Bon dia noietes!!!
Jolin si que us passen coses... a mir mira, no gaires.
Bueno a veure, Irene, ves amb conte, si no has fet mai dieta estaria be que en el teu cas consultessis amb un dietista i alguna cosa aixi. A cada persona li van ve unes coses diferents i sobre tot lo que importa es la salud! No se jo aniria a veure a algu...
Metalhet, jo ja et vaig dir que el vestit es molt xulo! Pero ara he mirat mes com et queda i et dic el mateix que t'han dit, estas monissima!!! Et quederas estumpenda! Entre la dieta, l'exercici i a ra la pelu! JAJAJJAJAJA
Nimi, lo de la gelatina jo crec que no es massa bona idea. No passa res pero... porta sucre? el sucre es casi pitjor que el greix pq et fav enir mes gana... aixo es el que em va dir a mi la meva dietista... A mes les coses que no son "naturals" sempre porten mes coses xungues... No se, suposo que una mica no passa res pero jo no ho agafaria coma costum.
Xurdit guapa! Estas nervi oi? Uff quina ilu provar el vestit! Ja veuras com notaras la diferencia amb la ultima vegada que te'l vas posar! Amb lo bona que estas sent! I el finde pues si que cosat pero amb moltes ganes s'aconsegueis!!! Segur que vagis on vagis podras fer una mica de dieta, amanida n'hi ha a tot arreu!!!!!!!!!!
Bueno pues jo ahir vaig sopar coliflor i sidria! Estava una mica seca. I ara ja se m'ha acabat la fruita... Avui en compro! Ja tenim el menu pel sopar d'avui, crec que es perfecte exepe pel postre... De primer parrillada de verdures amb romesco (que va apart i jo no en menjare) de segon el bacalla, que es ideal pq es bullit i prou! I de postre... el flan del jordi, el va fer ahir i ufff que bo que estara! No em podre resistir!!!
Aquesta tarde anem al gim pq el Jordi el vegi, si ell s'apunta amb mi ens surt millor de preu! Aixi que el dilluns començo segurissim!!!!!!!!! M'he comprat un banyador per anar a nadar una mica!
Bueno vaig a currar una mica!