REFLEXIÓ

bodes 10!

EntradaAutor: MONIKILLA » dt. abr. 28, 2009 10:40 pm

TRUXITA ha escrit:Ayssss que bonito me parece todo!!

TRUXITA.... QUE POCO TE QUEDA GUAPA!!
PARA TU CUMPLEAÑOS!!
Imatge
17 DE JULIO 2010
MONIKILLA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 9169
Membre des de: dj. set. 11, 2008 4:20 pm
Ubicació: HOSPITALET DE LLOBREGAT

EntradaAutor: nataliaferre » dc. abr. 29, 2009 7:53 am

hola hola guapis,

Primero comentar que ha sido una idea genial abrir este post, me encanta.

Arcadia guapetona ANIMOS, te vas a casar ya veras que si, y el dia que marca tu contador asin que muchos animos y a cogerr mas ideas por tu boda. A mas me a punto con las chicas cogeremos a su novio y lo torturamos para que se de cuenta quien tiene el lado, verdad chicas?.

Besos guapis
Imatge
nataliaferre
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: berry » dj. abr. 30, 2009 9:57 am

hola nenes!!!

molt bonica la reflexió una idea genial obrir aquest post.

es increible compartir amb vosaltres tots els preparatius, idees, nervis....xorraditas varias.....

pues eso q per no fer-me molt repetitiva que sou totes genials i estic encantada d'haver conegut a tantes noies amb els mateixos problemes, sentiments i preocupacions q he tingut jo....

Amunt les nuvies foreres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
berry
:: núvia d'or

Entrades: 3533
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 6:23 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: montseijordi » ds. maig 02, 2009 5:30 pm

Bona tarda nenes!

Vaya post que heu anat a obrir, bufffffffff, la veritat es q no tinc ni paraules. aquesta setmana he estat desconectada com ja sabeu per problemets varis i bueno... que dir-vos que no sapigueu? Aqui m'he trobat a gran gent q sempre esta disposada a donar-te un cop de ma i estan al teu costat, un foro pot donar molt de si, i es veritat q totes tenim un objectiu en comu q es la boda, pero d'entre d'altres coses tambe. Podem riure, plorar i compartir mil emocions juntes i ho esteu demostrant, en especial les meves nenes del clan q ja sabeu q us estimo moltissim, he trobat en vosaltres el q potser no havia trobat en la vida i en tan poc temps. estic encantada d'haver-vos conegut a totes

mil petons
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm

EntradaAutor: gina_christian » dg. maig 03, 2009 4:15 pm

Annaaaaa guapaaaa!!
quin post mes maco que has obert, i és que després de llegir tots els missatges que s'han escrit se m'han posat els péls de punta!!! ufff quantes coses maques que heu dit...

Primer de tot diré que mai hagués imaginat trobar en un foro a gent tant especial com vosaltres. Després de tot el que vaig passar heu sigut un gran recolzament per mi i per voler tirar endavant el dia a dia i fer que les coses vagin molt millor.

Segon, és molt bonic poder compartir amb vosaltres tots aquests moments abans del gran dia, i és veritat que les persones que ens envolten el dia a dia no sempre volen sentir coses relacionades amb el teu casament amb tant temps d'antelacio, no ho entenen, per que no saben el que és... i estic molt contenta de poder tenir-vos a vosaltres al meu costat amb les vostres ideies, els vostres consells, els vostres ànims, les vostres alegries, en definitiva amb les vostres paraules, que per mi son totes molt importants.. i moltes d'elles m'han atrribat al cor...

Terer dir que he després d'una mala experiència que vaig tindre amb les meves "amigues" vaig pensar que ja no trobaria gent que estaria al meu costat i estava ben equivocada, per que he trobat a unes noies fantàstiques que estan al meu costat en els bons moments i en els no tant bons, i espero que aquesta amistat vagi cada dia a més i, un cop haguem passat el casament, ens continuem veient... per mi sou les millors i és que m'ho passo molt be amb vosaltres.. GRACIES GUAPÍSIMES, UPA AQUEST CLAN BODORRIL!!!

Despres de tot el que he dit ja no em queden més paraules per dir.. o pitjor, m'estaria hores i hores dient lo feliç que estic al poder estar amb voaaltres en aquests moments...

Per acabar ànims a totes, per que els nostres casaments no s'oblidaran mai, per que seran únics i exclusius!!!!! VISCA LES NUVIES DEL FORO!!!

Un peto ben fort a totes, per que us el mereixeu!!
gina_christian
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6540
Membre des de: dl. oct. 20, 2008 11:17 am

EntradaAutor: montseijordi » dg. maig 03, 2009 4:59 pm

Gina nena, no posis aquestes coses q tinc la llagrimeta a punt d sortir, bufffffff, quines emocions!!!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm

EntradaAutor: annaiesteve » dl. maig 04, 2009 11:04 am

BUF!

QUINA EMOCIÓ!
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: berry » dl. maig 04, 2009 12:13 pm

buff nenes kina emocio!!!
Imatge
berry