POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: xurdit » dl. maig 04, 2009 8:55 am

nimi ha escrit:bueno, un kilo es factible perfectament però...suposo que les proves del vestit ja estàn fetes, no? que no sigui que t'aprimis massa!!! :-))

He fet la primera prova! Aquest divendres tinc la 2a! Estan avisadíssimes a la botiga i em van dir que no patís, que la última prova, l'apurariem a la última setmana, vamos a la mateixa setmana de la boda!

NyiNyi nenaaaa! Vaia tute de gim!! Ets una crack!!! Jo necessito fer abdominals ja també!! Tot se m'ha "rebaixat" bastant, però la panxa... noi... pfffff :-(
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: LABANDA » dl. maig 04, 2009 10:21 am

eosssssss!!

finde llarg superat!!! i amb 2 kilos menys!!!

judit si jo he pogut treur'em 2 de sobre amb la poca voluntat tu el kilet que et falta per treure ja el tens fora, i tant!!!

nenes, això ja es comença a posar serio!

jo he de començar a anar a correr, realment és lo millor!!

la vegada que he estat millor és perquè m'ho vaig prendre en serio, 45 minuts 3 cops per setmana... i a fora, res de cinta ... allò si que és moure tots els músculs!

Nyi, pilates és guay, n'he fet força però ho trobo com molt light i això qe es treballa moltíssim, pero jo soc de maxacar i suar... no per res, pero sempre sembla que facis més oi?

petons wapíssimes!!!

un nou dilluns!

ahir el Sergi es va menjar un platàs de macarrons i un entrecot amb patates ... i joooooooo????????

un batut de maduixa sense sucre..... pensava que em venia algo....
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 04, 2009 10:30 am

nenetes... m'he comprat la crema reductora de roc... a veure què tal... de moment, puc dir que deixa la pell suuuuper fina... a veure si es nota.. :-)ok:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: metalhet » dl. maig 04, 2009 10:33 am

Eissss!!!

Jo també em vaig comprar la crema de Roc!!jejeje

De moment no l'he començat a utilitzar...espero acabar amb la meso, viam si així puc reduïr una mica més de panxa :P
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 04, 2009 10:37 am

metalhet ha escrit:Eissss!!!

Jo també em vaig comprar la crema de Roc!!jejeje

De moment no l'he començat a utilitzar...espero acabar amb la meso, viam si així puc reduïr una mica més de panxa :P

jo és que tinc la prova del vestit (la primera!) aquest divendres... me la vaig començar a posar la setmana passada... a veure si es comença a notar... jejeje... està clar que milagros a lourdes... però bé...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: SaraC » dl. maig 04, 2009 10:40 am

Bon dia noies!

Veig que totes heu portat super be el cap de semana! A mi em costa moltissim! jo el dijous nit i divendres migdia vaig aguantar de conya! Divendres a la nit que vem sopar fora em vaig passar... :--( i lo fotut va ser que despres em vaig trobar fatal! Em repetia el menjar moltissim! No se com si hagues menjat massa.... Uf no se.

Bueno dissabte va estar prou be, vaig dinar i sopar a casa aixi que perfecte!

I ahir... Vaig menjar moltissm! Vem anar a fer la prova del menu i clar, no podia deixar de provar res de res! Si passeu per la meva conta veureu les fotos i ho entendreu! Era tot tan bo!!!

Pero avui ja s'ha acabat! Tornem al bon ritme de verdureta, amanides, planxa... I poc a poc anirem fent!
Imatge
SaraC
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

EntradaAutor: metalhet » dl. maig 04, 2009 10:42 am

Bueno, el cas és posar-te-la cada dia. Jo li vaig preguntar a la dependenta i em va dir que aquesta anava molt bé, però que això sí, s'ha de ser continuu i no saltar-te cap dia. Un cop pel matí, i un per la nit.

També em va dir que no és a curt plaç però que a la llarga va mu bien!!! Jo penso que en 2 mesos ja notaràs el canvi!!! :-)ok:
Imatge
metalhet

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 04, 2009 10:44 am

metalhet ha escrit:Bueno, el cas és posar-te-la cada dia. Jo li vaig preguntar a la dependenta i em va dir que aquesta anava molt bé, però que això sí, s'ha de ser continuu i no saltar-te cap dia. Un cop pel matí, i un per la nit.

També em va dir que no és a curt plaç però que a la llarga va mu bien!!! Jo penso que en 2 mesos ja notaràs el canvi!!! :-)ok:

és lo que espero, que pe rla boda ja es noti...
jo, de moment, ho faig, dos vegades al dia, al matí y al vespre... com una religió! :-)ok:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: LABANDA » dl. maig 04, 2009 11:45 am

nena, 5 -6 classes a la setmana està genial pero genial!!!

son moltes hores!!!

avui x esmorzar un kiwi!!!!!!!!!!

bon profit a totes!
LABANDA

EntradaAutor: S@N20 » dl. maig 04, 2009 12:23 pm

Labanda!!! Felicitats pels 2 kg menys!!! óle y óle...yo kéro...

Jo avui per esmorzar anava ok però hem tingut aniversari al cole..i m'he fotut un trosset de pà de pessic cassolà...ains!!! Pero bueno, com ja estic una mica més animada, dp de dinar em faré el té vermell, q sembla q no, però ajuda, :-/ , potser no em fa retenir tant likid...Si no m'aprimo, ja em va bé, no engreixar-me....no??? algo es algo...
S@N20

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: ARARE » dl. maig 04, 2009 12:32 pm

Nenes quins ànims que tenim eh?? Sembla que el sol solet i la proximitat al bodorri ens ha posat a totes les piles!!!

Jo estic super xof.. Dec ser la unica avui... És que no baixo, faig sacrificis, no em salto la dieta i perque?? per aprimar-me només 400 gr respecte la setmana passada!! Quina merd de veritat..

Avui li demanaré a la doctora què fer.. si faig dieta i esport i ja no m'aprimo més val que em posi una mega super dieta per una setmana més i baixi aquest kilo i mig que em falta i em posi a manteniment no??? quina kk noies...
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: metalhet » dl. maig 04, 2009 1:08 pm

Va dona, aníma't!!! Si dius que només et queda 1kg i mig, és normal que et costi rebaixar-lo!!! Pensa que és millor que vagis baixant, encara que sigui poc a poc, així s'anirà assentant al teu cos, i no tindràs efecto rebote!!!!

:-)ok:
Imatge
metalhet

EntradaAutor: ARARE » dl. maig 04, 2009 7:50 pm

Hola nenas!!!

Doncs aqui estic després de la doctora.. Per sort, he pesat el mateix que aquest matí a casa i en una setmana he perdut 600 gr. M'ha dit que està bé comptant que no he anat al lavabo i que m'ha de venir la regla aquesta setmana. Diu que no em preocupi!!!

Ara em sento millor! Pensava que perdria inclús menys!! A partir de demà menjaré un kiwi en desjú a veure si m'ajuda a evacuar....

Aquesta setman m'ha tornat a canviar la dieta. Per la nit sempre fruita.. i pels migdies depen, un dia puc menjar pasta i un altre puc fer vermut!!! (escopinyes, anxoves, palmitos i espàrregs!!!).. i marscada!!! Que bé... Un altre dia llenties o cigrons.. un altre frankfurt!! (que fort ho trobo, el que passa és que no m'agraden molt i no en menjaré!)

Gràcies a totes pels vostres ànims! Avui els necessitava.. Un petó molt fort!!

Per sopar: sindria!!!!! mmmmm... més retenció!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: xurdit » dl. maig 04, 2009 8:10 pm

Noieees, ànims a tooteees vaaa, que això ja ho tenim!
Si que és veritat que els últims costen, eh?! A mi també se m'està fent etern ara... i més que m'ha donat aquesta vena culinària... sóc massoca, ho sé... :star::

Arare nena quina dieta més xulaaaa :-)ok:

NyiNyi ets una crack tantes classes, tan de bo jo pogués fer-ho, però crec que a la primera ja m'haurien de plegar! Jo vaig a piscina, que m'ho van recomanar de l'esquena (després d'un accident de cotxe la tinc bastant paxuxilla) i la veritat és que em va molt bé!

Labanda nena felicitaaats! Ara siii que ja t'hi has posat de valent!

Jo al final aquest migdia ni he dinat, m'han donat un disgust amb la boda i tot i m'ha quedat l'estómac encongit i res de res... ara per sopar m'he preparat un caldet de verdures i quan me l'hagi menjat sortirem a passejar una miqueta amb el Jordi a veure si ens toca l'aire.
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ARARE » dl. maig 04, 2009 8:54 pm

Nena, xurdit que ha passat?
Imatge
ARARE

EntradaAutor: xurdit » dl. maig 04, 2009 9:20 pm

ARARE ha escrit:Nena, xurdit que ha passat?

Pfff buenooo no és res greu eh! Però a mi m'ha dolgut moltíssim, de moment no puc explicar res (ja ho entendreu), però us mantinc al dia!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: S@N20 » dl. maig 04, 2009 9:31 pm

xurdit ha escrit:
ARARE ha escrit:Nena, xurdit que ha passat?

Pfff buenooo no és res greu eh! Però a mi m'ha dolgut moltíssim, de moment no puc explicar res (ja ho entendreu), però us mantinc al dia!

Ay nena!!! Espero q es solucioni, alguna cosa greu deu ser, per petita q sigui, si t'ha fet tant de mal. Ánims floreta!!
S@N20

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: IreneM » dl. maig 04, 2009 11:43 pm

Hola noietes!!!!

Entro per primer cop al post però ja estava enterada de fa temps de que existia ehhhh!!!!

Com van les dietes?????com van els ànims???

Tot i que hi ha una persona per aqui que se'm tirarà a sobre quan digui això...JO TAMBÉ M'APUNTO A PERDRE PES!!!

Lo meu serà algo light...us explico el pk!!!!

La meva alçada és 1,75 i el meu pes rona els 59...però mai més!!!!Tinc un problema crònic de tiroides i em medico des dels 3 anyets. Em van detectar hipotiroidisme congeni que traduit per els que no sabeu el que significa seria que vaig neixer sense la glàndula tiroidea, no se'm va formar i no segrego la hormona tiroxina (t3 i t4 per els experts!!). Doncs la medicina que em prenc fins fa 4 anys que feia molt molt molt moltttttt d'esport em tenia al pes ideal...el pes ideal significa fins i tot estar als ossos (cosa que no m'agradava gens clar!!!)....penseu que creixer no he crescut gaire més per no dir gens i el meu pes abans eren de 47 kgs a 53 com a màxim!!!!!!

Des de que he deixat de fer esport...o fer-ne menys...es nota un munt!!!!m'ha sortit un mixelin a la panxulina (o com li dic jo...la bola de la panxa...al voltant del melic sabeu!!). Per un altre cantó m'ha anat de conya engreixar-me una mica pk la menstruació la tenia talment irregular que a vegades em saltaven cicles sencers!!!I la talla de pit m'ha augmentat considerablement!!!!

Però la celulitis, el mixelin, els braços caiguts, les esquenes caigudes, el cul grooooosssss i les cuixes grossesss doncs molesteeeeenn!!!!

Així que m'animo amb vosaltres a controlar la meva alimentació (no a ffer dieta que sino l'endocri em mataaaaaaaa!!!!i de pas el ginecoleg también ve i em degolla!!!!) i a fer més esport!!!!

M'accepteu al club nenessss????!!!!!!

UN PETONET GROOOOOSSSSSSSSSSSSSS PER TOTES I MOOOOLTS ÀNIMSSSSS I A MOLTES LA DATA SE'NS APROPA CADA COP MÉS!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
IreneM

Entrades: 667
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:28 am

EntradaAutor: metalhet » dt. maig 05, 2009 6:54 am

Hola Irene!!!!

Benvinguda al club!!! Oi i tant que t'acceptem!!! :-)ok:

Jo ara estic fent una combinació una mica de tot: dieta, mesoteràpia i una mica d'esport. Porto 6kg perduts desde que vaig començar però encara m'hen queden alguns més...

Ahir la vaig liar MOLT. Vaig sopar a base de patatikes, pizza i pipes...sóc un desastre... :--( Amb lo bé que ho he portat tots aquests dies....Viam si puc recuperar-me aviat de la tonteria, pq sino m'agafarà un bajón...Ja sé que és culpa meva, però mira...he forçat massa i ara em sento fatal... :--(
Imatge
metalhet

EntradaAutor: LABANDA » dt. maig 05, 2009 7:43 am

Irene i tant que ets benvinguda!!! i deu ni do el problema... pero segur que ho pots portar super bé!

Metalhet, no t'apuris! un dia es un dia.... tampoco ens matara ningú... només la nostra consciència i a aquesta la pots persuadir facilment....

al resto... un nou dimarts... HAMBRIENTAAAAAAAAAAAAAAAA!! que trist és que només estic pensant en la trista pera q em menjaré a mig matí..... que crussssssss!!
LABANDA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants