NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Amelie » dt. maig 05, 2009 10:16 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:avui el tlf esta que creme jeje cuantes trucades mareta meva!!!!

dema a les 6 a l´insti a veure les meves fantàstiques!!!!

Hola amelie, si vols venir pots venir!! jeje esta al poligon, es el casajuana, no se si saps on es mes o menys

tothom t'estima ho veus??? ::love:: ::love:: ets un solet ben gran. Me'n vaig a estudiar que els apunts m'esperen!!! Un petonet i fins demà!!!! Si hi ha algo us truco!!! Amelie el casajuana està al polígon industrial però no te sabria dir on pq tots els carrers els veig igual. No pots apropar-te al torrevicens a les 6h??? :-)

Si, ja sé on és el casajuana, a quina hora hi anireu?? Jo si tot va bé intentaré anar-hi directe, que hem fa gracia coneixer-vos.
Amelie
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: Amelie » dt. maig 05, 2009 10:21 pm

miriameta ha escrit:avui el tlf esta que creme jeje cuantes trucades mareta meva!!!!

Hola amelie, si vols venir pots venir!! jeje esta al poligon, es el casajuana, no se si saps on es mes o menys

Per cert que si et fa pal, perquè com encara no ens coneixem, podem quedar després, que demà és un dia especial per tu i no m'agradaria que no el poguesis disfrutar al màxim. Es que tinc tantes ganes de parlar tranquilament amb gent de la boda, que jo m'animo i no m'he adonat que m'autoconvido :t:t: sóc un cas. Com ja us he dit a la family i amics encara no saben res i això de saber que et cases però no poder-ho compartir és un rollo!!!

Ape un petonas a totes BONA NIT !!!
Amelie

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: miriameta » dt. maig 05, 2009 10:27 pm

Amelie ha escrit:
Si, ja sé on és el casajuana, a quina hora hi anireu?? Jo si tot va bé intentaré anar-hi directe, que hem fa gracia coneixer-vos.

pues la Ise diu que arribara mes o menys a les 6:30, i nosaltres si sortim a les 6:10 o aixi de l´insti, pues en 10 minuts i serem. Conta 6:20 -6:30.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dt. maig 05, 2009 10:35 pm

Amelie ha escrit:

Per cert que si et fa pal, perquè com encara no ens coneixem, podem quedar després, que demà és un dia especial per tu i no m'agradaria que no el poguesis disfrutar al màxim. Es que tinc tantes ganes de parlar tranquilament amb gent de la boda, que jo m'animo i no m'he adonat que m'autoconvido :t:t: sóc un cas. Com ja us he dit a la family i amics encara no saben res i això de saber que et cases però no poder-ho compartir és un rollo!!!

Ape un petonas a totes BONA NIT !!!

Clar que pots venir!!! ets benvinguda!!! totes compartim un gran somni!!! me veuras les chiches jejejeje :p i parlarem de la boda!!! iens coneixerem!!!

muacs muacs :-()-) :-()-) :-()-) bona nit!!!

ara si que plego aixo per avui... que me passat!! jejeje

BONA NIT!!!!!!!!!!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dc. maig 06, 2009 7:09 am

Bon dia boniques!!! :*:-)

Miri ja tinc la càmara de fotos al bolso!!!! >.-<: >.-<: >.-<: l'he deixat carregant tota la nit i aquest mati ja l'he agafat per no deixarme-la!! jejeje
Nena que avui també és un dia mooooooooooooooooooolt especial!!!! la primera fantàstica amb el seu super vestit!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: quina emoció!!!!!

Cuca preciosa, que avui ens veurem!!!!! ::love::

Lluneta amor, quina merda :--( :--( es que ahir em van trucar dient-me que la despedida era el dia 4 a bcn i clar, hi he d'anar pq sóc testimoni d'aquesta boda. Doncs si no pot ser tot el cap de setmana el que podem fer és anar-hi a passar el dia. que et sembla??? Així segur que serà molt més facil coincidir :-) :-) :-)

Nuvia, que jo no t'he vist enfundada en cap vestit :-( :-(

Amelie, avui ens coneixerem!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Gemma, que estas viva???? com va al cole nou?? *.*.*.* *.*.*.*

Pacresol, al final et quedarà una casa de revista!!!! hehe :-)ok: :-)ok:

Petonets per totes i fins a la tarda, ok?

Muuuuuuuuuuuuuuuuuack!
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dc. maig 06, 2009 7:28 am

ise ha escrit:Bon dia boniques!!! :*:-)

Miri ja tinc la càmara de fotos al bolso!!!! >.-<: >.-<: >.-<: l'he deixat carregant tota la nit i aquest mati ja l'he agafat per no deixarme-la!! jejeje
Nena que avui també és un dia mooooooooooooooooooolt especial!!!! la primera fantàstica amb el seu super vestit!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: quina emoció!!!!!

Cuca preciosa, que avui ens veurem!!!!! ::love::

Lluneta amor, quina merda :--( :--( es que ahir em van trucar dient-me que la despedida era el dia 4 a bcn i clar, hi he d'anar pq sóc testimoni d'aquesta boda. Doncs si no pot ser tot el cap de setmana el que podem fer és anar-hi a passar el dia. que et sembla??? Així segur que serà molt més facil coincidir :-) :-) :-)

Nuvia, que jo no t'he vist enfundada en cap vestit :-( :-(

Amelie, avui ens coneixerem!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Gemma, que estas viva???? com va al cole nou?? *.*.*.* *.*.*.*

Pacresol, al final et quedarà una casa de revista!!!! hehe :-)ok: :-)ok:

Petonets per totes i fins a la tarda, ok?

Muuuuuuuuuuuuuuuuuack!

Wuapaaaaaaa!!! Serà més fàcil anar-hi un dia si... :-)ok: ja ho parlarem!!! Quina me... tot plegat... això que només tingui un finde lliure... i dsps que estàn ocupats... l'estiu ja se sap!!!! :-)ok:
Què wuai aquesta tarda... el jordi diu que és una matada i té raó però s'ho val la pena així us veig!!!! :-)ok:
A la ise, miri, amelie i cuca ............ avui ens veurem!!!! I la miri suuuuper wuapa amb el seu vestit!!!!!!!!!!!! Ens farem fotitos eh ise!!! :-)ok: A les 6h al torre vicens i dsps amb tu ise a casajuana!!! Ueeeeee!!!! ::love:: ::love::
Nuvia espero que vagi bé aquesta tarda ok? Ja em contaràs!!!
Gemma... on coi ets??????????? Ara que treballes més aprop i tampoc et connectes!! :-(
Ens veiem a la tarda!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: ise » dc. maig 06, 2009 7:36 am

Espero trobar-ho bé! hehehe sinó tornare a fer ruta turística pel polígon, eh Lluneta!! :-) :-) :-) que bó va ser!!!!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. maig 06, 2009 7:38 am

ise ha escrit:Espero trobar-ho bé! hehehe sinó tornare a fer ruta turística pel polígon, eh Lluneta!! :-) :-) :-) que bó va ser!!!!

Calla calla... quina vegonya!! I axò que ja hi havia anat un altre cop pro tots els carrers són iguals!!! En fi... wuapi he de marxar que l'insti no espera!!! A vere com estàn avui els nens... em kdo sense pati que els tinc castigats, era això o per la tarda i a la tarda no em putejo... :--( :--(
Imatge
lluneta29

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. maig 06, 2009 9:42 am

Quina put... merd.... no poder venir avui!!!!! Aixi coneixeria a mes gent que jo soc la que menys gent coneix!!!!! Putos d'hisendaaaaaaaaaaa aaaaaaargggggggg!!!!!!!!!!! els odio!!!!! :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

Feu-li 3.467 fotos a la miriameta, eh?!?!?!?!?!?!?! i feu-vos fotos a vosaltres tambe!!!!!!!! Aquest divendres no, el que ve feu algo??? Suposo que esteu a l'aplec, no??? sino podriem quedar!!!!

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: miriameta » dc. maig 06, 2009 12:13 pm

ai nenes!!!!! estic molt nerviosa!!!!! ejje ja hu tinc tot a punt!!!! nomes falte que siguin les 6 de la tarde :p

M´acabo de pegar una super dutxa!!!!

En unes hores ens veiem nenetes meves!!!! ::love:: ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. maig 06, 2009 3:18 pm

Miriametaaaaaaaaaaaaa!!!!! Com van els nervis?!?!?!?! Fes que et fassin mooooooooooltes fotos, eh???? Sento moltíssim no poder anar a veuret i no estar amb les fantastiques :( Em sap molt greu :(

Estaras preciosaaaaaaaaa!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: ise » dc. maig 06, 2009 4:49 pm

Pot ser que arribi tard pq la tarda està una mica liada :-( :-( :-( quina meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerda!!! faré tot el possible!!!

Petonarros!!!
ise

EntradaAutor: cuca lleida » dc. maig 06, 2009 7:28 pm

hola princesessssssssssssssssssssssss

acabo d'arribar a casa i lo primer que he fet es ficarme al foro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
que wapa que estaves Miriametaaaaaaaaaaaa :-)) :-)) :-)) quina ilu i quin enveja :-)ok: :-)ok:

a veure princeses hem dit de fer una kedada TOTES!! el dia 22 de maig que es un divendres,. us va be´?????

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
que wayyyy amelie encantada de coneixet!
un petonas molt gros a totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. maig 06, 2009 7:33 pm

FOTOS FOTOS FOTOS!!!!!!

FOOOOOOOOOOOOOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. maig 06, 2009 7:35 pm

cuca lleida ha escrit:hola princesessssssssssssssssssssssss

acabo d'arribar a casa i lo primer que he fet es ficarme al foro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
que wapa que estaves Miriametaaaaaaaaaaaa :-)) :-)) :-)) quina ilu i quin enveja :-)ok: :-)ok:

a veure princeses hem dit de fer una kedada TOTES!! el dia 22 de maig que es un divendres,. us va be´?????

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

El 22 celebrem el dia de Rwanda al cole i jo mhe de quedar fins a les 18:30, pero despres vinc on digueu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tinc moltes ganes de veure-us!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. maig 06, 2009 7:36 pm

Jo tinc una NOTICIA jejejeje passejant als gossets hem passat pel davant del fotograf i ens ha vist i ha sortit a xarrar una mica amb nosaltres i ens ha dit que ens passem la setmana que ve per quedar per anar JA una matinada a fer les fotos de la preboda QUE FUERTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dc. maig 06, 2009 7:43 pm

nuvia2010 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:hola princesessssssssssssssssssssssss

El 22 celebrem el dia de Rwanda al cole i jo mhe de quedar fins a les 18:30, pero despres vinc on digueu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tinc moltes ganes de veure-us!!!!!!!!!!!!!

bien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jo no tinc fotos no tenia tarjeta a la camara i no he pogut fer, quan arribi la miriameta a casa ja les posara....
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dc. maig 06, 2009 7:45 pm

nuvia2010 ha escrit:Jo tinc una NOTICIA jejejeje passejant als gossets hem passat pel davant del fotograf i ens ha vist i ha sortit a xarrar una mica amb nosaltres i ens ha dit que ens passem la setmana que ve per quedar per anar JA una matinada a fer les fotos de la preboda QUE FUERTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

uooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo que way!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. maig 06, 2009 7:48 pm

Avui estava molt de mala llet i aixo mha animat una mica bastant :) pero encara falta un munt pero el fotograf diu que aixi una cosa menys en la que pensar, jejejejejejeje

I tu que tal? com estas cuqueta?
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dc. maig 06, 2009 7:51 pm

nuvia2010 ha escrit:Avui estava molt de mala llet i aixo mha animat una mica bastant :) pero encara falta un munt pero el fotograf diu que aixi una cosa menys en la que pensar, jejejejejejeje

I tu que tal? com estas cuqueta?

molt be...bno tinc la panxeta una mica rara pero estic be.estressada am lo de final de curs, pero m'ho he agafat am moooooolta calma! jejeje
Imatge
cuca lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 12 visitants