POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: metalhet » dv. maig 08, 2009 10:20 am

Home, jo crec que el problema estaria en si pasés al revés, no??

Si sobre tela, sempre en poden treure sense que es noti gens. Vamos, penso jo!!!
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: nimi » dv. maig 08, 2009 10:29 am

El meu problema también es de caderes avall...d'adalt soc super primeta (com si tingues una S ), sóc com una pera!! jajaja

I el meu vestit también es estret fins abaix de la cadera (perquè serem tan masocas?) però la veritat esk disimula un montón i em va agradar perquè em feia un tipazo tremendo.

Tu tranquila que segur que quan t'ho probis et notes molt millor que el ultim cop ::love::

Per cert, i la teva amiga ROC funciona?
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi
:: núvia experta

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: IreneM » dv. maig 08, 2009 10:42 am

Hola nenis...ja torno a estar aqui!!!!!!!

Acabo d'arribar d'una reunió per fer un curs per treballars a l'aeroport a la nova terminal...i pinta bé!!!!!

Ara estava aqui tota concentrada amb l'aspirador que està el terra increiblement brut!!!però com pot entrar tanta polssssssssssssss!!!!aaarghhh!!!!ajajajajjaaja!!!

Nenes avui em toca aquafitness al gim!!!!i per dinar una mica de pasta i peix a la planxa!!!!

SaraC...si és que jo no diria que estic fent dieta...l'únic que faig és menjar de tot però menys porció i més sa!!!!!és el que necessito pk no necessito aprimar-me sino tonifica el cos...treure impuresses i no crear més greixos sino que eliminar-ne fent esport !!!!vull tornar a tindre la pell d'abans...la celulitis em mata ara mateix!!!JA NO PUC PORTAR TANGA A LA PLATJA NENAAAAAA AMB EL CUL QUE SE'M VEU!!!AJAJAJAJAJAJA!!!

Així que tranquis...i qualsevol cosa ja tinc el carnet vip al metge així que cap problema!!!!!!la meva intenció és quan torni a la doctora que és la setmana que ve (si ja dic que tinc el carnet vip!!!!jajajaja!!) doncs li comentaré i a veure que em recomana!!!!!però menjo carn,menjo peix,menjo verdura, menjo fruita, menjo pasta, cereals, llet (sencera a més!!!cosa que si fes dieta no podria però és que no puc elminar la llet!!!),menjo ous, iogurts, em sembla que no m'he deixat res!!!ahhh i bec moltissima aigua que em feia falta per la circulació!!!!!

Merci cuca per preocupar-te!!ets un solete de friend!!!!!!!ho sapsss!!!????muakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa per la Saritaaaaaa!!!!!!!!!

Per cert...si vols que quedem per anar al gim o qualsevol cosa m'ho dius que jo ja començo a tindre rodatge!!!!!

:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
IreneM

Entrades: 667
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:28 am

EntradaAutor: IreneM » dv. maig 08, 2009 10:44 am

Aiii us volia penjar les fotos del meu vestideeeet per les que no l'heu vist!!!!!

A veure si us agrada!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
IreneM

EntradaAutor: metalhet » dv. maig 08, 2009 10:48 am

Wapaaaaa!!!

Però si aquest vestit ja et queda genial!!!! I aquest és que hi havia de prova????

Juer, de veritat, nuse que vols tonificar!!!jejejeje

El vestit és molt xulo, per cert!! :-)ok:

Per cert, NyiNyi, el vestit sí que és de Cymbeline...amb el meu currículum, no podria haver tirat un altre vestit...jijijiji
Imatge
metalhet

EntradaAutor: aliaga79 » dv. maig 08, 2009 10:50 am

nimi ha escrit:El meu problema también es de caderes avall...d'adalt soc super primeta (com si tingues una S ), sóc com una pera!! jajaja

I el meu vestit también es estret fins abaix de la cadera (perquè serem tan masocas?) però la veritat esk disimula un montón i em va agradar perquè em feia un tipazo tremendo.

