NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: miriameta » dt. maig 05, 2009 8:52 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:
cuca lleida ha escrit:tranki que jo me apunto ...pero meu de dir on es o us porto jo i me aneu indicant!! pq no tinc ni idea :-/

jo anire desde l´insti pero si vols quedem, o te porto jo i te paso a buscar o tu me segueixes amb el teu cotxe, com te vagi millor.
:)

Jo també... si me voleu clar... =0-0-)

Jo us vui a totes!!!!!! No sabeu quant!!! ::love:: ::love:: ::love::

i JO A VOSALTRES PQ DIGUEM QUE BAIXO PER TÚ EHHHH!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

:o-o: :o-o: :o-o: :o-o: aixó no hu fa tothom... que bonica... : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dt. maig 05, 2009 8:54 pm

Jo acabo a les 6, on voleu quedar amb mi? hu trobareu o voleu que us faci de guia?
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 05, 2009 8:56 pm

miriameta ha escrit:Jo acabo a les 6, on voleu quedar amb mi? hu trobareu o voleu que us faci de guia?

Millor fes-nos de guia... no?? Pq jo dsps de l'experiència de l'altra vegada i que el polígon és tot igual no sé què dir-te!!!! Crec que em perdré eh ise!!?? jajajaja doncs podriem kdar a l'institut a les 6h i d'allí marxem totes no? Què tal us smbla la idea??? :-)ok:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dt. maig 05, 2009 8:59 pm

lluneta29 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:quedem com vulgueu! mees igual agafar el cotxe, no tinc problem!!!! si voleu podem kedar cap a les 17.30 aprox aixi lluneta baixes trankila i jo veig una miketa al nino
que us semble???

Si vale... a les 17.30 em va bé!!! :-)ok: Si arribo a casa a les 15.30h al menys que pugui dinar i això i veure un moment al jordi i dsps ja vinc amb vosaltres!!! ::love::
fem unaa cosa si tu vols...com que la miri no plega fins les 18..tenim temps,, aixi que tu plega de la feina i dina trankila am el nene, quan acabis me envies un mensi i me dius trigare -......tant.... i jo calculo i kedem, aixi fas trankilament i babixes a poc a poc,ok?
nomes ens falte el lloc
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: miriameta » dt. maig 05, 2009 8:59 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:Jo acabo a les 6, on voleu quedar amb mi? hu trobareu o voleu que us faci de guia?

Millor fes-nos de guia... no?? Pq jo dsps de l'experiència de l'altra vegada i que el polígon és tot igual no sé què dir-te!!!! Crec que em perdré eh ise!!?? jajajaja doncs podriem kdar a l'institut a les 6h i d'allí marxem totes no? Què tal us smbla la idea??? :-)ok:

:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dt. maig 05, 2009 9:01 pm

lluneta29 ha escrit:

ok!!! a lees 18 a l'institut!!! pero meu de tornar a recordar com arribaar desde barris nord! i sino ja us trucare!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dt. maig 05, 2009 9:06 pm

cuca lleida ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

ok!!! a lees 18 a l'institut!!! pero meu de tornar a recordar com arribaar desde barris nord! i sino ja us trucare!

t´enrecordes on et vas quedar aquell dia? al EOI? nomes ere tot recte fins a la ultima rotonda que hi ha al paseig, i alli ja es linsti cap a la dreta o sanitas a lesquerra.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 05, 2009 9:07 pm

cuca lleida ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Tinc ganes de veure-us en serio!!! Fa molt temps... :-()-) :-()-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. maig 05, 2009 9:15 pm

jo tambe tinc moltes ganetes de veureus!!! ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dt. maig 05, 2009 9:21 pm

siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ens veurem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! viscca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
trankis que ja ho trobare i siino us truco,ok????
dema veurem a la princesa mes wapa d lleidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :*:-) :*:-) :*:-) :*:-) :*:-) viscaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

dema kedem a les 18 al insti no?
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 05, 2009 9:21 pm

miriameta ha escrit:jo tambe tinc moltes ganetes de veureus!!! ::love::

Jo més... :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 05, 2009 9:22 pm

cuca lleida ha escrit:siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ens veurem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! viscca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
trankis que ja ho trobare i siino us truco,ok????
dema veurem a la princesa mes wapa d lleidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :*:-) :*:-) :*:-) :*:-) :*:-) viscaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

dema kedem a les 18 al insti no?

Siiiii............... !!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dt. maig 05, 2009 9:24 pm

bona nit princesesmeues us stimooooo molt ::love:: ::love:: dema ens veiem!!! unnn beset i bona nit a toteees!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
cuca lleida

Holee!!

EntradaAutor: Amelie » dt. maig 05, 2009 9:25 pm

Jo si puc i no us fa res també vindria, així aprofito i us coneixo personalment, però m'haurieu de dir on és, jo hi aniria directa.

Bona Nit a totes!!!
Amelie
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 05, 2009 9:30 pm

cuca lleida ha escrit:bona nit princesesmeues us stimooooo molt ::love:: ::love:: dema ens veiem!!! unnn beset i bona nit a toteees!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bona niiiit!!!! :-)ok: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29

Re: Holee!!

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 05, 2009 9:33 pm

Amelie ha escrit:Jo si puc i no us fa res també vindria, així aprofito i us coneixo personalment, però m'haurieu de dir on és, jo hi aniria directa.

Bona Nit a totes!!!

Moooooolt béeeeeeeeeee!!!!!!! :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) saps on és el torre vicens?????
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. maig 05, 2009 9:34 pm

avui el tlf esta que creme jeje cuantes trucades mareta meva!!!!

dema a les 6 a l´insti a veure les meves fantàstiques!!!!

Hola amelie, si vols venir pots venir!! jeje esta al poligon, es el casajuana, no se si saps on es mes o menys
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. maig 05, 2009 9:37 pm

cuca lleida ha escrit:bona nit princesesmeues us stimooooo molt ::love:: ::love:: dema ens veiem!!! unnn beset i bona nit a toteees!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

muacsssssssss bona nit reina!!! :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 05, 2009 9:39 pm

miriameta ha escrit:avui el tlf esta que creme jeje cuantes trucades mareta meva!!!!

Hola amelie, si vols venir pots venir!! jeje esta al poligon, es el casajuana, no se si saps on es mes o menys

tothom t'estima ho veus??? ::love:: ::love:: ets un solet ben gran. Me'n vaig a estudiar que els apunts m'esperen!!! Un petonet i fins demà!!!! Si hi ha algo us truco!!! Amelie el casajuana està al polígon industrial però no te sabria dir on pq tots els carrers els veig igual. No pots apropar-te al torrevicens a les 6h??? :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. maig 05, 2009 10:02 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:avui el tlf esta que creme jeje cuantes trucades mareta meva!!!!

tothom t'estima ho veus??? ::love:: ::love:: ets un solet ben gran. Me'n vaig a estudiar que els apunts m'esperen!!! Un petonet i fins demà!!!! Si hi ha algo us truco!!! Amelie el casajuana està al polígon industrial però no te sabria dir on pq tots els carrers els veig igual. No pots apropar-te al torrevicens a les 6h??? :-)

Estudies molt molt!!! aixi magrade wapa!!!!

no tothom pero jo ja estic contenta aixi perque hi ha gent que no te a ningu. Així que no me puc queixar...

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta