nuvia2010 ha escrit:Hola guapes!!!!
Ja tornem a l'ataque!!!! Nosaltres el divendres fem festa al cole aixi que una altra setmana de 4 dies!!! YUPI!!!!!
Que tal vosaltres???? Miriameta.... quin munt de feina enllestida!!!! Nosaltres ahir ens vam ficar a contar convidats, jejejejejjejejejee i estirant mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolt erm 80 tot i que faltaven alguns amics dels meus pares, pero de 80 a els que et confirmin que venen... 4 gats, jejejejejejeje quin desastre!!! Tinc ganes de començar amb les invitacions per saber com seran :) que way!!! Despres el merder sera repartirles i veure algunes de les cares i les seves reaccions.
lluneta... ets una crack estudiant!!!! Molt be!!!!!
cuca!!!! Com va anar el dinar???
Ise, que tal el exvici??? encara continua sent ex???
Les dues xiquetes noves!!! hello, hello!!!!!!!
Estic contenta avui pedorretes!!!!!
no te creguis nuvia... stik avui una mica xooof però va a dies... què hi farem!!!

El pont super bé, tot molt bé massa bé pq no he fet el que volia fer prò bno... la programació costa més del que un es pensa quina merda porto treballant fins tard cada dia i no avanço. Per cert per la programació he fet un blog si voleu entrar, sé què és un conyàs pq va de lo meu però bno... si li voleu fer un cop d'ull...
http://geografia-lluneta29.blogspot.com/
jasta... vaig a fer més feineta... ara ja no tinc ni temps lliure...