NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nur_jor » dg. maig 03, 2009 11:31 am

Portareu algo a la quedada? Catàlegs, reviestes... ?? Com en la primera?
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dg. maig 03, 2009 8:29 pm

Hole noies!!!!

Com ha anat el pont?jo no he estat a casa, he anat al poble, així els hi he dit als amics d'allí!!!!

Dijous quedada doncs!!!!!! que guai????? jo catalegs i això només en tinc de restaurants, i això ja ho tenim totes no???? jo necessito qualsevol informació de fotògrafs, però ja en parlarem!!!!

l'altre dia abans de marxar em va trucar un altre fotògraf que li havia enviat un mail és el RAFA ROYES, aquest noi sé que estava a la fira El teu dia, tot i que llavors no buscava fotògraf jo.........ho vau mirar??? en sabeu alguna cosa??? ens vindrà a casa per a explicar-nos-ho tot....vindrà fins al morell i tot!!!!
I el dimarts hem quedat amb una fotògrafa de Les BOrges, diuen que ho fa molt bé també...a veure si ens agrada tot!!!!!preu i fotos!!!!

Ja veieu que tot i passar el pont no he desconectat de fotògraf!!!!

Petonets!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nataliaferre » dl. maig 04, 2009 7:30 am

Ok doncs el dia 7 ahi estare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
nataliaferre
:: núvia experimentada

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: torsaeann » dl. maig 04, 2009 6:22 pm

Nenes a mi em va be a les 6 ja que surto a les 17.00 hores.

Un petonet nenes¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: monxi_bp » dl. maig 04, 2009 10:53 pm

Ostres si q escribiu...!!!!Jo estic bastant desconectada xq a la feina tinc molt de moviment i ni em puc posar el portatil i quan aribo a casa sopar i dormir i al mati faig feina...

Ostres laiac si quasi ja o tens tot...jo e agafat mediaframe no et puc dir q el costa xq no tinc presupost els i aure de preguntar xq x molt amic q sigui si trobes algun fotograf mes asequible potser el canviaria xq am el temps q estem vivin els eurillos san de mirar molt!!! :-)ok:
L'altre dia em va trucard el de alcolor i e vist q dieu son motl carillos...li vai dir q ja els trucaria x qedar...!!!

Dijous es el cumple del ricard i si em donen mitja tarda de festa a la feina potser em pasaria una oreta xq despres aniriem a preparar el soparet, el pastis, espelmes....bueno ja us o dire
monxi_bp
:: núvia rookie

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: laiac » dt. maig 05, 2009 8:22 am

Eiiiiiiiii noies!!!!

Ostres, ara estic preocupada, m'ha fallat un dels detalls que volia fer, i ara no sé què regalar a les dones!!!!!i ha de ser baratet perque els dels homes ja m'ha costat més!!!!! em podeu donar alguna idea????

eii monxi...feia dies que no entraves no???vosaltres ja esteu vivint al Morell??? a veure si ens coneixem les cares i si ens veiem pel Morell ens saludem!!!!!

Noies, a mi tan me fa 5 què 6, però si a la majoria us va bé a les 6h doncs quedem a les 6h, com vulgueu!!!! i com ens reconeixerem??? hem de portar una flor a la solapa o algo????jijijijiji

Petonets!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dt. maig 05, 2009 8:37 am

Hola noies, ja ho hem fet oficial, aixi que no hi ha marxa enrere!
Els va fer molta il·lusio!
Per lo de la quedada a veure l'hora que li va be a la majoria!
Laia no se que tenies pensat, pero i un vano (no se si s'escriu aixi), per internet jo n'he trobat molt be de preu, i com ho fas a l'agost els hi anira be!
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: monxi_bp » dt. maig 05, 2009 10:40 am

Que va nena fins l'abril no sere morellenca oficial encara q ja fa anys que mi sento!!!jejejeje!!
Ostres i una espelma xula...de colorins aixi x lestiu tmb qeda be i x un € ja ni an de xules!!
Jo si em donen festa a les 5 i mitja puc estar a les gavarres encara q a les 7 jo aure de marxar xq es el cumple del ricard...i clar sa de celebrar bueno nenes a veure si us puc coneixer ja duna vegada....
monxi_bp

EntradaAutor: nur_jor » dt. maig 05, 2009 11:37 am

Hola guapes!!

Com esteu? Veig que amb ganes de veure'ns totes dijous!

Ja tenim aprop la quedada!

Pel que he pogut veure, a la majoria us va millor quedar a les 6.

Fixem aquesta hora, doncs? Les 6?

SEGONA QUEDADA DE TARRAGONINES DEL 2010!!
Dia: 7 de maig (dijous)
Lloc: Viena de les Gavarres
Hora: les 6h

Punt de quedada a la porta d'entrada del Viena, així ens trobarem millor. Esteu totes d'acord??

Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nataliaferre » dt. maig 05, 2009 11:58 am

hola noies jo a les 6 h no puc quedar m'ja que a les 6.20 e de acompanyar el nebot a catequesis. Si ho feu a les 5h guai podria estar amb vosaltres 1 horeta
Imatge
nataliaferre

EntradaAutor: blackmamba » dt. maig 05, 2009 12:50 pm

Hola a totes!

Fa molt dies que no escric res, tot i que us he estat llegint cada dia..

Mon pare està a l'hospital, ja que ha tingut una recaiguda en la malaltia i no està massa bé... els metges no li dónen més de 2-3 mesos... estic fatal, feta una merda, ja que estic veient que mon pare no podrà estar a la meva boda.... :'(

ara ens estem plantejant de canviar la data... no se que fer, la meva sogra no para de dir que ho anulem (xq no li feia gaire gràcia que ho féssim aquest any, bé, crec que de fet no li farà gràcia mai....) i jo no sé que fer... tinc dies de tot, dies que dic que ho anulo i que no em casaré mai sense el meu pare, dies que penso en no canviar la data i fer-ho igual... i d'altres com avui que em plantejo de fer-ho a l'octubre d'aquest any o deixar-ho per l'any que vé... no se que fer!!! xq ja ho tenim tot... jo ja tinc el vestit, les joies, la roba interior i les sabates... el restaurant reservat, les invitacions estan parades a la imprenta esperant a veure si canviem la data o no... ja tenim fotògraf... casi tot!!!

sé que és una situació difícil, però vosaltres que farieu??? em sap greu si a alguna de vosaltres us incomoda que us expliqui tot això (tinc "amics" que no han volgut saber res i ni s'han dignat a preguntar com està el meu pare, hi ha gent que si no són alegries no volen que els hi expliquis drames....), però es que necessitava desfogar-me...

un petó a totes i, si més no, moltes gràcies per escoltar-me, o més aviat per llegir-me...

mua
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: monxi_bp » dt. maig 05, 2009 7:19 pm

blackmamba ha escrit:Hola a totes!

Mon pare està a l'hospital, ja que ha tingut una recaiguda en la malaltia i no està massa bé... els metges no li dónen més de 2-3 mesos... estic fatal, feta una merda, ja que estic veient que mon pare no podrà estar a la meva boda.... :'(

ara ens estem plantejant de canviar la data... no se que fer, la meva sogra no para de dir que ho anulem (xq no li feia gaire gràcia que ho féssim aquest any, bé, crec que de fet no li farà gràcia mai....) i jo no sé que fer... tinc dies de tot, dies que dic que ho anulo i que no em casaré mai sense el meu pare, dies que penso en no canviar la data i fer-ho igual... i d'altres com avui que em plantejo de fer-ho a l'octubre d'aquest any o deixar-ho per l'any que vé... no se que fer!!! xq ja ho tenim tot... jo ja tinc el vestit, les joies, la roba interior i les sabates... el restaurant reservat, les invitacions estan parades a la imprenta esperant a veure si canviem la data o no... ja tenim fotògraf... casi tot!!!

sé que és una situació difícil, però vosaltres que farieu??? em sap greu si a alguna de vosaltres us incomoda que us expliqui tot això (tinc "amics" que no han volgut saber res i ni s'han dignat a preguntar com està el meu pare, hi ha gent que si no són alegries no volen que els hi expliquis drames....), però es que necessitava desfogar-me...

un petó a totes i, si més no, moltes gràcies per escoltar-me, o més aviat per llegir-me...

mua

Ei nena em sap greu lo de tun pare es una jugarreta...i les sogres si esq son odioses nose xq existeixen!!
Si ja ho tens tots xq no et cases ja, deix estar invitacions i restaurants si cal nomes convida als mes propers i fas un dina ni q sigui a casa teva!!!xo segur q al teu pare li fara ilusio veuret vestida de nuvia!!
Jo ho engegaria tot a la merda i ho faria aixi q al setembre o l'octubre quan tens reservat el restaurant el teu pare esta be aneu i feu la festa encara q ja tiguis casada q no dons o anules...ja se q no sera un casament com el q as somiat tota la vida xo...mes val un pare q un casament jo opino aixo
i no pateixis q estem aqui pel q et convingui : besito :
monxi_bp

EntradaAutor: blackmamba » dt. maig 05, 2009 7:29 pm

Merci, jejeje, jo también opino això. Ens esperarem una mica a veure si millora, i si millora doncs ho adelantem... el problema és que tal i com està ara després tp s'enrecordaria... pero merci de veritat, ho tindré en compte!!!

un petonas guapa!!!

muaaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nataliaferre » dc. maig 06, 2009 6:18 am

hola wapa sento molt lo del teu pare, jo estic semblant un cas aixi la meva avia también esta molt delicada ja no pot caminar i a la cerimonia no podra estar, bueno no m'enrollo.

jo penso com monxi_bp jo quent es recuperes una mica si ja ho tens tot nena pel pare fes el que volguis que et vegi vestida de novia, que et senti dir el Si vull, que et fegi feliç vaija tot. A mes ell feliç i tu feliç i emocionada alhora
Imatge
nataliaferre

EntradaAutor: torsaeann » dc. maig 06, 2009 7:15 am

mua

Bones preciosa,

JO opino igual, no anul.lis la boda i intenta adelantar-la el més possible per poder entrar amb el teu pare de braçet i recordar aquest dia com una festa que hi ereu tots, jo si, intentaría parlar amb el restaurant i encara que tingui que ser un diumenge o divendres per la tarda.....

Sobre el tema de desfogar-te, pots comptar amb nosaltres per el que necessitis, tan bo com dolent.

Molts ànims i un petó molt fort¡¡¡¡¡¡¡¡

Anna
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dc. maig 06, 2009 9:01 am

mua

Guapetona,

Estem aquí pel que necessitis, i t'entenc, a vegades algú com nosaltres et serveix més de recolzament i per desfugar-te, que no un propi amic, sé què és això!!!!!

Has de ser tu i veure com es troba el teu pare, i mira, si ho tens tot, miraria a veure com es troba per fer-ho quan ho tens planejat, però sinó....truca ja al restaurant i avançeu encara més la data, jo ho faig en menys de 3 mesos!!!!!
Sempre tindries la possibilitat d'anul·lar-ho, però més endavant potser no tindràs al teu pare al costat, i ara si!!!!!! has de recordar el dia de la teva boda com un dia en el què, el teu pare almenys et va poder veure vestida de blanc, feliç, i agafan-t'he del braç, encara que després recordis aquest dia i et posis una mica trista!!!! m'entens???

Si pot ser abans, jo ho faria abans, i si no pot ser a lo grande, tu et poses igualment el vestit aquell dia i feu algo més sencill...no deixarà de ser el teu dia!!!! i el tindràs allí amb tu!!!!

I les sogres!!!!!!! ja ho diu la monxi ja, no sé perquè existeixen!!!!!
Compta amb nosaltres pel que vulguis, si te'm de buscar un altre restaurant ho dius i prou...però que pugui ser ja!!! sempre i quan es trobi bé el teu pare!!!!

Petonets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: blackmamba » dc. maig 06, 2009 11:14 am

Moltes gràcies a totes!!!!

Ho tindré present, a veure si millora una mica, que sembla q poc a poc ho fa, i ho podem adelantar al juny o principis de juliol (fins q no acabi el curs a prematrimonial a mitjans de juny tp no em puc casar!!). a beure com va, xq lo que té li afecta a la movilitat, al comportament i sobretot a la memòria... però jo sóc positiva i penso q millorarà una mica encara!!!

Moltes gràcies a totes de nou per tot, ja us aniré informant de com van les coses!!!

un petonas!!!! sou uns soletes!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dc. maig 06, 2009 12:57 pm

opino el mateix, per mi es mes important el meu pare que la festa, i pensa que a ell tambe li fara ilu veure a la seva nena de blanc!
es dificil pero la gent ho ha d'entendre, i sino que s'aguantin!
Petons
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nataliaferre » dj. maig 07, 2009 6:43 am

Hla a totes noies, en primer lloc HO SENTO aquesta tarda no podre venir ahir em va caure un tros de dent i vaig el dentista :( no m'agrada gens anar, tinc hora a les 5 h si sortis aviat em passaria pel Viena.

Segona cosa blackmamba tu fes aixo quant el teu pare estigui algo millor celebres la boda que et porti en braços es sentira super orgullos, el banquet es una festa lo important es la ceremonia que vegui com dius el Si, portar-te en braços, etc. Es sentira molt molt feliç.

ANIMS GUAPA i ja saps si necesites algo aqui estem.
Imatge
nataliaferre

EntradaAutor: laiac » dj. maig 07, 2009 8:32 am

Noies!!!!!!!!!!!!

Al final a quina hora hem quedat???les 5 o les 6????
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants