nenes!!! mesta dient el meu nene que som unes xarraires jeje que us faig mes cas a vosaltres que a ell i que sempre estic al foro ficada :p jejejeje us te celets!!!! :p que bonico!!!

Autor: miriameta » dc. maig 06, 2009 9:15 pm

Autor: ise » dc. maig 06, 2009 9:44 pm

Autor: ise » dc. maig 06, 2009 9:48 pm

Autor: Amelie » dc. maig 06, 2009 9:59 pm

Autor: miriameta » dc. maig 06, 2009 9:59 pm
ise ha escrit:Demà continuo que ara em tremola tot i estic casi plorant!!!!!! que fort!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: miriameta » dc. maig 06, 2009 10:01 pm
Amelie ha escrit:Primer de tot Miriameta estaves guapíssima, és el teu vestit, jo m'atreviria a dir que l'han fet exclusivament per TU!!!
Segon Iseeee suposo que no podràs dormir dels nervis acumulats, quin partit!!!! M'ha agradat!!! El simpático gusiluz!!!! És un crack!!!
Bueno nenes vaig a treballar una estoneta!!! Una Abraçae a totes i m'ha fet molta ilu poder coneixer-vos, cuca ise i miriameta!!!

Autor: ise » dj. maig 07, 2009 6:53 am

Autor: nuvia2010 » dj. maig 07, 2009 7:15 am

Autor: ise » dj. maig 07, 2009 7:43 am
lluneta29 ha escrit:Bon dia a totes... ise com van els nervis???

Autor: ise » dj. maig 07, 2009 10:44 am

Autor: lluneta29 » dj. maig 07, 2009 10:51 am
ise ha escrit:Ai nenes quina meeee![]()
m'acaben de trucar per cambiar l'hora de dissabte, però sabeu que... estic igual de feliç
![]()
tinc molt temps per mirar vestits
![]()
![]()
El setembre aviat serà aquí i ja sortiran les noves col·leccions i estarem totes taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan guapes com la Miri![]()
![]()
Avui sóc l'optimisme en persona i m'encanta! hehehe![]()
![]()
jope... bno potser hi anem igual pq volem passar per ikea? T'apuntes o què?? 

Autor: ise » dj. maig 07, 2009 10:58 am
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Ai nenes quina meeee![]()
m'acaben de trucar per cambiar l'hora de dissabte, però sabeu que... estic igual de feliç
![]()
![]()
![]()
El setembre aviat serà aquí i ja sortiran les noves col·leccions i estarem totes taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan guapes com la Miri![]()
![]()
![]()
Ja no anem a barcelona?????????? Per quan te l'han donat? Jo que m'havia fet ja els meus plans...![]()
segurament anirem a Cubelles el divendres a la nit i ja ens hi quedarem tot el cap de setmana. Ademés també hi haurà ma germà i ahir a la nit amb l'emoció ja vam quedar que fariem una festa per celebrar totes les gestes del barça 
Autor: lluneta29 » dj. maig 07, 2009 11:03 am
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Ai nenes quina meeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja no anem a barcelona?????????? Per quan te l'han donat? Jo que m'havia fet ja els meus plans...![]()
Doncs m'han dit que aquest dissabte no podia ser i mira hem quedat que més endavant ja demanaria hora![]()
![]()
![]()
M'encantaria anar a ikea però ho tinc prohibit![]()
![]()
si vaig allà gasto amb tonterietes i no puc
segurament anirem a Cubelles el divendres a la nit i ja ens hi quedarem tot el cap de setmana. Ademés també hi haurà ma germà i ahir a la nit amb l'emoció ja vam quedar que fariem una festa per celebrar totes les gestes del barça
![]()
![]()
![]()
Que heu de comprar la taula del despatx???

Autor: lluneta29 » dj. maig 07, 2009 11:04 am
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Ai nenes quina meeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doncs m'han dit que aquest dissabte no podia ser i mira hem quedat que més endavant ja demanaria hora![]()
![]()
![]()
M'encantaria anar a ikea però ho tinc prohibit![]()
![]()
si vaig allà gasto amb tonterietes i no puc
![]()
![]()
![]()
Que heu de comprar la taula del despatx???

Autor: ise » dj. maig 07, 2009 11:13 am

Autor: lluneta29 » dj. maig 07, 2009 5:51 pm
ise ha escrit:Una cosa Miri, tu et vas mirar si aquest dia treballaves???
Encara que no marxes enlloc dubto moltiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissim que anès al concert dels Pets i Celtas Cortos...![]()
hehehe
Luneta quan tinguis la taula montadeta ja saps que has de fer fotos, eh! hehehe Ahir feia fotos de les plantetes que tenim al balcó!![]()
si algú em va veure devia pensar que estic com una simpatica--- cabra!!!
![]()
![]()

Autor: miriameta » dj. maig 07, 2009 6:56 pm

Autor: miriameta » dj. maig 07, 2009 7:59 pm

Autor: nuvia2010 » dj. maig 07, 2009 9:19 pm