POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: ARARE » dt. maig 05, 2009 5:41 pm

Acabo de menjar-me les meves 4 galetetes.. per sopar pinya.. estic dubtant.. potser meló??... no,no,millor pinya!!!

Ara a fer una mica de bici!!

Apa noies, bona tarda!
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: bufiya » dt. maig 05, 2009 7:27 pm

hola noies, m' uneixo al grup de les victimes de la dieta...jo em caso el 18 de setembre i porto desde el febrer anant a una nutricionista, hi vaig cada dos setmanes i al principi be, perdia 2 kilos cada 15 dies, pero m' agrada molt menjar i el cap de setmana passo i me la salto...així que sempre estic igual...m' aprimo...m' engreixo i es que nomes m' he aprimat 3 k, reconec que ho faig malament el finde pero entre setmana no...també m' agobio sempre de menjar el mateix...i a sobre fer-me els tuppers cada dia...se m' acaben les idees...que feu vosaltres per no aborrir-vos??
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

EntradaAutor: xurdit » dt. maig 05, 2009 7:51 pm

noies!!
gràcies pels ànims!!! estic convençuda que em podré treure aquest quilo que em queda com em dic Judit!!!!

Labanda, penso que si que sóc la pròxima del post a casar-se! Uaaaaaaaaaa quina poorrr siusplau!!!

Jo desde dimecres passat que per esmorzar ja menjo una llonza de formatge light, em va dir el doctor que sobretot mirés que estés com a molt a un 30% de matèria grassa, em vaig quedar si no recordo malament l'Edam i la veritat és que boníssim! (també hi deu ajudar que fa molt de temps que no en menjava!)

Bufiya benvinguda al post!!!! Ja veuràs lo bé que va aquest post per recuperar ànims i força de voluntat! Jo et puc dir que per no aburrir-me, ojoo... cuino!!! Jajaja si si la meva dèria és rara, però així és... :hmm::
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: xispina » dt. maig 05, 2009 8:06 pm

Nenes..... fatal... ni compensant ni host..... no hi ha manera... Porto uns dies fent bondat i ni uns gramets de res..... collins!! Demà passat anire a buscar l'alta de la contractura i anire al gimnas...
L'única alegria es que he entrat en una botiga de xuxes per agafar-li regalesia de pal (o palodur) al meu futurible i no he picat amb res.
Imatge

Quins nervis....
xispina

Entrades: 47
Membre des de: dv. oct. 03, 2008 11:45 am
Ubicació: Sant Celoni

EntradaAutor: S@N20 » dt. maig 05, 2009 10:00 pm

mis heroinas....akesta nit m'he transformat!!! jeje, ha arribat akell moment q vas a probar-te roba nova i veus q la teva talla de sp et ve justa...horror!!!!!!!!!!!! aixi q ja m'ha entrat la dèria ( a vé lo q duro...), i he sigut taaaant tajante q he sopat una taronja i una pera...i kina gaaana però a partir de JA! haig de començar a posar-me seriosa, a veure si em noto una mica desinflada...

apa, kin rotllo us he fotut.
Nanit sífides!!!
S@N20
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: SaraC » dt. maig 05, 2009 10:29 pm

Bueno nenes... he anat al gim, i crec que segur que m'hi apuntare! Estic intentant que el Jordi s'hi apunti también, pq crec que li agradaria molt, el lloc esta be pero a mes pq si ens apuntem els dos es molt millor de preu! JAJAJAJA

Aixi que la semana que ve, millor dit divendres anire a apuntar-me. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
SaraC

Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

EntradaAutor: IreneM » dc. maig 06, 2009 1:15 am

Nenesssss!!!

En general veig que totes ho porteu bastant bé ehhhh!!!

Nyinyi ets la meva idola!!!!ajajajajajajajajaja!!com t'ho fas això de controlar-te taaaaant!!!!!!!!deu ni dooo ehhhh!!!OLE OLE I OLEEEE!!!!!

La resta igual eh!!!seguiu així que aneu pel bon cami!!!!

Pel que fa al tema tes i infusions...doncs la veritat és que també en sóc asidua...per el vespre sempre em ve de gust una bona manzanilla...i la resta del dia depen del dia la veritat!!!el te de pressec m'encanta...el que si que prenc molt i molt és té fred...com que no m'agraden les begudes amb gas i del trina ja m'he cansat del sabor tant patètic a industrial que té doncs opto per tes de sabors però freds...el de mango em xifla!!!!i sino aigua que fa bé a l'organisme no!!!

Aiaiaiaiaiaiaiaiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiii...ara bé lo dolent...el meu sopar ha sigut un desastreeeeeeeeee monumental!!!!ja he començat per la tarda a cagar-la...el Jordi havia quedat amb sa mare per veure vestits i jo a acabar de tancar el tema invis...doncs quan tots dos hem acabat ens hem trobat...i hem passat per una pastisseria i he pecaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!!!he pres un croaissant de xocolata i un got d'horxataaaaaaaaaaaaaa!!!!aiiiiissssssssssssssssssss quin desastreeeee!!

Però per rematar la feina doncs com que ma germana m'ha convidat a sopar a casa seva doncs...amb la mycook aquesta hem fet pizza...i también ha comprat pernil de jabugo i no vegis com m'he posat les botes!!!!!ajajajajajaja!!!

Bueno tu...demà serà un altre dia oi!!!!

Apaaaaaa a descansar cuquesss!!!

:--( :--( :--( :--( :--( :--(
Imatge
IreneM

Entrades: 667
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:28 am

EntradaAutor: metalhet » dc. maig 06, 2009 6:52 am

Bon diaaaaaaaaa!!!

Jo ahir la vaig liar un altre cop. Quan vaig tornar de la platja, vaig preparar-me un vol de krispies light amb llet desnatada. Fins aquí bé.

Ara bé, vaig tenir un problema. En quedaven molt pocs i vaig fer-me un mini-vol tan petit, que m'ho vaig menjar i em vaig quedar igual...així que no s'em va acudir un altre cosa que menjar un peazo de vol de pipes!!!! Sóc un desastre... Amb lo ratllada que estava ahir...avui pitjor.

He recuperat 600gr. desde dilluns i no he perdut res de res...avui s'acabó! Per dinar, ja tinc l'amanida i les costelles (al migidia mai peco pq em porto els tuppers a la feina, i dino lo que tinc i punto!) i aquesta nit, una mica de fruita! (em sembla que em toca ensalada amb tonyina, però no m'agrada gens!!!).

Apa, viam si ja em centro del tot!!!!! :hmm::
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: metalhet » dc. maig 06, 2009 7:36 am

Ale, m'acabo de fer un ticker del pes, viam si així em poso les piles. El pes que vull aconseguir és aproximat, ja que no tinc ni idea de a quin pes estaré més o menys bé... :-/
Imatge
metalhet

EntradaAutor: SaraC » dc. maig 06, 2009 8:07 am

Bon dia noies!

Jo ahir be, vaig sopar pollastre que haviem fet al forn. Treien-li la pell i tot, estava una mica sec pero bueno... I 2 pressecs.

Avui dino a casa me mare, en principi farem algo de dieta también.

Irene, et donare un concell. Si vols fer dieta fes-ho de veritat aixo de dir controlo una mica lo que menja no acostuma a funcionar. Agafa alguna pauta, marcat uns apats i posa una guia a la nevera. I que el Jordi sigui concient de tot. Si et conviden a sopar mira... mala sort pero si pots dir-li a qui et convida que estas amb la dieta i que s'hi miri una mica millor.

Metalhet, a mi em va passar lo que a atu l'altre vegaad. Havia de perdre 13 kg. Vaig perdre'n 8 i ja no abansava.... em costava moltissim i vaig decidir deixar-ho. Vaig descansar 2 mesos i ara amb mes ganes i ilusio m'hi torno a posar. Vale he recuperat algo pero ja et dic que amb una semana ho he tornat a perdre. I ara altre com partin desdel punt on ho vaig deixar poc a poc i bona lletra.
Imatge
SaraC

EntradaAutor: ShuRa » dc. maig 06, 2009 8:08 am

Bufff bueno, ayer hice bondad y ya perdí 700 gramos de los 2,400 que había subido este macropuente....como cuesta de nuevo...ainsss

Veo que casi todas vais genial!!!!!

Mis felicitaciones!!!!!!!!!!!!

Y bienvenidas a las nuevas!!!!!!!

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: xurdit » dc. maig 06, 2009 8:16 am

Metalhet àniiims que no passa res vaaa avui a fer bondat a topeeee!!!

Jo ahir al final per sopar em vaig fer una amanida d'enciam, pebrot verd i vermell i tomaquets cherries. De segon, rap a la papillot, que bo estavaaaaaa!!

Avui per dinar m'he deixat caldo de verdures que vaig preparar ahir i una petxuga de pavo a la planxa!

Aquest matí però, quasi mato a la meva mare! Jo només puc menjar pa integral (en su defecto, torrades integrals) i al calaix del pa hi havien les meves i les seves... total que sense volguer es van menjar les meves i avui per esmorzar NO TENIA PA! Quina mala llet m'ha entrat... ara em sap greu perquè m'he enfilat molt però no puc menjar quasi res... aixxx... he trucat a me mami per disculpar-me perquè m'he passat. Avui n'aniré a comprar i ja en deixaré un parell al rebost perquè això no passi més!!! :-)ok:
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: metalhet » dc. maig 06, 2009 8:20 am

SaraC ha escrit:Bon dia noies!

Metalhet, a mi em va passar lo que a atu l'altre vegaad. Havia de perdre 13 kg. Vaig perdre'n 8 i ja no abansava.... em costava moltissim i vaig decidir deixar-ho. Vaig descansar 2 mesos i ara amb mes ganes i ilusio m'hi torno a posar. Vale he recuperat algo pero ja et dic que amb una semana ho he tornat a perdre. I ara altre com partin desdel punt on ho vaig deixar poc a poc i bona lletra.

Bueno, el meu problema actual és que estava baixant per sota de lo que vaig arribar quan faig fer els 14 dies de dieta restrictia. M'emociono, i penso: "Bah! No passa res!" i després venen els "lamentos"... :--(

Però bueno, aviam si em tranquilitzo una mica i ja està...ara com a mínim ja no tinc més guarrades a casa per menjar, així que em serà més difícil descontrolar-me...suposo que si em penso d'anar al súper a comprar-me alguna cosa, em donaré conta que no vaig pel bon camí!!!jijijijiji
Imatge
metalhet

EntradaAutor: metalhet » dc. maig 06, 2009 8:22 am

xurdit ha escrit:Metalhet àniiims que no passa res vaaa avui a fer bondat a topeeee!!!

Jo ahir al final per sopar em vaig fer una amanida d'enciam, pebrot verd i vermell i tomaquets cherries. De segon, rap a la papillot, que bo estavaaaaaa!!

Avui per dinar m'he deixat caldo de verdures que vaig preparar ahir i una petxuga de pavo a la planxa!

Aquest matí però, quasi mato a la meva mare! Jo només puc menjar pa integral (en su defecto, torrades integrals) i al calaix del pa hi havien les meves i les seves... total que sense volguer es van menjar les meves i avui per esmorzar NO TENIA PA! Quina mala llet m'ha entrat... ara em sap greu perquè m'he enfilat molt però no puc menjar quasi res... aixxx... he trucat a me mami per disculpar-me perquè m'he passat. Avui n'aniré a comprar i ja en deixaré un parell al rebost perquè això no passi més!!! :-)ok:

Moltes gràcies wapaaaaa!!!

Ara ja estic concienciada un altre cop...la setmana passada em va passar el mateix, i vaig baixar de pes 1kg...espero que com a mínim vagi baixant sense paraaaaaaaaaaaaar!!!jejejejej
Imatge
metalhet

EntradaAutor: SaraC » dc. maig 06, 2009 10:13 am

A mi em passa el mateix. Quan vaixo m'emociono i em deixo anar una mica i al final... cagada!!!

Pero aquest cop anira millor segur!
Imatge
SaraC

EntradaAutor: metalhet » dc. maig 06, 2009 10:15 am

Viam si el posar-me el ticker fa el seu efecte!!!!!jejejejejeje
Imatge
metalhet

EntradaAutor: LABANDA » dc. maig 06, 2009 10:56 am

bon dia sílfides!!

jo avui dino fora amb els de la feina... i ains....

una sepia a la planxa e´stà be??
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: metalhet » dc. maig 06, 2009 11:00 am

LABANDA ha escrit:bon dia sílfides!!

jo avui dino fora amb els de la feina... i ains....

una sepia a la planxa e´stà be??

Perfecte!!!

Ara que ho has dit...m'han vingut ganes de menjar sèpia!!!! Aquest divendres dinaré sèpia!!!jejejeje >.-<:
Imatge
metalhet

EntradaAutor: IreneM » dc. maig 06, 2009 11:12 am

Bon dia floretes!!!!!

Metalhet ànims cuca que ja veuras com d'ara a endavant faras cor fort i no pecaras!!!!

Sara merci guapi per els consells!!!!són molt benvinguts!!!!tens tota la raó...si és que encara no li he dit res al Jordi de la dieta pk sé que ell también voldrà fer-la i em sap greu!!!ajajajajajajajajaja!!!!!!Però d'avui no passa que li comenti i que em fagi un planning de quins àpats fer per menjar una mica de tot!!!!Per cert lo del gim tira endavant noooooooooo????!!!!que guay nina com m'alegro!!!!!!!!ànims i a fer esport!!!!!

Oioioioioiiiii...em va de fàbula que digueu el que aneu preparant d'àpats pk així coses que no tenia ni idea que anaven bé me les apunto al meu planning d'àpats!!!!LO DE LA SEPIA ÉS GENIALL!!!!NYAAAAM!!!!!

MOLTS ÀNIMS PER TOTESSSSS!!!

:: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
IreneM

Entrades: 667
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:28 am

EntradaAutor: LABANDA » dc. maig 06, 2009 11:13 am

DECLARO INAUGURADO EL DIA NACIONAL DE LA SEPIA.....

JEJEJEJEJEJE AMB AMANIDETA +PEBROT!! amb lo que us agrada per aki el pebrot!! :-)ok: :-)ok:

i aguita eh???? na de Coca colas lights y mariconades...
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant