Hola noietes!!!!
Entro per primer cop al post però ja estava enterada de fa temps de que existia ehhhh!!!!
Com van les dietes?????com van els ànims???
Tot i que hi ha una persona per aqui que se'm tirarà a sobre quan digui això...JO TAMBÉ M'APUNTO A PERDRE PES!!!
Lo meu serà algo light...us explico el pk!!!!
La meva alçada és 1,75 i el meu pes rona els 59...però mai més!!!!Tinc un problema crònic de tiroides i em medico des dels 3 anyets. Em van detectar hipotiroidisme congeni que traduit per els que no sabeu el que significa seria que vaig neixer sense la glàndula tiroidea, no se'm va formar i no segrego la hormona tiroxina (t3 i t4 per els experts!!). Doncs la medicina que em prenc fins fa 4 anys que feia molt molt molt moltttttt d'esport em tenia al pes ideal...el pes ideal significa fins i tot estar als ossos (cosa que no m'agradava gens clar!!!)....penseu que creixer no he crescut gaire més per no dir gens i el meu pes abans eren de 47 kgs a 53 com a màxim!!!!!!
Des de que he deixat de fer esport...o fer-ne menys...es nota un munt!!!!m'ha sortit un mixelin a la panxulina (o com li dic jo...la bola de la panxa...al voltant del melic sabeu!!). Per un altre cantó m'ha anat de conya engreixar-me una mica pk la menstruació la tenia talment irregular que a vegades em saltaven cicles sencers!!!I la talla de pit m'ha augmentat considerablement!!!!
Però la celulitis, el mixelin, els braços caiguts, les esquenes caigudes, el cul grooooosssss i les cuixes grossesss doncs molesteeeeenn!!!!
Així que m'animo amb vosaltres a controlar la meva alimentació (no a ffer dieta que sino l'endocri em mataaaaaaaa!!!!i de pas el ginecoleg también ve i em degolla!!!!) i a fer més esport!!!!
M'accepteu al club nenessss????!!!!!!
UN PETONET GROOOOOSSSSSSSSSSSSSS PER TOTES I MOOOOLTS ÀNIMSSSSS I A MOLTES LA DATA SE'NS APROPA CADA COP MÉS!!!!