Autor: Amelie » dj. maig 07, 2009 9:31 pm

Autor: nuvia2010 » dj. maig 07, 2009 9:32 pm
Amelie ha escrit:Hole!!
Jo també t'he contestat el e-mail, però tampoc hem surt a la safata d'enviats. En definitiva Que el montatge és molt xulo!! Tots els detalls del vestit i la super cara de felicitat de la Nuvia!!! Estaves guapíssima!!!

Autor: Amelie » dj. maig 07, 2009 9:43 pm

Autor: nuvia2010 » dj. maig 07, 2009 9:45 pm
Amelie ha escrit:Hola Nuvia 2010, jo també tinc ganes de coneixer-te, l'edat... sóc una abuelita31 anys, però bueno coses de la vida, abans de coneixer al meu princep blau he topat amb algun que altre gripau, jeje!! ens vem coneixer fora de les terres lleidatanes i després d'uns anyets hem decidit fer el pas.
Hem fa molta il.lusió el tema de la Boda, però a part estic contenta d'haver trobat un grup de nuvies lleidatanes tan enrollades, en fi! que sóc una sentimetal!! Estic molt contenta de tenir-vos de colla de nuvies![]()

Autor: miriameta » dj. maig 07, 2009 9:51 pm

Autor: nuvia2010 » dj. maig 07, 2009 9:52 pm
miriameta ha escrit:no el veieu a la safata de enviats perque fins que laltra persona no l´obre es quede a la safata de sortida!!!
No us preocupeu els he vist wapes!!!

Autor: lluneta29 » dj. maig 07, 2009 9:53 pm
miriameta ha escrit:Hola wapetones meves!!!
Pues avui ha sigut un dijous dur... estic super cansada... tot el mati treballant i tota la tarde amb teoria pura i dura... arriba a casa i mitja hora per aparcar... vinc... que necessito un red-bull....
Pero quan penso en ahir..... buffff... me pujo al nuvol!!!! ejjejeje
DIA 22 PUC QUEDAR!!!! ESTIC DISPONIBLE!!!! fet nenes!!!!! d´aquest dia no passe!!!
Biennnnnnnnnn totes juntes!!!!!!!!!! Ja tinc ganes... se'm farà etern!!!!!! Bona nit wuapes meves... només he entrat un momentet i marxo... si puc!!
Autor: lluneta29 » dj. maig 07, 2009 9:55 pm
nuvia2010 ha escrit:Amelie ha escrit:Hola Nuvia 2010, jo també tinc ganes de coneixer-te, l'edat... sóc una abuelita31 anys, però bueno coses de la vida, abans de coneixer al meu princep blau he topat amb algun que altre gripau, jeje!! ens vem coneixer fora de les terres lleidatanes i després d'uns anyets hem decidit fer el pas.
Hem fa molta il.lusió el tema de la Boda, però a part estic contenta d'haver trobat un grup de nuvies lleidatanes tan enrollades, en fi! que sóc una sentimetal!! Estic molt contenta de tenir-vos de colla de nuvies![]()
No diguis aixo de padrineta que aqui nhi ha alguna que altra que en te 30!!! (em sembla, ara pot ser lestare cagant, jejejejejeje) Ets de Lleida??? o vau venir mes tard?
però què hi farem!!!! Tinc l'esperit jove encara!!!
Autor: nuvia2010 » dj. maig 07, 2009 9:59 pm

Autor: lluneta29 » dj. maig 07, 2009 10:00 pm

Autor: lluneta29 » dj. maig 07, 2009 10:01 pm
Amelie ha escrit:Hola Nuvia 2010, jo també tinc ganes de coneixer-te, l'edat... sóc una abuelita31 anys, però bueno coses de la vida, abans de coneixer al meu princep blau he topat amb algun que altre gripau, jeje!! ens vem coneixer fora de les terres lleidatanes i després d'uns anyets hem decidit fer el pas.

Autor: lluneta29 » dj. maig 07, 2009 10:03 pm
nuvia2010 ha escrit:Lo important no es l'edat fisica... ojala jo tingui el dia de dema ledat mental que te el meu avi!!!!!!

Autor: nuvia2010 » dj. maig 07, 2009 10:03 pm
lluneta29 ha escrit:Nuviaaaaaaa demà ve l'inspector!!!!!!!! quins nervis!!!!!!!!!!!! Avui hem fet l'informe amb la cap de departament que és amb ella amb la que hi parlarà demà i sabeu què m'ha passat? Que em té capficada... que jo he fet el meu informe i una altra noia el seu i dsps la cap havia de fer el seu prò no sap redactar massa en català i mha dit a les 5.20 vine a l'aula tal que estaré jo i mho revises i jo vale... hi he anat i no hi era, m'he esperat mitja hora i com que no ha vingut he marxat i no sé si he fet bé... al igual m'havia d'haver esperat més però no sé m'he ratllat i he fotut el camp, potser em fica mala nota ara... stik patint!!!

Autor: nuvia2010 » dj. maig 07, 2009 10:04 pm
lluneta29 ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Lo important no es l'edat fisica... ojala jo tingui el dia de dema ledat mental que te el meu avi!!!!!!
Jo d'edat física tinc 30 però mental com diu ma mare em vaig kdar als 25 jajajajajaja Tinc ganes de sortir aq findeeeeeeee tota la setmana sola aki a dalt em trastoca... alguna de vosaltres anirà als concerts que fan???

Autor: lluneta29 » dj. maig 07, 2009 10:05 pm
nuvia2010 ha escrit:lluneta29 ha escrit:Nuviaaaaaaa demà ve l'inspector!!!!!!!! quins nervis!!!!!!!!!!!! Avui hem fet l'informe amb la cap de departament que és amb ella amb la que hi parlarà demà i sabeu què m'ha passat? Que em té capficada... que jo he fet el meu informe i una altra noia el seu i dsps la cap havia de fer el seu prò no sap redactar massa en català i mha dit a les 5.20 vine a l'aula tal que estaré jo i mho revises i jo vale... hi he anat i no hi era, m'he esperat mitja hora i com que no ha vingut he marxat i no sé si he fet bé... al igual m'havia d'haver esperat més però no sé m'he ratllat i he fotut el camp, potser em fica mala nota ara... stik patint!!!
Com que tu fas linforme amb la cap? a mi mel va fer la inspectora despres de veure la classe i despres destar xarrant a porta tancada amb la directora!!! Quina sort si saps lo que dira la cap!!!

Autor: lluneta29 » dj. maig 07, 2009 10:06 pm
nuvia2010 ha escrit:lluneta29 ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Lo important no es l'edat fisica... ojala jo tingui el dia de dema ledat mental que te el meu avi!!!!!!
Jo d'edat física tinc 30 però mental com diu ma mare em vaig kdar als 25 jajajajajaja Tinc ganes de sortir aq findeeeeeeee tota la setmana sola aki a dalt em trastoca... alguna de vosaltres anirà als concerts que fan???
Nosaltres tenim gent a sopar a casa i despres nirem cap a les firetes i campos a voltar, pero res en concret.
a vere si ens veiem eh... !!!!!!!!
Autor: nuvia2010 » dj. maig 07, 2009 10:10 pm
lluneta29 ha escrit:nuvia2010 ha escrit:lluneta29 ha escrit:Nuviaaaaaaa demà ve l'inspector!!!!!!!! quins nervis!!!!!!!!!!!! Avui hem fet l'informe amb la cap de departament que és amb ella amb la que hi parlarà demà i sabeu què m'ha passat? Que em té capficada... que jo he fet el meu informe i una altra noia el seu i dsps la cap havia de fer el seu prò no sap redactar massa en català i mha dit a les 5.20 vine a l'aula tal que estaré jo i mho revises i jo vale... hi he anat i no hi era, m'he esperat mitja hora i com que no ha vingut he marxat i no sé si he fet bé... al igual m'havia d'haver esperat més però no sé m'he ratllat i he fotut el camp, potser em fica mala nota ara... stik patint!!!
Com que tu fas linforme amb la cap? a mi mel va fer la inspectora despres de veure la classe i despres destar xarrant a porta tancada amb la directora!!! Quina sort si saps lo que dira la cap!!!
Si, l'hem omplenat totes tres juntes, dsps ella farà un poti poti de les dues i parla ella amb el director i el inspector demà i potser entra a la classe però m'han dit que segurament ni entra així que segons el director "és tot pur formalisme" no sé igualment em preocupa... la classe la tinc preparada nuvia, he fet un quizz de superlatives amb els nensjavascript:emoticon('>.-<:') de 2n i farem grups i farem tipo concurs, lo que em falta el premi...

Autor: lluneta29 » dj. maig 07, 2009 10:12 pm
nuvia2010 ha escrit:lluneta29 ha escrit:nuvia2010 ha escrit:lluneta29 ha escrit:Nuviaaaaaaa demà ve l'inspector!!!!!!!! quins nervis!!!!!!!!!!!! Avui hem fet l'informe amb la cap de departament que és amb ella amb la que hi parlarà demà i sabeu què m'ha passat? Que em té capficada... que jo he fet el meu informe i una altra noia el seu i dsps la cap havia de fer el seu prò no sap redactar massa en català i mha dit a les 5.20 vine a l'aula tal que estaré jo i mho revises i jo vale... hi he anat i no hi era, m'he esperat mitja hora i com que no ha vingut he marxat i no sé si he fet bé... al igual m'havia d'haver esperat més però no sé m'he ratllat i he fotut el camp, potser em fica mala nota ara... stik patint!!!
Si, l'hem omplenat totes tres juntes, dsps ella farà un poti poti de les dues i parla ella amb el director i el inspector demà i potser entra a la classe però m'han dit que segurament ni entra així que segons el director "és tot pur formalisme" no sé igualment em preocupa... la classe la tinc preparada nuvia, he fet un quizz de superlatives amb els nensjavascript:emoticon('>.-<:') de 2n i farem grups i farem tipo concurs, lo que em falta el premi...
Premi... depen... en plan caxondeo els fas sortir a la pissarra i dius: The Best in Better doing Superlatives Menganito, Pascualito and Fulanito!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En plan que sho maneguin de simpatica--- mare per ferho be, els que guanyin no hauran de fer a lexamen final la part de superlatives!!!! FUROR

Autor: nuvia2010 » dj. maig 07, 2009 10:13 pm
lluneta29 ha escrit:nuvia2010 ha escrit:lluneta29 ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Lo important no es l'edat fisica... ojala jo tingui el dia de dema ledat mental que te el meu avi!!!!!!
Nosaltres tenim gent a sopar a casa i despres nirem cap a les firetes i campos a voltar, pero res en concret.
Nosaltres sopem la colleta i dsps también cap al Campos... tenim desanimades a la colla i les hem d'animar com sigui...a vere si ens veiem eh... !!!!!!!!

Autor: lluneta29 » dj. maig 07, 2009 10:15 pm
nuvia2010 ha escrit:lluneta29 ha escrit:nuvia2010 ha escrit:lluneta29 ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Lo important no es l'edat fisica... ojala jo tingui el dia de dema ledat mental que te el meu avi!!!!!!
Nosaltres sopem la colleta i dsps también cap al Campos... tenim desanimades a la colla i les hem d'animar com sigui...a vere si ens veiem eh... !!!!!!!!
Nosaltres som facils de reconeixer!!! A la Silvia la coneixes, al Julito también, a mi también i anirem, segurament, amb el que millor no menciono, un noi i la noia embarassada. Vamos, un quadre xD