POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: metalhet » dc. maig 06, 2009 9:43 pm

Vaya susto que m'he pegat!!! Estava sola a casa i xisclat tot l'edifici!!!! Em pensava que s'ensorrava!!! XDDDD

Bueno, jo no he menjat guarrerides. M'he portat mu bien i he sopat fruita!!! Ja que he fet el sacrifici, el Barça a la finaaaaaaaaaaaal!!!jejejeje
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: ARARE » dc. maig 06, 2009 10:04 pm

Jo també he sopat fruita! Vull dormir per llevar-me i esmorzar!! jejeje.. quina gula!!!!

Avui el kiwi ha fet efecte i la del mes ha vingut a veure'm!!!

Xurdit ara vaig al teu post a veure que ha passat amb la tonta aquesta! Suposo que el fet que quedi tan poc pel casament també et deixa xafada no?? Deuen ser nervis interns!!! Que monos els dos passejant no???

Metalhet, bona nena!!! jejej.. portaves uns dies dolentets però avui un 10!!!
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: miriameta » dc. maig 06, 2009 10:09 pm

arareeee que es de la teva vida wapa!!!!!! no et preocupis tant per a dieta que estas wapisima dona!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ARARE » dc. maig 06, 2009 10:13 pm

miriameta ha escrit:arareeee que es de la teva vida wapa!!!!!! no et preocupis tant per a dieta que estas wapisima dona!!!

Tu que em mires amb molt bon ulls Miri!!! Clar, com tu ja ets una silfide de fàbrica!!!

Un petó molt fort!!!
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: miriameta » dc. maig 06, 2009 10:16 pm

ARARE ha escrit:
miriameta ha escrit:arareeee que es de la teva vida wapa!!!!!! no et preocupis tant per a dieta que estas wapisima dona!!!

Tu que em mires amb molt bon ulls Miri!!! Clar, com tu ja ets una silfide de fàbrica!!!

Un petó molt fort!!!

nomes dic la veritat canelonet ja hu saps!!!

pero jo tinc cadera i cul!!! ¬¬

i per cert si vols tenvio una fotillo :p
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: IreneM » dc. maig 06, 2009 10:41 pm

A TOTES AQUELLES QUE SOU CULESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS...

VISCAAAAAAAAAAAAAAA EL BARÇAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

MARE MEVAAAAAAAAAA QUIN SHOWWWWWWWWWWW MÉS IMPRESSIONANT HA FET EL NOSTRE EQUIP!!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
IreneM

Entrades: 667
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:28 am

EntradaAutor: IreneM » dc. maig 06, 2009 11:16 pm

Bueno nenes ara parlem de dieta i restriccions alimenticis!!!

Jo al sopar la veritat és que la meva tieta ha fet fondue i n'he menjat ben poca...sentia que em sentava fatal per moments!!!com masses sabors forts de cop sabeu!!!una cosa molt rara...i com que también ha preparat amanida doncs he menjat amanideta!!!

Hi havien patates, fastucs, botifarra d'arros, morro, entre d'altres coses..i no he tastat res de res de tot això!!!NO EM VENIA GENS DE GUST DESPRÉS DEL DINARET TANT SALUDABLE QUE M'HE FET AQUEST MIGDIA!!!!!!!impressionant!!!i tampoc he brenat res ehhhh!!!

Demà al mati toca esmorzar fora pk tinc analisis de sang i els faig en deju...quin rollo...i no sé que demanar-me al bar!!!!he d'esmorzar alguna cosa sobretot si em treuen sang i sense haver pres les pastilles de la tiroides uffff!!!!

Arare...nena pedazo llista d'amanides...increible!!!!moltissimes gràcies!!!!jo necessito bastant aquests llistats que mai he fet dieta ni historiessss!!!ajajajajajajajaja!!!!

Apa nenes!!!

MOLTS ÀNIMS A TOTES I A COMENÇAR EL DIJOUS A TOPE EHHH!!!!

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Imatge
IreneM

Entrades: 667
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:28 am

EntradaAutor: xurdit » dj. maig 07, 2009 7:37 am

Bon dia noies!!

Ireneee, doncs és molt important berenar eh?!?!! Pensa que si no arribes al sopar amb molta més gana i això és el què es preten evitar!! Tinga-ho en compteee!! :-)ok:

Tinc una bona notícia... m'he pesat perquè fins dimarts que bé no vaig al doctor i... EM QUEDEN 400 GRAMS PER PERDREEEEEEE

iuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Demà tinc la prova del vestit! A veure com anirà!

Avui per dinar m'he deixat una amanideta d'endívies i pebrot vermell i rap a la papillot! Que després de dinar vaig volant a fer-me el tractament de pell d'àngel! Sona bé el nom, eh almenys?! ::love::
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: aliaga79 » dj. maig 07, 2009 8:08 am

ufff... qué duro es querer estar delgada... estoy pasando más hambre que el perro de un ciego...
bueeeeno, es broma, no paso hambre para nada (no estoy tan tonta como para mi edad ponerme a hacer el tonto con la comida) pero sí que me estoy privado de picotear, de marranadas, chocolates, etc... y eso también es un suplicio! :-))
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: nimi » dj. maig 07, 2009 8:20 am

XURDIT ENHORABONAAA!! 400 GRAMS NO ES RES!!! la setmana que ve ja estaràs perfectaaa!!! moooolt bé i mooolt béee! estem orgulloses de tuu!!

Aliaga, només quitan-te el pica pica i les guarrades segur que has notat canvi...però lo més important es la cosntància!
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: nimi » dj. maig 07, 2009 8:24 am

OOh! Arare! van de conya aquestes amanides! ja no sabia de que fer-las! però totes son de plat únic o hi ha alguna per pendre de primer?
La vinagreta de iogurt com es fa? también serveix per la dieta?

ARARE ha escrit:Allà van les amanides:

1) Tropical: enciam iceberg, 1 pastanaga rallada, 5 palets de cranc, 2-3 talls de pinya natural o en el seu suc, 5-6 gambes pelades i 3-4 nous.

2) D'espinacs: Espinacs frescs rentants i tallats, tomaquets cherry, 100 gr de formatge fesc desnatat, 1 pechuga de pollastre a la planxa trocejada.

3) Catalana: Eciam, tomàquet, pastanaga, cogombre, 1 ou dur, 2-3 talls de pernil dolç o pavo.

4) Tonyina: Enciam, tomàquet, tonyina al natural, espàrrecs i 2 anxoves.

5) Mongetes: mongetes verdes bullides, 1-2 llaunes de tonyina al natural i tomàquet trocejat.

6) Xampinyons: Fulla variada (enciame, roure, canonges..), xampinyons crus i laminats, 1 pechuga de pago trocejada.

7) D'espinacs, blat de moro i iogurt: Espinacs frescs, 3-4 raves, 1 cullerada soepra de blat de moro, salsa de iogurt (1 cullarada de iogurt desnata + suc de llimona + 1 cullarada d'oli+sal+pebre).

8) Gambas i kiwi: Enciam, 12-14 unitats de gambes pelades (cuites), 1-2 kiwis, 100 gr de formatge fresc desnatat.

9) Pernil salat: (només un cop per setmana) Enciam, 2-3 talls de pernil salata sense greix tallat a tires (daurar-lo amb molt poc oli), 1 tomàquet, 1 mango (o mig), vinagreta de iogurt i 4-5 nous.

10) Poma i tonyina: Enciam iceberg, 1 poma trocejada, 1 llauna de tonyina al natural, 100 gr de formatge fresc desnatat.

11) Marinera: Enciamt, pastanaga, 5-6 palets de cranc, 8-10 gambes pelades, 1 llauna de tonyina al natural, 2-3 anxoves.

12) Delicatessen: (només un cop per setmana) Enciam o rúcula, 4-5 tomaquets cherry, salmó fumat, 50 gr formatge de cabra.

13) Sindria: Enciam, 2 talls de sindria i 100 gr de formatge fresc desnatat.
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: xurdit » dj. maig 07, 2009 8:44 am

Nenes, moltes gràcies!!!
Quan els hagi perdut o celebrarem POR TOO LO ALTOOO!
Semblava impossible d'aconseguirrr!! :: orrr:: :: orrr::

Jo també m'he copiat les amanidetes, de moment no puc pendre moltes coses, però sempre va bé tenir-les, fins i tot per fer algun dia quan tinguem convidats, ara que bé l'estiu, s'agraeixen aquestes coses, amb una bona vinagreta i ale!!!

NyiNyi, no pateixis per lo d'ahir! Amb lo que ens van fer patir al partiit! Avui a fer bondat!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: SaraC » dj. maig 07, 2009 8:56 am

Molt bones les amanides! A mi m'encanta la de xampis!!! Mai ho hauria pensat epro els xampis crus son super bons!!!

Pues mira jo ahir fatal! Pq si que vaig anar a veure el Barça... quin patiment!!! Ho vaig passar fatal! I clar cerveseta... i un bocata per sopar, que se'm va quedar atrevessat pero bueno... al final ja no em va importar res!!! QUE GRAN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avui fare mooooooolta bondat! Per esmorzar m'he portat fresas i em fare un te. I per dinar esparregs i una mica de tonyina.

La resta ja es veura!
Imatge
SaraC
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

EntradaAutor: metalhet » dj. maig 07, 2009 9:04 am

Bon dia wapes!!!

Acabo de tornar de la revisió mèdica!!! No hi ha res millor que començar a currar a les 10 jejejejej

Jo ahir em vaig portar mu bien...això sí, no vaig anar a veure el Barça...no vaig patir, però no vaig poder disfrutar el gol....

Avui m'he pesat i ja estic en el meu pes habitual!!!! :-)ok: (bueno, 200gr ménys :P). Ja he actualitzat el ticker!!!jejejeje

Jo avui dino mongeta, pebrots verds a la planxa i pollastre! I d'aquí res em vaig a esmorzar la meva poma, torradeta i te!!! ;)
Imatge
metalhet

EntradaAutor: metalhet » dj. maig 07, 2009 9:06 am

Per cert, xurdit...la meva enhorabona!!! Ets una campeonaaaaaaaaa!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Que vagi bé avui la prova! :-)ok:
Imatge
metalhet

EntradaAutor: aliaga79 » dj. maig 07, 2009 9:13 am

LABANDA ha escrit:així m'agrada Raquel!!!! vuevle a casa!!!! vuelve al post dietil!!!

la ROC va de lujo,per mi de les millors... :-)ok:

jo vull la llista AMANADIL!!!!!! forofes de les amanides!!!

la sepia avui tenia massa oli, pero que hi farem , era un bar de tapeo!!!

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

JO TAMBÉ SÓC FAN DE LES AMANIDES!!!!
LIDIA, NO FEIES LA BARREJA AQUELLA DEL TROMBOCIT?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Re: dieta

EntradaAutor: aliaga79 » dj. maig 07, 2009 9:14 am

Promesa ha escrit:Hola a todas!!!
Os quiero decir que en enero me puse a dieta, me he adelgazado 6 Kilazossss, estoy super contenta el vestido me lo tuvieron que coger casi 2 tallas, lo malo es que ahora toda mi ropa me viene grande parezco una rapera con los pantalones.
En definitiva que os animo a todas las que también estais a dieta pq la verdad que el sacrificio vale la pena y yo ahora simplemente entre semana me cuido y el find como norma, me tomo mis caprichos y me mantengo.
Besitosssss

JAJAJAA... PROMESA, ENHORABUENA POR LOS KILITOS PERDIDOS...
LA VERDAD ES QUE NO HAY SENSACIÓN MEJOR QUE LA DE VER QUE TE CUELGA LA ROPA!!! VIVAN LAS RAPERAS!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dj. maig 07, 2009 9:16 am

xurdit ha escrit:Bon dia noies!!

Ireneee, doncs és molt important berenar eh?!?!! Pensa que si no arribes al sopar amb molta més gana i això és el què es preten evitar!! Tinga-ho en compteee!! :-)ok:

Tinc una bona notícia... m'he pesat perquè fins dimarts que bé no vaig al doctor i... EM QUEDEN 400 GRAMS PER PERDREEEEEEE

iuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Demà tinc la prova del vestit! A veure com anirà!

Avui per dinar m'he deixat una amanideta d'endívies i pebrot vermell i rap a la papillot! Que després de dinar vaig volant a fer-me el tractament de pell d'àngel! Sona bé el nom, eh almenys?! ::love::

XURDIT!!! JO TAMBÉ TINC DEMÀ LA PROVA DEL VESTIT...
CREUAREM ELS DITS!!! :-)ok:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dj. maig 07, 2009 9:17 am

nimi ha escrit:XURDIT ENHORABONAAA!! 400 GRAMS NO ES RES!!! la setmana que ve ja estaràs perfectaaa!!! moooolt bé i mooolt béee! estem orgulloses de tuu!!

Aliaga, només quitan-te el pica pica i les guarrades segur que has notat canvi...però lo més important es la cosntància!

àsies, solet... la veritat és que sí que es nota... una miqueta... i amb la roc, que fa miracles...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: LABANDA » dj. maig 07, 2009 11:43 am

holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

NOMÉS PUC DIR QUE TOT I LA GRAN CELEBRACIÓ D'AHIR, al bar em vaig abstenir de tot.... i això que hi havia unes braves.... uns xipis.... mmmm

pero jo amb una truita francesa i una miqueta de pa...

VALIÓ LA PENA!!!!!!

Xurdit, només 400 grams!!!! sona a glòria això!!!!!!!
Les amanides , quina canya! gràcies Arare!!! ara, a posar-se a fer-les!
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant