Nenessssssssssssssssssss ens queda un any!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Seaweed » dv. abr. 24, 2009 12:55 pm

Autor: María&Xavi » dg. abr. 26, 2009 5:11 pm
Seaweed ha escrit:raquelmoya, Maria&Xavi, ELIYSER, sulkia, María&Xavi!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nenessssssssssssssssssss ens queda un any!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: ruthi » ds. maig 02, 2009 11:22 am

Autor: María&Xavi » dl. maig 04, 2009 9:50 pm
ruthi ha escrit:Nosaltres també ens casem a l'abril!!!!!!! 10/04/10
és un mes preciós... ens arrisquem que plogui, però val la pena!!!

Autor: ELIYSER » dv. maig 08, 2009 3:24 pm
Autor: Seaweed » dv. maig 08, 2009 7:24 pm

Autor: ruthi » ds. maig 09, 2009 9:52 am
ELIYSER ha escrit:HOLA GUAPES!!! QUE TAL VAN AQUESTS PREPARATIUS? Nosaltes tenim el lloc de la cerimonia a la basilica de Sta Maria d' Igualada i el restaurant el Mas dels Vivencs. Però partint d'aquí no tenim res més!!!
Estem centrats en el pis en fer alguns petits retocs i mirar mobles, mobles i més mobles!!!! està tot CARISIM.....
Petonets guapes :):):)

Autor: ruthi » ds. maig 09, 2009 9:53 am
Seaweed ha escrit:Hola ruthi FELICITATS pel casament!
Esperem que no ens plogui, encara que aquest abril ha sigut molt plujós, però segur que l'any que ve fa una calor espatarrant!

Autor: ruthi » ds. maig 30, 2009 11:27 am

Autor: Seaweed » dg. maig 31, 2009 5:25 pm
ruthi ha escrit:ABRILEREEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
com van aquests preparatius?????????
jo estic amb tema fotògraf.... ja el teniu vosaltres???? us heu agafat algun conegut????

Autor: ruthi » dt. juny 02, 2009 8:13 pm
Seaweed ha escrit:ruthi ha escrit:ABRILEREEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
com van aquests preparatius?????????
jo estic amb tema fotògraf.... ja el teniu vosaltres???? us heu agafat algun conegut????
Hola ruthi!!!
Nosaltres tenim el més gros: masia, catering, fotograf, DJ i jo vestit jijijiji.
Nosaltres el fotograf que hem triat és Minguillón. La veritat és que ens va encantar només veure'l.

Autor: YOMISMA » dc. juny 03, 2009 8:21 am
Autor: ruthi » dc. juny 03, 2009 11:02 am
YOMISMA ha escrit:Holaaaaa Wapis!!!!!!!
Fa dies que no passo pel forum...
Nosaltres ja hem decidit el fotograf!!!!!!
Daki res estarem totes del nervis!!!!!!!!!
Petons!!!!!!!

Autor: JUDITH REUS » dc. juny 03, 2009 1:52 pm
ruthi ha escrit:Nosaltres també ens casem a l'abril!!!!!!! 10/04/10

Autor: ruthi » dc. juny 03, 2009 2:57 pm
JUDITH REUS ha escrit:ruthi ha escrit:Nosaltres també ens casem a l'abril!!!!!!! 10/04/10
Ostres Ruthi, acabo de veure que et cases el mateix dia que jo!!!!!!!!![]()
Quina il·lusió!! ENHORABONA, esperem que tinguem un bon dia i ens faci un sol espatarrant!!!!!!!!
Bé, així que com van els preparatius???????

Autor: JUDITH REUS » dc. juny 03, 2009 3:19 pm

Autor: ruthi » dc. juny 03, 2009 3:25 pm
JUDITH REUS ha escrit:Nosaltres sóm de Reus i ens cases al Santuari de Misericòrdia. I bé, ens casem aquest dia, perquè al meu xicot li agrada molt el 10 i amés jo vaig neixer un 10, així que ens va semblar un mes bonic, l'abril. I així ho vam fer, per ara tenim el restaurant, l'esglèsia i el fotògraf, ara a l'estiu ens mirarem els detallets i les invitacions, així com el meu vestit!!!!! oeoeoeoe, t'has mirat algun vestit tu?
...

Autor: JUDITH REUS » dc. juny 03, 2009 3:45 pm
ruthi ha escrit:JUDITH REUS ha escrit:Nosaltres sóm de Reus i ens cases al Santuari de Misericòrdia. I bé, ens casem aquest dia, perquè al meu xicot li agrada molt el 10 i amés jo vaig neixer un 10, així que ens va semblar un mes bonic, l'abril. I així ho vam fer, per ara tenim el restaurant, l'esglèsia i el fotògraf, ara a l'estiu ens mirarem els detallets i les invitacions, així com el meu vestit!!!!! oeoeoeoe, t'has mirat algun vestit tu?
nosaltres ens casem a l'abril perque no voliem a l'estiu, i el setembre i octubre, per la feina que tenim no pdem fer vacances... així que l'abril...
jo tinc unes ganes boges de vestit... divendres, si tot va bé, vaig a provar-me'n uns quants![]()
escolta... no tens compte enrera tu????????????

Autor: ruthi » dj. juny 04, 2009 11:40 am

Autor: annalleida » dj. juny 18, 2009 6:10 pm