Tu tranquila que segur que quan t'ho probis et notes molt millor que el ultim cop ::love::

Per cert, i la teva amiga ROC funciona?

jajajajaja!!! jo també sóc pera, nimi!!! (la pera limonera, para más inri!!!)
és el que dius, sóc ample l'hombros, estreta de cintura i panxa, pero caderorras a saco... guitarra española, vaja!
però quan em vaig provar aquell vestit vaig flipar, en sèrio i ni que soni malament, em vaig veure super guapa i super estilitzada...
i ara em fa com a por... a veure si me l'emprovaré i no em quedarà bé, o no sé... milions de neures... aaaarg...!!!!!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aliaga79 » dv. maig 08, 2009 10:52 am

NyiNyi ha escrit:Bon dia!!!

Com m'agrada aquest post!! quin fart de xerrar que us feu!!!! >.-<: >.-<:

I SEMPRE A DALT DE TOT!! CLAR QUE SIIII!!!!!! >.-<: >.-<:

A veure, si m'en recordaré de totes...

Metalhet, estàs guapíssima!!! es de Cymbeline no el vestit?? es molt original!! molt bona elecció!
Estàs mb, però si afines una mica els braços estaràs genial!! si cada dia fas exercici, hi notaràs molt, els braços és una part del cos, on si els treballes es nota molt de seguida! :-)ok:

Arare si!! això fa temps que et vull demanar, vas trobar el "nostre vestit" al final?? jo no.. però bé, estic molt contenta del meu! como no, pepe botella también!! jejeje

Xurdit!! avui prova vestit!! >.-<: ja ens explicaràs que tal et va! i res d'estar trista eh rei!! que d'aquí res et cases!!!
Ja veuràs com t'els treuràs aquets 400 gr!

Aliaga! prova de fer abdominials.. i res de menjar verdura de la família de la col,que fan inflar la panxa!!!
Creadora del super post, ja ens diràs com et va la prova del vestit!!

nimi, estic amb les noies, la gelatina no ha de ser bona.. això de que no sigui "natural" no em fa el pes!!! tot i que si que he sentit a dir que és molt saludable, però diria que dietèticament no... :-/

Labanda, vaaaa!! ja veuràs com ven aviat et desbloquejaràs de nou! voldràs fer infiltracions al final??

Irene, quina sort!!! no tenir gana!! jo el vespre arribo amb una fam... buf!!! ahir em pensava que em menjaria un bou!! (al final una amanidota, i 4 maduixetes)

Sara, a veure que tal veu el gim en Jordi avui!! ja veuràs com hi notaràs molt anant al gim!! jo es que m'encanta!! a vegades fa mandra, però quan surts et sents taaaaaaaaaaan bé!!! jeje
Dilluns començes la nova dieta no?? a veure que tal et va!!

Shura com vas?

Mmmm no sé si em descuido algú!! si ho faig sorry!!!!

Jo ahir bé! però tal com he dit, vaig arribar amb una gana terrible després del gim!! buf!! sort que em tocava amanida i amb un second va estar feta!
Avui per dinar,m'he tret xai amb amanida.

Com teniu el cap de setmana noies?
Jo una mica complicat pel que fa el menjar...
Avui a sopar amb les foreres Gironines, per tan amanida i entrepà.
Demà a casa, que farà el dinar el meu germà (que es cuiner) o sigui que res sa... i diumenge venen les meves amigues a dinar al pis, que encara no sé que fer... però em sembla que els hi faré amanida de pasta i 4 coses per acompanyar per endavant.. alguna sugerència bona, fàcil i sana??

nyinyi ets la millor... peaso de resposta que t'has currat...
això de ser la creadora d'aquest post és tot un honor!! quin èxit mareeeee!!!!
a veure què tal avui... i nimi, la roc funciona, t'ho dic de tot cor...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dv. maig 08, 2009 10:54 am

IreneM ha escrit:Aiii us volia penjar les fotos del meu vestideeeet per les que no l'heu vist!!!!!

A veure si us agrada!!!!

ooooohhh!!! et queda preciós, nena, vaja tipin!!!
astupenda!!!!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: metalhet » dv. maig 08, 2009 10:56 am

Ara que parleu això de la Roc....nuse si ja us ho vaig preguntar o qué. Jo me la vaig comprar l'altre dia, però fins que acabi amb lo de la meso, prefereixo no posar-me-la. Jo havia pensat posar-me-la a la panxa, als laterals i a les cuixes, però vaig llegir al prospecte de la Roc que només era per panxa, cintura i cul. Això és així??? No me la puc posar a les cuixes???? :hmm::
Imatge
metalhet

EntradaAutor: nimi » dv. maig 08, 2009 11:01 am

OOOH!!! QUE WAPAAA!! AQUEST VESTIT ESTAVA ENTRE ELS MEUS DEFINITIUS...AISH, AISH! es molt maco, encara que al natural ho es molt més que en la foto! i neeenaaa...fisicament estàs super bé!! pots estar molt contenta! Totes t'aprovem! i amb bona nota!
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: aliaga79 » dv. maig 08, 2009 11:03 am

metalhet ha escrit:Ara que parleu això de la Roc....nuse si ja us ho vaig preguntar o qué. Jo me la vaig comprar l'altre dia, però fins que acabi amb lo de la meso, prefereixo no posar-me-la. Jo havia pensat posar-me-la a la panxa, als laterals i a les cuixes, però vaig llegir al prospecte de la Roc que només era per panxa, cintura i cul. Això és així??? No me la puc posar a les cuixes???? :hmm::

osti, nena, pues jo me la poso també a les cuixes...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dv. maig 08, 2009 11:03 am

metalhet ha escrit:Ara que parleu això de la Roc....nuse si ja us ho vaig preguntar o qué. Jo me la vaig comprar l'altre dia, però fins que acabi amb lo de la meso, prefereixo no posar-me-la. Jo havia pensat posar-me-la a la panxa, als laterals i a les cuixes, però vaig llegir al prospecte de la Roc que només era per panxa, cintura i cul. Això és així??? No me la puc posar a les cuixes???? :hmm::

a veure què ens diu la labanda, que és l'experta!
labandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: xurdit » dv. maig 08, 2009 11:23 am

nenes quina garlera!!

nimi t'explico el meu follón amb el vestit... jo he cambiat un munt de talles i mira que he avisat a la botiga, m'he pres mides... al final a l'altre prova el vestit m'anava enorme i és que no havien canviat res de res... ERA ENORME! un subidón per l'ego si... però encara que el meu vestit no tingui moltes coses, s'havien de fer, pràcticament, de nou.

Finalment ens van dir que el tornaven i que em portaven un amb les mides de fa quinze dies... per tant, avui, a 3 setmanes i poc de la boda, em provo per primera vegada el meu vestit... Tenen temps de fer-ho... almenys això m'han dit... és ben bé!!! Ja us diré què tal!

Jo avui per dinar m'he deixat l'enciam triadet, el pebrot net i això serà la meva amanida! De segon tinc dos tallets de llom sense greix i ben primets que em vaig coure ahir al vespre! (siiip, m'agrada més així, que no pas la carn acabada de coure).
Avui al vespre segurament soparem fora, a un italià que li agrada molt a en Jordi, així que allà em demanaré uns calamarsets a la planxa! Mmmm ja em venen de gust!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: ARARE » dv. maig 08, 2009 6:49 pm

Òstres Irene m'he quedat flipant!! Estàs super bé!!! També dic com la Nyinyi, entenc que totes tenim les nostres manies i ens veiem els nostres defectes però he de dir que estàs maquíssima i primíssima!!!!

Avui he dinat super tard, però com he dormit una mica de siesta jejej (els divendres a la tarda no treballo) m'he llevat amb gana i he berenat!! PEr dinar amanida (només enciams) i pinxos (m'he aficionat als pinxos pq son gustosos...).. I he anat a comprar el sopar: uns maduixots......mmmm...tinc unes ganes de que siguin les 9 o aixi....

Que més...

Ah, si. Irene, la meso va molt be per la cel·lulitis, és el motiu pel qual jo vaig començar..

Les vestideres d'avui.. molta sort!! Estem a la espera de veure fotos eh!!!!

Nyinyi per acompanyar l'amanida de pasta del diumenge pots fer unes torradetes vàries (amb salmó, amb mayo i cranc, amb tonyina i escalivada). També pots fer una taula de formatges (a mi m'encanten.. flor d'esgueva, parmesà, idiazábal..).. Uns pinxos de truita de patata o d'altre cosa, un pinxo amb formatge i tomàquet cherry,un pinxo amb pa i un trocet de xistorra (greix, greix, greix.. )

Metalhet tradueix que vol dir ser cullen!!!!

Labana are you missing today???

SaraC ja ens confirmaràs si al final us heu apuntat o no vale!!

Nimi, m'uneixo al grup de les peres i les guitarres!! Aqui teniu una mes!!!

Irene, inauguro un nou grup: els del cul d'ampolla de granini (si apreto el culete sembla una ampolla de granini, per la cel·lulitis!).

Shura, S@N20... esteu?????

Ah, per cert Nyinyi, si que vaig trobar el nostre estimat vestit, me'l vaig provar dos cops, pero s'ha de dir que perd molt al natural, la tira de brillants brillava molt, massa, semblava com baratillu.. no em va agradar.. i mira que n'estava enamorada!!!!
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: metalhet » dv. maig 08, 2009 7:05 pm

Bona tarda wapes!!!

Acabem de tornar. Estic mortaaa!!! Hem anat al centre a dinar i m'he demanat: amanida (portava només olives i tomàquet) i de segon daurada a la brasa. Això sí, m'he demanat un café :P

Després hem anat al decathlon que m'havia de comprar bikinis, al berkerke a comprar-me postals i després a l'abacus que em faltaven fundes per posar les postalikas.

Aquesta nit soparé una mica de fruita (m'he comprat maduixetes bones al mercat!!!jejeje), un iogurt i una torrada. :-)ok:

Arare, lo del "Cullen" fa referència als llibres del Crepúsculo, que la aliaga i jo en som fans!!! :: orrr::

Estic per berenar alguna cosa, però nuse el que... :hmm::
Imatge
metalhet

EntradaAutor: S@N20 » dv. maig 08, 2009 7:12 pm

Hola a totes les sílfides!!!!!!!!!!

Presente Arare, tic aki!!!

Us he llegit akests dies...però no hi he escrit. Vaig fent bondat però tp sóc massa estricte. Com ja us vaig dir, la meva alimentació normal de cada dia és de dieta, aixi q...passo de agobiar-me pq no m'aprimo, una mica relaxada potser em va millor...

Irene, estas genial nena!!!!!!!!!!!!! Q vols aprimar-te? Jo és q et veig estupenda, en serio!!!

Lo de la crema...jo crec q te la pots potsar a les cuixes también!! Les anticelulítikes són per això,oi? Pos engaaaaa

A les nenes de les probes d'avui...volem fotos!!! :-///: :-///:

Arare, tens fotos del teu vestit?? Vui veure't....please....jeje :-))
S@N20
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: ARARE » dv. maig 08, 2009 7:37 pm

Metalhet volem foto amb els bikinis... jajajja noooooo que es broma!!!

Doncs jo avui he anat a comprar perque el diumenge em toca mariscada (relament puc triar entre mariscada, parrillada de carn o de peix.. i jo prefereixo el marisc!!).. He comprat musclos i escompinyes també tinc llagostins!! mmmm ... I de pas he aprofitat i he comprat filets de salmó i de tonyina.. m'encanta!!! Aquesta setmana canviaré el peix blanc per algo amb més color!!

Ja queda menys per les maduixes... nyam nyam!!

Hola S@N20!!! Que bé veure que estàs connectada al foro, vale que ens vagis seguint però està bé que de tant en tant ens diguis que estàs viva!!!
Doncs jo no tinc foto del vestit!!! La veritat és que mentres anava a provar-me diferents vestits no vaig poder fer-me (lo tipic que la tia es fica al provador i no et deixa ni un moment sola) i del meu, que me l'he provat un cop no em vaig fer.. (me'l vaig provar però no m'han agafat mides ni res.. ) Al juny tinc la primera prova, ja per fer arreglos.. Em faré una fotillo us la posaré!! Però per privi pq el meu xicot tafaneja molt el que escric al foro i em fa molt por que se n'enteri abans!!!
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: metalhet » dv. maig 08, 2009 7:55 pm

jejejeje

Bueno, potser quan acabi l'estiu i tingui uns súper músculs als braços i estigui tota morena cau alguna foto bikinera!! XDDDDD

A mi m'acaba de trucar un amic del Joan i he hagut de refusar el anar a sopar a un Japo...quin mal!!!! Amb lo que m'agraden a mi... :-(
Imatge
metalhet

EntradaAutor: S@N20 » dv. maig 08, 2009 7:56 pm

Foto amb bikini??? Tas loooocaaaaaaaaaaaaa!!! Amb roba hi ha dies q no me veig malament però amb bikini no m'agrado gens!!!ainssss

Arare, i kin vestit és le teu? On l'has comprat?? Al juny la proba...ja és aki!!!! >.-<: per privi, perfecte..akests cotilles...jeje a vegades són més marujos q nosaltres, i dp diuen!!!

Apa, vaig a acabar el sopar, truita d'espàrrecs!!! i una mica de gaspatxo baix en kcal...jajaja!!!
S@N20

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: IreneM » dv. maig 08, 2009 11:27 pm

Hola floretes preciosess!!!

Nenes que em fareu posar vermella com un pebrotttttt de tants piropos que m'heu tiraaat!!!!!moltissimes gràciesss!!!!

Igualment segueixo dient que tinc una de celulitis al cul que no vegis!!!!em fa ràbia pk sempre he sigut de posar-me bikini tanga a la playukis però aquest any em sembla que n'hauré de prescindir...se'm veu el cul super fofo i celulitic en serio....i no penso que estigui gorda ni res d'això..de fet en quant al pes no m'agradaria baixar gaire...però si que m'agradaria tonificar i no crear més greix sino eliminar-lo sabeu!!!

És dificil d'explicar...jo sé que no m'he d'aprimar pk de fet la medicina que prenc em fa mantindre un pes ideal...però el meu cos ha canviat moltissim per deixadesa...i ara ja és hora de fer bondat!!!!no menjar porqueries i menjar coses sanes...res de patates fregides, pizzes, pastes, etc...ara toca cuidar-se!!!!!

A veure si torno a agafar el ritme d'esport...abans era una passada el que anava al gim!!!i els divendres em tirava 3 sessions seguides!!!!

Arare...m'encanta lo del grup!!!jo seria la fan numero 1!!!jajajajajajajaja!!!!

Veig que seguiu a tope amb els vostres proposits ehhh!!!!així m'agrada!!a veure que tal el finde!!!!!

Jo aquest vespre he sopat dos tallets de pollastre a la planxa i esparrecs a la planxa.

A veure demà que hi ha sopar de cosins i no sé si pecaré!!!de moment ja els he avisat de que faré una amanida!!!ajajajjaja!!!

:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
IreneM

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants