NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Els somnis

EntradaAutor: Amelie » dl. maig 04, 2009 11:47 pm

Teniu tota la raó lo dels somnis o millor dit malsons de boda són el mal de totes, segur que és fruit dels nervis, el meu anava de les sabates, no sé per quin motiu no tenia ni mitjes ni sabates i la molt cutre de jo anava amb sabates negresss!! Quin horror!! sort que ere un somni.
Pel que fa al tema de dir-ho a la gent, jo de moment no ho he dit a ningú, més endavant ja us explicaré el perquè.

Ape Bona Nit a totes!!!!
Amelie
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

FELICITATSSSSS MIRIAMETA!!!!

EntradaAutor: Amelie » dt. maig 05, 2009 6:08 am

FELICITATS MIRIAMETA!!! Que passis un Bon dia d'aniversari, disfrutal al màxim!!! :mu::
Amelie

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: ise » dt. maig 05, 2009 7:26 am

Bon dia boniques!!!! :-)) :-)) :-))

Primer de tot...MOLTISSIMES FELICITATS MIRI!!!! JA TENS UN QUART DE SEGLE!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: a mi em van fer molta il·lusió els 25...llàstima que estic més a prop dels 30 que no dels 25 :-( :-( que hi farem... DISFRUTA'LS MOLT!!!
Que més... demà quan acabi de treballar vinc volando a lleida, ok?? espera't una miqueta a enfundar-te el vestit :-) :-) :-) Avui ja possaré a carregar la càmera de fer fotos! jejeje

Amelie, benvinguda i felicitats per la boda i pel lloc que has triat! >.-<: >.-<: >.-<:

Lluneta, tia sóc un cas :--( :--( no vaig aguantar la pressió i vaig marxar :o-o: :o-o: que el van trucar al Jordi??

Cuca, com va anar el sopar???

Nuvia, ja falta un dia menys per les vacances! jejeje

Pacresol, ja heu decidit alguna coseta de la boda???

Nosaltres ahir vam anar a Barcelona a acompanyar els sogres que marxaven de creuer... quina enveja!!!!!

Encara aguanto però hi ha moments que és una tortura... eh que si lluneta???

Bueno nenetes, em poso a treballar que sinò la jefa algun dia em fotrà al carrer...
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Pacresol » dt. maig 05, 2009 12:44 pm

nuvia2010 ha escrit:
Pacresol ha escrit:Pues si un pedasoooooooooooooooooo de rollo esto de lunes pero ya esta casi pasado tu...
Amelie gracias por lo de desearme buena semana, igualmente
A las demas que tengais buena semana nenas!!!! Que ya pronto esta semanita la fiesta de S.Anastasi y dentro de 15 dias l'aplec, que ganitas eh????
Menuda pedaso de calor que hacer por Lleida hoy por dios

En breve habra que inagurar el periodo croqueta playera / piscinera jejejeje

Pues si nuvia, porque la semana que viene dicen que subiran a mas de 30 grados las temperaturas que chicharrinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: Pacresol » dt. maig 05, 2009 12:45 pm

miriameta ha escrit:
Pacresol ha escrit:
miriameta ha escrit:Unes cuantes fotitos!!! A veure si us agraden!!

Hola miri me gustan las invitaciones en forma de pergamino y tambien los detallitos y los novios, ¿se puede saber, si no es mucha molestia, donde los has comprado los detalles y demas???

los pergaminos son 100 % miri & euge :-)ok: :-)ok: :-)ok:

los regalitos de los hombres y los novios del pastel en una tiendecita del eroski de tarragona y el de las mujeres en internet.

Gracis por la info miri, wapa y felicidades por tu aniversario!!!!
Va que ya queda poquito y a los sueños ni casoooooooooooooo, que son mu puñeteros
Pacresol

EntradaAutor: Pacresol » dt. maig 05, 2009 12:47 pm

lluneta29 ha escrit:
Pacresol ha escrit:Pues si un pedasoooooooooooooooooo de rollo esto de lunes pero ya esta casi pasado tu...
Amelie gracias por lo de desearme buena semana, igualmente
A las demas que tengais buena semana nenas!!!! Que ya pronto esta semanita la fiesta de S.Anastasi y dentro de 15 dias l'aplec, que ganitas eh????
Menuda pedaso de calor que hacer por Lleida hoy por dios

Vas a l'aplec ???????????? Jo también... bno mes intenso... fiesta mayor, canto del loco y.... aplec!!!! Como voy a estudiarrrrrrrrr!!! :-)) :-))

Bueno yo ire algun dia a dar alguna vuelta y haber ala gente conocida que tiene sus peñas por ahi.. pero yo no tengo peña....
Y a lo demas nose porque como las fiestas me coinciden cn el curro pues lo tengo mu mal... asi que res a fer noia...
Pacresol

EntradaAutor: Pacresol » dt. maig 05, 2009 12:49 pm

ise ha escrit:Bon dia boniques!!!! :-)) :-)) :-))

Primer de tot...MOLTISSIMES FELICITATS MIRI!!!! JA TENS UN QUART DE SEGLE!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: a mi em van fer molta il·lusió els 25...llàstima que estic més a prop dels 30 que no dels 25 :-( :-( que hi farem... DISFRUTA'LS MOLT!!!
Que més... demà quan acabi de treballar vinc volando a lleida, ok?? espera't una miqueta a enfundar-te el vestit :-) :-) :-) Avui ja possaré a carregar la càmera de fer fotos! jejeje

Amelie, benvinguda i felicitats per la boda i pel lloc que has triat! >.-<: >.-<: >.-<:

Lluneta, tia sóc un cas :--( :--( no vaig aguantar la pressió i vaig marxar :o-o: :o-o: que el van trucar al Jordi??

Nosaltres ahir vam anar a Barcelona a acompanyar els sogres que marxaven de creuer... quina enveja!!!!!

Bueno nenetes, em poso a treballar que sinò la jefa algun dia em fotrà al carrer...

Ise te voy a desilusionar si te digo que seguimos igual na de boda pero el piso ya va estando mas completo con lo que... seguimos estancados....
Pacresol

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 05, 2009 5:14 pm

Wuapaaaaaaaaa!!! si que hi ha moments que és una tortura jejeej però ho fas super bé i estic molt orgullosa de tu!! Tens molta força de voluntat!!! T'alabo molt! X cert, he fet el que em vas dir amb les ungles... me les he pintat i de moment va molt bé, les veig pintadets i no me les he rascat ni res... a vere quan dura... de moment porto un dia... jejeje és com un vici... igual que el tabac!!! I costa... més quan hi ha aquests nervis que duc a dins... em falta la valeriana!!!
Axií demà baixaràs a vere la miriameta? Jo em moro de ganes així que no sé què fer... :-/ :-/ si aneu totes vinc és clar!!!
Lo del jordi... ho tenim gravat de RAC1 va ser suuuper xul.lo!! Emocionant... jajajaja l'hauries d'haver vist com estava de nerviós jjijijijiji
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 05, 2009 5:16 pm

FELICITATS UN ALTRE COP MIRI!!! UN QUART DE SEGLE... QUI EL PUGUÉS TENIR... JO COM LA ISE, MÉS A PROP DELS 30 QUE DELS 25... :-)ok:
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 05, 2009 5:17 pm

HEM DE CELEBRAR ELS ANIVERSARIS DE LA CUCA I LA MIRI QUE AVIAT S'AJUNTARÀN AMB EL DE LA ISE I EL MEU AL PAS QUE ANEM... JEJEJE
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. maig 05, 2009 6:38 pm

Hola reines meves!!!!!!!!!!!!!!!!! us heu enrecordat de mi!!!!!!!

si ja se jo que sou uns sols!!!!!!!!!!!!!!!!!

Valeu molt!!! en serio!!

Gràcies, mil gràcies!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

Re: FELICITATSSSSS MIRIAMETA!!!!

EntradaAutor: miriameta » dt. maig 05, 2009 6:54 pm

Amelie ha escrit:FELICITATS MIRIAMETA!!! Que passis un Bon dia d'aniversari, disfrutal al màxim!!! :mu::

gràcies wapa!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. maig 05, 2009 6:59 pm

Tampoc tens tants anys!!! jejej no tens ni el 3 davant aixi que don´t worry be happy!!!! :)

Me fan molta ilusió!! me sento mes gran aquest any!!! deu ser la situacio, casi casada!!! un any important!! la gent senrecorde de mi.

Aix.. muacssssssssss :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Quan plegaras?
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. maig 05, 2009 7:01 pm

Pacresol ha escrit:Gracis por la info miri, wapa y felicidades por tu aniversario!!!!
Va que ya queda poquito y a los sueños ni casoooooooooooooo, que son mu puñeteros

de nada!!

Muchas gracias!!!!!! :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. maig 05, 2009 7:03 pm

lluneta29 ha escrit:FELICITATS UN ALTRE COP MIRI!!! UN QUART DE SEGLE... QUI EL PUGUÉS TENIR... JO COM LA ISE, MÉS A PROP DELS 30 QUE DELS 25... :-)ok:
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

I ben contentes heu d´estar de ser joves!!!! clar que si!!!

Moltes gràcies wapisimaaaaa!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-) :-) :-) :-) :-) ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. maig 05, 2009 7:04 pm

lluneta29 ha escrit:HEM DE CELEBRAR ELS ANIVERSARIS DE LA CUCA I LA MIRI QUE AVIAT S'AJUNTARÀN AMB EL DE LA ISE I EL MEU AL PAS QUE ANEM... JEJEJE

Hem de celebrarlos!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. maig 05, 2009 7:06 pm

Nenes!!! ja tinc la roba interior!!!!!!! :p :-)ok: :-)ok: :-)ok: ::-) ::-) ::-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dt. maig 05, 2009 7:34 pm

miriameta ha escrit:

Tampoc tens tants anys!!! jejej no tens ni el 3 davant aixi que don´t worry be happy!!!! :)

Me fan molta ilusió!! me sento mes gran aquest any!!! deu ser la situacio, casi casada!!! un any important!! la gent senrecorde de mi.

Aix.. muacssssssssss :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Quan plegaras?

Com prova l'aniversari preciosa???

Doncs mira, en teoria, aquesta setmana acabo a les 7 però ja m'ho montaré per plegar a les 6, o sigui que per allà a les 6.20 - 6.30 arribaria a la botiga. Que et faré anar malament? :o-o:
ise

EntradaAutor: ise » dt. maig 05, 2009 7:35 pm

miriameta ha escrit:Nenes!!! ja tinc la roba interior!!!!!!! :p :-)ok: :-)ok: :-)ok: ::-) ::-) ::-)

I la foto on és???? hehehe
ise

EntradaAutor: ise » dt. maig 05, 2009 7:40 pm

lluneta29 ha escrit:Wuapaaaaaaaaa!!! si que hi ha moments que és una tortura jejeej però ho fas super bé i estic molt orgullosa de tu!! Tens molta força de voluntat!!! T'alabo molt! X cert, he fet el que em vas dir amb les ungles... me les he pintat i de moment va molt bé, les veig pintadets i no me les he rascat ni res... a vere quan dura... de moment porto un dia... jejeje és com un vici... igual que el tabac!!! I costa... més quan hi ha aquests nervis que duc a dins... em falta la valeriana!!!
Axií demà baixaràs a vere la miriameta? Jo em moro de ganes així que no sé què fer... :-/ :-/ si aneu totes vinc és clar!!!
Lo del jordi... ho tenim gravat de RAC1 va ser suuuper xul.lo!! Emocionant... jajajaja l'hauries d'haver vist com estava de nerviós jjijijijiji

Nena a quina hora el van entrevistar??? pq ho buscaré! jejeje

Tu aguanta sense mirar-te les ungles i fes el favor d'anar a la farmàcia!!!

Per cert, el 4 de juliol tinc una despedida :-( :-( hem de buscar un altre cap de setmana.
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants