Holes!
Vaig a adoptar tècnica Arare i contestar de manera personalitzada! jejejeje
Arare, el meu problema principal és que quan estic de peu em veig més o menys bé (treient que encara s'em noten una mica de michelines pels cantons, i una mica de panxa). El PROBLEMÓN ve quan m'assec, que com estic tota fofa, s'em formen unes onades de michelines...!!!jejejejeje
Labanda, potser sóc més alta que tu però tenint en compte que el Joan fa 1'84 (més o menys)...ell sempre em diu: "Però que baixeta que ets!!" jejeje En quan a lo de les infiltracions, a mi em costen 40€ però tenint en compte que em faig dues zones (una sola em costaria el mateix que tu). A mi em van dir que eren entre 8-10, o sigui entre mes i mig, dos mesos. Jo ara dec estar sobre la 7a o 8a, no ho tinc molt clar... Si t'haig de donar la meva opinió, va de conya. Es comença a notar bastant el canvi amb la 3a-4a, però els resultats, si ho combines amb la dieta són espectaculares!!! Bueno, com a mínim és el que m'ha passat a mi :P
Sara, la veritat és que una dieta així per l'estiu ha de ser genial. El problema és que jo tinc l'estomac una mica fluix i menjar tanta cosa crua, no em sentaria molt bé a l'estòmac
IreneM, bueno, ja t'han contestat lo dels ous, però igualment et diré que a mi avui per sopar em toquen dos ous bullits (amb el rovell inclós)!!! Així que sí, van bé!!!jejejeje
Bueno, i contestant a la pregunta de lo que soparem avui (ja he desvelat una part), jo tinc: 2 ous bullits, mongeta tendra, un iogurt desnatat (en teoria em toca formatge fresc, però no em barrufa gens el formatge!!!) i una torradeta. Per mi, avui, és el millor dia de la dieta!!!!jejejeje
Per cert, avui quan estava a la pelu m'han ofert un café i no m'he pogut estar...estava que em queia de son i m'ha sentat genial!!!!
Ara que us dic lo de la pelu, quan els hi he ensenyat la foto del vestit de quan el vaig reservar...m'he vist fatal!!! M'he vist super inflada!!! Espero que, si me l'hagués de probar ara, no tingués aquest aspecte...
Ale, vaya rollakooooooooo!!!!jejejejeje