NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: miriameta » dc. maig 06, 2009 9:15 pm

bona nit lluneta wapa!!!!!

nenes!!! mesta dient el meu nene que som unes xarraires jeje que us faig mes cas a vosaltres que a ell i que sempre estic al foro ficada :p jejejeje us te celets!!!! :p que bonico!!!

:-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dc. maig 06, 2009 9:44 pm

INCREIBLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ESTIMO L'INIESTA ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dc. maig 06, 2009 9:48 pm

Demà continuo que ara em tremola tot i estic casi plorant!!!!!! que fort!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: Amelie » dc. maig 06, 2009 9:59 pm

Primer de tot Miriameta estaves guapíssima, és el teu vestit, jo m'atreviria a dir que l'han fet exclusivament per TU!!!

Segon Iseeee suposo que no podràs dormir dels nervis acumulats, quin partit!!!! M'ha agradat!!! El simpático gusiluz!!!! És un crack!!!

Bueno nenes vaig a treballar una estoneta!!! Una Abraçae a totes i m'ha fet molta ilu poder coneixer-vos, cuca ise i miriameta!!!
Amelie
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: miriameta » dc. maig 06, 2009 9:59 pm

ise ha escrit:Demà continuo que ara em tremola tot i estic casi plorant!!!!!! que fort!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Jo tambe pero d´emoció quan miro les fotos!!!! aix aix aix!!!! moltes gràcies wapaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. maig 06, 2009 10:01 pm

Amelie ha escrit:Primer de tot Miriameta estaves guapíssima, és el teu vestit, jo m'atreviria a dir que l'han fet exclusivament per TU!!!

Segon Iseeee suposo que no podràs dormir dels nervis acumulats, quin partit!!!! M'ha agradat!!! El simpático gusiluz!!!! És un crack!!!

Bueno nenes vaig a treballar una estoneta!!! Una Abraçae a totes i m'ha fet molta ilu poder coneixer-vos, cuca ise i miriameta!!!

Gràcies wapa!!

estic encara al nuvol!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Un plaer coneixet!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dj. maig 07, 2009 6:53 am

Bon dia boniques meves!!!!

Quin dia més increible ahir!!! no he dormit quasibé gens aquest nit... dels nervis no podia dormir i quan ho aconseguia, aquell es fotia a roncar :--( :--( :--( però és igual!!!! Entre veure a la primera fantàstica amb el seu vestidàs i després el partit... buff!!!! GENIAL!!!

Per cert Miri, l'hi vaig ensenyar les fotos a l'Enric i hem va dir que estaves molt guapa i que el vestit era molt xul·lo! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
ise

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. maig 07, 2009 7:15 am

Miriametaaaaaaa!!! Jo tambe li vaig ensenyar lo guapissima que estaves al Julito i em va dir que estaves guapissima i que el vestit era molt maco :) que guapos son els nostres homes!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » dj. maig 07, 2009 7:18 am

Bon dia a totes... ise com van els nervis???
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: ise » dj. maig 07, 2009 7:43 am

lluneta29 ha escrit:Bon dia a totes... ise com van els nervis???

Bon dia carinyet ::love::

Ara els nervis ja estan més al seu lloc però buff quina passada!!! això si, estic fotent uns cops de cap!!!! quina soooooooooooooooooooooooooooooooon!
ise

EntradaAutor: ise » dj. maig 07, 2009 10:44 am

Ai nenes quina meeee :--( :--( m'acaben de trucar per cambiar l'hora de dissabte, però sabeu que... estic igual de feliç :-) :-) tinc molt temps per mirar vestits :-) :-)

El setembre aviat serà aquí i ja sortiran les noves col·leccions i estarem totes taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan guapes com la Miri ::love:: ::love::

Avui sóc l'optimisme en persona i m'encanta! hehehe :-)) :-)) :-))
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. maig 07, 2009 10:51 am

ise ha escrit:Ai nenes quina meeee :--( :--( m'acaben de trucar per cambiar l'hora de dissabte, però sabeu que... estic igual de feliç :-) :-) tinc molt temps per mirar vestits :-) :-)

El setembre aviat serà aquí i ja sortiran les noves col·leccions i estarem totes taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan guapes com la Miri ::love:: ::love::

Ja no anem a barcelona?????????? Per quan te l'han donat? Jo que m'havia fet ja els meus plans... :-( :-( jope... bno potser hi anem igual pq volem passar per ikea? T'apuntes o què?? :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. maig 07, 2009 10:58 am

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:Ai nenes quina meeee :--( :--( m'acaben de trucar per cambiar l'hora de dissabte, però sabeu que... estic igual de feliç :-) :-) tinc molt temps per mirar vestits :-) :-)

Ja no anem a barcelona?????????? Per quan te l'han donat? Jo que m'havia fet ja els meus plans... :-( :-( jope... bno potser hi anem igual pq volem passar per ikea? T'apuntes o què?? :-))

Doncs m'han dit que aquest dissabte no podia ser i mira hem quedat que més endavant ja demanaria hora :-) :-) :-)

M'encantaria anar a ikea però ho tinc prohibit :--( :--( :--( si vaig allà gasto amb tonterietes i no puc :-( segurament anirem a Cubelles el divendres a la nit i ja ens hi quedarem tot el cap de setmana. Ademés també hi haurà ma germà i ahir a la nit amb l'emoció ja vam quedar que fariem una festa per celebrar totes les gestes del barça :-) :-) :-)

Que heu de comprar la taula del despatx???
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. maig 07, 2009 11:03 am

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Doncs m'han dit que aquest dissabte no podia ser i mira hem quedat que més endavant ja demanaria hora :-) :-) :-)

M'encantaria anar a ikea però ho tinc prohibit :--( :--( :--( si vaig allà gasto amb tonterietes i no puc :-( segurament anirem a Cubelles el divendres a la nit i ja ens hi quedarem tot el cap de setmana. Ademés també hi haurà ma germà i ahir a la nit amb l'emoció ja vam quedar que fariem una festa per celebrar totes les gestes del barça :-) :-) :-)

siiii ja les hem triades ara només falta anar-hi comprar-les i ke el jordi les munti. Són super xul.les i peguen amb els mobles i les mesures així que passo de fer-les a mida... en fi... hi anirem segurament pq jo necessito una taula ara que ja tinc tots els endolls a lloc, ulls de bou... només em falta acabar de pintar i bingo! The flat is done! Quina pena que no anem a provar-nos vestits... ja és mala sort ja... :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. maig 07, 2009 11:04 am

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

jo vaig de festa majorrrrrrrrr!!! Celtas Cortos i Els Pets... alguna passarà pels Campos?? Per trobar-nos!!! X cert, el dia 22 vinc encara que caigui el món!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. maig 07, 2009 11:13 am

Una cosa Miri, tu et vas mirar si aquest dia treballaves???

Encara que no marxes enlloc dubto moltiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissim que anès al concert dels Pets i Celtas Cortos... :o-o: :o-o: hehehe

Luneta quan tinguis la taula montadeta ja saps que has de fer fotos, eh! hehehe Ahir feia fotos de les plantetes que tenim al balcó! :-) :-) si algú em va veure devia pensar que estic com una simpatica--- cabra!!! ::0ov0o:: ::0ov0o:: ::0ov0o::
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. maig 07, 2009 5:51 pm

ise ha escrit:Una cosa Miri, tu et vas mirar si aquest dia treballaves???

Encara que no marxes enlloc dubto moltiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissim que anès al concert dels Pets i Celtas Cortos... :o-o: :o-o: hehehe

Luneta quan tinguis la taula montadeta ja saps que has de fer fotos, eh! hehehe Ahir feia fotos de les plantetes que tenim al balcó! :-) :-) si algú em va veure devia pensar que estic com una simpatica--- cabra!!! ::0ov0o:: ::0ov0o:: ::0ov0o::

Nosaltres no tenim sort amb les plantes... jo crec que el sol les crema i no viuen... tot i que són d'exterior... no ho entenc!!!
A vere si aconsegueixo les taules d'una vegada i començo a tenir un lloc per estudiar... i fer feina... que ja costa prou. Ja faré fotitos.
X cert, nuvia, volem les fotos del teu menjador nou eh!!!! :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dj. maig 07, 2009 6:56 pm

Hola wapetones meves!!!

Pues avui ha sigut un dijous dur... estic super cansada... tot el mati treballant i tota la tarde amb teoria pura i dura... arriba a casa i mitja hora per aparcar... vinc... que necessito un red-bull....

Pero quan penso en ahir..... buffff... me pujo al nuvol!!!! ejjejeje

DIA 22 PUC QUEDAR!!!! ESTIC DISPONIBLE!!!! fet nenes!!!!! d´aquest dia no passe!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dj. maig 07, 2009 7:59 pm

Li heu ensenyat les foticos als futuros??? mareta meva... quina vergonya!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. maig 07, 2009 9:19 pm

Que guapo el montatge nenaaaaa!!!! Te lhe contestat pero lemail no em surt a la safata denviats!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants