cuca lleida ha escrit:lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:hola princesessssssssssssssssssssssss
acabo d'arribar a casa i lo primer que he fet es ficarme al foro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
que wapa que estaves Miriametaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
quina ilu i quin enveja
![]()
![]()
a veure princeses hem dit de fer una kedada TOTES!! el dia 22 de maig que es un divendres,. us va be´?????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
que wayyyy amelie encantada de coneixet!
un petonas molt gros a totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Primer de tot, perdoneu mil perdons no he pogut venir per coses de la feina... si anava al curset tenia 30 hores. Es veu que aquest curset va començar a principi de curs i m'han regalat les primeres sessions i ara només n'he de fer 2 i em donen 30 hores així que no he pogut dir que no... ho sento moooolt!!! De veritat jo volia venir... conteu-me coses!! Quina enveja em feu...![]()
porto tota la tarda super trista i volia fins i tot deixar el curset i marxar però tmpoc era plan... ho sento!!!
El dia 22 em va bé si és per la tarda... per la nit és l'aplec i ja sopem allí... és per la tarda?? Digueu-me que si que vull venir...![]()
TRANKILA que la feina es la feina i coses aixi de regalar hores no passen sempre!
el 22 en principi per la tarde, no?? haviem dit d'anar a molle, queja toque!! COM US VA ??????????????????????????
Bé, però marxo estik moolt xoofff... em va bé en principi... si arribo a lleida a una hora decent per anar a sopar a la penya... és l'aplec.