NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. maig 06, 2009 7:55 pm

Fassis lo que fassis els dies passaran igual!!!! On arribis has arribat i llestos!!! Amb tants dies festius el trimestre passa volant!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dc. maig 06, 2009 7:57 pm

nuvia2010 ha escrit:Fassis lo que fassis els dies passaran igual!!!! On arribis has arribat i llestos!!! Amb tants dies festius el trimestre passa volant!!!!

ho tinc molt clar que on arribi arribare...prou contenta estic que el curs ha anat super be, i al menys ja m'he tret del damunt les tutories!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///:
pero ara me toque posarme al dia am les fitxes de l'album, les tapes de l'album, pasar informes i ferlos....ufffffffffff me estresso nomes de pensar-hi!!! :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: miriameta » dc. maig 06, 2009 7:59 pm

Hola nenes!!!!!

al final s´ha fet tard i ja no he anat a alcoletge jejeje
tenim xarrera eh... jejeje

si que ets ràpida cuca!!!! com les bales jejeje

BUENOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO la miri ja s´ha provat el vestittttttttttttttttttttttttttt aix quina emoció!!!!!!!!!!! i que be mu he pasat!!!! i quina felicitat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nenessssssssssssss nomes puc dir una cosa!!! i´m happy!!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. maig 06, 2009 8:00 pm

Jejejejeje, nosaltres avui hem pensat quina tapa fariem i quin color agafarem per la bosseta :)

Aixo sacaba nenaaaaaaaaaaa!!!! jo si puc treballar al juliol al cole fent estades em quedare, sha destalviar que sinoooooo ve hisenda i tho fot jejejeje
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dc. maig 06, 2009 8:03 pm

miriameta ha escrit:Hola nenes!!!!!

BUENOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO la miri ja s´ha provat el vestittttttttttttttttttttttttttt aix quina emoció!!!!!!!!!!! i que be mu he pasat!!!! i quina felicitat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

es que he trobat lloc per aparcar al costat de casa i ha sigut arribar i llestos!!!

jo tambe m'ho he passat pipaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dc. maig 06, 2009 8:08 pm

nuvia2010 ha escrit:Jejejejeje, nosaltres avui hem pensat quina tapa fariem i quin color agafarem per la bosseta :)

Aixo sacaba nenaaaaaaaaaaa!!!! jo si puc treballar al juliol al cole fent estades em quedare, sha destalviar que sinoooooo ve hisenda i tho fot jejejeje

uuuualaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
nosaltres imagino que ho decidirem la setmana que ve a la reunio.....com a minim ho comentare!
i que fareu?? si no es indiscrecio... :o-o:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. maig 06, 2009 8:09 pm

FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!

FOOOOOOOOOOOOOOOTOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. maig 06, 2009 8:13 pm

cuca lleida ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Jejejejeje, nosaltres avui hem pensat quina tapa fariem i quin color agafarem per la bosseta :)

nosaltres imagino que ho decidirem la setmana que ve a la reunio.....com a minim ho comentare!

Doncs mira... com encara hem dacabar els llibres i tenim molt merder aquest trimestre amb les tapes dels albums no ens complicarem gaire. Una tapa blau mari, un bucejador, un tauro, una estrella de mar i un tresor i a veure si ho pintem amb ceres o rotuladors. I a la bossa, l'agafarem blava i farem un peix de coloringos que hauran domplir amb bossinets de paper de xarol que hauran de tallar un cop han dibuixats els seus dits. Despres barrejarem els paperets que tindrem i a empegar. Ficarem un ullet daquells que es velluguen al peixet i amb els dits farem estrelles de mar o corals a la bossa.

La idea del peixet no senten, jejejeje, quan en tingui un fet si menrecordo li faig foto!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: miriameta » dc. maig 06, 2009 8:13 pm

fotos fotos!!!!! fotos fotos!!! jejeje espereu espereu!!! paciencia!!! :p
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. maig 06, 2009 8:14 pm

miriameta ha escrit:fotos fotos!!!!! fotos fotos!!! jejeje espereu espereu!!! paciencia!!! :p

No siguis dolentaaaaaaaaaaaaaa porfaaaaaaaaaaaaaaaaaaa fotosssssssssssssssssss porfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: ise » dc. maig 06, 2009 8:19 pm

Nenetes meves m'ho he passat genial i la careta de la miri...INCREIBLE!!!! estè ESPECTACULAR!!!!

Ara estic carregant les fotos però nena...si no ho he contat malament hi ha...78 fotos!!!!!!

Internet va moooooooooooooooooooooolt malament i fa una estonada que estic carregant fotos per passar-les però tot al seu temps! hehe
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. maig 06, 2009 8:21 pm

78 fotos????

Nena... thas plantejat fer reportatges de "l'evolucio del teu vestit de nuvia" i aixi fas pastaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dc. maig 06, 2009 8:21 pm

cuca lleida ha escrit:hola princesessssssssssssssssssssssss

acabo d'arribar a casa i lo primer que he fet es ficarme al foro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
que wapa que estaves Miriametaaaaaaaaaaaa :-)) :-)) :-)) quina ilu i quin enveja :-)ok: :-)ok:

a veure princeses hem dit de fer una kedada TOTES!! el dia 22 de maig que es un divendres,. us va be´?????

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
que wayyyy amelie encantada de coneixet!
un petonas molt gros a totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Primer de tot, perdoneu mil perdons no he pogut venir per coses de la feina... si anava al curset tenia 30 hores. Es veu que aquest curset va començar a principi de curs i m'han regalat les primeres sessions i ara només n'he de fer 2 i em donen 30 hores així que no he pogut dir que no... ho sento moooolt!!! De veritat jo volia venir... conteu-me coses!! Quina enveja em feu... :-( :-( porto tota la tarda super trista i volia fins i tot deixar el curset i marxar però tmpoc era plan... ho sento!!!
El dia 22 em va bé si és per la tarda... per la nit és l'aplec i ja sopem allí... és per la tarda?? Digueu-me que si que vull venir... :-/ :-/
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dc. maig 06, 2009 8:22 pm

nuvia2010 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:

Doncs mira... com encara hem dacabar els llibres i tenim molt merder aquest trimestre amb les tapes dels albums no ens complicarem gaire. Una tapa blau mari, un bucejador, un tauro, una estrella de mar i un tresor i a veure si ho pintem amb ceres o rotuladors. I a la bossa, l'agafarem blava i farem un peix de coloringos que hauran domplir amb bossinets de paper de xarol que hauran de tallar un cop han dibuixats els seus dits. Despres barrejarem els paperets que tindrem i a empegar. Ficarem un ullet daquells que es velluguen al peixet i amb els dits farem estrelles de mar o corals a la bossa.

La idea del peixet no senten, jejejeje, quan en tingui un fet si menrecordo li faig foto!!!

molt bona idea, m'agrade...jo sempre que siguin fetes pels nens me encanten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dc. maig 06, 2009 8:22 pm

ise ha escrit:Nenetes meves m'ho he passat genial i la careta de la miri...INCREIBLE!!!! estè ESPECTACULAR!!!!

Ara estic carregant les fotos però nena...si no ho he contat malament hi ha...78 fotos!!!!!!

Internet va moooooooooooooooooooooolt malament i fa una estonada que estic carregant fotos per passar-les però tot al seu temps! hehe

QUINA RAO QUE TENS!!!!! POSAVA UNA CARONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. maig 06, 2009 8:24 pm

Les bosses dels de 1r son mes cutres que les bosses dels de P3, P4 i P5 pero les han fet els nens...
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dc. maig 06, 2009 8:24 pm

Ho sento molt!!! De veritat... volia venir... de veritat!!! Em sap taaan greu estik potxa tot el dia... pro lo del curset m'ho han fet com a favor personal i no podia dir que no... he dinat amb mitja hora pq tot el matí de reunions i mira... mai fem res els dimecres i avui que volia baixar tot ple... llei de murphy... explica'm miri com ha anat, què heu fet,... tinc ganes de veure-us!!!! :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dc. maig 06, 2009 8:25 pm

lluneta29 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:hola princesessssssssssssssssssssssss

acabo d'arribar a casa i lo primer que he fet es ficarme al foro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
que wapa que estaves Miriametaaaaaaaaaaaa :-)) :-)) :-)) quina ilu i quin enveja :-)ok: :-)ok:

a veure princeses hem dit de fer una kedada TOTES!! el dia 22 de maig que es un divendres,. us va be´?????

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
que wayyyy amelie encantada de coneixet!
un petonas molt gros a totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Primer de tot, perdoneu mil perdons no he pogut venir per coses de la feina... si anava al curset tenia 30 hores. Es veu que aquest curset va començar a principi de curs i m'han regalat les primeres sessions i ara només n'he de fer 2 i em donen 30 hores així que no he pogut dir que no... ho sento moooolt!!! De veritat jo volia venir... conteu-me coses!! Quina enveja em feu... :-( :-( porto tota la tarda super trista i volia fins i tot deixar el curset i marxar però tmpoc era plan... ho sento!!!
El dia 22 em va bé si és per la tarda... per la nit és l'aplec i ja sopem allí... és per la tarda?? Digueu-me que si que vull venir... :-/ :-/

TRANKILA que la feina es la feina i coses aixi de regalar hores no passen sempre!

el 22 en principi per la tarde, no?? haviem dit d'anar a molle, queja toque!! COM US VA ??????????????????????????
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. maig 06, 2009 8:26 pm

ise ha escrit:Nenetes meves m'ho he passat genial i la careta de la miri...INCREIBLE!!!! estè ESPECTACULAR!!!!

:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. maig 06, 2009 8:27 pm

Osti... jo sortire tard del cole, 20 minuts mes per pujar alli i despres no sabre trobar res!!! jejejejejeje
Imatge
Imatge
nuvia2010

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants