Autor: jennytgn » dj. maig 07, 2009 8:41 am

Autor: Papallona* » dj. maig 07, 2009 9:21 am

Autor: nur_jor » dj. maig 07, 2009 9:25 am

Autor: Papallona* » dj. maig 07, 2009 9:25 am
nataliaferre ha escrit:Hla a totes noies, en primer lloc HO SENTO aquesta tarda no podre venir ahir em va caure un tros de dent i vaig el dentista :( no m'agrada gens anar, tinc hora a les 5 h si sortis aviat em passaria pel Viena.
Segona cosa blackmamba tu fes aixo quant el teu pare estigui algo millor celebres la boda que et porti en braços es sentira super orgullos, el banquet es una festa lo important es la ceremonia que vegui com dius el Si, portar-te en braços, etc. Es sentira molt molt feliç.
ANIMS GUAPA i ja saps si necesites algo aqui estem.

Autor: Papallona* » dj. maig 07, 2009 9:25 am
laiac ha escrit:Noies!!!!!!!!!!!!
Al final a quina hora hem quedat???les 5 o les 6????

Autor: Papallona* » dj. maig 07, 2009 9:26 am
jennytgn ha escrit:blackmamba ante todo espero que tu padre mejore. Muchos ánimos y hagas lo que hagas estara bien.
Bueno y a las que vayais a la quedada que os lo paseis bien! y hacer fotos y asi os conocemos las que no vamos!!

Autor: Papallona* » dj. maig 07, 2009 9:30 am
nur_jor ha escrit:Portareu algo a la quedada? Catàlegs, reviestes... ?? Com en la primera?

Autor: nur_jor » dj. maig 07, 2009 9:30 am
laiac ha escrit:Noies!!!!!!!!!!!!
Al final a quina hora hem quedat???les 5 o les 6????

Autor: Papallona* » dj. maig 07, 2009 9:33 am
nur_jor ha escrit:hola guapes!
avui és el gran dia! jejeje!
SEGONA QUEDADA DE TARRAGONINES DEL 2010!!
Dia: 7 de maig (dijous)
Lloc: Viena de les Gavarres
Hora: les 6h
Punt de quedada a la porta d'entrada del Viena, així ens trobarem millor. Esteu totes d'acord?? Us sembla bé?
Petonets!!

Autor: nur_jor » dj. maig 07, 2009 9:38 am

Autor: tara » dj. maig 07, 2009 9:43 am

Autor: nataliaferre » dj. maig 07, 2009 9:52 am

Autor: blackmamba » dj. maig 07, 2009 11:23 am

Autor: monxi_bp » dj. maig 07, 2009 11:28 am

Autor: Papallona* » dj. maig 07, 2009 11:37 am
tara ha escrit:Ok, noies ens veiem questa tarda, a les 6 a l porta principal del viena!
Alli estare!
Voleu que us porti algo d'informacio?

Autor: Papallona* » dj. maig 07, 2009 11:38 am
monxi_bp ha escrit:buenas, jo nose encara si podre venir xq estic engripada i no anire a treballar i paso de sentir crits x casa si em puc escapar sense q sen enterin muns pares vindre...jijijiji!!!
I q ai de portar sino tinc res jo....catalegs de vestits ja en teniu segur, e restaurant esq nomes tinc els menus i el dvd i algunes tmb ja sabeu i totes tenim restaurant, i del fotograf no tinc res.....bueno la porta principal q es la q dona a la carretera???
A veure si puc escapar-me...abans sem donava be ara ja.....jijijiji
Petonets guapes

Autor: Papallona* » dj. maig 07, 2009 11:40 am
_eLi_ ha escrit:Hola wapas!!
Ya llegó el dia de nuestra kedada!!! uuooo!!! uuuooo!!! que bien!
Yo estaré allí a las 6 en la puerta del Viena, por supuesto que me llevaré la cámara para hacernos fotillos y luego colgarlas en nuestro post.

Autor: Giss » dj. maig 07, 2009 11:59 am