POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: SaraC » dc. maig 06, 2009 11:17 am

Jo m'apunto a la sepia!!!!!!!!!! JAJAJAJAJAJAJA

A veure si en vaig a comprar per dema! I al pebrot también m'apunto! Que te molta vitamina!!!
Imatge
SaraC
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

EntradaAutor: IreneM » dc. maig 06, 2009 11:17 am

JAJAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

LABANDA EM PIXUU DE RIUREEEEEEEE!!!!

TENS TOTA LA RAÓ TU...HEM DE RESALTAR I DE DICAR UN DIA AQUI ALS ALIMENTS QUE ENS FAN PORTAR EL BON CAMI QUE SINO...!!!

I AIGUA AIGUA AIGUAAAAAAAAAAA!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
IreneM
:: núvia experta

Entrades: 667
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:28 am

EntradaAutor: IreneM » dc. maig 06, 2009 11:39 am

Nenes em podeu ajudar????

Tinc uns quants dubtes existencials....les gambes a la planxa van bé????li poseu alguna coseta a sobre o sense res???

L'amanida quins ingredients hi poseu???el blat de moro ésbo????i la tonyina?????

I el meu gran dubte existencial....el cafe amb llet va bé????!!!!aiiixxxx és que no puc viure sense el meu cafe amb llet dels matins!!!!!!!

Merci a totessssss d'avant mà!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
IreneM

EntradaAutor: metalhet » dc. maig 06, 2009 11:49 am

Les gambes te les pots fer, però sense tirar-te oli per sobre.

A l'amanida jo m'hi solc posar: enciam (jejeje), pastanaga, una mica de pernil dolç (sense el greix), olives, pebrot,... La tonyina, si te la poses, que sigui natural sense oli.

Jo la llet la tenia prohibida, però de tant en tant, m'en prenc algun...lo que sí que pots fer és pendre-la desnatada i sobretot, amb edulcorant.

Espero haver-te ajudat!!! :-)ok:
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: xurdit » dc. maig 06, 2009 11:51 am

Labanda!! Sípia amb pebrot ñam ñaaam! Jo menjaré sípia avui per sopar, m'encantaaa ::love:: ::love::

Irene, a veuree jo puc menjar gambes (poquetes) sobretot sense salses, ni res!! Jo a l'amanida em puc posar poques cosetes, sobretot m'hi poso: enciam, endívies, pebrot verd i vermell i tomàquets cherries.
El blat de moro engreixa molt!!!! I de tonyina a mi el doctor me'n deixa posar, però jo me la poso de llauna al natural i sense oli! És una mica "sosa", però la veritat és que ja m'hi he acostumat i ara m'encanta!!! ::love::

Jo de llet porto mesos sense veure'n! M'he passat al cafè sol, ara cafè amb gel!!! De totes maneres, sempre te la pots veure semi o desnatada, no? Jo abans ja la prenia desnatada, perquè la sencera i la semi em fa mal la panxa :-(

NyiNyi siii... ahir se'm van jalar el meu paa, aixx!!! jiji
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: IreneM » dc. maig 06, 2009 11:59 am

metalhet ha escrit:Les gambes te les pots fer, però sense tirar-te oli per sobre.

A l'amanida jo m'hi solc posar: enciam (jejeje), pastanaga, una mica de pernil dolç (sense el greix), olives, pebrot,... La tonyina, si te la poses, que sigui natural sense oli.

Jo la llet la tenia prohibida, però de tant en tant, m'en prenc algun...lo que sí que pots fer és pendre-la desnatada i sobretot, amb edulcorant.

Espero haver-te ajudat!!! :-)ok:

Moltissimes gràcies!!!

I tant que m'has ajudat!!!!

Doncs vaig a descongelar les gambetes i deixo preparada l'amanida que ales 14:15 tinc sessió al gim!!!!!

Lo de la tonyina el que faré és treure-li l'oli...és d'oliva però bueno per si a casa no sigui k no vagi bé!!!!

El que si posaré és formatge fresc que pel que tinc entes va bastant bé!!!

I lo del pernil dolç...pavo pavo pavo forever!!!!!!que porta menys greixos i és més sa!!!!!

Apa preciosa moltes gràcies de nou !!!!

::ffff ::ffff ::ffff ::ffff ::ffff
Imatge
IreneM

EntradaAutor: SaraC » dc. maig 06, 2009 12:15 pm

Necessito ajuda, el divendres venen a sopar a casa uns amics (una parella, osigui nomes serem 4) i estic pensant que fer. Em sembla que fare de 2n un bacalla que em surt molt bo. Es bollit amb patates i despres es tira per sobre ceba sofregida amb pimenton. Si no em poso la ceba ni l'oli ni res esta be. Menjo poca patata i ja esta. Pero de primer no se que fer. Havia pensat posar de acompanyament una amanida ben bona. Pero de primer? No se que fer!!!
Imatge
SaraC

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 06, 2009 12:42 pm

SaraC ha escrit:Necessito ajuda, el divendres venen a sopar a casa uns amics (una parella, osigui nomes serem 4) i estic pensant que fer. Em sembla que fare de 2n un bacalla que em surt molt bo. Es bollit amb patates i despres es tira per sobre ceba sofregida amb pimenton. Si no em poso la ceba ni l'oli ni res esta be. Menjo poca patata i ja esta. Pero de primer no se que fer. Havia pensat posar de acompanyament una amanida ben bona. Pero de primer? No se que fer!!!

i un cocteal de gambes... així pots posar la salsa al mig, que cadascu es posi la que vulguis, i axií ho controles... jo ho faig així: enciam iceberg, gambes, pinya natural, taronja i palitos de mar... queda de muerte!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 06, 2009 12:44 pm

jejejeje... he vuelto por aquí que labanda dice que como puede ser que la creadora del post no entre, que si ya me he adelgazado lo sufiente...
para testimoniar que no es así... ans el contrari!!! he vueltooooo!!!
yo, de momento, dale que te pego con la crema de roc... la verdad es que queda la piel fiiiiina como el culito de un bebé... un bebé con michelines, eso sí! :-)ok:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nimi » dc. maig 06, 2009 12:47 pm

per l'amanida, les olives, el blat de moro i la tonyina amb oli totalment prohibits! Encara que la tonyina li quitis l'oli les calories que tenen es el doble que una tonyina natural. I es nota en el sabor...la tonyina natural no m'agrada llens!

Jo li poso pastanaga, tomàquet, formatge fresc, pavo i diversos tipos d'enciam per variar...

El café si es amb llet descremada potser no està tan malament, jo en moltes dietes l'he vist.
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: ARARE » dc. maig 06, 2009 1:44 pm

Hola noies!

Jo tinc un llistat d'amanides i si puc les passaré a l'ordinador i us les penjo. El que jo veig és que feu unes amanides massa potents per ser un primer. Les amanides de primer han de ser verdes, només vegetals, a la que li poses tonyina, pavo (proteïna) o d'altres ja son plat unic.. Quan vaig anar al Naturhouse em deixaven fer dos dies a la setmana amanida però si eren d'aquestes mixtes havien de ser plat unic.

Alguns exemples que me'n recordo:

- Amanida d'enciam, gambes i palitos de cranc.
- Amanida d'enciam, poma, tonyina (natural) i burgos.

Ja us dic, si puc us les passo aquesta tarda vale cuques???..

D'ahir a avui només he perdut 100gr.. vaig a pas de tortuga.. ahir vaig sopar mitja pinya!! (estic premenstrual i tinc molta gana)

Avui en desjú el kiwi (que per fi ha fet efecte!!!) i per dinar un troç de bacallà i pebrot escalivat!! .. La sepia em toca dissabte crec..

Aquesta tarda tinc padel i ahir vaig fer mitja horeta de bici, a veure si fa efecte l'esport i baixo algo més!! Deu meu.. no aguanto baixar tan poc...

No tinc massa temps així que no puc contestar personalitzat: a totes MOLTS ANIMS I MOLTA FORÇA per lluitar contra els kilos de més!!!

Després més!! muak!!!!
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: SaraC » dc. maig 06, 2009 2:57 pm

Jo les ananides normalment les faig sencilles. Nomes una cosa. En plan, pebrot vermell o pepino o tomaquet com a molt amb una mica de enciam. No se a mi em fa mes gracia aixi. Barrejat molt em satura...

Crec que ja se que fare de primer el divendres. Fare una parrillada de verdure. Posare tomaquet, esparregs, carbaço, esberginia... i posare romesco per tots (menys per mi :-)) ), despres el bacalla i de postre... malament pq el Jordi li ha donat per fer flam, el fa ell casola amb el carmel a casa también i tot i li surt bonissim!!!! I a sobre compra nata a la pastisseria... Uff quin pecat! Pero es que li surt tan tan be!!!

Aquesta tarde anire al decatlon a comprar-me un bañador de nadar i un gorro de picina. también em comprare unes bambes per anar al gimnas! En marxa!!!
Imatge
SaraC

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 06, 2009 3:22 pm

ARARE ha escrit:Hola noies!

Jo tinc un llistat d'amanides i si puc les passaré a l'ordinador i us les penjo. El que jo veig és que feu unes amanides massa potents per ser un primer. Les amanides de primer han de ser verdes, només vegetals, a la que li poses tonyina, pavo (proteïna) o d'altres ja son plat unic.. Quan vaig anar al Naturhouse em deixaven fer dos dies a la setmana amanida però si eren d'aquestes mixtes havien de ser plat unic.

Alguns exemples que me'n recordo:

- Amanida d'enciam, gambes i palitos de cranc.
- Amanida d'enciam, poma, tonyina (natural) i burgos.

Ja us dic, si puc us les passo aquesta tarda vale cuques???..

D'ahir a avui només he perdut 100gr.. vaig a pas de tortuga.. ahir vaig sopar mitja pinya!! (estic premenstrual i tinc molta gana)

Avui en desjú el kiwi (que per fi ha fet efecte!!!) i per dinar un troç de bacallà i pebrot escalivat!! .. La sepia em toca dissabte crec..

Aquesta tarda tinc padel i ahir vaig fer mitja horeta de bici, a veure si fa efecte l'esport i baixo algo més!! Deu meu.. no aguanto baixar tan poc...

No tinc massa temps així que no puc contestar personalitzat: a totes MOLTS ANIMS I MOLTA FORÇA per lluitar contra els kilos de més!!!

Després més!! muak!!!!

MERCI PELS ÀNIMS!
ELS NECESSITEM!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: LABANDA » dc. maig 06, 2009 3:58 pm

així m'agrada Raquel!!!! vuevle a casa!!!! vuelve al post dietil!!!

la ROC va de lujo,per mi de les millors... :-)ok:

jo vull la llista AMANADIL!!!!!! forofes de les amanides!!!

la sepia avui tenia massa oli, pero que hi farem , era un bar de tapeo!!!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

dieta

EntradaAutor: Promesa » dc. maig 06, 2009 4:14 pm

Hola a todas!!!
Os quiero decir que en enero me puse a dieta, me he adelgazado 6 Kilazossss, estoy super contenta el vestido me lo tuvieron que coger casi 2 tallas, lo malo es que ahora toda mi ropa me viene grande parezco una rapera con los pantalones.
En definitiva que os animo a todas las que también estais a dieta pq la verdad que el sacrificio vale la pena y yo ahora simplemente entre semana me cuido y el find como norma, me tomo mis caprichos y me mantengo.
Besitosssss
Imatge
Promesa
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 140
Membre des de: dl. nov. 24, 2008 4:07 pm

EntradaAutor: LABANDA » dc. maig 06, 2009 4:19 pm

muy bien hecho promesa!!!!

y no nos dejes!!! aquí a darnos animos y consejos!!! que de eso debes saber mucho!

alguna dieta en especial?
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: ARARE » dc. maig 06, 2009 6:25 pm

Allà van les amanides:

1) Tropical: enciam iceberg, 1 pastanaga rallada, 5 palets de cranc, 2-3 talls de pinya natural o en el seu suc, 5-6 gambes pelades i 3-4 nous.

2) D'espinacs: Espinacs frescs rentants i tallats, tomaquets cherry, 100 gr de formatge fesc desnatat, 1 pechuga de pollastre a la planxa trocejada.

3) Catalana: Eciam, tomàquet, pastanaga, cogombre, 1 ou dur, 2-3 talls de pernil dolç o pavo.

4) Tonyina: Enciam, tomàquet, tonyina al natural, espàrrecs i 2 anxoves.

5) Mongetes: mongetes verdes bullides, 1-2 llaunes de tonyina al natural i tomàquet trocejat.

6) Xampinyons: Fulla variada (enciame, roure, canonges..), xampinyons crus i laminats, 1 pechuga de pago trocejada.

7) D'espinacs, blat de moro i iogurt: Espinacs frescs, 3-4 raves, 1 cullerada soepra de blat de moro, salsa de iogurt (1 cullarada de iogurt desnata + suc de llimona + 1 cullarada d'oli+sal+pebre).

8) Gambas i kiwi: Enciam, 12-14 unitats de gambes pelades (cuites), 1-2 kiwis, 100 gr de formatge fresc desnatat.

9) Pernil salat: (només un cop per setmana) Enciam, 2-3 talls de pernil salata sense greix tallat a tires (daurar-lo amb molt poc oli), 1 tomàquet, 1 mango (o mig), vinagreta de iogurt i 4-5 nous.

10) Poma i tonyina: Enciam iceberg, 1 poma trocejada, 1 llauna de tonyina al natural, 100 gr de formatge fresc desnatat.

11) Marinera: Enciamt, pastanaga, 5-6 palets de cranc, 8-10 gambes pelades, 1 llauna de tonyina al natural, 2-3 anxoves.

12) Delicatessen: (només un cop per setmana) Enciam o rúcula, 4-5 tomaquets cherry, salmó fumat, 50 gr formatge de cabra.

13) Sindria: Enciam, 2 talls de sindria i 100 gr de formatge fresc desnatat.
Imatge
ARARE

EntradaAutor: metalhet » dc. maig 06, 2009 7:47 pm

Juer Arare!!!

Pero quines ensalades més bones!!!!!! Ja tan totes apuntades!!!jejejeje

Jo avui m'estic portant bé, i pq continui així, he decidit no anar a veure el Barça :P castigada jejejeje

Acabo de tornar de còrrer i estic feta caldo... :--( feia dies que no feia els 6km's i avui m'he notat fataaaaaaaaaaal... vaig a fer unes poques abdominals, per acabar-ho de rematar... Fins després wapetones!!!! :-)ok:
Imatge
metalhet

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: ARARE » dc. maig 06, 2009 9:42 pm

No us podeu queixar eh??? Us cuido molt!!!

Nenes!!!!!!!!! el Barça a la final!! Les que heu menjat bocates i guarreries no patiu, ha valgut la pena.. amb lo que debeu haver patit!!!

Anims!! Fins demà!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: xurdit » dc. maig 06, 2009 9:43 pm

Uooo amanideees, amanideees!!!

promesa, eso también me pasa a miii... parezco que vaya con ropa de prestao!!!

Yo aún y ser el partido hoy (y TOMAAA NERVIOOSSS hasta el último momentooo por diooos!!) me he comido una ensalada al final de lechuga, pimiento, cherries y me he hecho un crepe con la mezcla que me da el doctor ñam ñaaam! Y nos hemos ido a pasear... esto sii... estos días me noto flojucha... ¡¡estoy super cansada!! Igual es que también es tarde... pero pffffffffffffffffffffff. Mañana llamaré al médico a ver si es normal o que... :hmm::

Sobre el què em passava ho he explicat al meu post... un tema amb la despedida que una noia que no bé ni a la despedida ni a la boda (amiga d'una amiga que si que bé als dos llocs) em va soltar la gran sorpresa de la despe... en fiii :-( :-(

metalhet, a dormir d'hora i descansar i demà com novaa :-)ok:
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat