unes cuantes fotitos!!! A veure si us agraden!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. maig 01, 2009 9:32 pm

Es l'escot que es lliga darrere el coll
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. maig 01, 2009 9:35 pm

Nenaaaaaaaaaaaa!!!! Els ninos del pastis ahir els vam veure amb el Julito y li van agradar molt!!!! Els vam veure a La Festa de Ricardo!!!!

Que monos els detallets per les dones!!!!

Fes una foto de les invis per dins!!! Per fora queden precioses!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » ds. maig 02, 2009 11:39 am

nuvia2010 ha escrit:Ah!!!!!

No se si ja us vaig ficar aquesta web

http://www.sevillanovias.com/

Surten molts vestidets 2010!!!!

Ara la miro... però això que està a sevilla? Una mica lluny si me'n agrada algún no? jejeje ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » ds. maig 02, 2009 11:41 am

nuvia2010 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:

ei wapa!

Ens ha portat lo que ens faltava un amic jejejejejeje El Opencor también estava tancat!!! El Julito ha fet ruta de todo lo habido y por haber. Ara ja esta fet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Us adjunto foto del super pastis que queda bueno que te cagas bragas pa'bajo y más!!!! Es com aquest pero sense la carabassa jejejejejejeje

Nena... què li fas la competència a mon pare? Quin pastís més xul.lo no??? Quina bona pinta què fa?? Els hi va agradar??? Espero que si... >.-<: >.-<: >.-<:
Cuca a mi también m'agrada tenir gent a casa encara que em passo hores cuinant i arreglant després el que he embrutat!!! Però és xul.lo... dijous a la nit vaig tenir 8 persones sopant a casa i de xarrera fins les 3h de la matinada... així que si, m'agrada fer coses i no parar quieta! Què hi farem!!! Som així les mercés oi?? :: orrr:: :: orrr::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » ds. maig 02, 2009 11:45 am

cuca lleida ha escrit:ei princesaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
pos quin pastis mes ben parit!!no? te molt bona pinta i segur que esta per xuparse els dits....a vere si un dia.....ens fas un, :-)ok:

viscaaaaaaaaaa vestidetssssssssssssssss jo tinc unes ganes de anar a mirar am la mamitaaaaa......
t'agraden rollo princesita,no? vull dir que amb cancan, faldilla voluminosa....i tots o casi tots de palabra de honor. Son molt xulos, pq son sencillets, no tenen gaire encaixos...puntilles, a mi no me van gaire :o-o:

pero jo crec que akell dia ens posem lo que ens posem serem les mes wapes de tota lleida o encara mes de tota catalunya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :*:-) :*:-)

Quins vestits més xul.los!!! A mi també m'agraden rotllo princessita però més senzills no sé sense volants ni res, però ma sogra diu que semblaré sosa que m'hi fiqui algo d'encant, no sé... ja vurem! Cuca, vaig anar l'altre dia al pronovias i em van engegar fins setembre així que passo de mirar enlloc més... m'esperaré al setembre encara que em pesi... què hi farem!!! :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » ds. maig 02, 2009 11:48 am

miriameta ha escrit:Unes cuantes fotitos!!! A veure si us agraden!!

tot molt bonic miriameta!!! Tot tot... les invitacions ben encertades amb el llacet i tot! Els regalitos també... i els nuvis jo también els havia vist! Molt divertits!!! Un hurra x la miriameta!!! Us quedarà tot preciós!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: Ja ens explicaràs com ha anat el repartiment d'invitacions eh!!! Quina emoció eh!!!! :-) :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » ds. maig 02, 2009 11:51 am

X cert nenes... ja torno a ser aquí, ahir vam anar a fondepou i avui ja em tornat pq em sentia culpa per no estar fent feina!! Jo vull que s'acabi aquest sentiment ja i arribi el pu... examen!!! Buffff!!! La setmana que ve tinc l'informe espero que em vagi bé això al menys... ja us contaré! I per lo demés, ahir vam anar a la boscana a xafardejar la primera boda que hi feien allí i molt bé!!! Ha quedat genial, vam vere a la núvia que entrava a la sala i el pica pica que estava muntat a fora a la gespa!!! Ja m'hi veia alllí... ara volem que ens ho ensenyin més be, abans de la boda però que estigui tot muntadet per l'ocasió a vere què tal... :-)ok: ja faré fotitos si ens deixen... quines ganes!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dg. maig 03, 2009 2:43 pm

Gràcies wapetones!!

Ja hem repartit 8 invis!!!! i tots han quedat contentissims. Els han agradat molt. Que guay!!!

Encara que la meva avia.. bueno.. d´on no n´hi ha no en pot rajar... es el que diuen.. en canvi el meu avi.. m´he sorpres que li ha fet molta ilusió.. no hi ha qui entengui a la familia..
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dg. maig 03, 2009 10:21 pm

miriameta ha escrit:Gràcies wapetones!!

Ja hem repartit 8 invis!!!! i tots han quedat contentissims. Els han agradat molt. Que guay!!!

Encara que la meva avia.. bueno.. d´on no n´hi ha no en pot rajar... es el que diuen.. en canvi el meu avi.. m´he sorpres que li ha fet molta ilusió.. no hi ha qui entengui a la familia..

hola wuapes!!! Com ha anat el cap de setmana llarg?? Què heu fet? Jo ara torno de sopar del mexicà i per lo demés no hem fet res de l'altre món. Ahir el jordi va ser entrevistat per RAC1 ise!!! Al final el van trucar!!!! Nenes va encertar la porra barça madrid de la feina!!! Ueeeeeeeeeeee!!!! Està que no cap de content i jo també... jejeje va ser com una mena de bojeria...
Cuca com ha anat la platjeta?
Miriameta... sempre hi ha gent de tot, no et preocupis!!!! Tinc ganes que m'ensenyis la invi en directe, per cert, venim amb tú a vere el vestit o què? És per baixar de la Seu o no... ja em diràs alguna cosa!!!
Gemma... on etssssssssss?? La meva millor amiga viu a Seròs!!! jajajaja
Nuvia... s'ha acabat la bona vida eh... què tal estàs????
I a la resta... demà és dilluns!!! :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. maig 04, 2009 10:41 am

Hola guapes!!!!

Ja tornem a l'ataque!!!! Nosaltres el divendres fem festa al cole aixi que una altra setmana de 4 dies!!! YUPI!!!!!

Que tal vosaltres???? Miriameta.... quin munt de feina enllestida!!!! Nosaltres ahir ens vam ficar a contar convidats, jejejejejjejejejee i estirant mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolt erm 80 tot i que faltaven alguns amics dels meus pares, pero de 80 a els que et confirmin que venen... 4 gats, jejejejejejeje quin desastre!!! Tinc ganes de començar amb les invitacions per saber com seran :) que way!!! Despres el merder sera repartirles i veure algunes de les cares i les seves reaccions.

lluneta... ets una crack estudiant!!!! Molt be!!!!!

cuca!!!! Com va anar el dinar???

Ise, que tal el exvici??? encara continua sent ex???

Les dues xiquetes noves!!! hello, hello!!!!!!!

Estic contenta avui pedorretes!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: Pacresol » dl. maig 04, 2009 12:09 pm

miriameta ha escrit:Unes cuantes fotitos!!! A veure si us agraden!!

Hola miri me gustan las invitaciones en forma de pergamino y tambien los detallitos y los novios, ¿se puede saber, si no es mucha molestia, donde los has comprado los detalles y demas???
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants